.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نمایندگان سابق تهران بعد از اتمام دوران نمایندگی چه می‌کنند؟
سی نماینده لیست امید تهران وارد مجلس شدند تا تغییری اساسی در ترکیب نمایندگان تهران رقم بخورد، اما نمایندگان سابق تهران چه افرادی هستند؟ حال که امکان حضور در صندلی‌های سبز پارلمان را ندارند در کدام مسئولیت به کارهای خود ادامه خواهند داد؟ (ادامه)
رضا عطاران در نوجوانی+ عکس
در تصویر زیر،رضاعطاران را حداقل در دو هه قبل می بینید. (ادامه)
شمال نیوز : علی‌اکبر شیر‌سوار در گفت‌و‌گو با شمال نیوز ، با تقدیر از شمال نیوز به عنوان اولین رسانه ای که نسبت به انتشار خبر و تصاویر کودک پیدا شده مبادرت ورزید و دیگر رسانه ها  اظهار داشت : با شناسایی عکس کودک پیدا شده از سوی فردی که اهل شهرستان .... راز قتل زن ناشناس و کودک پیدا شده در سوادکوه شمالی بر ملا شد
شمال نیوز : علی‌اکبر شیر‌سوار در گفت‌و‌گو با شمال نیوز ، با تقدیر از شمال نیوز به عنوان اولین رسانه ای که نسبت به انتشار خبر و تصاویر کودک پیدا شده مبادرت ورزید و دیگر رسانه ها اظهار داشت : با شناسایی عکس کودک پیدا شده از سوی فردی که اهل شهرستان ....(ادامه)
17 خوراکی برای طول عمر بیشتر
سیر، هر خوراکی لذیذی را خوش طعم‌تر می‌کند، و شما نیز ممکن است آن را به غذایتان اضافه ‌کنید: چون خوردن سیر، ظرفیت افزایش عمر را دارد. سیر حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها است و عقیده بر این است که فشارخون را تنظیم می‌کند.(ادامه)
عکس: کوهی عجیب در ایران
در جاده رامهرمز به سمت رود زرد و در مسیر خیجه و ماماتین بعد از روستای گنبد لران، کوهی آتشین وجود دارد که از گذشته‌های دور تا کنون شبانه روز درحال سوختن است.(ادامه)
عکس: کارتی از اولادی که این بار به کار نیامد
کارت بازی مهرداد اولادی پیش از بازی با سایپا روی نیمکت ملوانان بود اما با این تفاوت که این بار به کار نیامد.(ادامه)
گرمای دلپذیر اردیبهشت در راه
از فردا تا پنج شنبه دمای هوای مازندران 10تا 12 درجه افزایش می یابد.(ادامه)
دستور روحانی درباره نیروهای شرکتی
چندسال پس از مطرح شدن طرح ساماندهی نیروهای شرکتی، حالا رئیس‌جمهور می‌گوید برای جذب نیروهای جدید کار در دولت، اولویت با کسانی است که از قبل به صورت قراردادی و شرکتی مشغول به کار بوده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز: سارقان مسلحی که در استان‌های شمالی اقدام به سرقت‌های مسلحانه و خشن می‌کردند توسط پلیس آگاهی گلستان دستگیر شدند. سارقان مسلح سه استان شمالی در گلستان دستگیر شدند + تصاویر
شمال نیوز: سارقان مسلحی که در استان‌های شمالی اقدام به سرقت‌های مسلحانه و خشن می‌کردند توسط پلیس آگاهی گلستان دستگیر شدند.(ادامه)
شکم شما به 9 دلیل بزرگ می شود
مرگ زودرس به دلیل مشکلات قلبی، یکی از نگرانی هایی است که باید همیشه با آدم های شکم گنده همراه باشد. شکم گنده تنها شما را در آینه نازیبا نشان نمی دهد. بررسی های پژوهشگران حاکی از این است که چاقی شکمی شما را به بیماری های مختلفی دچار می کند که درمان کردن شان به اندازه آب کردن شکم تان آسان نیست. (ادامه)
وزارت کشور: اعتبارنامه مینو خالقی صادر نشده / بیانیه می دهیم
تاکنون اعتبارنامه 221 منتخب صادر شده ولی هنوز اعتبارنامه مینو خالقی منتخب سوم مردم اصفهان صادر نشده است که در این باره بزودی دفتر حقوقی وزارت کشور توضیحاتی ارائه می‌کند. (ادامه)
عکس/ دسته‌ گل‌های ملوانان برای مهرداد
دسته‌ گل‌های ملوانان برای مهرداد(ادامه)
شمال نیوز : وشش گیاهی منحصربه فرد مازندران با جنگل های هیرکانی کهن، گیاهان خاص البرز، چشمه های آب زیرزمینی ، کوهپایه های بکر و طبیعی، تالاب های زیبا و... همگی بخشی از سرمایه طبیعی کشور ماست که با اجرای این طرح با خطراتی جدی و جبران ناپذیر مواجه خواهد شد..... آقای رئیس جمهور ؛ انتقال آب خزر به سمنان به سود شما و دولت یازدهم نیست!
شمال نیوز : وشش گیاهی منحصربه فرد مازندران با جنگل های هیرکانی کهن، گیاهان خاص البرز، چشمه های آب زیرزمینی ، کوهپایه های بکر و طبیعی، تالاب های زیبا و... همگی بخشی از سرمایه طبیعی کشور ماست که با اجرای این طرح با خطراتی جدی و جبران ناپذیر مواجه خواهد شد.....(ادامه)
عکس/ هواداران سیاهپوش برای اولادی
بیشتر هوادارانی که برای تماشای بازی ملوان با سایپا به ورزشگاه آمده بودند سیاهپوش بودند و با پارچه مشکی در دست داشتند.(ادامه)
قیمت‌ انواع سکه و ارز در نخستین روز هفته
نرخ سکه تمام طرح جدید در مقایسه با آخرین روز هفته گذشته کاهش یافته و در بازار امروز - شنبه - یک میلیون و 19 هزار تومان فروخته می‌شود.(ادامه)
برنامه جدید دولت برای حذف یارانه‌ها
قائم مقام وزیر کار گفت: برنامه جدید دولت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از محل حذف یارانه‌ها است.(ادامه)
گلوگاه بیشترین آمار بیماران دیابت را در کشور دارد
گلوگاه - مدیر شبکه بهداشت و درمان گلوگاه گفت: روستای مهدیرجه گلوگاه بیشترین آمار دیابت کشور را دارد و رعایت شیوه غذایی مناسب و سالم مهم‌ترین عامل در کنترل این بیماری است.(ادامه)
خصوصی سازی منجر به اخراج کارگران در مازندران شده است
ساری- دبیر اجرایی خانه کار و کارگر مازندران با انتقاد از روند اجرای نامناسب خصوصی‌سازی در استان گفت: این امر سبب تعطیلی کارخانه‌ها و اخراج بسیاری از کارگران شده است.(ادامه)
عکس قدیمی از حرم حضرت زینب (س)
(ادامه)
عکس/ گریه‌های ناتمام احمدزاده برای اولادی
پیش از آغاز بازی ملوان مقابل سایپا بغض محمد احمدزاده، سرمربی ملوانان ترکید.(ادامه)
طرحی برای کاهش غریق در مازندران
طرح مدیریت یکپارچه کاهش غریق در سواحل مازندران اجرا میشود.(ادامه)
دستگیری یک کیف قاپ و 2 مالخر
ماموران انتظامی جویبار یک کیف قاپ سابقه دار و 2 مالخر را دستگیر کردند.(ادامه)
چه کنیم دیرتر پیر شویم؟
چیزی که می‌خورید، بر سلامتتان تاثیر خواهد گذاشت و صادقانه بگوییم، سلامت خوب، یکی از مهم‌ترین عناصر یک زندگی جوان و طولانی است.(ادامه)
مجری «ایرانگرد» دچار سانحه شد +عکس
جواد قارایی خالق دوگانه مستند «ایرانگرد» دچار سانحه شد.(ادامه)
عکس: استقبال نوه دوساله ملکه انگلیس از اوباما
(ادامه)
پلمب موسسه غیرمجاز کاشت مو توسط تعزیرات حکومتی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: با حکم تعزیرات حکومتی یک موسسه غیرمجاز کاشت مو در ساری پلمب شد.(ادامه)
عکس: حرم مطهر حضرت زينب كبري (س) در دمشق
(ادامه)
افزایش نرخ دلار و پوند در مرکز مبادلات +جدول
بانک مرکزی نرخ 39 ارز بانکی را برای امروز شنبه 4اردیبهشت 95 اعلام کرد؛ که براین اساس 16 نرخ ارز افزایش و 20 ارز کاهش و 3 نرخ ارز ثابت ماند.(ادامه)
عکس: کتایون ریاحی و پرستو گلستانی سوار بر موتورسیکلت!
(ادامه)
فدراسیونی ها به منزل اولادی رفتند
رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در منزل مهاجم فقید فوتبال ملوان انزلی حاضر می شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.