.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس: ماشین عروس کابلی!
(ادامه)
عکس: دیدار اعضای مرکز الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت با رهبری
اعضای شورای عالی مركز الگوی اسلامی-ايرانی پیشرفت، با رهبر معظم انقلاب ديدار كردند.(ادامه)
تصویر دیده نشده از رهبر معظم انقلاب درکنار شهید بهشتی
تصویر دیده نشده از رهبر معظم انقلاب در کنار شهید بهشتی را در زیر می‌بینید.(ادامه)
عکس: پوشش همسر رئیس جمهور آفریقای جنوبی در اصفهان
جاکوب زوما رئیس جمهوری آفریقای جنوبی که شامگاه یکشنبه به اصفهان سفر کرد، دیروز(دوشنبه 6 اردیبهشت ماه) از مکان‌های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی اصفهان بازدید کرد. او در این بازدید گفته به عنوان گردشگر، روزی دوباره برای دیدن «نصف جهان» خواهد آمد.(ادامه)
قتل، پایانی برای اختلاف خانوادگی
زن جوان بابلی قربانی اختلاف خانوادگی شد.(ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی در 7 اردیبهشت 95
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
وزیرمختار ایران و همسر فرنگی‌اش مقابل کاخ سفید +عکس
تصویری از میرزا علیقلی خان و همسر فرنگی اش در مقابل کاخ سفید که مربوط به سال 1292 هجری شمسی است.(ادامه)


آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر لزوم رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی در جامعه خواستار انجام وظایف قانونی از سوی ضابطان قضایی در این زمینه شد و گفت: اصل برخورد با هنجارشکنی های اخلاقی و دینی کاملا پذیرفته شده و قانونی است و در این راه البته رعایت حقوق دیگران نیز ضروری است. نباید به خاطر خنده ها و خوش و بش های آمریکایی ها گول خورد / بدحجابی و بی‌حجابی جرم است / نیروی انتظامی در اصل مقابله با هنجارشکنی‌ها مسیر درست(خبر)
آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر لزوم رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی در جامعه خواستار انجام وظایف قانونی از سوی ضابطان قضایی در این زمینه شد و گفت: اصل برخورد با هنجارشکنی های اخلاقی و دینی کاملا پذیرفته شده و قانونی است و در این راه البته رعایت حقوق دیگران نیز ضروری است.(ادامه)
شمال نیوز: رهبر انقلاب در دیدار اعضای شورای‌عالی مرکز الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت گفتند: تحقق تمدن اسلامی بدون الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی ممکن نیست تحقق تمدن اسلامی بدون الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی ممکن نیست(خبر)
شمال نیوز: رهبر انقلاب در دیدار اعضای شورای‌عالی مرکز الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت گفتند: تحقق تمدن اسلامی بدون الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی ممکن نیست(ادامه)
معاون فرماندار بابلسر معرفی شد
(ادامه)
شمال نیوز : این زلزله در عمق 10 کیلومتری در موقعیت 36.788 درجه شمالی و 54.484 درجه شرقی اتفاق افتاد و خوشبختانه گزارشی از خسارات احتمالی گزارش نشده است..... « گرگان » لرزید
شمال نیوز : این زلزله در عمق 10 کیلومتری در موقعیت 36.788 درجه شمالی و 54.484 درجه شرقی اتفاق افتاد و خوشبختانه گزارشی از خسارات احتمالی گزارش نشده است.....(ادامه)
تهدید دیابت در مازندران
(ادامه)
قیمت چند خودرو کاهش یافت
(ادامه)
آمریکا به تهدید ظریف پاسخ داد
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 7 اردیبهشت
(ادامه)
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند. راه‌یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس+ جدول گرایش سیاسی
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند.(ادامه)
طوفان دختر دانش آموز را به هوا برد+تصاویر
لحظات شکه کننده و ترسناکی که در آن دختری با آمدن طوفان به هوا رفت را مشاهده می‌کنیم.(ادامه)
ماه عسل خونین آقای داماد
درگیری زوج جوان که برای ماه عسل به مشهد رفته بودند، با مجروح شدن آقا داماد پایان یافت. عروس خانم که از دست همسرش عصبانی شده بود، با چاقو به همسرش درحالی حمله کرد که او در خواب به سر می‌برد. (ادامه)
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد
مخاطبان برنامه 90 پرسپولیس را به عنوان قهرمان لیگ برتر معرفی کردند. (ادامه)
شمال نیوز: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد. احمدي نژاد اول بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي کند
شمال نیوز: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.(ادامه)
شمال نیوز : مهدی برزگر کارمند اداره پست شهرستان قائم شهر در اوج شرافتمندی و در کمال صداقت با بازگرداندن دهها فقره چک به صاحبش بار دیگر بر اعتماد مردم به اداره پست افزود و نشان داد هستند هنوز افراد شرافتمندی که با تعهد و اخلاق محوری به خدمات رسانی مشغولند ..... نامه رسان امانتدار قائم شهری دهها فقره چک حامل را تحویل صاحبش داد + عکس
شمال نیوز : مهدی برزگر کارمند اداره پست شهرستان قائم شهر در اوج شرافتمندی و در کمال صداقت با بازگرداندن دهها فقره چک به صاحبش بار دیگر بر اعتماد مردم به اداره پست افزود و نشان داد هستند هنوز افراد شرافتمندی که با تعهد و اخلاق محوری به خدمات رسانی مشغولند .....(ادامه)
تالاب فراخین، یکی از تالاب‌های کمتر شناخته‌ شده شهرستان نوشهر است که در نزدیکی روستای کندلوس قرار دارد.

این تالاب در ارتفاع ۲۲۰۰ متری قرار گرفته و توسط جنگل‌های پهن برگ هیرکانی احاطه شده است.

آبگیری تالاب از چشمه فراخین در بالادست تالاب و نزولات جوی تأمین می‌شود. در نزدیکی این تالاب غار آبی دانیال وجود دارد که از دیگر جذابیت‌های گردشگری منطقه است. طبیعت زیبای تالاب فراخین نوشهر(خبر)
تالاب فراخین، یکی از تالاب‌های کمتر شناخته‌ شده شهرستان نوشهر است که در نزدیکی روستای کندلوس قرار دارد. این تالاب در ارتفاع ۲۲۰۰ متری قرار گرفته و توسط جنگل‌های پهن برگ هیرکانی احاطه شده است. آبگیری تالاب از چشمه فراخین در بالادست تالاب و نزولات جوی تأمین می‌شود. در نزدیکی این تالاب غار آبی دانیال وجود دارد که از دیگر جذابیت‌های گردشگری منطقه است.(ادامه)
15نشانه سرطان که مردها نادیده می‌گیرند
15 مورد از متداول ترین علائم سرطان که باید حتما جدی گرفته شوند. بیشتر دردها دلیل وجود سرطان نیستند. دردهایی که مداوم هستند و به دلایل نامشخص ایجاد می شوند حتما باید تحت بررسی قرار گیرند. (ادامه)
تصاویر/ مراسم ختم مهرداد اولادی در قائمشهر
مراسم هفتم مهرداد اولادی با حضور آحاد مردم، ورزش‌دوستان، مسئولان شهرستانی و استانی و بازیکنان سرشناس فوتبال ایران بر سر مزار آن مرحوم در روستای قادیکلای بزرگ قائم‎شهر برگزار شد.(ادامه)
کاندیداتوری آیت الله جنتی برای ریاست خبرگان؟
(ادامه)
شورای رقابت با افزایش قیمت خودرو موافقت کرد
رئیس شورای رقابت گفت: گروه خودروسازی سایپا مجوز افزایش ۰.۴ درصدی قیمت محصولات خود را گرفت و ایران خودرو به دلیل کیفیت بهتر محصولات خود می تواند خودروهای خود را تا ۱.۸۱ درصد گران کند.(ادامه)
عضو شورای اصناف کشور با اشاره به نقش اصناف در بخش اقتصادی کشور، گفت: اصناف در عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی پیشگام است. اصناف در عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی پیشگام است
عضو شورای اصناف کشور با اشاره به نقش اصناف در بخش اقتصادی کشور، گفت: اصناف در عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی پیشگام است.(ادامه)
همسرکشی در بابل
مردی با هجوم به همسر خود به دلیل اختلاف‌ خانوادگی با چاقو وی را مصدوم کرد و به قتل رساند. (ادامه)
دستگیری كلاهبردار 150میلیاردی با 130 شاکی در رشت
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 150میلیارد ریالی با 130 فقره كلاهبرداری در این شهرستان خبرداد. (ادامه)
۵ عارضه جدی دیابت که باید همه بدانند
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: دیابت کنترل نشده می‌تواند به عوارض جدی از جمله بیماری‌های قلبی، کلیوی، قطع عضو، سکته مغزی و نابینایی منجر شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.