.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویری از قدردانی رفتگران بازداشتی
فرماندار بابل از چهار رفتگری که به دلیل امحای تبلیغات غیر مجاز انتخاباتی یک شب بازداشت شده بودند قدرانی کرد.(ادامه)
عکس: خاطره تصویری رادش از عطاران و شفیعی‌جم
نصرالله رادش بازیگر سینما و تلویزیون تصویری قدیمی و از خودش در کنار رضا شفیعی جم و رضا عطاران را در صفحه شخصی خود منتشر کرد:(ادامه)
۱۵ ماده مغذی ارزان و سالم
زمانی که صحبت از میوه و سبزیجات به میان می‌آید، به نظر استفاده از مواد تازه بهترین انتخاب است اما گوجه فرنگی کنسروی دارای مزایای بیشتری برای سلامتی است. زیرا این ماده پخته شده است و بدن شما می‌تواند لیکوپن بیشتری جذب کند. برای جذب بهتر لیکوپن شما می‌توانید روی گوجه فرنگی روغن زیتون بریزید.(ادامه)
عکس: خیابان لوکس‌های آلمانی در تهران
(ادامه)
عکس: هدیه خانم بازیگر به وزیر علوم
در حاشیه سفر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شیراز به منظور شرکت در کنگره بین‌المللی کاشت حلزون شنوایی.(ادامه)
خواص برنج را بشناسیم
اگرچه مصرف برنج به افراد چاق یا افراد مبتلا به دیابت توصیه نمی شود، اما انواع متفاوتی برنج وجود دارند که برای این افراد هم سالم هستند. (ادامه)
عکس: اولین تاکسی‎های مجهز به وای فای در تهران
(ادامه)
قیمت روز انواع خودروهای داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
آغاز محدودیت های ترافیک در جاده های مازندران
محدودیت های ترافیک از صبح امروز در جاده های کوهستانی مازندران برقرار شد.(ادامه)
پایان هفته بهاری
پس از گرمای 40 درجه ای، هوای خنک بهاری مهمان پایان هفته مازندرانی ها خواهد بود.(ادامه)
امیرآبادی: ریاست مجلس از اصولگرایان خواهد بود
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصولگرایان ‌در مسیر بهتر شدن هم در حرکت هستند، گفت: در حال حاضر اکثریت مجلس با اصولگرایان بوده و ‌فکر می‌کنم ریاست مجلس نیز از اصولگرایان باشد. (ادامه)
۹ کاری که باید پس از هر ورزش انجام دهید
چه تازه ورزش را شروع کرده باشید، یا در آن حرفه ای شده باشید، بسیار مهم است که بعد از هر تمرین از بدن خود مراقبت کنید. مراقبت از بدن به کاهش آسیب دیدگی، درد و ناراحتی کمک می کند. مواردی را که در ادامه توضیح داده می شوند پس از ورزش انجام دهید تا...(ادامه)
شمال نیوز : وی مازندران را مهد جت اسکی ایران خواند و افزود : بدون تردید برگزاری این دوره ها در استان مازندران می تواند بر تقویت این رشته جذاب و مفرح در این منطقه بیافزاید . « مازندران » میزبان برترین های جت اسکی ایران
شمال نیوز : وی مازندران را مهد جت اسکی ایران خواند و افزود : بدون تردید برگزاری این دوره ها در استان مازندران می تواند بر تقویت این رشته جذاب و مفرح در این منطقه بیافزاید .(ادامه)
عکس/ کتاب سیدحسن خمینی در دستان حداد عادل
مراسم رونمایی از كتاب «تحریر توحید» اثرحجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی عصر چهارشنبه در محل سازمان اسناد و كتابخانه ملی برگزارشد.(ادامه)
شاعری گفت: انتشار این گاز در هوا، سلامتی انسان‌ها و موجودات زنده را به خطر انداخته و همچنین موجب آسیب به منازل مسکونی،خودروها و وسایط نقلیه می‌شود و انتظار است  که  سوخت طبیعی جایگزین سوخت مازوت در نیروگاه نکا شود مازوت باید از سوخت نیروگاه نکا حذف شود
شاعری گفت: انتشار این گاز در هوا، سلامتی انسان‌ها و موجودات زنده را به خطر انداخته و همچنین موجب آسیب به منازل مسکونی،خودروها و وسایط نقلیه می‌شود و انتظار است که سوخت طبیعی جایگزین سوخت مازوت در نیروگاه نکا شود(ادامه)
چهار رفتگر بازداشت شده در بابل تجلیل شدند
چهار رفتگری كه دوشنبه شب با شكایت یكی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به جرم پاره كردن پوسترهای تبلیغاتی این نامزد در بابل بازداشت شده بودند، امروز چهارشنبه از سوی فرماندار بابل با اعطای هدایایی جهت دلجویی مورد تجلیل قرار گرفتند. (ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 9 اردیبهشت
(ادامه)
توصیه جدید احمد توکلی به روحانی
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با توصیه به رئیس‌جمهور برای پرهیز از اشتباه رئیس دولت گذشته در خصوص برنامه توسعه به تشریح جلسات ویژه بررسی دعاوی مطرح‌شده در این زمینه به‌دستور رهبر معظم انقلاب پرداخت. (ادامه)
چرا این چهره‌ها ممنوع التصویر هستند؟
مسئولان تلویزیون باز هم اجازه همکاری سحر قریشی با یک سریال را ندادند. (ادامه)
بازی های زن خیانتکار با پرونده قتل مردی که با او ارتباط داشت
ایران نوشت: 12 مردادماه سال 90 رهگذری هنگام عبور در بیابان‌های اطراف شهریار جسد مرد جوانی را که لابه‌لای پتویی پیچیده شده بود، دید و پلیس را در جریان قرار داد.(ادامه)
قیمت خودروهای شاسی بلند در بازار تهران
(ادامه)
حداد: مستندات دخالت دولت در انتخابات را منتشر می کنم
شمال نیوز: سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت که مستندات دخالت دولت در انتخابات را منتشر خواهند کرد. (ادامه)

در این گزارش به فعالیت‌ها و آنچه رئیس جمهوری آمریکا، صدر اعظم آلمان، رهبر کره شمالی، رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهوری روسیه، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری سوریه در سن 20 سالگی بدان مشغول بودند پرداخته شده است. روزگاری که مرکل گارسون رستوران بود و بشار اسد انگیزه‌ای برای بازگشت به سوریه نداشت +تصاویر(خبر)
در این گزارش به فعالیت‌ها و آنچه رئیس جمهوری آمریکا، صدر اعظم آلمان، رهبر کره شمالی، رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهوری روسیه، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری سوریه در سن 20 سالگی بدان مشغول بودند پرداخته شده است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از کارگران فرمودند: جامعه‌ کارگری یک جامعه‌ وفادار به انقلاب و نظام است که در همه‌ حوادث مهم انقلاب و بعد از انقلاب حضور داشت.
آمریکا "ایران هراسی" می‌کند تا با ایران معامله نشود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از کارگران فرمودند: جامعه‌ کارگری یک جامعه‌ وفادار به انقلاب و نظام است که در همه‌ حوادث مهم انقلاب و بعد از انقلاب حضور داشت. (ادامه)
قتل، پایان مزاحمت تلفنی+ تصاویر
مردی که در يک درگيری، مزاحم تلفنی همسرش را با چند ضربه مرگبار به قتل رساند از سوی ماموران پليس آگاهی شهرستان گلوگاه دستگیر شد.(ادامه)
عکس: پوشش همتای بلژیکی لاریجانی در تهران
«كریستین دوفرین» رئیس مجلس سنای بلژیك رو چهارشنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.(ادامه)
عکس: منزل شاهانه فوتبالیست ایرانی
این نمایی از منزل مسعود شجاعی بازیکن ملی پوش ایرانی شاغل در لیگ های اسپانیا و کشورهای عربی است. شجاعی پول بسیار خوبی از هفت فصل بازی اش در بیرون از کشور به جیب زده و اگر این سرمایه را در ایران به کار بگیرد خیلی هم خوب است.(ادامه)
تصاویر: دیدار هزاران نفر از کارگران با رهبر انقلاب
در آستانه روز کارگر، هزاران نفر از کارگران سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که در مرحله دوم انتخابات مجلس از هیچ کاندیدایی در استان مازندران حمایت نکرده است.

مطهری: در مرحله دوم انتخابات از هیچ کاندیدایی در مازندران حمایت نکردم
شمال نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که در مرحله دوم انتخابات مجلس از هیچ کاندیدایی در استان مازندران حمایت نکرده است. (ادامه)
دستگيری قاتل در نوشهر
ماموران پليس آگاهی شهرستان نوشهر، عامل درگيری و چاقوکشی که منجر به قتل جوان 22 ساله شد را شناسايی و دستگير کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.