.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قطع توزیع شیر در مدارس مازندران
توزیع شیر در مدارس مازندران متوقف شد.(ادامه)
عکس:تصویر واقعی پشت اسکناس ۲هزارتومانی
تصویر واقعی پشت اسکناس ۲هزار تومانی خانه‌ای تاریخی در استان یزد است.(ادامه)
نفتی ها به یاد مهرداد اولادی بودند +عکس
پیراهن نفتی ها روز گذشته منقش به عکس مهرداد اولادی بود.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران ۶ اردیبهشت ۹۵
(ادامه)
ورود آقایان به این خوابگاه دختران ممنوع نیست!+تصاویر
این روزها تردد پسران ورزشکار به محوطه خوابگاه دانشجویی دختران دردسر ساز شده است.(ادامه)
چرا باید خواب کافی داشته باشیم؟
بسیاری از متخصصان خواب بر این باورند که تقریبا همه مردم به حداقل ۷ ساعت و نیم خواب نیاز دارند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. این معیاری خوب برای متوسط افراد است.(ادامه)
این سه چیز از مرگ بدتر اند!
گروه معارف قدس آنلاین- آمنه مستقیمی: اگرچه ما بر این باوریم که امری بدتر از مرگ برای انسان وجود ندارد اما به تصریح روایات اهل بیت (ع) هستند اموری که از مرگ بدتر اند و مرگ پیش آنها بهتر قلمداد می شود. (ادامه)
یارانه نیازمندان ۱۵۰ هزار تومان می شود؟!
این کار در صورتی باید اجرا شود که که یارانه ثروتمندان واقعی حذف شود و به افراد نیازمند تعلق گیرد. (ادامه)
دوشنبه بهاری با آسمان صاف و ابری
گرمای مطبوع اردیبهشت را امروز در کیاسر و خنکای دلپذیر بهار را در رامسر حس کنید.(ادامه)
عکس: سوغات اتاق بازرگانی برای رئیس‌جمهور آفریقا
هدیه مسعود خوانساری نایب رییس اتاق بازرگانی به جاکوب زوما رئیس جمهوری آفریقای جنوبی در حاشیه همایش تجاری ایران و آفریقای جنوبی که در اتاق بازرگانی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله طبرسی تصریح کرد: ملت ایران با داشتن منابع و ظرفیت‌های فراوان و بهره‌گیری از راهنمایی‌های رهبری فرزانه نباید فقیر باشد و برای توسعه نباید شعار داد و باید اقدام و عمل کرد..... اقتصاد مقاومتی با بنر و شعار محقق نمی شود
شمال نیوز : آیت‌الله طبرسی تصریح کرد: ملت ایران با داشتن منابع و ظرفیت‌های فراوان و بهره‌گیری از راهنمایی‌های رهبری فرزانه نباید فقیر باشد و برای توسعه نباید شعار داد و باید اقدام و عمل کرد.....(ادامه)
قیمت روز انواع خودروهای داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
عکسی متفاوت از بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری: بچه ها، یاران همیشگیم... هیچوقت از دوستی باهاشون پشیمون نشدم؛ برعکس بعضی از آدم بزرگا که حقه و کلکشون، حسادت و بغضشون، ریاکاری و دروغاشون تمومی نداره.(ادامه)
موز بخورید تا چشم های سالم داشته باشید
طبق یک مطالعه جدید، نه تنها خوردن یک سیب در روز بلکه خوردن یک موز هم می تواند فواید زیادی برای سلامت و چشمان شما داشته باشد.(ادامه)
عکس: روزنامه‌های ورزشی دوشنبه 6 اردیبهشت
روزنامه‌های دوشنبه 6 اردیبهشت(ادامه)
تصاویر: دیدار رئیس جمهور آفریقای جنوبی و رهبر انقلاب
رئیس جمهوری آفریقای جنوبی و هیأت همراه، عصر دیروز(یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
عکس: میدان تجریش در دهه ‌40
میدان تجریش تهران در دهه 40.هتل و رستوران فرد تجریش (احداث سال ۱۳۳۸)(ادامه)
سید مصطفی میر شفیعی * از دشمن انتظاری جز این نمی رود....(يادداشت)
سید مصطفی میر شفیعی *(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 6 اردیبهشت
(ادامه)
17 خوراکی برای طول عمر بیشتر
سیر، هر خوراکی لذیذی را خوش طعم‌تر می‌کند، و شما نیز ممکن است آن را به غذایتان اضافه ‌کنید: چون خوردن سیر، ظرفیت افزایش عمر را دارد. سیر حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها است و عقیده بر این است که فشارخون را تنظیم می‌کند.(ادامه)
چرا «زلیخا» بار دیگر جوان شد؟
آیت‌الله العظمی بهاءالدینی می‌فرمودند: اینکه زلیخا باوجود اذیت و آزار یوسف صدیق(ع) و به زندان افکندن، به اذن پروردگار مجدداً جوان می‌شود و به یوسف می‌رسد، به دلیل حیای او بود.(ادامه)
تماس عجیب قاتلان با خانواده مقتول +عکس
3 مرد پس از جنایت با خانواده مقتول تماس گرفتند و آنها را در جریان قرار دادند.(ادامه)
شمال نیوز : عادات بد غذایی، کم‎تحرکی، مصرف دخانیات و مواد الکلی گریبان بسیاری از خانواده را گرفته است، هنوز رعایت بهداشت فردی و خودمراقبتی به یک فرهنگ تبدیل نشده است و گویا باید اتفاقی بیفتد تا قدر سلامتی خود را بدانیم؛ اتفاقی که شاید دیگر زمانی برای جبران وجود نداشته باشد!.... مرگ روزانه 18 مازندرانی به‌دلیل سکته مغزی و بیماری قلبی
شمال نیوز : عادات بد غذایی، کم‎تحرکی، مصرف دخانیات و مواد الکلی گریبان بسیاری از خانواده را گرفته است، هنوز رعایت بهداشت فردی و خودمراقبتی به یک فرهنگ تبدیل نشده است و گویا باید اتفاقی بیفتد تا قدر سلامتی خود را بدانیم؛ اتفاقی که شاید دیگر زمانی برای جبران وجود نداشته باشد!....(ادامه)
شمال نیوز : وی رویکرد و جهت‌گیری منتخبان مجلس دهم را متمایل بر ریاست لاریجانی بر این مجلس دانست و افزود: به نظر بنده اگر لاریجانی رقیب داشته باشد بیش از 150 رای در غیر این صورت با رای بیشتری بر کرسی ریاست مجلس دهم خواهد نشست. .... شجاعی : آرایش سیاسی مجلس دهم به نفع لاریجانی است
شمال نیوز : وی رویکرد و جهت‌گیری منتخبان مجلس دهم را متمایل بر ریاست لاریجانی بر این مجلس دانست و افزود: به نظر بنده اگر لاریجانی رقیب داشته باشد بیش از 150 رای در غیر این صورت با رای بیشتری بر کرسی ریاست مجلس دهم خواهد نشست. ....(ادامه)
تشکیل پرونده فوت مهرداد اولادی
سخنگوی قوه قضاییه در مورد علت مرگ یا پرونده مرحوم مهرداد اولادی گفت: پرونده فوت مرحوم مهرداد اولادی در دستگاه قضا تشکیل شده و پزشکی قانونی باید در این زمینه نظر بدهد.(ادامه)
با این روش‌ها استرس خود را کنترل کنید
تمامی افراد از بزرگسالان و نوجوان گرفته تا حتی کودکان در برهه‌ای از زندگی خود دچار تنش و اضطراب می‌شوند اما با رعایت راهکارهایی مانند خواب خوب، رژیم غذایی کافی و در میان گذاشتن احساسات خود با یک فرد مورد اطمینان می‌توان استرس و اضطراب خود را مدیریت کرد. (ادامه)
کاریکاتور: اسپند دود کردن برای نفت!
قیمت نفت در آخرین روز کاری بازارهای جهانی به بیش از 45 دلار افزایش یافت و نفت خام سومین هفته متوالی افزایشی خود را ثبت کرد.(ادامه)
عکس: تابلو فرش صدام در مقر داعشی‌ها
(ادامه)
عکس: دوچرخه خانواده در تهران
تصویر زیر مربوط به دهه 1340 در تهران است.(ادامه)
متوسط دریافتی 4 گروه شاغل در سال 95
در حالی متوسط هزینه‌های خانوار شهری به قیمت پارسال ۳۸ میلیون تومان است که متوسط دریافتی امسال مشمولان قانون کار در بهترین حالت رقمی بین ۱۸ میلیون و ۹۰۰ تا ۲۱ میلیون تومان خواهد بود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.