.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: حجت الاسلام طاهری با انتقاد از دخالت نمایندگان در انتصابات خطاب به ریاست جمهوری گفت: حل این معضل اقدام انقلابی جنابعالی را می طلبد و نیازمند این است وزرای شما با استاندار گلستان در بحث انتصابات همکاری داشته باشند. گلایه نماینده فعالان فرهنگی از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
شمال نیوز: حجت الاسلام طاهری با انتقاد از دخالت نمایندگان در انتصابات خطاب به ریاست جمهوری گفت: حل این معضل اقدام انقلابی جنابعالی را می طلبد و نیازمند این است وزرای شما با استاندار گلستان در بحث انتصابات همکاری داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس جمهور در شانزدهمین سفر استانی، با همراهی جمعی از وزرا به استان گلستان سفر کرد. حضور رئیس‌جمهور در تنها جزیره ایرانی دریای خزر
شمال نیوز: رئیس جمهور در شانزدهمین سفر استانی، با همراهی جمعی از وزرا به استان گلستان سفر کرد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی وارد گلستان شد
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش وارد گلستان شد. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی برخی دلیل لغو غیرمنتظره سفر رئیسی به مازندران را به شرلیط جوی ارتباط می دادند اما سفر جمعه رئیس جمهور به استان همسایه گلستان با اشتراک تقریبی شرایط آب و هوایی ، گمانه زنی های برخی صاحب نظران سیاسی ، مبنی بر عدم آمادگی مسئولان مازندران برای میزبانی از آیت الله رئیسی را قوت بخشید . جمعه ؛ تغییر مقصد رئیس جمهور از مازندران به گلستان / آمادگی کامل مردم و مسئولان استان گلستان برای میزبانی از رئیس دولت
شمال نیوز : در حالی برخی دلیل لغو غیرمنتظره سفر رئیسی به مازندران را به شرلیط جوی ارتباط می دادند اما سفر جمعه رئیس جمهور به استان همسایه گلستان با اشتراک تقریبی شرایط آب و هوایی ، گمانه زنی های برخی صاحب نظران سیاسی ، مبنی بر عدم آمادگی مسئولان مازندران برای میزبانی از آیت الله رئیسی را قوت بخشید .(ادامه)
آغاز پيش فروش بليط های نوروزی قطار
معاون شرکت حمل و نقل ریلی – رجا در مازندران از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت نوروزی قطار‌ها از امروز در استان خبر داد.(ادامه)
حمله مسلحانه و دسته جمعی شکارچیان به محیط بانان
بیش از یکصد شکارچی غیرمجاز سوار بر قایق‌های خود با سلاح های شکاری به محیط بانان شبه جزیره میانکاله حمله کردند.(ادامه)
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند. صد روزگی شهردار و دریغ از یک برنامه/ شورا و شهروندان رضایت ندارند
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند.(ادامه)
شمال نیوز : مهندس افضلی، مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در نشست خبری به‌مناسبت دهه فجر، از بهره برداری 17 پروژه با حجم سرمایه گذاری 334 میلیارد و 300 میلیون تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این دو استان خبر داد. بهره برداری از 17 پروژه با سرمایه گذاری بیش از 334 میلیارد تومان در دهه فجر امسال
شمال نیوز : مهندس افضلی، مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در نشست خبری به‌مناسبت دهه فجر، از بهره برداری 17 پروژه با حجم سرمایه گذاری 334 میلیارد و 300 میلیون تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این دو استان خبر داد. (ادامه)
اگر علائم امیکرون دارید واکسن نزنید
معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: چنانچه فردی علائم کرونا امیکرون داشت از زدن وکسن خودداری کند چراکه ممکن است علائم بیماری را تشدید کند.(ادامه)
برخی از بازاریان استان گلستان به ویژه شهر گرگان نقش مهمی در همراهی با نهضت امام ایفا کردند و به همین سبب خسارات زیادی نیز از سوی مأموران رژیم متحمل شدند/ آنها ضمن تجدید بیعت با آرمان‌هاش شهدا، جنایت دژخیمان رژیم را محکوم کردند و ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ بارش شدید برف در جاده گرگان
برف و کولاک شدید در محور شاهرود_گرگان/ یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰(ادامه)
محورهای منتهی به استان گلستان و مازندران فعلاً بازگشایی نمی‌شود
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: آنقدر میزان یخ زدگی و سرما زیاد است که محورهای منتهی به استان گلستان و مازندران فعلا بازگشایی نمی‌شود. (ادامه)
خشک شدن ۳۰ درصد تالاب میانکاله
۳۰ درصد از پهنه ۴۵ هزار هکتاری تالاب میانکاله و خلیج گرگان خشک شده است.(ادامه)
مازندران قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان کشور شد
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور با قهرمانی استان مازندران در شهر گرگان به پایان رسید. (ادامه)
چه سالی در ایران ۸ متر برف بارید؟
(ادامه)
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با  دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند. 18 دی 1357 در ساری چه گذشت ؟ + تصاویر
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند.(ادامه)
عکس و فیلم عکس/ یک روز برفی در گرگان
تصویری از سفیدپوش شدن روستای چهارباغ گرگان در استان گلستان را تماشا کنید.(ادامه)
خط آهن شمال بازگشایی شد
خط آهن شمال با احداث مسیر جایگزین بازگشایی شد.(ادامه)
شمال نیوز: حامیان حیات وحش با نزدیک‌شدن به بهمن ماه، نگران تکرار یک حادثه‌ تلخ هستند؛ واقعه‌ای مرگبار که در ۲ سال گذشته ۸۰ هزار پرنده مهاجر را در خلیج گرگان و میانکاله به کام مرگ کشاند و معلوم نیست که آیا میهمانان زمستانی این پهنه آبی امسال از مرگ دسته‌جمعی جان سالم به درخواهند برد یا خیر؟ خلیج گرگان نگران تکرار مرگ خاموش هزاران پرنده مهاجر
شمال نیوز: حامیان حیات وحش با نزدیک‌شدن به بهمن ماه، نگران تکرار یک حادثه‌ تلخ هستند؛ واقعه‌ای مرگبار که در ۲ سال گذشته ۸۰ هزار پرنده مهاجر را در خلیج گرگان و میانکاله به کام مرگ کشاند و معلوم نیست که آیا میهمانان زمستانی این پهنه آبی امسال از مرگ دسته‌جمعی جان سالم به درخواهند برد یا خیر؟(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان طی حکمی امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر را منصوب کرد. گرگیج عزل شد/ امام‌ جمعه جدید اهل سنت آزادشهر منصوب شد
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان طی حکمی امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر را منصوب کرد.(ادامه)
دادستان کل کشور: تجاوز به حریم جنگل در «زیارت» گرگان تاسف‌بار است
دادستان کل کشور گفت: یکی از اعتراضات و گلایه‌های مهم دستگاه قضایی در بسیاری از شهر‌ها که سبب آسیب جدی در جامعه شده، ساخت‌وساز غیرمجاز و عدم توجه شهرداری‌ها به آن است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی کشور لحظاتی قبل وارد گلستان شد. رئیس قوه قضائیه وارد گلستان شد+برنامه‌ها
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی کشور لحظاتی قبل وارد گلستان شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعلل در احیای خلیج بین المللی گرگان گفت که تبدیل این پهنه آبی به خشکی، فاجعه ملی است و باید برای نجات این اکوسیستم تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.


نماینده غرب گلستان : خشک‌شدن خلیج گرگان فاجعه ملی است
شمال نیوز : نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعلل در احیای خلیج بین المللی گرگان گفت که تبدیل این پهنه آبی به خشکی، فاجعه ملی است و باید برای نجات این اکوسیستم تدابیر ویژه ای اتخاذ شود. (ادامه)
شمال نیوز: تعدادی از کارکنان شهرداری ساری که صبح روز شنبه هنگام ورود به محل کار با حذف اثر انگشت خود از دستگاه ثبت حضور کارکنان مواجه و به واحدهای دیگر شهرداری معرفی شدند .... تجمع تعدادی از نیروهای شهرداری ساری مقابل شورای شهر / انتقاد کارکنان از بداخلاقی‌های مدیریتی در شهرداری مرکز استان / عضو شورای ساری: این اقدام فرآیند سازماندهی شده‌ای برای اخراج نیروهاست
شمال نیوز: تعدادی از کارکنان شهرداری ساری که صبح روز شنبه هنگام ورود به محل کار با حذف اثر انگشت خود از دستگاه ثبت حضور کارکنان مواجه و به واحدهای دیگر شهرداری معرفی شدند ....(ادامه)
بازگشت شهر‌های قرمز کرونایی به نقشه کشور/ پایتخت در وضعیت آبی کرونا
بر اساس آخرین رنگ‌بندی منتشر شده از شهر‌های کشور، اکنون ۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند. (ادامه)
اعلام اسامی داوران و ناظران هفته یازدهم لیگ برتر والیبال
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران هفته یازدهم لیگ برتر را اعلام کرد. (ادامه)
ورود رئیس سازمان محیط زیست به مازندران
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز وارد مازندران شد.(ادامه)
به انگیزه چهاردهم آبان / روز مازندران پهنه فرهنگی مازندران(يادداشت)
به انگیزه چهاردهم آبان / روز مازندران(ادامه)
جزئیاتی از حادثه خروج واگن باری در ورسک/ قیمت بلیت افزایش نیافت
مدیرکل راه آهن شمال به جزییاتی از حادثه خروج چهار واگن قطار باری در ورسک اشاره کرد و گفت: این حادثه مربوط به قطار حامل روغن بوده است.(ادامه)


 سندی منتشر شده است که نشان می‌دهد جواد اوجی وزیر نفت دستور استخدام دختر رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس را صادر کرده است. استخدام بحث‌ برانگیز دختر نماینده گرگان در وزارت نفت+ سند
سندی منتشر شده است که نشان می‌دهد جواد اوجی وزیر نفت دستور استخدام دختر رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس را صادر کرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.