.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : عملیات پایش و جمع‌آوری لاشه پرندگان مهاجر آبزی توسط محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های گلوگاه و بهشهر تا روز گذشته انجام شد به‌طوری‌که ۷۵ قطعه پرنده مهاجر آبزی از گونه‌های چنگر معمولی و فلامینگو تلف و.... مرگ پرندگان همچنان در هاله‌ای از ابهام/ دلیل تلفات آنفلوآنزا و نیوکاسل نیست
شمال نیوز : عملیات پایش و جمع‌آوری لاشه پرندگان مهاجر آبزی توسط محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های گلوگاه و بهشهر تا روز گذشته انجام شد به‌طوری‌که ۷۵ قطعه پرنده مهاجر آبزی از گونه‌های چنگر معمولی و فلامینگو تلف و....(ادامه)
بر اساس تازه ترین گزارش محیط زیست مازندران در سه روز اخیر ۴۲ لاشه پرنده مهاجر آبزی در تالاب بین‌المللی میانکاله و خلیج گرگان کشف شد. مرگ مشکوک پرندگان در تالاب میانکاله
بر اساس تازه ترین گزارش محیط زیست مازندران در سه روز اخیر ۴۲ لاشه پرنده مهاجر آبزی در تالاب بین‌المللی میانکاله و خلیج گرگان کشف شد.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار گرگان از اقدام به خودکشی دو دختر جوان در گرگان با پریدن از پل عابر پیاده خبرداد و گفت: هر دو دختر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند .... اقدام به خودکشی همزمان دو دختر جوان در گرگان + جزئیات
شمال نیوز : فرماندار گرگان از اقدام به خودکشی دو دختر جوان در گرگان با پریدن از پل عابر پیاده خبرداد و گفت: هر دو دختر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند ....(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
سرنوشت دریاچه ارومیه بهشت پرندگان را تهدید می کند
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران عدم مدیریت منابع آبی را از جمله دلایل خشکی بخشی از تالاب میانکاله بیان کرد و گفت: سرنوشت دریاچه ارومیه، بهشت پرندگان میانکاله را تهدید می کند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران ادامه داد: همه مسئولان این خطر بالقوه را با تمام وجود احساس می‌کنند، اما با وجود مصوباتی که برای احیای تالاب میانکاله در استانداری داشتیم، اراده‌ای برای احیای تالاب و خلیج گرگان وجود ندارد .... ابراهیمی : اراده ای در مسئولان برای احیای تالاب و خلیج گرگان وجود ندارد
شمال نیوز : مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران ادامه داد: همه مسئولان این خطر بالقوه را با تمام وجود احساس می‌کنند، اما با وجود مصوباتی که برای احیای تالاب میانکاله در استانداری داشتیم، اراده‌ای برای احیای تالاب و خلیج گرگان وجود ندارد ....(ادامه)
بازداشت آتش‌افروزِ جنگل‌های گرگان
آتشی که حوالی ساعت ۱۹ روز گذشته ( چهارشنبه) در منطقه «عباس دوک» در ارتفاعات جنگلی نوکنده در غرب گلستان رخ داده بود در نخستین ساعات بامداد امروز مهار و خاموش شد.(ادامه)
عکس/ جنگل پاییزی النگدره
پارک جنگلی النگدره به فاصله ۳ کیلومتری گرگان در دامنه جنگلهای انبوه هیرکانی قرار گرفته و رودخانه ای از دل آن می گذرد.(ادامه)
عکس/ ضدعفونی خودروهای عمومی گرگان
همزمان با افزایش آمار ابتلا به کرونا در گلستان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر و حمل و نقل عمومی گرگان تشدید شده است. تمام ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت روزانه ضدعفونی می شود.(ادامه)
کدام شهرستان‌ها از ۱۵ آذر وضعیت قرمز کرونا خواهند بود؟
رئیس جمهور با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن اجرای طرح جامع مقابله با کرونا اظهار امیدواری کرد: با تداوم همکاری‌های مطلوب مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به سرعت شهر‌های مختلف از وضعیت قرمز به شرایط مناسب‌تری وارد شوند.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص وضعیت ابتلاء و شیوع بیماری در شهرهای مختلف کشور مقرر شد از روز شنبه هفته آینده محدودیت ها در شهرهایی که از ابتدای آذرماه از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده اند، مطابق وضعیت نارنجی تعریف شده .... 5 شهرستان مازندران از روز شنبه همچنان در وضعیت قرمز / تمدید محدودیت های کرونایی برای یک هفته دیگر
شمال نیوز : درخصوص وضعیت ابتلاء و شیوع بیماری در شهرهای مختلف کشور مقرر شد از روز شنبه هفته آینده محدودیت ها در شهرهایی که از ابتدای آذرماه از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده اند، مطابق وضعیت نارنجی تعریف شده ....(ادامه)
اعلام جرم علیه دو مدیر و دستگیری ۱۷ دختر و پسر در استان
اعلام جرم علیه دو مدیر اداره منابع طبیعی به اتهام کوه خواری و دستگیری ۱۷ دختر و پسر در مهمانی مختلط شبانه از جمله اخبار قضایی امروز پنجشنبه استان گلستان است. (ادامه)
عکس/ بازرسی و پلمب واحدهای متخلف در گرگان
هم زمان با آغاز محدودیت فعالیت اصناف در گرگان، واحد های صنفی متخلف به دلیل سرپیچی از مصوبه ستاد مقابله با کرونا در گرگان پلمب شدند.(ادامه)
تصویری دردناک از آتش‌سوزی جنگل‌های گرگان
نزدیک یک هفته است که این جنگل‌ها در آتش می‌سوزند(ادامه)
تصاویری از اطفای حریق در جنگل‌های گلستان
عملیات اطفای حریق در عرصه‌های جنگلی توسکستان به روز پنجم رسیده اما همچنان آتش ‏در برخی مناطق زبانه می‌کشد.(ادامه)
عکس/ آغاز طرح آمران سلامت در گرگان
طرح آمران سلامت برای دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط جمعیت هلال احمر گرگان در مناطق پر تردد شهرستان گرگان آغاز شد.(ادامه)
اعلام جزئیات و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد ۹۹
ثبت نام از پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجازی و از چهارشنبه 7 آبان ماه 99 آغاز می شود.(ادامه)

اسامی ۱۵ نماینده مجلس که به اتفاق خانواده با خرج شهرداری به مشهد سفر کردند اسامی ۱۵ نماینده مجلس که به اتفاق خانواده با خرج شهرداری به مشهد سفر کردند
اسامی ۱۵ نماینده مجلس که به اتفاق خانواده با خرج شهرداری به مشهد سفر کردند(ادامه)
عکس/ بارش اولین باران پاییزی در گرگان
پارک جنگلی النگدره، دارای وسعتی به مساحت ۱۸۵ کیلومتر و چشم‌اندازی منحصر به فرد است و به عنوان یکی از ۷ منطقه نمونه گردشگری کشور و همچنین پارک جنگلی شاخص شمال کشور انتخاب و معرفی شده است.(ادامه)
نمایندگان مجلس معتقدند که هر چند رزم حسینی وززیر پیشنهادی صمت، داری سوابق و تجربیات خوبی است اما اگر تابعیت مضاعف وی به اثبات برسد قطعا مجلس به وی رای اعتماد نخواهد داد. نظر ۱۲ نماینده درباره صلاحیت رزم حسینی جهت تصدی وزارت صمت/ آیا او تابعیت دوگانه دارد؟
نمایندگان مجلس معتقدند که هر چند رزم حسینی وززیر پیشنهادی صمت، داری سوابق و تجربیات خوبی است اما اگر تابعیت مضاعف وی به اثبات برسد قطعا مجلس به وی رای اعتماد نخواهد داد.(ادامه)
زلزله ۵.۲ ریشتری مراوه تپه دراستان گلستان را لرزاند
دقایقی قبل زلزله‌ای به قدرت ۵.۲ در مقیاس ریشتر منطقه مراوه تپه در استان گلستان را لرزاند(ادامه)
شمال نیوز : اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org منتشر شد .... نفرات برتر کنکور ۹۹ / نام سه مازندرانی در میان نفرات برتر+ اسامی و تصاویر
شمال نیوز : اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org منتشر شد ....(ادامه)
نفرات برتر کنکور ۹۹ اعلام شد +اسامی
سازمان سنجش اسامی ۴۰ نفر برتر کنکور ۹۹ در گروه‌های آزمایشی پنجگانه را اعلام کرد.(ادامه)
 مهدی محمودی چراتی بررسی وتحلیل وضعیت بهائیت درعصر پهلوی در مازندران(يادداشت)
مهدی محمودی چراتی(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت که تعدادی از متخلفان انتخاباتی در ۲ شهرستان غربی استان گلستان بازداشت شدند. متخلفان مرحله دوم انتخابات گلستان بازداشت شدند
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت که تعدادی از متخلفان انتخاباتی در ۲ شهرستان غربی استان گلستان بازداشت شدند.(ادامه)
شمال نیوز : در ساعات پایانی وقت مجاز تبلیغات مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان تکاپو و تقلای هواداران ۲ نامزد حاضر در این مرحله به اوج خود رسیده است .... از تهیه و توزیع ماسک تا جذب هوادار از شهرهای شرق مازندران !
شمال نیوز : در ساعات پایانی وقت مجاز تبلیغات مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان تکاپو و تقلای هواداران ۲ نامزد حاضر در این مرحله به اوج خود رسیده است ....(ادامه)
گلستان امروز برای سومین نوبت لرزید
اصغر نودهی رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت:‌ تاکنون موردی از خسارت در رابطه با زمین لرزه اخیر گزارش نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: تمام عوامل مدیریت بحران استان و شهرستان در آماده‌باش کامل بسر می‌برند تا اقدامات لازم برای امدادرسانی احتمالی و تعیین دقیق سطح خسارات انجام دهند .... زلزله 5.1 ریشتری در رامیان استان گلستان/ مردم وحشت‌زده به خیابان آمدند/ شرق مازندران هم لرزید
شمال نیوز : مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: تمام عوامل مدیریت بحران استان و شهرستان در آماده‌باش کامل بسر می‌برند تا اقدامات لازم برای امدادرسانی احتمالی و تعیین دقیق سطح خسارات انجام دهند ....(ادامه)
عکس/ اجرای تعزیه شهادت امام حسین(ع) در گرگان
مراسم تعزیه خوانی شهادت امام حسین (ع) همزمان با شام غریبان شهادت سیدالشهدا (ع) در گرگان برگزار شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 115 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.