.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. نامه ۱۱۴ نفر از نمایندگان مجلس به رؤسای قوا در مورد استمرار وزارت زنگنه
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. (ادامه)
آغاز ماراتن مازندرانی‌ها در کنکور کرونایی
آزمون سراسری سال ۹۹ تحت تدابیر ویژه بهداشتی صبح امروز در مازندران آغاز شد.(ادامه)
تصاویر: ضد عفونی دانشگاه منابع طبیعی گرگان برای کنکور
هم زمان با قطعی شدن زمان برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ در کشور، محل برگزاری این آزمون در دانشگاه منابع طبیعی گرگان، برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله کرونا ضد عفونی شد. (ادامه)
شمال نیوز : سال 1349 در سن 23 سالگى در دروس خارج فقه و اصول آیات عظام میرزا هاشم آملى، گلپایگانى و وحید خراسانى شرکت کرده و همزمان اقتصاد در نهج‌البلاغه را از محضر آیت‌الله نورى همدانى و مباحث کلامى و اعتقادى .... آیت‌الله سلیمانی به نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان منصوب شد
شمال نیوز : سال 1349 در سن 23 سالگى در دروس خارج فقه و اصول آیات عظام میرزا هاشم آملى، گلپایگانى و وحید خراسانى شرکت کرده و همزمان اقتصاد در نهج‌البلاغه را از محضر آیت‌الله نورى همدانى و مباحث کلامى و اعتقادى ....(ادامه)
همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آیین رونمایی از کتاب «از فیضیه تا الرشید» مجموعه خاطره حجت الاسلام آزاده «محمدحسن جمشیدی» ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و جمعی از مسئولین برگزار شد. کتاب " از فیضیه تا الرشید رونمایی شد
همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آیین رونمایی از کتاب «از فیضیه تا الرشید» مجموعه خاطره حجت الاسلام آزاده «محمدحسن جمشیدی» ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و جمعی از مسئولین برگزار شد. (ادامه)
لائینی:عزاداری محرم و رعایت اصول بهداشتی منافاتی ندارد
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه رعایت بهداشت و انجام مراسم عزاداری منافاتی با هم ندارند، گفت: آیین های محرم با رعایت بهداشت انجام خواهد شد.(ادامه)
تاثیرگذارترین عکس‌های دفاع مقدس کدام هستند؟ + تصاویر
تصاویری که در دوران دفاع مقدس ثبت شده اند جلوه‌های ماندگاری را در تاریخ کشورمان رقم زدند. (ادامه)
شمال نیوز : ساعتی پیش جسدی مشابه مشخصات «سها رضانژاد» کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی کشف شد. جسد«سها رضانژاد» در ارتفاعات جهان نما کردکوی پیدا شد
شمال نیوز : ساعتی پیش جسدی مشابه مشخصات «سها رضانژاد» کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی کشف شد.(ادامه)
به نظر می رسد نسیم تغییرات مدیریتی به مرکز استان رسیده و‌ حمیدی فرماندار شهرستان جایگزین غراوی‌می شود که طبق شنیده ها قرار است معاون عمرانی استانداری تهران شود. از تغییر معاون عمرانی استانداری تا گزینه‌های احتمالی فرمانداری مرکز استان
به نظر می رسد نسیم تغییرات مدیریتی به مرکز استان رسیده و‌ حمیدی فرماندار شهرستان جایگزین غراوی‌می شود که طبق شنیده ها قرار است معاون عمرانی استانداری تهران شود.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : طبق جلسات ویژه از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، و در ادامه جلسات با شهرداری ساری و شورای شهر و نیز با کارشناسان در خصوص حضور شهرداری در ادامه ساخت موزه دفاع مقدس، تاکنون جز سرکار گذاشتن چیز دیگری از آنان ندیدیم .... سردار ملکی : جز سرکار گذاشتن چیز دیگری از شهرداری و شورای شهر ساری ندیدیم/ مسئولان شهرداری ساری از شهرداری های رشت و گرگان کار کردن یاد بگیرند / از جلسات پوچ، بی‌ارزش و مصوبات بی‌خاصیت خسته شدیم
شمال نیوز : وی گفت : طبق جلسات ویژه از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، و در ادامه جلسات با شهرداری ساری و شورای شهر و نیز با کارشناسان در خصوص حضور شهرداری در ادامه ساخت موزه دفاع مقدس، تاکنون جز سرکار گذاشتن چیز دیگری از آنان ندیدیم ....(ادامه)
محور گلوگاه - دامغان باز شد/جاری شدن روان‌آب در محور ساری - گرگان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از بازگشایی محور گلوگاه – دامغان که براثر جاری شدن سیلاب مسدود شده بود، خبر داد.(ادامه)
وضیعت شیوع کرونا در گلستان قرمز شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی گلستان با اشاره به اضافه‌شدن گرگان و آزادشهر به جمع شهرهای دارای شیوع بالای کرونا گفت: شرایط ۱۲ شهر گلستان نگران‌کننده بوده و شرایط کل استان قرمز است.(ادامه)
شمال نیوز : وی اضافه کرد: مدیران باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهند و اگر لایروبی رودخانه انجام می‌شد فاجعه سیل رخ نمی‌داد و ما در نظارت با مدیری تعارف نداریم..... منتظری : استاندار رییس جمهور یک دولت کوچک است / در‌ نظارت با هیچ مدیری تعارف نداریم / برای پیشرفت یک مدل برنامه‌ریزی شده داشته باشیم
شمال نیوز : وی اضافه کرد: مدیران باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهند و اگر لایروبی رودخانه انجام می‌شد فاجعه سیل رخ نمی‌داد و ما در نظارت با مدیری تعارف نداریم.....(ادامه)
شمال نیوز : وی از مردم خواست همانطور که در اسفندماه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند در این ایام نیز فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و بیشتر در خانه بمانند..... دانشگاه علوم پزشکی گلستان: 2 هفته سخت پیش‌رو داریم
شمال نیوز : وی از مردم خواست همانطور که در اسفندماه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند در این ایام نیز فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و بیشتر در خانه بمانند.....(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
دستگیری عاملان جنایت رگباری درکلبه جنگلی گلستان +عکس
(ادامه)

در کتاب سیدهادی‌بن ابراهیم‌بن علی‌وزیر از علمای زیدی یمن در قرن نهم به نام «البروج فی اسماء امیرالمؤمنین»، اوصاف، کنیه ها و لقب ها و اسامی حضرت را گردآوری کرده که 290 عنوان شده و این تعداد همه مستند است. محاسنی که علی (ع) حرکت داد(يادداشت)
در کتاب سیدهادی‌بن ابراهیم‌بن علی‌وزیر از علمای زیدی یمن در قرن نهم به نام «البروج فی اسماء امیرالمؤمنین»، اوصاف، کنیه ها و لقب ها و اسامی حضرت را گردآوری کرده که 290 عنوان شده و این تعداد همه مستند است.(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به صدور دستور رسیدگی ویژه به پرونده خرید و فروش نوزاد در این استان گفت که این پرونده با دقت و حساسیت زیاد در حال رسیدگی است. .... رسیدگی به پرونده خرید و فروش نوزاد دربیمارستان های گرگان+ جزئیات
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به صدور دستور رسیدگی ویژه به پرونده خرید و فروش نوزاد در این استان گفت که این پرونده با دقت و حساسیت زیاد در حال رسیدگی است. ....(ادامه)
ویژگی تمایزبخش امام علی(ع) در شخصیت فردی و اجتماعی او چیست؟ چه چیزی علی(ع) را «علی» کرده است؟(يادداشت)
ویژگی تمایزبخش امام علی(ع) در شخصیت فردی و اجتماعی او چیست؟(ادامه)
آیا وقت آن نرسیده است با توجه به کاهش شدید قیمت نفت در بازار جهانی به بهینه سازی مصرف آب در کشاورزی و افزایش راندمان تولید کشاورزی در کشور بپردازیم؟ حمایت از تولید و کشاورزی راه برون رفت از وابستگی نفت(ديدگاه)
آیا وقت آن نرسیده است با توجه به کاهش شدید قیمت نفت در بازار جهانی به بهینه سازی مصرف آب در کشاورزی و افزایش راندمان تولید کشاورزی در کشور بپردازیم؟(ادامه)
شمال نیوز : این عضو شورای شهر  بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار ضعیف است و با توسعه اقتصادی که ایجاد می شود امیدواریم بخش عمده ای از مشکلات ما در استان برطرف شود..... اعضای شورای شهر مرکز استان سنگ های خود را با منتخبان مجلس وا کندند
شمال نیوز : این عضو شورای شهر بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار ضعیف است و با توسعه اقتصادی که ایجاد می شود امیدواریم بخش عمده ای از مشکلات ما در استان برطرف شود.....(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
اسامی کادر درمان بیمارستان‌های سراسر کشور که در مقابله با کرونا و نجات هموطنانشان جان باختند. اسامی ۷۴ دکتر و پرستار که کرونایی شهید شدند / آمار کل ایران
اسامی کادر درمان بیمارستان‌های سراسر کشور که در مقابله با کرونا و نجات هموطنانشان جان باختند.(ادامه)
دیدن آلبوم عکس در دورهمی خانواده و شنیدن شرح تصاویر در گذشته برای خودش عالمی داشت. «عکس و مکث» ایده ماست تا در روزهای کرونایی عکس هایی از آلبوم قهرمانان سلامت را ورق بزنیم و روایتش را بشنویم. عکس و مکث روزهای کرونایی
دیدن آلبوم عکس در دورهمی خانواده و شنیدن شرح تصاویر در گذشته برای خودش عالمی داشت. «عکس و مکث» ایده ماست تا در روزهای کرونایی عکس هایی از آلبوم قهرمانان سلامت را ورق بزنیم و روایتش را بشنویم.(ادامه)
۱۸۰ گلستانی بر اثر ابتلا به کرونا جان‌باختند
عبدالرضا فاضل یکشنبه اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵۰ نفر در بیمارستان‌های گلستان به علت داشتن علایم مشکوک به این بیماری بستری هستند.(ادامه)
این فرد حدود ۲۰ روز پیش به علت مشکلات حاد تنفسی به مرکز درمانی مراجعه و پس از انجام معاینات پزشکی به صلاحدید پزشک معالج در بیمارستان بستری شد که پس از انجام آزمایش، ابتلای وی به کرونا تایید شد.
پیرمرد ۱۰۱ ساله گلستانی بر کرونا غلبه کرد
این فرد حدود ۲۰ روز پیش به علت مشکلات حاد تنفسی به مرکز درمانی مراجعه و پس از انجام معاینات پزشکی به صلاحدید پزشک معالج در بیمارستان بستری شد که پس از انجام آزمایش، ابتلای وی به کرونا تایید شد. (ادامه)
روحانی:با مشاهده وضعیت امروز جاده‌ها خستگی من تمام شد
رئیس جمهور ساعت 9 صبح جمعه پس از تحویل سال نو با حضور در دفتر کار خود، در ارتباط ویدئوکنفرانسی ضمن گفت و گو با سه استاندار کشور ، با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راهور ناجا، سه بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های خراسان رضوی، گلستان و سمنان و همچنین یک واحد تولیدی پارچه‌های بیمارستانی یکبار مصرف و ماسک، در جریان اقدامات انجام شده برای درمان بیماران کرونایی و همچنین اجرای پروتکل‌های بهداشتی و کنترل ترددها و وضعیت راههای کشور در ایام تعطیلات قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی  و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛.... نمایندگان شمالی مجلس یازدهم با چه تحصیلاتی راهی بهارستان شدند؟+ جدول
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛....(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 115 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.