.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مازندرانی‌ها در لیگ برتر والیبال
لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر از امروز بازی‌های خود را سی و ششم دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور آغاز می‌کنند.(ادامه)
عقب ماندگی مازندران در تصفیه فاضلاب
ساری- عقب ماندگی مازندران در اجرای طرح تصفیه بهداشتی فاضلاب از یک سو و ورود آلاینده ها به منابع آبی و رودخانه سبب شده تا فاجعه زیستی در استان رقم خورد.(ادامه)
ویلاسازی تهدیدی برای خطوط انتقال نفت مازندران
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال بر لزوم رعایت حریم ایمنی مسیر خطوط لوله نفت تاکید کرد و گفت: ویلا سازی و تردد خودروهای سنگین از روی خط لوله نفت، خطر پارگی و شکستگی لوله را دوچندان کرده است. (ادامه)
۱۲ آگوست برابر با ۲۱ مرداد ماه بعنوان "روز دریای خزر" نامیده می شود. به همین مناسبت هر ساله مراسم بزرگداشت این روز در ۵ کشور ساحلی پیرامون خزر، برگزار می گردد. ۲۱ مرداد سالروز بزرگداشت دریای خزر(يادداشت)
۱۲ آگوست برابر با ۲۱ مرداد ماه بعنوان "روز دریای خزر" نامیده می شود. به همین مناسبت هر ساله مراسم بزرگداشت این روز در ۵ کشور ساحلی پیرامون خزر، برگزار می گردد.(ادامه)
۹ شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی
وزارت بهداشت و درمان آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور را اعلام کرد. در استان گلستان شهرستان‌های آزادشهر، آق قلا، بندر گز، ترکمن، علی آباد، کردکوی، کلاله مینودشت و گمیشان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.(ادامه)

 نمایندگان ضمن ارجاع دادن به« مصاحبه دادستان محترم تهران مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی شکایت از اصحاب رسانه در سه ماه اخیر« درباره خطرات تبدیل این رویه » به «سنت» هشدار دادند. ادامه این رویه ، سرمایه اجتماعی دولت را کاهش می دهد + متن تذکر + اسامی
نمایندگان ضمن ارجاع دادن به« مصاحبه دادستان محترم تهران مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی شکایت از اصحاب رسانه در سه ماه اخیر« درباره خطرات تبدیل این رویه » به «سنت» هشدار دادند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت : براساس قانون افزایش حوزه های انتخابیه باید اتفاق بیفتد و پیشنهاداتی که در این خصوص ارائه می‌شود نمایندگان کدام حوزه انتخابیه استان افزایش می‌یابد؟/ تبدیل ۳ روستا به شهر
شمال نیوز : مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت : براساس قانون افزایش حوزه های انتخابیه باید اتفاق بیفتد و پیشنهاداتی که در این خصوص ارائه می‌شود(ادامه)
رئیس جمهور گفت: اگر در ادارات نیروهایی هستند که روحیه تحولی ندارند، از اداره اخراج نکنید اما در حاشیه و کنار بگذارید تا راه باز شود و کار کشور جلو رود.

فقر، فساد و تبعیض زیبنده نظام نیست / نیروهایی که روحیه کار تحولی ندارند کنار گذاشته شوند / دولت مردمی دولت حل مسئله است؛ نباید صورت مسئله پاک شود(خبر)
رئیس جمهور گفت: اگر در ادارات نیروهایی هستند که روحیه تحولی ندارند، از اداره اخراج نکنید اما در حاشیه و کنار بگذارید تا راه باز شود و کار کشور جلو رود. (ادامه)
حضور تنها نماینده مازندران در تیم ملی وزنه برداری
(ادامه)
زلزله مرز گلستان و مازندران را لرزاند
زمین لرزه‌ای به بزرگای ۴.۲ (چهار و دو دهم) در عمق ۸ کیلومتری زمین، مرز استان‌های گلستان و مازندران حوالی نوکنده را لرزاند. (ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان را درباره دخالت مجلس در انتصابات مدیران دولتی و آسیب‌ها و آفات این کار بیان کردند. نظر نمایندگان درباره «دخالت مجلس در انتصابات» چیست؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان را درباره دخالت مجلس در انتصابات مدیران دولتی و آسیب‌ها و آفات این کار بیان کردند.(ادامه)
شمال نیوز : محمد رفیقی ، متولد سال 60 در شهر گرگان است و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مدیریت آموزشی با مدرک کارشناسی ارشد. او اینک معاون گروه توسعه آموزش منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران است .... محمد رفیقی : حمایت از نویسندگان از سنگینی بار ذهنی آنان می کاهد / متاسفانه شاهد کاهش سرانه مطالعه کتاب هستیم / هنر باید در حلقه های حمایتی والدین، خانواده و جامعه شکل بگیرد و پرورش پیدا کند
شمال نیوز : محمد رفیقی ، متولد سال 60 در شهر گرگان است و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مدیریت آموزشی با مدرک کارشناسی ارشد. او اینک معاون گروه توسعه آموزش منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران است ....(ادامه)
بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران علیه فیلم موهن و جعلی عنکبوت
شورای هیئات مذهبی مازندران با صدور بیانیه‌ای محتوای جعلی و دروغین و نفرت انگیز فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» را محکوم کرد.(ادامه)
زمان دقیق اولین پرواز حج تمتع ۱۴۰۱
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز عملیات حج تمتع از روز ۲۲ خردادماه امسال خبر داد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان گفت: ملت بزرگ ایران با سربلندی ایستاده است و دشمن نیز بیش از هر زمانی در این ۴۰ سال گذشته ضعیف‌تر و ایران اسلامی از هر زمانی مقتدرتر است ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ یادواره شهدای امنیت و مدافع حرم گلستان
دومین یادواره شهدای امنیت و مدافع حرم استان گلستان با حضور اقشار مردم در مصلی نماز جمعه گرگان برگزار شد.(ادامه)
تصاویر: قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال
چهارمین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان، یکشنبه شب ۱۱ اردیبهشت ماه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. این بازی در پایان با نتیجه ۹۵ بر ۸۸ به سود شهرداری گرگان خاتمه یافت و این تیم قهرمان لیگ برتر شد(ادامه)
شمال نیوز : بخش عمده‌ای از استان گلستان دارای اقلیم مرطوب و نیمه مرطوب است برای همین این گستردگی از فرونشست دشت‌ها در این استان غیرقابل انتظار است. هشدار سازمان زمین‌شناسی کشور درباره فرونشست زمین در گلستان/ نرخ فرونشست از حد مجاز فراتر رفت
شمال نیوز : بخش عمده‌ای از استان گلستان دارای اقلیم مرطوب و نیمه مرطوب است برای همین این گستردگی از فرونشست دشت‌ها در این استان غیرقابل انتظار است.(ادامه)
سخنرانان روز جهانی قدس در سراسر کشور در کنار محکومیت ظلم و اشغالگری چندین دهه رژیم منفور و پلید صهیونیستی بر نشانه‌های بیداری امت اسلام در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و در صدر آنها آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه تاکید کردند و ....(خبر)
(ادامه)
یک قلاده شیر نر در گرگان کشف و ضبط شد
رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گلستان از کشف و ضبط یک قلاده شیر در یکی از باغ‌های اطراف گرگان خبر داد.(ادامه)
جابجایی بیش از ۱۰۵ هزار مسافر نوروزی با راه آهن شمال
۱۰۵ هزار و ۷۸۸ نفر مسافر در ایام نوروز از طریق راه آهن شمال جابجا شده اند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: احداث اولین پتروشیمی مازندران در ردیف مگا‌پروژه‌ها قرار دارد و برای اجرای آن تلاش می‌کنیم. تلاش نمایندگان مجلس برای اجرای «مگا‌پروژه پتروشیمی» در مازندران / احداث پتروشیمی مازندران ربطی به میانکاله ندارد
شمال نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: احداث اولین پتروشیمی مازندران در ردیف مگا‌پروژه‌ها قرار دارد و برای اجرای آن تلاش می‌کنیم.(ادامه)
تلاش نمایندگان مجلس برای اجرای «مگا‌پروژه پتروشیمی» در مازندران
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: احداث اولین پتروشیمی مازندران در ردیف مگا‌پروژه‌ها قرار دارد و برای اجرای آن تلاش می‌کنیم. (ادامه)
عکس/ طبیعت زیبای پارک جنگلی النگدره
تصاویری از طبیعت زیبای پاییزی جنگل النگدره گرگان را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز: احمد وحیدی طی حکمی، عباسی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور منصوب کرد. محمد عباسی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور شد
شمال نیوز: احمد وحیدی طی حکمی، عباسی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است. تلاش بانوی جوان گلستانی که زمینه اشتغال ۸۰ نفر شد
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است.(ادامه)
فیروزجایی:آیت الله علوی گرگانی در زمره استوانه های حوزه های علمیه بود
عضو هیئت رئیسه مجلس درگذشت عالم وارسته و مراجع عالیقدر آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت و عنوان کرد: این مرجع انقلابی در زمره استوانه های فقه پویای جواهری و حوزه های علمیه بود.(ادامه)
تامین نشدن آب شیرین مشکل اصلی خشکسالی در تالاب میانکاله
وجود ۵ هزار حلقه چاه و ۳۰۰ مزرعه پرورش ماهی سبب کاهش آورد آب به تالاب میانکاله و خشکی آن شده است.(ادامه)
عکس/ تصادف اتوبوس با کامیون در جاده کردکوی
غروب روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه بر اثر تصادف یک اتوبوس با کامیون بنز در جاده کردکوی به گرگان حد فاصل روستاهای کلاجان و سید میران ۲۳ نفر از ۴۵ سرنشین اتوبوس حادثه دیده، مصدوم شدند.(ادامه)
شمال نیوز : دامنه تغییرات فرمانداران استان از شرق شروع ، به غرب کشیده شد و حالا فرمانداری های شهرستانهای مرکزی نیز دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفتند .... چه کسی فرماندار بعدی قائم شهر می شود ؟ + اسامی گزینه های مطرح
شمال نیوز : دامنه تغییرات فرمانداران استان از شرق شروع ، به غرب کشیده شد و حالا فرمانداری های شهرستانهای مرکزی نیز دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفتند ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.