.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روزی برای گرامیداشت گرگان
۲۰ شهریور سالروز تغییر نام این شهر از استرآباد به گرگان به عنوان «روز گرگان» نامگذاری شده است. ۸۴ سال قبل در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۱۶ نام شهر استرآباد به گرگان تغییر کرد. گرگان از شهرهای شمالی ایران است، آب و هوای معتدل دارد.این شهرستان در بخش جنوبی استان گلستان واقع شده است که از شمال به شهرستان‌های آق‌قلا و ترکمن و از جنوب به استان سمنان و از شرق به شهرستان علی آباد و از غرب به شهرستان کردکوی محدود می‌شود.شهرستان گرگان در دل کوه‌ها و جنگل‌های زیبا واقع شده است، رشته کوه البرز و جنگل‌های هیرکانی در جنوب آن و در فاصله نزدیک زیبایی منحصر به فردی به این شهرستان داده است، مانند جنگل ناهارخوران و النگدره.(ادامه)
از صبح روز شنبه ۴ شهریورماه، ریزگرد‌های مهاجم از کشور ترکمنستان، استان گلستان در شمال کشور را فرا گرفت. میزان گرد و غبار سبب آلودگی شدید کیفیت هوا و کاهش دید افقی در برخی شهر‌های استان از جمله گرگان شد، تا حدی که بسیاری از مردم برای تردد در معابر عمومی از ماسک استفاده کردند. تصاویر: هجوم‌ ریزگردها به استان گلستان(خبر)
از صبح روز شنبه ۴ شهریورماه، ریزگرد‌های مهاجم از کشور ترکمنستان، استان گلستان در شمال کشور را فرا گرفت. میزان گرد و غبار سبب آلودگی شدید کیفیت هوا و کاهش دید افقی در برخی شهر‌های استان از جمله گرگان شد، تا حدی که بسیاری از مردم برای تردد در معابر عمومی از ماسک استفاده کردند.(ادامه)
فرمانده انتظامی گرگان از تیراندازی منجر به قتل در کوچه روزبه گرگان خبر داد. تیراندازی منجر به قتل در کوچه روزبه گرگان
فرمانده انتظامی گرگان از تیراندازی منجر به قتل در کوچه روزبه گرگان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. عاقبت دریاچه ارومیه در انتظار خزر !
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. دریای خزر ۲۴ درصد کوچک‌ تر خواهد شد
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: بدون تردید باید در راستای تحکیم امنیت جامعه و شهروندان، نسبت به اعمال مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ی قانونی در قبال مخلان امنیت، اهتمام داشت؛ اما در مواردی نیز در قبال مرتکبان برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توان روند اصلاح را در پیش گرفت و مسئله را با کار قضایی و بگیر و ببند، حل نکرد. در قبال مرتکبان ناهنجاری‌های اجتماعی باید روند اصلاح را پیش گرفت نه بگیر و ببند / محکومیت قضایی جوانان به سبب ارتکاب ناهنجاری اجتماعی، زندگی خانوادگی و اجتماعی فرد را با معضلاتی مواجه می‌کند / هنر نیست که ما در برابر لغزش فردی مبادرت به دستگیری و اعمال مجازات کنیم(خبر)
رئیس قوه قضائیه گفت: بدون تردید باید در راستای تحکیم امنیت جامعه و شهروندان، نسبت به اعمال مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ی قانونی در قبال مخلان امنیت، اهتمام داشت؛ اما در مواردی نیز در قبال مرتکبان برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توان روند اصلاح را در پیش گرفت و مسئله را با کار قضایی و بگیر و ببند، حل نکرد.(ادامه)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است. تراز خطرناک آب خزر در سال ۲۰۲۳ ؛ منفی ۲۹! / این تراز به پایین‌ترین عدد در ۱۰۰ سال اخیر می‌رسد؟ / هر ۱۰ سال سطح خزر یک متر آب می‌رود/ ردپای گرمایش زمین بر آب‌های خزر(خبر)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است.(ادامه)
فیلم/ ایجاد ترافیک سنگین در گرگان توسط گاوهای غول‌پیکر
سه گاو غول‌پیکر سبب ایجاد ترافیک سنگین در گرگان شدند.(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد.

جدیدترین خبر از پرونده سوء‌قصد به آیت الله سلیمانی
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد. (ادامه)
شمال نیز : رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور حکم پرونده فساد در شهرداری گرگان خبر داد . حکم پروندۀ فساد در شهرداری گرگان صادر شد
شمال نیز : رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور حکم پرونده فساد در شهرداری گرگان خبر داد .(ادامه)
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود.

قیمت برنج؛ جهش ۲۴۰ درصدی از شالیزار تا فروشگاه/طارم و هاشمی چند؟
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. (ادامه)
در پی انتشار برخی اخبار متناقص درباره مفقود شدن گندم ها در استان، استاندار در واکنش به این موضوع گفت که ‌تنها ... ابهام جدید در ماجرای گندم‌های مفقودی با اظهارنظر استاندار
در پی انتشار برخی اخبار متناقص درباره مفقود شدن گندم ها در استان، استاندار در واکنش به این موضوع گفت که ‌تنها ...(ادامه)
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم.

عملیات اجرایی انتخابات در گلستان آغاز شد
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم. (ادامه)
پرونده مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس از باجناقش بیش از ۳ میلیارد تومان پول به جیب زده بود، در دادسرای گرگان درحال بررسی است. باجناق باز هم فامیل نشد
پرونده مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس از باجناقش بیش از ۳ میلیارد تومان پول به جیب زده بود، در دادسرای گرگان درحال بررسی است.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد. نصب ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰کیلوولت دانش بنیان در استان گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد.(ادامه)
سرپرست اداره کل راه آهن شمال از تغییر زمان فعالیت قطار‌های حومه‌ای مازندران خبر داد. زمان فعالیت قطار‌های حومه‌ای مازندران تغییر کرد
سرپرست اداره کل راه آهن شمال از تغییر زمان فعالیت قطار‌های حومه‌ای مازندران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: در مراسمی با حضور مسئولان استانی فرماندار جدید گرگان معرفی شد. با حضور مسئولان استانی/ فرماندار جدید گرگان معرفی شد
شمال نیوز: در مراسمی با حضور مسئولان استانی فرماندار جدید گرگان معرفی شد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
هاکان دمیر سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران با استقبال دبیر کل فدراسیون بسکتبال وارد تهران شد هاکان دمیر وارد تهران شد +عکس
هاکان دمیر سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران با استقبال دبیر کل فدراسیون بسکتبال وارد تهران شد(ادامه)
گرگان - رئیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت: متهمانی که با ایجاد اکانت جعلی در پیام رسان های اجتماعی و با تهدید کودکان اطلاعات شخصی آنها را در اختیار می گرفتند، دستگیر شدند. جزییات دستگیری مردان شیطان صفت در گلستان
گرگان - رئیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت: متهمانی که با ایجاد اکانت جعلی در پیام رسان های اجتماعی و با تهدید کودکان اطلاعات شخصی آنها را در اختیار می گرفتند، دستگیر شدند.(ادامه)
یکی از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان از روی سکوهای تماشاگران سالن ورزشگاه آزادی به زمین سقوط کرد. سقوط وحشتناک هوادار گرگانی از روی سکوهای ورزشگاه
یکی از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان از روی سکوهای تماشاگران سالن ورزشگاه آزادی به زمین سقوط کرد.(ادامه)
در دیدار شهرداری گرگان و الریاضی لبنان یکی از تماشاگران به دلیل شلوغی زیاد در طبقه دوم سکو‌های تماشاگران به پایین و روی پله‌های کف سالن آزادی سقوط کرد. سقوط هوادار گرگانی از روی سکو‌های ورزشگاه
در دیدار شهرداری گرگان و الریاضی لبنان یکی از تماشاگران به دلیل شلوغی زیاد در طبقه دوم سکو‌های تماشاگران به پایین و روی پله‌های کف سالن آزادی سقوط کرد.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت. امام جمعه‌ای که مردم زاهدان برای ماندنش طومار جمع کردند
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت.(ادامه)
شمال نیوز : دولت با هدف نظارت بیشتر اقدام به راه اندازی سامانه و نصب کارتخوان در نانوایی ها کرده با اینحال نانوایان معتقدند این سامانه به جای تسهیل فرایند، بیشتر ایجاد مشکل کرده است. آزمون و خطای طرح نظارت بر نانوایی‌ها / صف‌هایی که قرار نیست خلوت شود
شمال نیوز : دولت با هدف نظارت بیشتر اقدام به راه اندازی سامانه و نصب کارتخوان در نانوایی ها کرده با اینحال نانوایان معتقدند این سامانه به جای تسهیل فرایند، بیشتر ایجاد مشکل کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد . دکتر مهران گلابکش : وزارت نیرو در رفع تنگناهای شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان مصمم است / دکتر موسوی تاکامی : پیشرفت فیزیکی پروژه ها در برق منطقه ای مازندران و گلستان در سطح ممتازی است
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد .(ادامه)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند. صیادی که همیشه سرباز بود(يادداشت)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند.(ادامه)
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت. تصمیم یک فرمانده اطلاعاتی درباره برادرش
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت.(ادامه)
فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به تشدید فعالیت های بازدارنده پلیس در وقوع بزه و جرم، گفت: ۱۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار طی دو روز گذشته در گرگان دستگیر شدند. این 14 مرد گرگانی شهر را به هم ریخته بودند
فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به تشدید فعالیت های بازدارنده پلیس در وقوع بزه و جرم، گفت: ۱۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار طی دو روز گذشته در گرگان دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه ( امروز ) سومین روز فروردین امسال، تاخیر چندین ساعته پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان از مقصد مشهد به شهرهای شمالی ایران، داد مسافران را در فروذگاه مشهد درآورده است. تاخیر چند ساعته پرواز مشهد ساری هواپیمایی آسمان ، مسافران را کلافه کرد
شمال نیوز : متاسفانه ( امروز ) سومین روز فروردین امسال، تاخیر چندین ساعته پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان از مقصد مشهد به شهرهای شمالی ایران، داد مسافران را در فروذگاه مشهد درآورده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.