.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خونه به خونه بابل منحل می‌شود؟
سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: تصمیم نهایی فروش تیم با مالکان باشگاه است و منتظر تصمیم آنها هستیم.(ادامه)
همه لیست‌هایی که برای رسیدن به بهشت ارائه شده است
بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باور بودند که درانتخابات 96 شورای شهر به دلیل کاهش اعضای شورای و کثرت ثبت نام چهرهای شاخص، شاهد تعدد لیست و انشقاق در بین جبهه اصولگرایی و اصلاحات خواهیم بود.(ادامه)
۶۴ هزار شرکت و موسسات غیرتجاری در مازندران ثبت شد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از ثبت ۶۴ هزار و ۵۴۸ شرکت و موسسات غیرتجاری تاکنون در استان خبر داد.(ادامه)
نامگذاری 29 فروردین هرسال به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی(ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود.

چرا ۲۹ فروردین روز ارتش نامیده شد ؟(يادداشت)
نامگذاری 29 فروردین هرسال به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی(ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود. (ادامه)
محسن رضایی که به دلیل زمین لرزه مشهد به این شهر سفر کرده است در پیامی به مجمع عمومی جمنا اعلام کرد: از اینکه از بنده برای کاندیداتوری دعوت کردید تشکر می‌کنم اما همان‌طور که بارها گفتم تصمیمی در این ‌زمینه ندارم حتی اگر مرا در بین پنج نفر انتخاب کنید. من خودم را تابع تصمیم جمعی می‌دانم و هرکس را که شما تایید کنید من هم به او رای داده و از او حمایت می‌کنم.

از اعلام رسمی کاندیداتوری رئیسی تا بیان مواضع رضایی و قالیباف/ 10 کاندیدای نهایی میثاق‌نامه امضاء کردند/ جلیلی سازوکار جمنا را نپذیرفت(خبر)
محسن رضایی که به دلیل زمین لرزه مشهد به این شهر سفر کرده است در پیامی به مجمع عمومی جمنا اعلام کرد: از اینکه از بنده برای کاندیداتوری دعوت کردید تشکر می‌کنم اما همان‌طور که بارها گفتم تصمیمی در این ‌زمینه ندارم حتی اگر مرا در بین پنج نفر انتخاب کنید. من خودم را تابع تصمیم جمعی می‌دانم و هرکس را که شما تایید کنید من هم به او رای داده و از او حمایت می‌کنم. (ادامه)
تعاونی اعتبار ثامن الحجج منحل شد
بانک مرکزی از انحلال تعاونی اعتبار ثامن الحجج و تشکیل هیئت تصفیه خبرداد. (ادامه)
۱۶۴ شرکت در مازندران منحل شدند
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از ثبت ۷۴۸ شرکت سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۱۶۴ شرکت نیز امسال منحل شد.(ادامه)
مصباحی‌مقدم: نگرانیم سعید جلیلی رأی اصولگرایان را بشکند
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر به خروجی توجه کنیم این سخن که "ما روی اصلح تکیه می‌کنیم آن هم اصلح از زاویه دید ما" اصلا بی معنا است چون ممکن است از زاویه دید دیگران اصلح کس دیگری باشد.(ادامه)
سپرده گذاران کاسپین امروز مقابل مجلس تجمع کردند + عکس
سپرده گذاران کاسپین امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. (ادامه)
مقصر ماجرای «کاسپین» کیست؟
گر چه سرمایه‌گذاری در موسسات غیرمجاز با ریسک بالایی همراه بوده و البته بانک مرکزی هم بارها هشدار داده که سپرده‌گذاران از حرکت به این سمت خودداری کنند، اما شاید کمتر کسی تصور می‌کرد موسسه‌ای که مجوز بانک مرکزی را هم دریافت می‌کند در نهایت به سوی سرنوشت غیرمجازها رفته و سپرده‌گذاران خود را درگیر حاشیه کند.(ادامه)
سازمان حمایت؛ از پُز حمایت تا دفاع تمام قد از منتقد
در حالی وزیر راه و شهرسازی با انتقاد شدید از عملکرد سازمان حمایت خواستار انحلال این سازمان شده بود که اخیرا مدیران این سازمان اصلی حامی منافع مصرف‌کنندگان با دفاع تمام قد از افزایش نرخ عوارض آزادراه‌ها، این اقدام را به نفع مردم می‌دانند.(ادامه)
شمال نیوز : آب‌گرفتگی مرکز نگهداری معلولان نوشیروانی بابل برای نخستین‌بار نیست و بارها تکرار شده است و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت..... مدیرکل بهزیستی : آب‌گرفتگی سطحی بود / دوره‌های قبلی آب‌گرفتگی شدیدتری داشتیم + تصاویر آبگرفتگی سطحی !
شمال نیوز : آب‌گرفتگی مرکز نگهداری معلولان نوشیروانی بابل برای نخستین‌بار نیست و بارها تکرار شده است و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.....(ادامه)
جمشید آموزگار درگذشت
(ادامه)
رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه دادستانی تهران به طور ویژه در حال بررسی پرونده متهم شرکت رشد هلال احمر است، گفت: این متهم تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج است و ما منتظر اعلام نتیجه این دادگاه هستیم. همسر مهناز افشار ممنوع‌الخروج شد
رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه دادستانی تهران به طور ویژه در حال بررسی پرونده متهم شرکت رشد هلال احمر است، گفت: این متهم تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج است و ما منتظر اعلام نتیجه این دادگاه هستیم.(ادامه)
اعتراض جناب خان به انحلال تیم بانوان ملوان بندر انزلی
جناب خان به منحل شدن تیم بانوان ملوان بندر انزلی اعتراض کرد.(ادامه)
شمال نیوز: اینکه یک تیم منحل شود یا نشود قطعا توسط هیات مدیره باشگاه صورت می پذیرد اما دلایل آن برای افکار عمومی بسیار مهم است. اینکه در بیانیه باشگاه از جملات حاشیه دار، نامفهوم و غیر شفاف استفاده شود چه مفهومی دارد؟


آبروی خدشه دار شده بانوان پاکدامن ملوان چگونه جبران می شود؟!
شمال نیوز: اینکه یک تیم منحل شود یا نشود قطعا توسط هیات مدیره باشگاه صورت می پذیرد اما دلایل آن برای افکار عمومی بسیار مهم است. اینکه در بیانیه باشگاه از جملات حاشیه دار، نامفهوم و غیر شفاف استفاده شود چه مفهومی دارد؟ (ادامه)
توسعه نیافتگی دانشگاه مازندران به مدیران استانی برمی‌گردد
رئیس دانشگاه مازندران عدم توسعه یافتگی دانشگاه را عدم وجود وحدت نظر و هماهنگی مدیران کلان استانی عنوان کرد و گفت: امیدوارم با ورود نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی این تفاهم و هماهنگی بین مدیران استان به‌ وجود آید.(ادامه)
اطلاعیه باشگاه ملوان درباره تصمیم جنجالی
باشگاه ملوان طی اطلاعیه ای عنوان کرد هیچ وقت تیم بانوان خود را منحل نکرده بلکه از ماهها قبل تصمیم به واگذاری این تیم گرفته بود که البته این تصمیم دلایل خاص خود را داشت؛ دلایلی که بسیاری از آنها را نمی توان در رسانه ها و برای افکار عمومی در جامعه مطرح کرد. (ادامه)
تجمع پرسپولیس‌ها در وزارت‌ورزش+تصاویر
برخی از بازیکنان تیم ب پرسپولیس به علت انحلال این تیم جلوی درب وزارت ورزش تجمع کردند.(ادامه)
حضرت آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم در سال 2004 به تاسیس مجلس علمایی اسلامی در بحرین پرداختند این مجلس مسائل زیادی را دنبال میکند
شیخ عیسی قاسم کیست؟
حضرت آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم در سال 2004 به تاسیس مجلس علمایی اسلامی در بحرین پرداختند این مجلس مسائل زیادی را دنبال میکند (ادامه)
شمال نیوز : ایشان ‌به استان‌های مختلف می‌رفت و دربارة پروژه‌هایی که قصد انجام آنها را داشت، توضیح می‌داد در واقع بودجه را توضیح می‌داد؛ بنابراین اتفاق خاصی در این سفرها روی نمی‌داد. این سفرها حقیقت‌های پوپولیستی بودند. .... وزیر دولت نهم : خسارت دوران احمدی‌نژاد از جنگ بیشتر بود !
شمال نیوز : ایشان ‌به استان‌های مختلف می‌رفت و دربارة پروژه‌هایی که قصد انجام آنها را داشت، توضیح می‌داد در واقع بودجه را توضیح می‌داد؛ بنابراین اتفاق خاصی در این سفرها روی نمی‌داد. این سفرها حقیقت‌های پوپولیستی بودند. ....(ادامه)
مروری بر زندگی «صیاد دلها»(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : اینکه من اصولگراها هستم مسئله ای است که یا اصلاح‌طلبان یا بخشی از اصولگرایان گفته‌اند. من هرگز تابع هیچ جریان سیاسی نبوده‌ام. من نه چپ و نه راست و نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب نبودم. .... مردم به دولت یا شخصی که پاسخگو نباشد پشت می کنند
شمال نیوز : اینکه من اصولگراها هستم مسئله ای است که یا اصلاح‌طلبان یا بخشی از اصولگرایان گفته‌اند. من هرگز تابع هیچ جریان سیاسی نبوده‌ام. من نه چپ و نه راست و نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب نبودم. ....(ادامه)
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام نوروزی اوباما در کنار تهدیدهای آنها در خصوص آزمایش موشکی ایران نشان دهنده بلاتکلیفی آمریکایی هاست.
سیاست دوگانه آمریکایی‌ها نشان‌دهنده بلاتکلیفی آنها است/ آمریکایی‌ها رویای انحلال سپاه را دارند(خبر)
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام نوروزی اوباما در کنار تهدیدهای آنها در خصوص آزمایش موشکی ایران نشان دهنده بلاتکلیفی آمریکایی هاست. (ادامه)
تخلف دیگری در شهرداری؛ واگذاری پروژه‌های عمرانی بدون مناقصه/ 1.5میلیارد تومان هزینه آبدارخانه!
حسابرسی از سازمان‌های شهرداری تهران درحالی در شورای شهر ادامه دارد که در جلسه دیروز شورا اعلام شد، عمده قراردادهای سازمان فنی و عمرانی شهر تهران به شکل ترک تشریفات مناقصه و بعضا با برگزاری مناقصه محدود و با اخذ مجوز هیأت‌مدیره منعقد شده است. (ادامه)
جهانگیری: "یارانه نقدی" استدلال اقتصادی ندارد
معاون اول رئیس جمهور گفت: پرداخت یارانه نقدی با استدلال اقتصادی نبوده بلکه با استدلال اجتماعی بوده و جز اینکه به دنبال افزایش محبوبیتشان بودند، دستاورد دیگری نداشتند.(ادامه)
اولین اظهارات جدی خیابانی پس از کاندیداتوری
جواد خیابانی - گزارشگر فوتبال - که برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرج ثبت‌نام کرده است، اولین دیدگاه‌های خود را در زمینه اقتصاد ورزش در یک گروه مجازی بیان کرد. (ادامه)
پیشنهاد دولت برای افزایش سن بازنشستگی
افزایش سن و سابقه خدمت برای بازنشستگی، محدودیت هرگونه استخدام دولتی، تعدیل ۱۵ درصدی کارکنان دولتی و تشکیل وزارت خانه انرژی تنها بخشی از سرفصل های لایحه برنامه ششم توسعه بود. (ادامه)
دانشگاه‌های دولتی علمی ــ کاربردی منحل می‌شوند
بنا بر پیشنهاد لایحه برنامه ششم توسعه که هنوز نهایی نشده است، تمامی واحدهای دانشگاه‌های علمی ــ کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی و 50درصد واحدهای دانشگاه پیام نور تا پایان سال دوم برنامه ششم منحل و یا به بخش خصوصی واگذار می‌گردد.(ادامه)
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منحل می‌شود
در لایحه پیشنهای برنامه ششم توسعه ، انحلال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ادغام آن در سازمان جدید توسعه روستایی و عشایری مطرح شده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.