.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهمترین عناوین روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
عزیز جعفری فرمانده سپاه با حضور در یک برنامه تلویزیونی ناگفته هایی از زندگی خصوصی خود، تحولات زمان دفاع مقدس و روند پس از آن،مذاکره با آمریکا و... را بر زبان آورد. پاسخ وی به این سئوال که آیا ... ناگفته های فرمانده کل سپاه پاسداران در برنامه شناسنامه(خبر)
عزیز جعفری فرمانده سپاه با حضور در یک برنامه تلویزیونی ناگفته هایی از زندگی خصوصی خود، تحولات زمان دفاع مقدس و روند پس از آن،مذاکره با آمریکا و... را بر زبان آورد. پاسخ وی به این سئوال که آیا ...(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰‌ پیرامون بازی‌های هفته‌ نهم لیگ بر‌تر و حاشیه آن بود . پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا استقلال به نیمه نهایی صعود می کند؟ 1- بلی 2- خیر که در پایان، بیش از دو سوم مخاطبان به گزینه 1 یعنی صعود استقلال رأی دادند.، و مابقی گزینه 2 را برگزیدند . (ادامه)
انحلال معاونت بین‌الملل ریاست‌جمهوری
(ادامه)
كشف يك هواپيما در بيابان‌هاي قم! + عكس
(ادامه)
بخش تعاون کلید رشد اقتصاد کشور است
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: اينجانب ضمن همراهي با سوگند اعضاي محترم شورا خود را متعهد مي دانم كه در مسند شهرداري ، با تكيه به برنامه ارائه شده در اولين جلسه شوراي چهارم ، بجز خدمت به زادگاهم و همشهريان عزيزم كه همواره پیام سپاس شهردار ساری از اعضای شورا
شمال نیوز: اينجانب ضمن همراهي با سوگند اعضاي محترم شورا خود را متعهد مي دانم كه در مسند شهرداري ، با تكيه به برنامه ارائه شده در اولين جلسه شوراي چهارم ، بجز خدمت به زادگاهم و همشهريان عزيزم كه همواره (ادامه)
روایت زیباکلام از دانشگاه علامه
یادداشتی از صادق زیباکلام درباره آنچه بر دانشگاه علامه طباطبایی در این سالها گذشته است.(ادامه)
یک قصاب داور دربی شد!
نخستین داور دربی تهران می‌گوید: جک تیلور انگلیسی که بهترین داور جهان بود اما شغل اصلی‌اش قصابی بود، به ایران آمد به جای او قضاوت دربی را برعهده گرفت.(ادامه)
کمیته ویژه ارزی دولت دهم منحل می‌شود
(ادامه)
از بین 15 منتخب شورای شهر رشت نام چند تن بیش از دیگران به عنوان رییس احتمالی شورا به گوش می رسد. گزینه های ریاست شورای شهر رشت چه کسانی هستند؟
از بین 15 منتخب شورای شهر رشت نام چند تن بیش از دیگران به عنوان رییس احتمالی شورا به گوش می رسد.(ادامه)

 محمود کاشانی، استاد تاریخ دانشگاه و فرزند آیت‌الله کاشانی از رهبران نهضت ملی ایران در یک سخنرانی بحث برانگیز گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که آنچه در مرداد سال ۱۳۳۲ اتفاق افتاد، کودتا نبوده است.
آنچه در مرداد ۳۲ اتفاق افتاد کودتا نبود
محمود کاشانی، استاد تاریخ دانشگاه و فرزند آیت‌الله کاشانی از رهبران نهضت ملی ایران در یک سخنرانی بحث برانگیز گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که آنچه در مرداد سال ۱۳۳۲ اتفاق افتاد، کودتا نبوده است. (ادامه)
اقدام تامل‌برانگیر رئیس دانشگاه علامه
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی محمدباقر نوبخت را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور منصوب کرد. نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور شد+سوابق
شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی محمدباقر نوبخت را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور منصوب کرد. (ادامه)
نامه بسیج به دبیرکل سازمان ملل
(ادامه)
نظر عارف درباره کابینه روحانی
(ادامه)
اصلاح‌طلبان از دولت روحانی چه می‌خواهند؟
همانند دولت اصلاحات که در آن کارگزاران هم در عرصه بودند و هم نبودند در نسخه ۹۲ دولت کارگزاران نیز، اصلاح‌طلبان هم هستند و هم نیستند، هم می‌خواهند باشند، هم می‌خواهند نباشند تا به راحتی فرصت‌ها را قبضه نمایند اما‌ هزینه‌ای را متقبل نشوند. (ادامه)
به درک واصل شدن رجوی شایعه است
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
نامه انجمن صنفی خبرنگاران به روحانی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
پشیمانی احمدی نژاد از یک تصمیم جنجالی
(ادامه)
بروز درگیری در مرکز ملی فضای مجازی
(ادامه)
تغییر نظر قالیباف درباره ائتلاف
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه در مدت شش سال کسی از اعضای شورا نپرسید که دارند چه می‌کنند، گفت: تخلفات برخی اعضای شورای اسلامی شهر منحل شده رشت گسترده بوده که هنوز جرایم آنها بازگو نشده است.

تخلفات شورای شهر رشت گسترده است
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه در مدت شش سال کسی از اعضای شورا نپرسید که دارند چه می‌کنند، گفت: تخلفات برخی اعضای شورای اسلامی شهر منحل شده رشت گسترده بوده که هنوز جرایم آنها بازگو نشده است. (ادامه)
هرآنچه در برنامه دیشب نود گذشت
(ادامه)
ناگفته‌های دستجردی از انحلال دانشگاه ایران
(ادامه)
آيا كابينه دهم منحل مي شود؟
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.