.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتقاد"جمهوری اسلامی" از برنامه های اقتصادی دولت
(ادامه)
وزیر کشور میزبان فعالان اقتصادی بخش خصوصي
(ادامه)
مردان ستاد هاي انتخاباتي کاندیداهای دوره نهم ریاست جمهوری
(ادامه)
تصويب موادي از لايحه جرايم رايانه‌اي درمجلس
(ادامه)
دانش: بايد منتظر تغيير سومين رئيس كل باشيم
(ادامه)
دفاع همزمان الیاس حضرتی از خاتمي و کروبي
(ادامه)
وزير تعاون:امکان فعاليت‌ اقتصادي طبقات كم‌درآمد
به زودي بانك توسعه تعاون پس از تصويب سياست‌هاي كلي بخش تعاون در مجمع تشخيص مصلحت نظام راه‌اندازي مي‌شود كه اين بانك صددرصد دولتي بوده و در خدمت توسعه تعاون قرار خواهد گرفت.(ادامه)
 نبود وحدت بين جبهه اصلاحات منجر به شكست آنان شد و علاوه بر آن اصلاح‌طلبان در انتخابات نهم رياست جمهوري مردم را به جاي ياري، سرگردان كردند...ايراد بر اصلاح‌طلبان وارد است كه در قلب مردم هستند، ولي در بين مردم نيستند... ايراد بزرگ اصلاح طلبان نبودن در ميان مردم است
نبود وحدت بين جبهه اصلاحات منجر به شكست آنان شد و علاوه بر آن اصلاح‌طلبان در انتخابات نهم رياست جمهوري مردم را به جاي ياري، سرگردان كردند...ايراد بر اصلاح‌طلبان وارد است كه در قلب مردم هستند، ولي در بين مردم نيستند...(ادامه)
پیش بینی محسن رضایی از انتخابات آتي
(ادامه)
نگاهي به شكل گيري مجلس نمايندگان در طول تاريخ حدود يكصد سال اخير ايران نشان مي دهد كه تب و تاب فضاي عمومي جامعه ما در حال حاضر و ماههاي آينده موضوع انتخابات مجلس هشتم مي باشد روزشمار انتخابات مجلس شورا را در شهرستان ساري مرور مي كنيم...
اسامي نمايندگان مردم ساري در 100 سال اخير
نگاهي به شكل گيري مجلس نمايندگان در طول تاريخ حدود يكصد سال اخير ايران نشان مي دهد كه تب و تاب فضاي عمومي جامعه ما در حال حاضر و ماههاي آينده موضوع انتخابات مجلس هشتم مي باشد روزشمار انتخابات مجلس شورا را در شهرستان ساري مرور مي كنيم... (ادامه)

شجاعي :صندلي مجلس بايد صندلي فرياد باشد،نه سکوت
(ادامه)
مدارس بدون معلم و تجمع والدین
(ادامه)
سهميه بندى بنزين و کاهش گردشگران به گيلان
(ادامه)
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ... چه کساني براي مازندران تصميم مي گيرند؟!
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ...(ادامه)
بنيانگذار مركز مبارزه با سل درگذشت
دكتر «خليل فلسفى» بنيانگذار مركز مبارزه با بيمارى هاى سل در كشور بر اثر كهولت سن، در ۹۵ سالگى در گرگان درگذشت. وى از نخستين گروه پزشكان گرگان بود كه بيمارستان فلسفى گرگان (از نخستين بيمارستان هاى گرگان و دشت) را به همراه مرحوم حاج «محمدتقى (ادامه)
انحلال شوراي اسلامي يكي از روستاهاي مازندران
شوراي اسلامي يكي از روستاهاي مازندران به دليل تخلفات مالي منحل شد. به گزارش شمال نيوز به نقل از ايلنا ، جلسه هيات اختلاف و رسيدگي به شكايات شوراي اسلامي استان مازندران به رياست شفقت، استاندار مازندران (ادامه)
قبلي 1 ... 11 12 13 14 15 16

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.