.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم. سخنگوی جبهه اصلاحات: اصلاح‌طلب‌ها در حاشیه قرار گرفته اند و بیشتر نظاره‌گرند
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم.(ادامه)
مخالفت شورا شهر ساری با نرخ‌های جدید سرویس مدارس
اعضای شورای اسلامی شهر ساری برای تعیین نرخ شهریه سرویس مدارس دانش‌آموزان مرکز استان در سال تحصیلی جدید با نرخ مصوب کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش شهرستان مخالفت کردند و قرار است برای نهایی شدن این نرخ در ساری تصمیم‌گیری کنند.(ادامه)
وبسایت رادیو فردا نوشت: چه کسی شش‌ماه پیش فکر می‌کرد که ایران به تامین‌کننده بسیاری از نیازهای روسیه تبدیل شود؟ ایران تامین‌کننده نیازهای روسیه شده!
وبسایت رادیو فردا نوشت: چه کسی شش‌ماه پیش فکر می‌کرد که ایران به تامین‌کننده بسیاری از نیازهای روسیه تبدیل شود؟(ادامه)
شمال نیوز: یک عضو شورای شهر قائمشهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد. یک عضو شورای شهر قائمشهر دستگیر شد
شمال نیوز: یک عضو شورای شهر قائمشهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.(ادامه)
استیضاح شهردار ساری که هفته گذشته توسط سه عضو شورای شهر کلید خورده بود، با ترک جلسه استیضاح توسط همان سه عضو منتقد شهردار ناکام ماند و در نهایت با قهر طراحان استیضاح شهردار ساری/ طالبی در طبقه هفتم عمارت ماند
استیضاح شهردار ساری که هفته گذشته توسط سه عضو شورای شهر کلید خورده بود، با ترک جلسه استیضاح توسط همان سه عضو منتقد شهردار ناکام ماند و در نهایت با(ادامه)
محمد حسین باقری با حکم رئیس خبرگزاری صدا و سیما به عنوان سرپرست سردبیری ارشد رسانه های نوین منصوب شد که بر اساس مفاد این حکم عملا رسانه های نوین جایگزین باشگاه خبرنگاران جوان شد. باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد
محمد حسین باقری با حکم رئیس خبرگزاری صدا و سیما به عنوان سرپرست سردبیری ارشد رسانه های نوین منصوب شد که بر اساس مفاد این حکم عملا رسانه های نوین جایگزین باشگاه خبرنگاران جوان شد.(ادامه)
سخنگوی جبهه اصلاحات ایران انتخاب شد
علی شکوری‌راد سخنگوی جبهه اصلاحات ایران شد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری وبازداشت دو عضو شورای شهر مهاباد و دو نفر از کارمندان شهرداری این شهر به اتهام شکل گیری باند سازمان یافته برای تملک اراضی ملی خبر داد. ٢ عضو شورای شهر دیگر به اتهام زمین خواری دستگیر شدند
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری وبازداشت دو عضو شورای شهر مهاباد و دو نفر از کارمندان شهرداری این شهر به اتهام شکل گیری باند سازمان یافته برای تملک اراضی ملی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : ساختار معاونت سیاسی ریاست قوه قضائیه در زمان ریاست مرحوم آیت‌الله یزدی ایجاد شد.
ناصر سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه شد
شمال نیوز : ساختار معاونت سیاسی ریاست قوه قضائیه در زمان ریاست مرحوم آیت‌الله یزدی ایجاد شد. (ادامه)
دستگیری مدیر یک شعبه موسسه ثامن با ۷۵ میلیارد تومان اختلاس
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری مدیرعامل یکی از شعبات موسسه منحل شده ثامن بندرعباس که اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال غیرمشروع به مبلغ بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.(ادامه)
لحظه شماری برای انحلال شهروند
مدیرعامل شهروند گفت: برای انحلال این باشگاه لحظه شماری می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر باشگاه شهروند ساری از انصراف تیم فوتسال این باشگاه از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.

شهروند ساری از ادامه حضور در لیگ برتر فوتسال باز می ماند/ برای سقوط و انحلال تیم لحظه‌ شماری هم می‌کنند / انگار در استان میلی برای این که از این سرمایه‌ها حمایت شود وجود ندارد/ متاسفانه در استان چوب هم لای چرخ باشگاه می‌گذارند تا نتوانیم حرکت کنیم
شمال نیوز : مدیر باشگاه شهروند ساری از انصراف تیم فوتسال این باشگاه از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر خبر داد. (ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :خکایت این روزهای شهرداری ساری ، حکایت عجیبی شده است که برخی اتفاقات به قبل از استقرار شورای ششم و برخی نیز در این دوره چند روزه رقم خورده است و آدم را یاد برنامه کودکانه « محله برو و بیا » می اندازد.... شهرداری ساری یا عمارت برو و بیا ! / تغییر زودهنگام سرپرست شهرداری ساری؛ طالبی به شهرداری بازگشت
شمال نیوز :خکایت این روزهای شهرداری ساری ، حکایت عجیبی شده است که برخی اتفاقات به قبل از استقرار شورای ششم و برخی نیز در این دوره چند روزه رقم خورده است و آدم را یاد برنامه کودکانه « محله برو و بیا » می اندازد....(ادامه)
اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر ساری در نخستین جلسه رسمی " محمد حسین قبادی " را به سمت سرپرست شهرداری مرکز استان انتخاب و معرفی کردند. سرپرست شهرداری مرکز مازندران معرفی شد
اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر ساری در نخستین جلسه رسمی " محمد حسین قبادی " را به سمت سرپرست شهرداری مرکز استان انتخاب و معرفی کردند. (ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)
بازداشت 8 عضو شورای بهمراه شهردار
رئیس دادگستری بهارستان گفت: تاکنون هشت عضو شورای اسلامی به همراه شهردار نسیم شهر به اتهام تبانی و فساد مالی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب از انحلال شورای شهر دوره پنجم  این شهر خبر داد و گفت: ۷ تن از اعضای این شورا به اتهام ارتشاء بازداشت شده اند. انحلال یک شورای شهر دیگر/همه اعضا به اتهام ارتشاء دستگیرشدند
دادستان عمومی و انقلاب از انحلال شورای شهر دوره پنجم این شهر خبر داد و گفت: ۷ تن از اعضای این شورا به اتهام ارتشاء بازداشت شده اند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شواری عالی استان‌ها گفت: موضوع اصلی ما شورا‌های اسلامی شهر هستند و اگر منتخبین شورا‌های شهر را به خوبی آموزش دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. شورای شهر ششم از کی آغاز به کار خواهد کرد ؟
شمال نیوز : رئیس شواری عالی استان‌ها گفت: موضوع اصلی ما شورا‌های اسلامی شهر هستند و اگر منتخبین شورا‌های شهر را به خوبی آموزش دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
سرپرست جدید شهرداری ساری دستور تشدید نظارت بر ساخت‌وساز غیرمجاز در این شهر را صادر و از شهرداران مناطق خواست تا از هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری کنند. 

اولین خط و نشان شهردار جدید برای متخلفان ساخت‌ و ساز در شهر ساری/ طالبی: نطارت ها تشدید می‌شود
سرپرست جدید شهرداری ساری دستور تشدید نظارت بر ساخت‌وساز غیرمجاز در این شهر را صادر و از شهرداران مناطق خواست تا از هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری کنند. (ادامه)
عکس زیرخاکی از فرهاد مجیدی قبل از حضور در استقلال
تیم بهمن از جمله باشگاههایی است که به دلیل مشکلات مالی منحل شد.(ادامه)
به قلم : محمد بابایی جعبه سیاه سقوط شورا و تکلیف شهروندان ساروی(يادداشت)
به قلم : محمد بابایی(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران از انحلال شورای اسلامی سلمانشهر خبر داد.

دومین شورای شهر در مازندران هم منحل شد / جلوس استاندار برمسند مدیریت پارلملن شهری سلمان شهر
شمال نیوز: مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران از انحلال شورای اسلامی سلمانشهر خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: با بازداشت یکی از معاونان شهرداری بابل، شمار دستگیر شدگان در این نهاد شهری به اتهام مسائل مالی به ۹ نفر رسید. تداوم بازداشت متخلفان در شهرداری بابل/ تعداد دستگیر شدگان به ۹ نفر رسید
شمال نیوز: با بازداشت یکی از معاونان شهرداری بابل، شمار دستگیر شدگان در این نهاد شهری به اتهام مسائل مالی به ۹ نفر رسید.(ادامه)
پاسخ سخنگو در مورد سئوالی مبنی بر احتمال کاندیدا شدن آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری / تجهیز ۲۵۰۰ واحد قضایی و ۴۰۰ اتاق در زندان‌های کشور به سیستم دادرسی الکترونیک/ تشریح عملکرد مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی ....(خبر)
(ادامه)
آخرین وضعیت تسویه تعاونی‌های اعتباری / آمادگی قضائی برای رسیدگی به مساله سرباز راهور / احضار سیف به دادسرا برای تکمیل پرونده ارز / صدور محکومیت‌های سنگین در پرونده قاچاق خودروهای لوکس ....(خبر)
(ادامه)
شهردار یکی از مراکز استان ها دستگیر شد
شهردار ارومیه توسط سربازان گمنام دستگیر شد.(ادامه)
با تایید شورای حل اختلاف وزارت کشور، انحلال شورای پرحاشیه شهر ساری بعد از کش وقوس های فراوان تایید شد.

شورای پر حاشیه شهر ساری رسما منحل شد/ استاندار در جایگاه قائم مقام شورا
با تایید شورای حل اختلاف وزارت کشور، انحلال شورای پرحاشیه شهر ساری بعد از کش وقوس های فراوان تایید شد. (ادامه)
شمال نیوز: نامه قائم مقامی شورای شهر ساری توسط استانداری مازندران به وزارت کشور ارسال شده است. نامه قائم مقامی شورای شهر ساری به وزارت کشور ارسال شد / شورای پرحاشیه شهر ساری در یک قدمی انحلال
شمال نیوز: نامه قائم مقامی شورای شهر ساری توسط استانداری مازندران به وزارت کشور ارسال شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.