.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است .... مدیریت شهری ساری ؛ از باتلاق فساد تا برزخ بلاتکلیفی و انحلال
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است ....(ادامه)
داستان پارلمان شهری در شهر بی‌نقطه| انحلال قوی‌ترین گزینه پیش‌رو ی شورای شهر ساری
دستگیری ششمین عضو شورای شهر ساری شورای شهر را در آستانه انحلال قرار داده و اما و اگرها درباره فعالیت پارلمان شهری در مرکز مازندران باز هم نقل محافل رسمی و غیررسمی شده است.(ادامه)
عکس زیرخاکی از مجیدی قبل از حضور در استقلال
فرهاد مجیدی با درخشش در بهمن موفق شد پیراهن استقلال را به تن کند. البته در آن تیم ستاره های زیادی دیگری بودند از جمله نوازی و خداداد عزیزی. اکثر چهره هایی که در این تیم بازی کردند بعدها به باشگاههای بزرگی رفتند. بهمن خیلی زود منحل شد و حالا تنها اسمی از آنها به یادگار مانده است. (ادامه)
«صادق المهدی» درگذشت
نخست وزیر اسبق و رئیس حزب «الامه» سودان که چند روزی به بیماری کرونا مبتلا شده بود، چهارشنبه شب درگذشت.(ادامه)
تهدید انصراف تیم قائمشهر از لیگ کشتی عملی می‌شود؟
با اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی به سود تیم استقلال، حالا باید منتظر واکنش تیم هیات کشتی قائمشهر باشیم که چندی پیش تهدید به انصراف از لیگ کرده بودند.(ادامه)
شمال نیوز : توجه به تیم‌های مطرح ورزشی از جمله نساجی مازندران که مورد علاقه وافر جمعیت چند میلیونی مردم شمال کشور است، یکی از مصادیق این رفتار هوشمندانه است که حتی با زندگی بسیاری از جوانان استان درآمیخته و با موفقیت‌هایش شاد و با ناکامی‌ها غمگین می‌شوند .... طلایی بودی؛ طلایی بمان!(يادداشت)
شمال نیوز : توجه به تیم‌های مطرح ورزشی از جمله نساجی مازندران که مورد علاقه وافر جمعیت چند میلیونی مردم شمال کشور است، یکی از مصادیق این رفتار هوشمندانه است که حتی با زندگی بسیاری از جوانان استان درآمیخته و با موفقیت‌هایش شاد و با ناکامی‌ها غمگین می‌شوند ....(ادامه)
ارجاع پرونده استقلال و قائمشهر به کمیته انضباطی
سخنگوی فدراسیون کشتی از ارجاع پرونده قرارداد همزمان دو آزادکار با تیم‌های استقلال و هیات کشتی قائمشهر به کمیته انضباطی فدراسیون خبر داد.(ادامه)
پاسخ به گمانه‌زنی درباره احتمال انحلال شورای شهر ساری
صحبت درباره بررسی روند انحلال شورای شهر ساری با دستگیری نفر پنجم و دعوت از اعضای علی‌البدل تا حدودی قوت گرفت که معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران شرایط روند انحلال شورای شهر را توضیح داده است.(ادامه)

آمریکا، اروپا و مکانیسم ماشه(ديدگاه)
(ادامه)
در حقیقت با انتشار اسناد محرمانه آن روزها به درستی می توان دریافت که حقیقت کودتا و یا براندازی، حداکثر یکماه و نیم پس از روی کارآمدن دکتر مصدق در دستور کار انگلیس و....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : مهارت‌آموزی یک ضرورت ملی است وبرابر برنامه پنچ ساله ششم توسعه  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، آموزش و پرورش موظف شد نیمی از دانش‌آموزان را در پایان دوره آموزش.... دکتر محمدی : «مهارت‌آموزی» یک ضرورت ملی و استانی است
شمال نیوز : وی گفت : مهارت‌آموزی یک ضرورت ملی است وبرابر برنامه پنچ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، آموزش و پرورش موظف شد نیمی از دانش‌آموزان را در پایان دوره آموزش....(ادامه)
داوطلبان کنکور خود را برای ۳۱ مرداد آماده کنند
احمدی لاشکی گفت: فعلاً داوطلبان خودشان را برای ‏‏۳۱ مرداد آماده کنند. مسئولیت تامین بهداشت محیط با وزارت علوم است و قطعاً پای کار خواهند بود و برنامه ریزی‌های لازم را ‏خواهند داشت. ‏(ادامه)
رئیس کل دادگستری:قوه قضاییه در تراز انقلاب اسلامی است
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه قوه قضاییه در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی است، گفت: مبارزه با فساد توسط این دستگاه شدت یافته است.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی را با نظارتش بر کار دولت ـ به ‌عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور ـ می‌شناسند و دیوان محاسبات کشور در این میان، مهمترین نهاد نظارتی پارلمان به شمار می‌رود که جریان‌های مختلف حاضر در قوه مقننه با لابی‌های پشت پرده به دنبال تصاحب صندلی ریاست آن هستند. 
چه کسی بر صندلی دیوان محاسبات تکیه می‌زند؟/ معرفی ۴ گزینه ریاست
مجلس شورای اسلامی را با نظارتش بر کار دولت ـ به ‌عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور ـ می‌شناسند و دیوان محاسبات کشور در این میان، مهمترین نهاد نظارتی پارلمان به شمار می‌رود که جریان‌های مختلف حاضر در قوه مقننه با لابی‌های پشت پرده به دنبال تصاحب صندلی ریاست آن هستند. (ادامه)
استاندار مازندران تشکیل سازمان مدیریت پسماند را نقطه عطفی در مدیریت شهری استان توصیف کرد و گفت:حل معضل پسماند اولویت اول مازندران است و این مقوله همواره از نخستین پیگیری‌های استان در سطوح ملی نیز بوده است. استاندار مازندران: حل پسماند اولویت اول استان است
استاندار مازندران تشکیل سازمان مدیریت پسماند را نقطه عطفی در مدیریت شهری استان توصیف کرد و گفت:حل معضل پسماند اولویت اول مازندران است و این مقوله همواره از نخستین پیگیری‌های استان در سطوح ملی نیز بوده است.(ادامه)
حسن روحانی، رئیس جمهور با بیان اینکه تقریبا به مرحله مهار کرونا رسیدیم، گفت: اگر استان‌های که همچنان در شرایط قرمز قرار دارند، بیشتر همراهی می‌کردند، الان شرایط بهتری داشتیم. او همچنین گفت: روز قدس امسال با شرایط خودش در مناطق سفید که نماز جمعه هست برگزار می‌شود. روحانی: تقریبا به مرحله مهار کرونا رسیده ایم / اگر استان‌های که همچنان در شرایط قرمز قرار دارند، بیشتر همراهی می‌کردند، اکنون شرایط بهتری داشتیم / مشکلی برای بودجه امسال نخواهیم داشت / آرزوی من این است که روابط دولت و مجلس آینده، روابط نزدیکتری باشد(خبر)
حسن روحانی، رئیس جمهور با بیان اینکه تقریبا به مرحله مهار کرونا رسیدیم، گفت: اگر استان‌های که همچنان در شرایط قرمز قرار دارند، بیشتر همراهی می‌کردند، الان شرایط بهتری داشتیم. او همچنین گفت: روز قدس امسال با شرایط خودش در مناطق سفید که نماز جمعه هست برگزار می‌شود. (ادامه)
آشنایی با باید ها و نبایدهای تعدیل و تعلیق قرارداد
شمال نیوز: قرارداد توافقی است که بین دو یا چند شخص درخصوص مسئله مشخص مالی یا غیرمالی صورت می‌پذیرد. یکی از آثار مهمی که قرارداد دارد این است که طرفین خود را ملزم و متعهد می‌کند. فرض بر این است که هر شخصی، در یک قرارداد، با اراده و آگاهانه و با صحت عقل خود را به چیزی متعهد می‌کند. (ادامه)
شرایط پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، بر قراردادهای مختلفی  تأثیر گذاشته و اجرای آن‌ها را گاه سخت و دشوار و گاه غیرممکن کرده است. این تغییر اوضاع و احوال را به عناوین مختلف ... وضعیت حقوقی قراردادها در زمان شیوع ویروس کرونا
شرایط پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، بر قراردادهای مختلفی تأثیر گذاشته و اجرای آن‌ها را گاه سخت و دشوار و گاه غیرممکن کرده است. این تغییر اوضاع و احوال را به عناوین مختلف ...(ادامه)
در حالی که شهرداری مرکز استان قرار بود با گرفتن وام ده میلیارد تومانی از بانک شهر مطالبات ماه اسفند کارکنان خود را بپردازد ظاهرا به دلیل مشکلات اداری روز انتهایی اسفند این اقدام صورت نگرفت تا کارکنان شهرداری آخرسال با دست خالی به خانه های خود بازگردند. دریافت وام برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری مرکز استان
در حالی که شهرداری مرکز استان قرار بود با گرفتن وام ده میلیارد تومانی از بانک شهر مطالبات ماه اسفند کارکنان خود را بپردازد ظاهرا به دلیل مشکلات اداری روز انتهایی اسفند این اقدام صورت نگرفت تا کارکنان شهرداری آخرسال با دست خالی به خانه های خود بازگردند.(ادامه)
هیچ موضوع محرمانه‌ای نداریم/ مدیران بازنشسته فقط تا آخر سال در بنیاد می‌مانند / ماجرای بازپس‌گیری کاخ مرمر از مجمع تشخیص مصلحت / نه معوقه مالیاتی داریم نه معافیت/ مالیات 1600 میلیارد تومانی بنیاد در بودجه 98/ یک دلار هم ارز 4200 تومانی نگرفتیم ....(خبر)
(ادامه)
“محمود حسن الصرخی” عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا، دستگیر شد. بازداشت عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا
“محمود حسن الصرخی” عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا، دستگیر شد.(ادامه)
حرمت امامزاده؟!(يادداشت)
(ادامه)
ارائه طرح ایران در سازمان ملل برای امنیت خلیج فارس/ اهل تعظیم و ذلت نیستیم / طرحی را در سازمان ملل ارائه می‌دهیم که ایران با همکاری کشورهای مختلف امنیت خلیج فارس را تأمین می‌کند و حضور نیروهای خارجی برای امنیت نفت و انرژی خطرناک است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : با صدور حکم قضایی برای 4 عضو سابق و سه عضو فعلی شورای شهر بابل، این شورا از حد نصاب 9 نفره خارج شده و در یک قدمی انحلال قرار گرفته است..... انحلال شورای شهر، خواسته مردم بابل و آزمون قانونمداری استانداری مازندران
شمال نیوز : با صدور حکم قضایی برای 4 عضو سابق و سه عضو فعلی شورای شهر بابل، این شورا از حد نصاب 9 نفره خارج شده و در یک قدمی انحلال قرار گرفته است.....(ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت: در همین اتاق کار من برنامه ریزی و برنامه های خوبی تدوین شده که اساتید به نامی آن را نوشتند و آماده ارائه به دولت و مجلس است..... سازمان برنامه جایی برای زد و بند است / با روحانی و خاتمی قهر نیستم و می‎خواهم تفاهم داشته باشیم/ اصولگرایان و اصلاح طلبان مخالف من بودند
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت: در همین اتاق کار من برنامه ریزی و برنامه های خوبی تدوین شده که اساتید به نامی آن را نوشتند و آماده ارائه به دولت و مجلس است.....(ادامه)
چه کسی بنی‌صدر را فراری داد؟ + تصاویر
ابوالحسن بنی صدر نخستین رئیس‌جمهور بعد از انقلاب اسلامی بود که مرداد سال ۱۳۶۰ توسط عوامل مسعود رجوی از کشور فرار کرد. (ادامه)
امتیاز باشگاه لیگ یک خونه به خونه شهرستان بابل رسما به خراسان شمالی واگذار شد. خونه به خونه بابل واگذار شد / خراسان شمالی مقصد بعدی عشق بابلی ها
امتیاز باشگاه لیگ یک خونه به خونه شهرستان بابل رسما به خراسان شمالی واگذار شد.(ادامه)
 عضو فراکسیون مستقلین ولایی با اعلام خبر تهیه «درخواست از مقام معظم رهبری» برای بازنگری در قانون اساسی گفت: قرار ما با دوستان این شد که اگر این درخواست به بالای ۲۰۰ امضا برسد ما آن را
تهیه نامه «درخواست از رهبری» برای بازنگری در قانون اساسی از سوی نمایندگان/ می‌توان مجلس اعظم تشکیل داد/ رئیس‌جمهور بگوید کجاها اختیار می‌خواهد
عضو فراکسیون مستقلین ولایی با اعلام خبر تهیه «درخواست از مقام معظم رهبری» برای بازنگری در قانون اساسی گفت: قرار ما با دوستان این شد که اگر این درخواست به بالای ۲۰۰ امضا برسد ما آن را (ادامه)
بسطامی: سیاسیون با برنامه ۵ ساله وارد شوند!
دبیر هیأت فوتبال ساری گفت: ما سال‌های گذشته هم ضربه‌های شدیدی از بخش سیاسیون در فوتبال خورده‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر به کارگیری نیروی جوان در سطح مدیریت کشور بیان داشت: جوانان ذهن خلاق دارند و می توانند برای خلق ثروت تفکر کنند لذا باید از نیروی آنها استفاده شود تا وزارتخانه صرفاً منتظر بودجه نفت نماند..... لاریجانی : اعزام کارگران ایرانی به خارج از کشور در دستور کار قرار گیرد !
شمال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر به کارگیری نیروی جوان در سطح مدیریت کشور بیان داشت: جوانان ذهن خلاق دارند و می توانند برای خلق ثروت تفکر کنند لذا باید از نیروی آنها استفاده شود تا وزارتخانه صرفاً منتظر بودجه نفت نماند.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.