.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بیش از ۵۰ مدیر کل استانی و ستادی با حوزه کاری تخصصی در بازه زمانی کمتر از ۸ ماه عزل و از کار برکنار شدند و افرادی ناشناخته ، ضعیف و عموما دارای پاشنه آشیل .... سیاه ترین روزهای تاریخ محیط زیست ایران / درخواست از رئیس جمهور برای توجه به بدنه متعهد و متخصص سازمان
بیش از ۵۰ مدیر کل استانی و ستادی با حوزه کاری تخصصی در بازه زمانی کمتر از ۸ ماه عزل و از کار برکنار شدند و افرادی ناشناخته ، ضعیف و عموما دارای پاشنه آشیل ....(ادامه)
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! او یک «‌فراماسون» است!
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!(ادامه)
ماهواره «خیام» از ایستگاه بایکونور پرتاب شد/ دریافت اولین داده‌های تله متری/ چرا «خیام» توسط روسیه پرتاب شد؟/ ماهواره هر ٢٤ ساعت ٤ گذر از فراز ایران خواهد داشت که در این گذرها ارسال فرمان و ....+ جزئیات جدید از ماهواره خیام +فیلم و تصاویر(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: سرلشکر سلامی در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه امروز فلسطینی‌تر از هر زمان دیگری هستیم، گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی یک مسیر بدون بازگشت است. فرمانده کل سپاه: آزادی قدس نزدیک است
شمال نیوز: سرلشکر سلامی در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه امروز فلسطینی‌تر از هر زمان دیگری هستیم، گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی یک مسیر بدون بازگشت است.(ادامه)

این میوه قرمز رنگ قاتل آلزایمر است این میوه قرمز رنگ قاتل آلزایمر است
این میوه قرمز رنگ قاتل آلزایمر است(ادامه)
حشمت الله رضایی - کارشناس انرژی موقعیت ایران در بازار جهانی گاز ؛ افول یا صعود ؟(يادداشت)
حشمت الله رضایی - کارشناس انرژی (ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)

مقام معظم رهبری عصر سه‌شنبه در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن تفاهم‌ها و قراردادهای بین دو کشور، هوشیاری در مقابل سیاستهای فریبکارانه غرب را لازم دانستند و خاطرنشان کردند: همکاری‌ها بلندمدت ایران و روسیه عمیقاً به نفع هر دو کشور است. آمریکایی‌ها از منطقه شرق فرات در سوریه باید بیرون رانده شوند / اگر جلوی ناتو گرفته نمی‌شد آنها مدتی بعد به بهانه کریمه جنگ راه می‌انداختند / دلار را باید به تدریج از مسیر معاملات جهانی خارج کرد / تحسین مواضع اخیر رئیس‌جمهور روسیه علیه صهیونیستها / حوادث جهانی نشان‌دهنده نیاز ایران و روسیه به همکاری‌های روزافزون و متقابل است(خبر)
مقام معظم رهبری عصر سه‌شنبه در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن تفاهم‌ها و قراردادهای بین دو کشور، هوشیاری در مقابل سیاستهای فریبکارانه غرب را لازم دانستند و خاطرنشان کردند: همکاری‌ها بلندمدت ایران و روسیه عمیقاً به نفع هر دو کشور است.(ادامه)
گفتگوی کمال خرازی رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی ایران با شبکه الجزیره بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عبری زبان پیدا کرده و باعث درگیری جناح‌های مختلف صهیونیست با یکدیگر شده است. این حرف کمال خرازی اسرائیلی‌ها را به جان هم انداخت
گفتگوی کمال خرازی رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی ایران با شبکه الجزیره بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عبری زبان پیدا کرده و باعث درگیری جناح‌های مختلف صهیونیست با یکدیگر شده است.(ادامه)
آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد، لذا خوب است وضعیت منطقه و جهان را خوب نظاره کنند، یک بار گذشته را مرور کنند تا آینده را به درستی تحلیل کنند. سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در واکنش به استفاده بایدن از عبارت «توسل به زور» علیه ایران تاکید کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد ....(خبر)
آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد، لذا خوب است وضعیت منطقه و جهان را خوب نظاره کنند، یک بار گذشته را مرور کنند تا آینده را به درستی تحلیل کنند.(ادامه)
طرح آمایش سرمایه‌گذاری در مازندران در حال آماده شدن است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: طرح آمایش سرمایه‌گذاری در استان در حال آماده شدن است، در این طرح فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد تا شاهد جهش اقتصادی استان باشیم. (ادامه)
سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه گفت: امروز دشمن امید به اعتراضات مردمی و القای فروپاشی نظام بسته است لذا با جنگ شناختی و القای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی از جمله اقدامات و برنامه‌های دولت است. بعد از چندین سال دولتی شکل گرفته که رئیس آن می‌خواهد سرباز ولایت باشد اما از طریق فضاسازی، در تلاش برای از بین بردن اعتماد به دولت هستند / دشمن امید به اعتراضات مردمی و القای فروپاشی نظام بسته است(خبر)
سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه گفت: امروز دشمن امید به اعتراضات مردمی و القای فروپاشی نظام بسته است لذا با جنگ شناختی و القای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی از جمله اقدامات و برنامه‌های دولت است.(ادامه)
ازدواج دوم مردان متاهل یا چند همسری آن‌ها معمولا واکنشی در مقابل مشکلات زندگی زناشویی است. این مردان در واقع بدون هیچ تلاشی برای برطرف کردن مشکل، ازدواج دوم را راهی ساده‌تر برای فرار از مشکلات انتخاب می‌کنند و برای توجیه رفتارشان دلایل زیادی را مطرح می‌کنند. اشتباهات زنانه که باعث میشود مردان همسر دوم بگیرند
ازدواج دوم مردان متاهل یا چند همسری آن‌ها معمولا واکنشی در مقابل مشکلات زندگی زناشویی است. این مردان در واقع بدون هیچ تلاشی برای برطرف کردن مشکل، ازدواج دوم را راهی ساده‌تر برای فرار از مشکلات انتخاب می‌کنند و برای توجیه رفتارشان دلایل زیادی را مطرح می‌کنند.(ادامه)




جریانی نامقدس در سینما در دو دهه اخیر بعنوان تفنگداران فرهنگی جبهه غرب مقدس ترین باورها و عقائد ملتی را نشانه رفته اند که علیرغم ادعای هموطنی عنکبوت مقدس تلاشی نامقدس برای تطهیر اسرائیل از خانه عنکبوت*(يادداشت)
جریانی نامقدس در سینما در دو دهه اخیر بعنوان تفنگداران فرهنگی جبهه غرب مقدس ترین باورها و عقائد ملتی را نشانه رفته اند که علیرغم ادعای هموطنی(ادامه)
با آغاز بحران اوکراین در نتیجه حمله نظامی روسیه، ژاپن از ترس تسری این رویکرد نظامی‌گری به شرق آسیا، سریعا رویکرد خود را تغییر داد و پارلمان ژاپن در ماه مارس تغییراتی در محدودیت‌های فعالیت‌های نظامی فرامرزی این کشور ایجاد کرده و....(خبر)
(ادامه)
 آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در خطبه های این هفته گفت: از مجلس شورای اسلامی می خواهیم که یکی از اولویتهایش را برخورد با محترکان قرار دهد و همچنین دستگاه قضا نیز با محتکران قاطعانه برخورد کند. درخواست مهم امام جمعه رشت از مجلس و دستگاه قضا
آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در خطبه های این هفته گفت: از مجلس شورای اسلامی می خواهیم که یکی از اولویتهایش را برخورد با محترکان قرار دهد و همچنین دستگاه قضا نیز با محتکران قاطعانه برخورد کند.(ادامه)
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید!

هشدار احمدی نژاد درباره نفوذ «شبکه دشمن» در کشور
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید! (ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه موافق حضور مسئولین دولت و بنگاه‌های دولتی در اقتصاد کشور نیستم، فرمودند: من همیشه تکرار می‌کنم که اقتصاد کشور و فعالیت‌های اقتصادی کشور را شرطی نکنید. متوقف بر فلان قضیه‌ای که در اختیار ما نیست نکنید.
اقتصاد نباید شرطی شود/ آمارهای اقتصادی دهه‌ ۹۰ انصافاً خرسند کننده نیست/ موافق حضور دولت در اقتصاد نیستم/ تحلیل رهبری از دلایل اعتراف آمریکا به شکست در جنگ اقتصادی(خبر)
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه موافق حضور مسئولین دولت و بنگاه‌های دولتی در اقتصاد کشور نیستم، فرمودند: من همیشه تکرار می‌کنم که اقتصاد کشور و فعالیت‌های اقتصادی کشور را شرطی نکنید. متوقف بر فلان قضیه‌ای که در اختیار ما نیست نکنید. (ادامه)

رسانه قطری از وضعیت بحرانی السیلیه در لیگ ستارگان خبر داد. بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس قطعی شد ؟
رسانه قطری از وضعیت بحرانی السیلیه در لیگ ستارگان خبر داد.(ادامه)
حماسه ۹ دی دشمنان را مبهوت کرد
علی نیکزاد در اجتماع پرشور مردم بابل گفت: حماسه ۹ دی دشمنان را مبهوت کرد.(ادامه)
برغم سیاه‌نمایی رسانه‌های معاندو ضد‌انقلاب خارجی و همچنین هجمه طیف مدعی اصلاح‌طلبی علیه عملکرد دولت نوپای سیزدهم‌، نتایج نظرسنجی مرکز ایسپا نشان می‌دهد همچنان درصد بالایی از مردم کشور، سیاست‌ها و اقدامات آقای رئیسی را تایید می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و مسئول کانون بازنشستگان مازندران در گفت و گو با رکنا گفت: در بودجه سال 1401 باید دولت و مجلس به امنیت شغلی کارگر ، بن کارگری ، معیشت کارگران، حقوق بازنشستگان، و بسیاری از ناهنجاری هایی که جامعه کارگری دارد توجه می کردند. دریابیگی: 95 درصد جامعه کارگری امنیت شغلی ندارند/ صدای کارگر را بشنوید
شمال نیوز: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و مسئول کانون بازنشستگان مازندران در گفت و گو با رکنا گفت: در بودجه سال 1401 باید دولت و مجلس به امنیت شغلی کارگر ، بن کارگری ، معیشت کارگران، حقوق بازنشستگان، و بسیاری از ناهنجاری هایی که جامعه کارگری دارد توجه می کردند.(ادامه)
۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ساری کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی مازندران از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر حشیش و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در ساری خبر داد.(ادامه)
آیت الله لائینی:خیزش های مردمی با ماهیت بسیج در کشورهای منطقه شکل گرفته است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خیزش های مردمی با ماهیت بسیج در منطقه شکل گرفته است، گفت: باید شبکه مردمی بسیج در جهان گسترش یابد.(ادامه)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود. سیاست ایران حفظ ثبات و تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه است/ مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود/ تحریم دارو در دوران کرونا جنایت علیه بشریت است/ از کپیتال­ تا کابل نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است(خبر)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود.(ادامه)
باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در هراز متلاشی شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، از کشف ۱۲۰ کیلو گرم تریاک و انهدام یک باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در محور ورودی شهرستان آمل خبر داد. (ادامه)
موضع طالبان درباره برقراری ارتباط با اسرائیل
«اسرائیل غده‌ای در پیکره امت اسلامی است. قدس قضیه مشترک میان مسلمانان است، همه مسلمانان حول آن باید متحد شوند».(ادامه)
نمکی: هنوز به پیک جدید کرونا نرسیده‌ایم
وزیر بهداشت گفت: ما هنوز به قله و پیک بیماری نرسیده‌ایم و احتمال دارد با عادی انگاری، بیماری رشد و شدت بی بیشتری پیدا کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.