.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه ناتو جنگ شناختی را ششمین صحنه جنگ مصوب کرده است، افزود: هم‌اکنون جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است؛ چرا که ۷۰ درصد جمعیت کشورمان را این افراد شامل می‌شوند. جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو و برخی ایرانیان خارج از کشور با هدف براندازی نظام شکل گرفته؛ جمعیت هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است که ۷۰ درصد جمعیت کشور را شامل می‌شوند(خبر)
سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه ناتو جنگ شناختی را ششمین صحنه جنگ مصوب کرده است، افزود: هم‌اکنون جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است؛ چرا که ۷۰ درصد جمعیت کشورمان را این افراد شامل می‌شوند.(ادامه)
این روز‌ها خیلی از سایت‌های فروش کالا پر از آگهی‌های فروش چرخ‌های خیاطی قدیمی با قیمت‌های میلیاردی شده است. پشت پرده قیمت‌های میلیاردی چرخ خیاطی‌های قدیمی!
این روز‌ها خیلی از سایت‌های فروش کالا پر از آگهی‌های فروش چرخ‌های خیاطی قدیمی با قیمت‌های میلیاردی شده است.(ادامه)
کارشناس ترکیه ای ادعا می کند که یک زلزله بزرگ به زودی در نزدیکی بندر چاناکاله رخ خواهد داد. ادعای زلزله شناس ترکی نسبت به زلزله مهیب بعدی
کارشناس ترکیه ای ادعا می کند که یک زلزله بزرگ به زودی در نزدیکی بندر چاناکاله رخ خواهد داد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست.

عزم سپاه پاسداران برای دفاع شجاعانه و غیر محافظه‌کارانه از انقلاب
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست. (ادامه)
جمهوری اسلامی برای نظم جدید بین المللی، هم چشم انداز دارد، هم برنامه دراز مدت دارد/ مولفه های قدرت ایران فراوان است/ سرعت نیاز جهانی به حضور و نقش آفرینی ایران افزایش قابل توجهی داشته است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
یادداشت حاضر با تاکید بر نقش داخلی، منطقه ای و جهانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ذکر دلایل دشمنی غرب و اروپا با این نهاد می پردازد و شرایط حفظ چنین نیرویی را برمی شمارد. سپاه را حفظ می کنیم(يادداشت)
یادداشت حاضر با تاکید بر نقش داخلی، منطقه ای و جهانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ذکر دلایل دشمنی غرب و اروپا با این نهاد می پردازد و شرایط حفظ چنین نیرویی را برمی شمارد.(ادامه)
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی به بردی قاطع رسید و قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد.

شکست سنگین نساجی مقابل پرسپولیس / سرخپوشان قهرمان نیم فصل شدند
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی به بردی قاطع رسید و قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد. (ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است. تصویب ۲ واحد درسی دانشگاهی با عنوان «مکتب سلیمانی»
سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است.(ادامه)
خروج سرمایه از چین در سه ماهه گذشته پنج برابر سال ۲۰۲۰ بوده است. اگر اقتصاد چین با همین فرمان مثل سه ماه گذشته پیش برود بزرگترین فرار سرمایه در تاریخ در سیاره زمین ، شکل گرفته است. چین به سمت فروپاشی مالی پیش می رود؟
خروج سرمایه از چین در سه ماهه گذشته پنج برابر سال ۲۰۲۰ بوده است. اگر اقتصاد چین با همین فرمان مثل سه ماه گذشته پیش برود بزرگترین فرار سرمایه در تاریخ در سیاره زمین ، شکل گرفته است.(ادامه)
حسین طائب در نشست تبیینی بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، گفت: دو برآورد نسبت به فتنه اخیر وجود دارد؛ نخستین برآورد آمریکایی‌ها این است که با توجه به فشارهای اعمال شده بر انقلاب اسلامی، یک اغتشاش داخلی می‌تواند ضربه نهایی به انقلاب اسلامی باشد که این حرکت آمریکایی‌ها آفندی است. حسین طائب: گشت ارشاد جواب نمی‌دهد
حسین طائب در نشست تبیینی بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، گفت: دو برآورد نسبت به فتنه اخیر وجود دارد؛ نخستین برآورد آمریکایی‌ها این است که با توجه به فشارهای اعمال شده بر انقلاب اسلامی، یک اغتشاش داخلی می‌تواند ضربه نهایی به انقلاب اسلامی باشد که این حرکت آمریکایی‌ها آفندی است.(ادامه)
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!) استعفای ابراهیم رییسی و برگزاری دوباره انتخابات + ماجرا چیست؟
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!)(ادامه)
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت: رسانه ملی، تنها مردِ میدانِ جمهوری اسلامی در نبرد عظیم رسانه ای
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت:(ادامه)
فرمانده کل سپاه در جریان مراسم بزرگداشت شهید طهرانی مقدم با اشاره به هراس دشمنان از پاسخ ایران به شیطنت‌های اخیر گفت: دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشورهای مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید....(خبر)
(ادامه)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است. جنگ هیبریدی آمریکا و عربستان علیه جمهوری اسلامی(يادداشت)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است.(ادامه)
انتشار اخبار درهم آمیخته به اطلاعات درست و غلط توسط رسانه های برون مرزی، بازنشر در سطح وسیع و برانگیختگی مخاطب و متعاقبا واکنش رسانه های .... مرجعیت رسانه ای را پس بگیریم(يادداشت)
انتشار اخبار درهم آمیخته به اطلاعات درست و غلط توسط رسانه های برون مرزی، بازنشر در سطح وسیع و برانگیختگی مخاطب و متعاقبا واکنش رسانه های ....(ادامه)
جعل اخبار خروج از کشور و پناهندگی برخی مسئولین و خانواده‌های آنها از سوی رسانه‌های معاند و تفسیر مدارای حافظان امنیت با معترضان به افزایش جسارت و شجاعت انقلابیون! در برخورد با نیروهای امنیتی، همگی تلاشی نافرجام برای ایجاد دو قطبی در جامعه و تضعیف روحیه ملی است. اسامی مسئولین ارشدی که در حال فرار از ایران هستند را منتشر کنید!
جعل اخبار خروج از کشور و پناهندگی برخی مسئولین و خانواده‌های آنها از سوی رسانه‌های معاند و تفسیر مدارای حافظان امنیت با معترضان به افزایش جسارت و شجاعت انقلابیون! در برخورد با نیروهای امنیتی، همگی تلاشی نافرجام برای ایجاد دو قطبی در جامعه و تضعیف روحیه ملی است.(ادامه)
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود. آمریکایی‌ها از اردیبهشت برنامه اغتشاشات را طراحی کردند / رییس موساد آمریکا را متقاعد کرد که توافق نشود و اغتشاش در ایران توسعه پیدا کند / حمله به مراکز حساس هم از سناریوهای آنان بود / از آنجا که با حضور به موقع نیرو‌های امنیتی، موضوع جمع شد، مجبور شدند آخرین مرحله یعنی پروژه زندان‌ها را عملیاتی کنند(خبر)
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود.(ادامه)
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم. پیشرفت های ۴۰ساله نشان‌دهنده صحت تحلیل انقلاب از جهان در مقابل تحلیل غربگراهاست/دانشگاه از ارکان پیشرفت و تلاش دشمن برای تعطیلی دانشگاه ها به همین علت است / از اول انقلاب تلاش کردند نشان دهند نظام رو به زوال است؛ ایستادیم و خواهیم ایستاد(خبر)
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.(ادامه)
 القای این که ایران راهی جز انتخاب میان الگوی هند یا الگوی چین ندارد، خط تحریف، تقلیل و استحاله انقلاب اسلامی است که در یک برنامه تلویزیونی توسط رییس سابق دانشگاه علامه رونمایی شد. یک دوراهی جعلی !(يادداشت)
القای این که ایران راهی جز انتخاب میان الگوی هند یا الگوی چین ندارد، خط تحریف، تقلیل و استحاله انقلاب اسلامی است که در یک برنامه تلویزیونی توسط رییس سابق دانشگاه علامه رونمایی شد.(ادامه)
شعارهای کف خیابان، بوی معضلات اقتصادی نمی‌دهد
در اغتشاشات اخیر، دشمنان موجودیت ایران عزیزمان خصمانه‌تر از گذشته علیه این کشور متحد شده اند.(ادامه)
روزنامه اسرائیلی، لیدر صهیونیست اغتشاشات ایران را معرفی کرد
یک روزنامه عبری، اعتراف کرد که «الهام یعقوبیان» صهیونیست که یهودی الاصل و ساکن آمریکاست، یکی از مسئولان هماهنگی اغتشاشات اخیر در ایران بوده است.(ادامه)
چینی ها مشتری ۱ میلیون دلاری مرکبات مازندران
استاندار مازندران پیگیری برنامه های اقتصادی را از ماموریت های اصلی فرمانداران و مدیران دانست و گفت: قرارداد یک میلیارد دلاری صادرات مرکبات مازندران به چین بسته شده است / در این مراسم با حضور استاندار، جواد اصلانی به عنوان سرپرست فرمانداری عباس آباد معرفی شد. ‎(ادامه)
شهریور پرآشوب ایران در سال 1320
شهریوماه 1320 شمسی یادآور یک نقطه عطف در تاریخ ایران معاصر است؛ پایان دوران سیاه استبداد رضاخانی و آغاز سال‌هایی که سایه‌ ویرانگر استبداد محمدرضا و جنگ جهانی دوم بر خاک این مرز و بوم افکنده شد.(ادامه)
میراث خونین ملکه انگلیس برای بشریت
ملکه سابق انگلیس علاوه بر صدها میلیون دلار ثروت شخصی، ریختن خون صدها هزار نفر از مردم جهان را به‌عنوان میراث خود برجای گذاشته است.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده: دشمن را در فاصله بیش از هزار کیلومتری با هوش مصنوعی از پای درآوردیم/ ما محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم/ با عملیات عین الاسد فروپاشی امریکا جلو افتاد ....(خبر)
(ادامه)
دولت سیزدهم وارث مشکلات انباشته دولت قبل شد/نگاه دولت قبل این بود که مشکلات از مسیر دشمنان حل میشود/ دولت قبل اعتقادی به تولید محتوا و زیرساخت در فضای مجازی نداشت و یکی از مؤسسات که دنبال استقلال در فضای مجازی بود ۵۰۰ میلیارد جریمه کرد....(خبر)
(ادامه)
میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی شب گذشته سه شنبه ۸ شهریور ماه، در سن ۹۱ سالگی در بیمارستان بالینی مرکزی مسکو درگذشت. وی به عنوان رهبر سابق شوروی، یکی از تأثیرگذارترین چهره‌ های سیاسی قرن بیستم بود. گورباچف که بود؟
میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی شب گذشته سه شنبه ۸ شهریور ماه، در سن ۹۱ سالگی در بیمارستان بالینی مرکزی مسکو درگذشت. وی به عنوان رهبر سابق شوروی، یکی از تأثیرگذارترین چهره‌ های سیاسی قرن بیستم بود.(ادامه)
مسئولان بیمارستانی روز سه شنبه اعلام کردند میخائیل گورباچف که جنگ سرد را بدون خونریزی به پایان رساند، اما نتوانست از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی جلوگیری کند، در سن ۹۲ سالگی درگذشت. گورباچف آخرین رهبر شوروی درگذشت
مسئولان بیمارستانی روز سه شنبه اعلام کردند میخائیل گورباچف که جنگ سرد را بدون خونریزی به پایان رساند، اما نتوانست از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی جلوگیری کند، در سن ۹۲ سالگی درگذشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.