.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا دانش‌آموزان، ابزار دشمنان نشوند / مدرسه فقط محلی برای آموزش دانش نیست و باید بر حفظ هویت فرهنگی، دینی و معرفتی جوانان ما کار کند ....(خبر)
(ادامه)
زومیت نوشت: تصور مردم از اتفاقات پس از مرگ، بیشتر مبتنی‌بر فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی است؛ اما در واقعیت، یک ساعت پس از مرگ برای بدن چه اتفاقی می‌افتد؟ یک ساعت پس از مرگ چه اتفاقی برای بدن می‌افتد؟
زومیت نوشت: تصور مردم از اتفاقات پس از مرگ، بیشتر مبتنی‌بر فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی است؛ اما در واقعیت، یک ساعت پس از مرگ برای بدن چه اتفاقی می‌افتد؟(ادامه)
جمهوری اسلامی مقابل دشمنان ایستاد و از ورطه فلاکت به بالاترین نقطه رسید و در اوج فشار دشمن در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشم‌گیری کرد و توانست روی پای خود بایستد و از امنیت خود که بزرگترین مولفه قدرت است، دفاع کند ....(خبر)
(ادامه)
زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی‌شوند، بلکه از بی‌تحرکی و بی‌عملی برخی دولت‌هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند. بی حجابی تقصیر دولت روحانی است، زیرا به غرب تمایل داشتند!
زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی‌شوند، بلکه از بی‌تحرکی و بی‌عملی برخی دولت‌هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند.(ادامه)
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد. بهادری جهرمی: گلایه مردم از صنعت خودرو، چندده ساله است !
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد.(ادامه)
یک قاچاقچی که به طرز ماهرانه‌ای تریاک‌ها را در بسته‌های کمپوت آناناس جاسازی کرده بود دستگیر شد. کشف آناناس‌هایی با طعم تریاک
یک قاچاقچی که به طرز ماهرانه‌ای تریاک‌ها را در بسته‌های کمپوت آناناس جاسازی کرده بود دستگیر شد.(ادامه)
150 هزار موشک و روزنامه اینترنتی رأی الیوم با طرح سوالاتی نوشته است: آیا دو خیمه شبعا دومین «تله» برای به دام انداختن ارتش اشغالگر و تکرار سناریوی شکست ژوئیه خواهد بود؟ چه «سورپرایزی» است که سید حسن نصرالله برای نتانیاهو تدارک دیده است و جزئیات آن را مخفی نگه می دارد؟صدها پهپاد حزب الله، آماده پاسخ به هرگونه حماقت نتانیاهو 150 هزار موشک و صدها پهپاد حزب الله، آماده پاسخ به هرگونه حماقت نتانیاهو
150 هزار موشک و روزنامه اینترنتی رأی الیوم با طرح سوالاتی نوشته است: آیا دو خیمه شبعا دومین «تله» برای به دام انداختن ارتش اشغالگر و تکرار سناریوی شکست ژوئیه خواهد بود؟ چه «سورپرایزی» است که سید حسن نصرالله برای نتانیاهو تدارک دیده است و جزئیات آن را مخفی نگه می دارد؟صدها پهپاد حزب الله، آماده پاسخ به هرگونه حماقت نتانیاهو(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، ترویج فرهنگ شهید و شهادت، ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران و درس آزادگی را مهم ترین پیام واقعه عاشورا ذکر کرد. ترویج ایستادگی در برابر ظالمان مهم‌ترین پیام واقعه عاشورا بود
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، ترویج فرهنگ شهید و شهادت، ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران و درس آزادگی را مهم ترین پیام واقعه عاشورا ذکر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و برخی مقامات کشوری و لشکری برگزار شد. نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد
نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و برخی مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که .... حسن روحانی در جمع استانداران سابق دولت های یازدهم و دوازدهم چه گفت ؟!
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که ....(ادامه)
شمال نیوز: دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: استان مازندران در عرصه مبارزه با مواد مخدر رتبه برتر كشور را به خود اختصاص داد. کسب رتبه برتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در کشور
شمال نیوز: دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: استان مازندران در عرصه مبارزه با مواد مخدر رتبه برتر كشور را به خود اختصاص داد.(ادامه)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند. از غرق شدن سهند تا دنیاگردی دنا و مکران(يادداشت)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند.(ادامه)
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند. حمایت رسمی کردها و سبزها از قلیچداراوغلو از بیم پیروزی اردوغان
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند.(ادامه)
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند. لایحه عفاف یا گسترش بی‌حجابی؟!
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم. دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی در دوران تحول
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم.(ادامه)
۲ قاچاقچی مواد مخدر شیشه در بابلسر و میاندورود دستگیر شدند. دستگیری قاچاقچیان شیشه در مازندران
۲ قاچاقچی مواد مخدر شیشه در بابلسر و میاندورود دستگیر شدند.(ادامه)
امروز، دشمن تغییر جغرافیا داده است/ هیچ دشمنی امروز اشتیاق و تمایلی به تسخیر سرزمین ما ندارد بلکه تسخیر قلب ها، ذهن ها، ایمان ها، باورها، اعتقادات و اشاعه ناآگاهی، مدنظر دشمن است/ کسانی که دنبال فروپاشی ایران بودند خود گرفتار فروپاشی شدند ...(خبر)
(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: رؤیاهایی که دشمن برای ما دیده بود باطل شد و آنچه که در مورد ما می‌اندیشید به خود او بازگشت و در صحنه‌ای معکوس، ملت ایران درخشید و این درخشش ادامه دارد. رؤیاهایی که دشمن برای ما دیده بود باطل شد/ به عقب باز نمی‌گردیم
فرمانده کل سپاه گفت: رؤیاهایی که دشمن برای ما دیده بود باطل شد و آنچه که در مورد ما می‌اندیشید به خود او بازگشت و در صحنه‌ای معکوس، ملت ایران درخشید و این درخشش ادامه دارد.(ادامه)
یک تحلیلگر سابق سیا پیش بینی کرده است که روسیه در نتیجه تهاجم فاجعه بار ولادیمیر پوتین به اوکراین به کشورهای کوچک تر تجزیه خواهد شد. مرگ پوتین نزدیک است؟
یک تحلیلگر سابق سیا پیش بینی کرده است که روسیه در نتیجه تهاجم فاجعه بار ولادیمیر پوتین به اوکراین به کشورهای کوچک تر تجزیه خواهد شد.(ادامه)
نیرو‌های واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند. درگیری های شدید در سودان
نیرو‌های واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است. صهیونیست نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار می‌گیرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
رژیم صهیونیستی به سمت اهدافی در نزدیکی دمشق موشک پرتاب کرد. حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه پایتخت سوریه
رژیم صهیونیستی به سمت اهدافی در نزدیکی دمشق موشک پرتاب کرد.(ادامه)
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند. نامه مهم سازمان نظام پزشکی کشور به رئیسی
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند.(ادامه)
دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در واکنش به اوضاع ناراحت کننده سوریه به خصوص پس از زلزله گفت این کشور به کمک احتیاج دارد و اوضاع آن دلخراش است. سازمان جهانی بهداشت: دنیا سوریه را فراموش کرده است
دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در واکنش به اوضاع ناراحت کننده سوریه به خصوص پس از زلزله گفت این کشور به کمک احتیاج دارد و اوضاع آن دلخراش است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه دوم اسفند
صحبت‌های رئیس مجلس درباره لزوم مدیریت بازار ارز بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد و رهبر معظم انقلاب از این حضور تقدیر به عمل آورد. حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد
آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد و رهبر معظم انقلاب از این حضور تقدیر به عمل آورد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.