.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را از خطر فروپاشی نجات دهد/ وزیر خارجۀ آمریکا به برخی مقامات کشورها گفت وقتی بعد از طوفان‌الاقصی به تل‌آویو رسیدیم همه‌چیز فروپاشیده بود/ جنگ اشباح به راه افتاده است(خبر)
(ادامه)
عکس| سکته ناقص سروش، بیرانوند و پرسپولیس!/ سوتی دوباره مقابل یک تیم اصفهانی دیگر
بیرانوند و سروش رفیعی نزدیک بود دوباره اشتباه عجیبی را این بار مقابل سپاهان مرتکب شوند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: شکست رژیم صهیونیستی و افول آمریکا مایه آرامش جهان است و این رژیم همچون دندانی کرم‌خورده پوسیده و از ریشه جدا شده است. سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی همچون دندانی کرم‌خورده پوسیده و از ریشه جدا شده است
فرمانده کل سپاه گفت: شکست رژیم صهیونیستی و افول آمریکا مایه آرامش جهان است و این رژیم همچون دندانی کرم‌خورده پوسیده و از ریشه جدا شده است.(ادامه)
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است. تهدید اتمی غزه، ساعت صفر نابودی اسرائیل
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است.(ادامه)
مهم ترین نیروهای نظامی آمریکا به صورت مستقیم با حماس درگیر شده‌اند/ مشارکت ۵ هزار نظامی آمریکایی در عملیات دیشب/ شکست مشترک آمریکا و اسرائیل در زورآزمایی اولیه با حماس ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد . غزه، سرزمین مظلوم به خون نشسته؛ در برابر رژیم حرامزاده و شمرهای زمانه
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد .(ادامه)
بهترین برگ برنده برای جبهه مقاومت اشتباه استراتژیک و صدالبته مرگبار اسرائیل در ورود زمینی  به غزه است تا داستان گرفتار شدن آمریکا در جهنم عراق و افغانستان اسرائیل، تیم بازنده در وقت اضافه(يادداشت)
بهترین برگ برنده برای جبهه مقاومت اشتباه استراتژیک و صدالبته مرگبار اسرائیل در ورود زمینی به غزه است تا داستان گرفتار شدن آمریکا در جهنم عراق و افغانستان (ادامه)
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند. سخنی با داعشی های کراواتی که حماس را داعش مي خوانند
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند.(ادامه)
منابع رسمی در فلسطین از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت ۱۰۰۰ نفر خبر دادند. بمباران یک بیمارستان در غزه و شهادت ۱۰۰۰ فلسطینی
منابع رسمی در فلسطین از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت ۱۰۰۰ نفر خبر دادند.(ادامه)
 در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. چرا شکست صهیونیست‌ها «غیرقابل ترمیم» است؟!(يادداشت)
در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. (ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند. جایزه صلح نوبل سفیده تخم‌مرغ است!
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند.(ادامه)
کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه روز سه شنبه در جریان سفر به ارمنستان گفت که پاریس با تحویل تجهیزات نظامی به این کشور موافقت کرده است. فرانسه به ارمنستان تجهیزات نظامی می‌دهد
کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه روز سه شنبه در جریان سفر به ارمنستان گفت که پاریس با تحویل تجهیزات نظامی به این کشور موافقت کرده است.(ادامه)
علی کریمی با اقدامات ضد ایرانی خود در مسیر بهرام مودت، دروازه‌بان دهه پنجاه پرسپولیس که هم اکنون عضو منافقین است، حرکت می‌کند. سرنوشت دروازه‌بان سابق پرسپولیس و عضو فعلی منافقین در انتظار علی کریمی
علی کریمی با اقدامات ضد ایرانی خود در مسیر بهرام مودت، دروازه‌بان دهه پنجاه پرسپولیس که هم اکنون عضو منافقین است، حرکت می‌کند.(ادامه)
اقدامات کیفری علیه یک دولت با هدف ایجاد وحشت در اشخاص و گروه‌های خاص و یا در سطح جامعه، اقدام تروریستی تعریف شده است و بر این اساس گروهک تروریستی منافقین مصداق بارز یک گروه تروریستی است. منافقین مصداق بارز تعریف کنوانسیون ژنو از یک گروه تروریستی
اقدامات کیفری علیه یک دولت با هدف ایجاد وحشت در اشخاص و گروه‌های خاص و یا در سطح جامعه، اقدام تروریستی تعریف شده است و بر این اساس گروهک تروریستی منافقین مصداق بارز یک گروه تروریستی است.(ادامه)
یک کارشناس امور سیاسی عراق از سناریوی خطرناک جدید آمریکا در منطقه غرب آسیا پرده برداشت. پروژه تروریستی جدید آمریکا در خاورمیانه از اردن کلید خورد!
یک کارشناس امور سیاسی عراق از سناریوی خطرناک جدید آمریکا در منطقه غرب آسیا پرده برداشت.(ادامه)
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که اگر تمامیت ارضی ارمنستان به خطر بیافتد فرانسه در کنار ایروان خواهد ایستاد. ماکرون: فرانسه کنار ارمنستان است
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که اگر تمامیت ارضی ارمنستان به خطر بیافتد فرانسه در کنار ایروان خواهد ایستاد.(ادامه)
یک شهر مرزی در جنوب آمریکا به دلیل هجوم چندصدهزار نفری پناهجویان به مرز فروپاشی کشیده شد. ‏«خطر فروپاشی» شهر مرزی آمریکا به دلیل هجوم پناه‌جویان
یک شهر مرزی در جنوب آمریکا به دلیل هجوم چندصدهزار نفری پناهجویان به مرز فروپاشی کشیده شد.(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد. روسیاهی بازیگران ناکام اغتشاشات
کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد.(ادامه)
رفتن سیما ثابت از شبکه اینترنشنال را باید از اتفاقات با اهمیتی دانست که لابه لای خبر های روزانه در حال محو شدن است. رفتن سیما ثابت چه اهمیتی دارد؟
رفتن سیما ثابت از شبکه اینترنشنال را باید از اتفاقات با اهمیتی دانست که لابه لای خبر های روزانه در حال محو شدن است.(ادامه)
درحالی که مقام‌های آنکارا از تمایل برای عادی‌سازی روابط با دمشق خبر می‌دهند، اما روند کنونی حاکی از وجود اختلافات میان ترکیه و سوریه است. فراز و نشیب‌های روابط سوریه و ترکیه؛ اردوغان و اسد دیدار می‌کنند؟
درحالی که مقام‌های آنکارا از تمایل برای عادی‌سازی روابط با دمشق خبر می‌دهند، اما روند کنونی حاکی از وجود اختلافات میان ترکیه و سوریه است.(ادامه)
یک استاد دانشگاه استرالیایی معتقد است بروز درگیری‌های جدید در سوریه یکی از نشانه‌های تلاش آمریکا برای ایجاد نیروهای نیابتی جدید در این کشور برای تسلط کامل بر آن است. آمریکا به دنبال ایجاد نیروی نیابتی جدید در سوریه است
یک استاد دانشگاه استرالیایی معتقد است بروز درگیری‌های جدید در سوریه یکی از نشانه‌های تلاش آمریکا برای ایجاد نیروهای نیابتی جدید در این کشور برای تسلط کامل بر آن است.(ادامه)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است.

چرا خزر در حال کوچک شدن است؟(يادداشت)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است. (ادامه)
جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم؛ برخی از آن‌ها اعدام شدند/ ۲۰۰ نفر برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین وارد کشور شده بودند/ برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌ دارند، اما هدف اصلی‌شان انتخابات است(خبر)
(ادامه)
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است. اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است.(ادامه)
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد. خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد.(ادامه)
مجله فارین‌پالیسی در تحلیلی تاکید کرد: ایران به‌دنبال تشکیل یک مجمع منطقه‌ای بدون حضور آمریکا و اسرائیل است، چیزی که در دهه گذشته غیرقابل تصور بود. ایران در حال تشکیل مجمع منطقه‌ای برای حذف آمریکا و اسرائیل است
مجله فارین‌پالیسی در تحلیلی تاکید کرد: ایران به‌دنبال تشکیل یک مجمع منطقه‌ای بدون حضور آمریکا و اسرائیل است، چیزی که در دهه گذشته غیرقابل تصور بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.