.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

این روزها که شاهد نشست های مستمر و طولانی مدت و بعضا لابی‌گری برای انتخاب رئیس یا سایر مناصب داخلی مجلس هستیم ناخودآگاه این نگرانی به ذهن جامعه متبادر می گردد که مبادا نمایندگان محترم به جای اهتمام بر حل مشکلات کشور درگیر تنازع و کشمکش های بیهوده شده و اهداف والا و بزرگتری را قربانی مجادلات و اختلافات بی ارزش خود نمایند. مجلس خدمت یا مجلس قدرت؟!(يادداشت)
این روزها که شاهد نشست های مستمر و طولانی مدت و بعضا لابی‌گری برای انتخاب رئیس یا سایر مناصب داخلی مجلس هستیم ناخودآگاه این نگرانی به ذهن جامعه متبادر می گردد که مبادا نمایندگان محترم به جای اهتمام بر حل مشکلات کشور درگیر تنازع و کشمکش های بیهوده شده و اهداف والا و بزرگتری را قربانی مجادلات و اختلافات بی ارزش خود نمایند.(ادامه)
عضو مستقلین مجلس دهم با ترسیم شرایط فعلی کشور معتقد است که پسا کرونای وحشتاک و پر از افزایش بیکاری و نرخ تورم در پیش خواهیم داشت. نماینده رشت: پسا کرونای وحشتناکی داریم
عضو مستقلین مجلس دهم با ترسیم شرایط فعلی کشور معتقد است که پسا کرونای وحشتاک و پر از افزایش بیکاری و نرخ تورم در پیش خواهیم داشت.(ادامه)
پیام تسلیت وزیر ارشاد برای درگذشت استاد انوشه ایران شناس بزرگ مازندرانی
(ادامه)
درگذشت ادیب سرشناس مازندرانی
استاد حسن انوشه نویسنده، پژوهشگر تاریخ، زبان و ادبیات فارسی، سرپرست گروه نویسندگان دانشنامه ادب فارسی و سرپرست دانشنامه مازندران بر اثر بیماری درگذشت.(ادامه)
وزیر بهداشت: تا پایان اردیبهشت ماه، کرونا را مهار می‌کنیم
(ادامه)
کرونا نه فقط قدرت آمریکا و اروپا بلکه اندیشه لیبرالیسم و فرهنگ سرمایه داری و ارزش‌های آمریکایی، آزادی و دموکراسی آمریکایی را با چالش بزرگی روبه رو کرده و اقتصاد، امنیت و روابط بین الملل آنان را تضعیف خواهد کرد. جهان پس از کرونا؛جهانی جدید با پیکری زخمی و مجروح(يادداشت)
کرونا نه فقط قدرت آمریکا و اروپا بلکه اندیشه لیبرالیسم و فرهنگ سرمایه داری و ارزش‌های آمریکایی، آزادی و دموکراسی آمریکایی را با چالش بزرگی روبه رو کرده و اقتصاد، امنیت و روابط بین الملل آنان را تضعیف خواهد کرد.(ادامه)
تحلیلی از؛ لجاجت روشنفکری بیمار و کرونا(يادداشت)
(ادامه)
چهار گام عملی برای عبور از بحران کرونا(يادداشت)
(ادامه)
مقام معظم رهبری فرمودند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند.


انتخابات مایه‌ی تقویت کشور و آبروی نظام است/ آمریکایی‌ها می‌خواهند بین نظام و مردم فاصله بیندازند/ هرچه حضور در پای صندوق‌ها بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ رأی دادن وظیفه‌ شرعی، جشن ملّی و حقّ مدنی است(خبر)
مقام معظم رهبری فرمودند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند. (ادامه)
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نامه‌ای خطاب به دبیرکل جبهه پایداری به ارائه توضیحاتی درباره تنظیم لیست انتخاباتی این شورا در تهران پرداخت. تا امروز توفیق دیدار شما حاصل نشده/ پیشنهاد شما به معنی فروپاشی ائتلاف است
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نامه‌ای خطاب به دبیرکل جبهه پایداری به ارائه توضیحاتی درباره تنظیم لیست انتخاباتی این شورا در تهران پرداخت.(ادامه)
فرمانده ای که هژمونی آمریکا را به چالش کشید(يادداشت)
(ادامه)
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده و با وجود در خطر بودن ذخایر ماهیان خاویاری، برنامه میان‌مدت برای صید تجاری نخواهیم داشت و این روند تا پایان سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت. چرا صید ماهی خاویار در دریای خزر ممنوع شد؟
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده و با وجود در خطر بودن ذخایر ماهیان خاویاری، برنامه میان‌مدت برای صید تجاری نخواهیم داشت و این روند تا پایان سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت.(ادامه)
افراد عصبانی چه ویتامین‌هایی بخورند؟
مصرف برخی از ویتامین‌ها به علت تقویت سیستم عصبی بدن باعث پیشگیری از ابتلا به پرخاشگری در افراد خواهد شد.(ادامه)
جهانگیری به استانداران: در صرفه‌جویی بودجه تردید نکنید
جهانگیری از همه مدیران و استانداران کشور خواست در صرفه‌جویی بودجه کمترین تردیدی به خود راه ندهند و گفت: اگر در این مقطع کسی بتواند هزینه‌های غیر ضروری را کاهش دهد، اما این کار را نکند، به کشور خیانت کرده است.(ادامه)
یک نشریه تخصصی سیاست خارجه آمریکا تصریح کرد با ضربات پیاپی متحدان ایران به آمریکا، خاورمیانه جدید در راه است و عملاً سناریوی انزوای ایران به تاریخ پیوسته است.....(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه مسائل امنیت ملی ما مهم‌تر از آن است که با بحث‌های جناحی مورد توجه قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه بیشترین تلاش را برای مقابله با حرکت‌های غربی‌ها در مورد پولشویی، انجام داده است. می خواهید قطعنامه ها باز گردد تا دوباره برای لغو آن گروهی مجبور به مذاکره با آمریکا باشند؛؟«یا الله، بفرمایید»
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه مسائل امنیت ملی ما مهم‌تر از آن است که با بحث‌های جناحی مورد توجه قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه بیشترین تلاش را برای مقابله با حرکت‌های غربی‌ها در مورد پولشویی، انجام داده است.(ادامه)
۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از کشف ۵۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۰ سوداگر مرگ در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: «الکسی آرخیپوویچ لئونوف» فضانورد روس که به واسطه راهپیمایی در فضا به عنوان نخستین انسان به شهرت رسیده بود، در سن ۸۵ سالگی چشم از جهان فرو بست. نخستین انسانی که پا به فضا گذاشت در 85 سالگی درگذشت + عکس
شمال نیوز: «الکسی آرخیپوویچ لئونوف» فضانورد روس که به واسطه راهپیمایی در فضا به عنوان نخستین انسان به شهرت رسیده بود، در سن ۸۵ سالگی چشم از جهان فرو بست.(ادامه)
دردسرهای عشق مرد62ساله به زن23ساله/ عکس زننده من و او برای همسرم ارسال شد
(ادامه)
پیام نماینده ولی فقیه در مازندران بمناسبت هفته دفاع مقدس
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: همه برنامه ها باید برای تقویت فرهنگ جهاد و تحکیم و تثبیت مدیریت جهادی در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب باشد. (ادامه)
مسعود رجوی به عربستان فرار کرده و در آن جا مُرده است
مترجم سابق در بخش روابط خارجی سازمان منافقین گفت: بی تردید مسعود رجوی به عربستان فرار کرد و در آن جا مُرد.(ادامه)
شهر ساری یکی از پرجمعیت و بزرگترین شهرهای استان مازندران است که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران نیز می باشد. ساری؛ کهن شهر اسطوره و فرهنگ
شهر ساری یکی از پرجمعیت و بزرگترین شهرهای استان مازندران است که یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران نیز می باشد. (ادامه)
مقاومت نقطه مقابل راهبرد فشار آمریکا است/ بهره گیری از نعمت «خزر»
معاون اول رئیس جمهور، راهبرد مقاومت نقطه مقابل راهبرد فشار حداکثری آمریکا علیه کشور بیان کرد و گفت: با مقاومت نقشه های دشمنان نقش بر آب شده است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: «از امروز نیز اگر یک دستورالعمل دولتی بدون استعلام از اتاق بازرگانی تدوین شود و ضرورت زمانی برای اجرای سریع آن وجود نداشته باشد، این دستورالعمل برگشت داده خواهد شد تا پس از استعلام از اتاق بازرگانی مجدداً درباره آن تصمیم‌گیری شود.».... جهانگیری : دولتی بهتر از ما پیدا نمی‌کنید !
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: «از امروز نیز اگر یک دستورالعمل دولتی بدون استعلام از اتاق بازرگانی تدوین شود و ضرورت زمانی برای اجرای سریع آن وجود نداشته باشد، این دستورالعمل برگشت داده خواهد شد تا پس از استعلام از اتاق بازرگانی مجدداً درباره آن تصمیم‌گیری شود.»....(ادامه)
خزر و سراب 50درصد(يادداشت)
(ادامه)


کاملا هریس داستانی خوب از یک آمریکایی است و درباره بحث‌های مهاجرتی، آمریکایی-آفریقایی‌ها و زنان با شور و اشتیاق صحبت می‌کند و ثابت کرده که با ریسک کردن غریبه نیست. او سختکوشی دورانی که دادستان بوده را به همراه دارد. او توانایی تکه تکه کردن ترامپ را دارد.
فقط این زن از پس ترامپ برمی‌آید! +عکس
کاملا هریس داستانی خوب از یک آمریکایی است و درباره بحث‌های مهاجرتی، آمریکایی-آفریقایی‌ها و زنان با شور و اشتیاق صحبت می‌کند و ثابت کرده که با ریسک کردن غریبه نیست. او سختکوشی دورانی که دادستان بوده را به همراه دارد. او توانایی تکه تکه کردن ترامپ را دارد. (ادامه)
شمال نیوز : طلاق گرچه ضررها و پیامدهای فراوانی به همراه دارد اما فرزندان بیشترین ضربه را در این باره متحمل می شوند؛ ضربه که آنچنان بزرگ است که لقب «فرزندان طلاق» گرفته اند..... آژیر قرمز طلاق در استان مازندران و 10استان دیگر کشور !
شمال نیوز : طلاق گرچه ضررها و پیامدهای فراوانی به همراه دارد اما فرزندان بیشترین ضربه را در این باره متحمل می شوند؛ ضربه که آنچنان بزرگ است که لقب «فرزندان طلاق» گرفته اند.....(ادامه)
تمدید ۹۰ روزه معافیت‌های تحریم هسته‌ای ایران
مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت دولت آمریکا تصمیم گرفته معافیت‌های مربوط به تحریم‌های همکاری هسته‌ای با ایران را برای سه ماه دیگر تمدید کند.(ادامه)
عامل اصلی افسردگی در جوامع چیست؟
عوامل زیادی در میزان حس رضایتمندی افراد در جامعه و همچنین شیوع افسردگی دخیل هستند. عواملی که در راس آن‌ها شرایط اجتماعی و وضعیت اقتصادی خانوارها در جامعه است.(ادامه)
مرگ مسعود رجوی پس از سال‌ها تائید شد
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.