.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اقامه نماز بر پیکر آیت الله مؤمن توسط آیت الله سبحانی
مراسم تشییع پیکر آیت الله مومن دقایقی پیش با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از مسجد امام حسن عسکری قم آغاز شد و آیت ‌الله سبحانی بر پیکر ایشان نماز خواند.(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد. خداحافظی آیت الله سلیمانی با مردم / تعبیر جالب امام جمعه مازندرانی زاهدان از جوانگرایی/ ائمه جمعه مراکز استان‌ها چند سال دارند؟
شمال نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد.(ادامه)
تصور این بود که با آقای امام جمعه هماهنگی شده است. وقتی مطالب ایشان را شنیدند سخنرانی خود را لغو کردند و گفتند: مسئله ... لغو سخنرانی لاریجانی پس از يك اولتیماتوم!
تصور این بود که با آقای امام جمعه هماهنگی شده است. وقتی مطالب ایشان را شنیدند سخنرانی خود را لغو کردند و گفتند: مسئله ...(ادامه)
آیت‌الله جنتی سخنران مراسم ۱۲ بهمن در حرم امام (ره)
آیت‌الله احمد جنتی سخنران مراسم ۱۲ بهمن در حرم امام خمینی (ره) خواهد بود.(ادامه)
تابلویی که سپاه به آیت الله جنتی هدیه داد +عکس
فرمانده کل سپاه پاسداران و نمایندگی، ولی فقیه در این نیرو در همایش تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی از ۴۰ سال مجاهدت آیت الله احمد جنتی تجلیل کردند.(ادامه)
عیادت دبیر شورای نگهبان از آیت الله مومن
حضرت آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در بیمارستان از آیت الله مؤمن عیادت کرد.(ادامه)
پیام آیت‌الله جنتی برای ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی
آیت الله جنتی در پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: هرگز منافع شخصی و جناحی نتوانست ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند.(ادامه)
غایبان امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام +عکس
جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله جنتی و غیبت دوباره سران دو قوه برگزار شد.(ادامه)
در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، رئیس‌جمهوری و رئیس‌دفتر او با استعفای جمعی از مقامات و منصوبان نهاد ریاست‌جمهوری موافقت کردند. ۱۰ مقام از نهاد ریاست جمهوری خداحافظی کردند
در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، رئیس‌جمهوری و رئیس‌دفتر او با استعفای جمعی از مقامات و منصوبان نهاد ریاست‌جمهوری موافقت کردند.(ادامه)
تصویری جالب از آیت‌الله جنتی در اروپا
سال ۱۹۹۲ میلادی (۱۳۷۱شمسی) آیت الله احمد جنتی به عنوان نماینده رهبری در حوزه بالکان در سفر به بوسنی و کرواسی، ضمن بازدید از اردوگاه آوارگان جنگ بوسنی با رهبر مسیحیان کاتولیک کرواسی و سایر مقامات بلندپایه طرف‌های جنگ، دیدار کرد.(ادامه)
توضیح کدخدایی درباره عکس جنجالی آیت‌الله جنتی
خیلی از اتفاقات در جامعه انسانی رخ می‌دهد و مابه‌ازایی در مقابل تخلفات وجود دارد که باید اعمال شود. من و شما اگر تا صبح بنشینیم می‌توانیم تخلفات قوای قضاییه، مجریه و مقننه را احصاء کنیم. مهم این است که ببینیم برخورد می‌شود یا نه که من می‌گویم سال ۸۸ این برخورد انجام شد. (ادامه)
عکس/ تصویر کمیاب از آیت الله جنتی با لباسی متفاوت
عکس آیت الله جنتی هنگام بازدید از یک آسایشگاه توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.(ادامه)
سازمان مالیاتی نهادهای معاف از مالیات را اعلام کرد
علیرغم آنکه بعضی سازمان‌ها و نهادهای کشور طبق ماده ۲ قانون مالیات‌های مستقیم از پرداخت مالیات معاف هستند اما شرکت‌های زیرمجموعه این نهادها طبق قانون مالیات می‌پردازند. در همین راستا معاونت مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی اعلام کرد فعالیت‌های اقتصادی نهادهای انقلابی و بنیادها از پرداخت مالیات معاف نیست.(ادامه)
واعظی و جنتی هم رفتنی شدند
رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در لیست مدیران بازنشسته هستند و باید مسئولیت های فعلی خود را ترک کنند.(ادامه)
معاون قوانین مجلس گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان نوشت «ایرادات مجمع تشخیص به مصوبه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم چون خارج از مهلت ۲۰ روزه قانونی ارسال شد، مجلس این ایرادات را مورد بررسی قرار نمی دهد». نامه لاریجانی به آیت الله جنتی درباره FATF / ایرادات مجمع به CFT خارج از مهلت ۲۰ روزه قانونی ارسال شد؛ مجلس آن را بررسی نخواهد کرد(خبر)
معاون قوانین مجلس گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان نوشت «ایرادات مجمع تشخیص به مصوبه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم چون خارج از مهلت ۲۰ روزه قانونی ارسال شد، مجلس این ایرادات را مورد بررسی قرار نمی دهد».(ادامه)
انتخابات دوره جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند. اعضای جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه انتخاب شدند/ راهیابی یک مازندرانی به شورای مرکزی
انتخابات دوره جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.(ادامه)
مسئولیتی جدید برای آیت‌الله‌جنتی ‌در مجلس‌خبرگان‌رهبری
(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتشار برخی خبرها درباره تغییرات در این شورا گفت: هیچ .... شایعه ای که خیلی سریع تکذیب شد/ آیت الله جنتی از شورای نگهبان نمی رود
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتشار برخی خبرها درباره تغییرات در این شورا گفت: هیچ ....(ادامه)
دلخوری نمایندگان از نامه آیت‌الله شاهرودی؟!
برخی رسانه‌ها و خبرنگاران روز گذشته نامه‌ای به نقل از آیت الله محمود هاشمی شاهروی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان مبنی بر مغایرت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های کلی تشویق سرمایه گذاری، سیاست کلی امنیت قضایی و سیاست کلی امنیت اقتصادی منتشر و اعلام کردند که مجمع این لایحه را رد کرد.(ادامه)
نامه هاشمی شاهرودی به جنتی
در نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان، مغایرت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست های کلی تشویق سرمایه گذاری، سیاست کلی امنیت قضایی و سیاست کلی امنیت اقتصادی اعلام شده است.(ادامه)
پاسخ دفتر رئیس مجلس خبرگان به سخنان واعظی
در جوابیه دفتر رئیس مجلس خبرگان به اظهارات محمود واعظی آمده است: از رئیس دفتر رئیس جمهور انتظار می‌رود ضمن عذرخواهی و تصحیح مصاحبه خویش، ادب و متانت را در موضع‌گیری های سیاسی رعایت کرده و حرمت اشخاص و نهادهای قانونی کشور را رعایت نماید. (ادامه)
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری پس از پایان پنجمین اجلاسیه خود در دور پنجم، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۵ شهریور) پس از حضور در مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی ـ رحمت ‌الله علیه ـ با رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم در ۱۳ و ۱۴ شهریور و با بررسی میزان تحقق مطالبات رهبر معظّم انقلاب در بهبود اوضاع معیشتی مردم برگزار شد.
دعوا و ایجاد تشکیلات موازی با دولت، راه اصلاح نیست/ خیرخواهانه انتقاد کنید، اما نباید با مبالغه مردم را دچار بدبینی کرد/ با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند مردم را دچار اضطراب، یأس و بدبینی کنند(خبر)
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری پس از پایان پنجمین اجلاسیه خود در دور پنجم، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۵ شهریور) پس از حضور در مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی ـ رحمت ‌الله علیه ـ با رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم در ۱۳ و ۱۴ شهریور و با بررسی میزان تحقق مطالبات رهبر معظّم انقلاب در بهبود اوضاع معیشتی مردم برگزار شد. (ادامه)
حضور آیت الله جنتی و اعضای مجلس خبرگان در مرقد امام(+عکس)
اعضاء مجلس خبرگان رهبری، با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق کردند.(ادامه)
عکس: حرفهای درگوشی جنتی و خاتمی
(ادامه)
انتخابات هیأت رئیسه شورای نگهبان برگزار و آیت‌الله جنتی و عباسعلی کدخدایی برای یکسال دیگر دبیر و سخنگو شدند. آیت الله جنتی برای یکسال دیگر دبیر شورای نگهبان شد
انتخابات هیأت رئیسه شورای نگهبان برگزار و آیت‌الله جنتی و عباسعلی کدخدایی برای یکسال دیگر دبیر و سخنگو شدند.(ادامه)
تصویری قدیمی از شورای نگهبان در گذر زمان
ایستاده ازراست: محمدصالحی، مهرپور، علی آراد، بیژنی، سیدجلال الدین مدنی، فاخری |نشسته ازراست: آیات محمدی گیلانی، مومن، صافی گلپایگانی، خزعلی،جنتی،امامی کاشانی(ادامه)
جنتی هم خواستار تغییر کابینه شد
یک عضو حزب اعتدال و توسعه درباره تغییرات در کابینه دوازدهم، گفت: باتوجه به شرایطی که در کشور وجود دارد، باید تغییراتی در دولت شکل گیرد و اتفاقاتی بیفتد.(ادامه)
دبیر شورای نگهبان گفت: وضع خوب نیست اما با افراد کارشناس و انقلابی قابل اصلاح و ترمیم است. تلخ ترین تجربه آیت الله جنتی در شورای نگهبان
دبیر شورای نگهبان گفت: وضع خوب نیست اما با افراد کارشناس و انقلابی قابل اصلاح و ترمیم است.(ادامه)
تکرار کنایه‌های صف‌اولی مطیعی/ چهره‌های صف اول نماز عید فطر + تصاویر
شاعر نماز عید فطر با تکرار کنایه‌های خود خطاب به مسئولان نشسته در صف اول تاکید کرد که مخاطب اشعارش یک نفر نیست و اگر قرار است کسی به خاطر این اشعار ناراحت شود بهتر است در صف اول ننشیند.(ادامه)

راهپیمایان طبق روال هر سال با درست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند. احمدی نژاد با سلام و صلوات آمد، آذری جهرمی با آستین کوتاه و کلاه/ دو غائب بزرگ راهپیمایی تهران/ از تشبیه ترامپ به الاغ تا اعدام نمادین+تصاویر
راهپیمایان طبق روال هر سال با درست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.