.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تخریب مجلس تخریب کلیت ملت است و ممکن است در فصل انتخابات هیجانات سیاسی افزایش یابد، اما اگر بر اساس صدق و مروت نباشد، این دیوار بر سر مردم خراب می‌شود و کسانی که این کار را می‌کنند دلسوز ملت نیستند. در انتخابات ۱۴۰۰ (ریاست جمهوری) هم کاندیدا نمی‌شوم/ شورای هماهنگی سران قوا موقتی است و هرگز نمی‌خواهد جایگزین مجلس شود/ معنای تغییرات «لاریجانی صداوسیما» با «لاریجانی مجلس» پیشرفت در امور سیاسی است/ از زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین مطلع بودم
تخریب مجلس تخریب کلیت ملت است و ممکن است در فصل انتخابات هیجانات سیاسی افزایش یابد، اما اگر بر اساس صدق و مروت نباشد، این دیوار بر سر مردم خراب می‌شود و کسانی که این کار را می‌کنند دلسوز ملت نیستند. (ادامه)
حاشیه‌سازی و دخالت دولت در انتخابات، خلاف حق‌الناس است / به در خانه‌های مردم می‌روند، پول می‌دهند، لباس و لوازم زندگی می‌دهند؛ این اقدامات نوعی خرید رأی محسوب می‌شود / لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، باز شدن راه کاندیداتوری عناصر فاسد و بی‌صلاحیت نیست / اگر ایستادگی و مقاومت مقام معظم رهبری وجود نداشت، عده‌ای راه مذاکره با آمریکا را باز کرده بودند(خبر)
(ادامه)
نگرانی از ورود پول های کثیف به انتخابات در حالی مطرح می شود که عده ای بهترین راهکار مقابله با آن را تصویب قوانین قوی و جامع از جمله الکترونیکی شدن انتخابات و گروهی دیگر افزایش نظارت ها را دارای کارکرد موثر می دانند....(خبر)
(ادامه)
چهره‌های مختلف سیاسی در مراسم ختم دختر ایران در روسیه (+عکس)
مراسم ختم دختر مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در مسجد نور تهران برگزار شد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه تاکنون کار سازماندهی شده در داخل کشور برای تحریم انتخابات نداشته‌ایم، گفت: همه گروه‌های سیاسی کشور، مشارکت در انتخابات را ترجیح خواهند داد. خط قرمزهای انتخابات به روایت رئیس ستاد انتخابات کشور
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه تاکنون کار سازماندهی شده در داخل کشور برای تحریم انتخابات نداشته‌ایم، گفت: همه گروه‌های سیاسی کشور، مشارکت در انتخابات را ترجیح خواهند داد.(ادامه)
اظهارات آیت الله جنتی درباره دستگیری "روح الله زم"
دبیر شورای نگهبان گفت: راه برون رفت از مشکلات، عمل به مُر قانون، توجه به مشکلات اصلی مردم و پرهیز از حاشیه‌سازی است و بهانه‌جویی مردم را راضی نخواهد کرد.(ادامه)
ماجرای مزاح رهبر انقلاب با سن آیت الله جنتی +فیلم
رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری مزاحی جالب با آیت الله جنتی کرده اند. باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله حسینی بوشهری، امام جمعه قم که میهمان این قسمت از برنامه دست خط بود به اهمیت جوانگرایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و در ادامه گفت که البته رهبر انقلاب تاکید بر حفظ نیروهای با تجربه هم داشتند و در این میان مزاحی جالب هم صورت گرفته بود.(ادامه)
اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مازندران با حکم آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان معرفی شدند.
اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان مازندران مشخص شدند
اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مازندران با حکم آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان معرفی شدند. (ادامه)

طی احکام جداگانه‌ای از سوی آیت‌الله جنتی، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند. انتصاب اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در گیلان
طی احکام جداگانه‌ای از سوی آیت‌الله جنتی، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند.(ادامه)
رهبر انقلاب اتحاد مردم با یکدیگر را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: اتحاد نیروهای انقلاب نیز بسیار مهم است و اختلاف سلایق افراد با یکدیگر نباید به مخالفت و معارضه منجر شود. انقلاب فرمودند: راه مذاکره با هیچ کشوری به غیر از آمریکا و رژیم صهیونیستی بسته نیست/ باید به کلی از اروپایی‌ها قطع امید کرد/ اختلاف سلایق نباید به معارضه منجر شود(خبر)
رهبر انقلاب اتحاد مردم با یکدیگر را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: اتحاد نیروهای انقلاب نیز بسیار مهم است و اختلاف سلایق افراد با یکدیگر نباید به مخالفت و معارضه منجر شود. انقلاب فرمودند:(ادامه)
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: بی تعارف من به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم. ما برای روزی کار می‌کنیم که اینها با مدیران جوان و انقلابی جایگزین شوند. آیت الله جنتی: بی تعارف به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: بی تعارف من به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم. ما برای روزی کار می‌کنیم که اینها با مدیران جوان و انقلابی جایگزین شوند.(ادامه)
در وحدت کلمه مسئولان و حفظ یکپارچگی امت، در روز‌های سخت انقلاب، چقدر مهم و راهگشا است و ذره‌ای غفلت از این مسئله تا چه حد می‌تواند دل‌های فرزندان این انقلاب را رنجیده خاطر گرداند
اعضای شورای نگهبان از خطا مصون نیستند/ به زودی هر دو عزیز را در کنار یکدیگر خواهیم دید / اهتمام اعضا بر این است که مسائل درون شورا به بیرون منتقل نشود
در وحدت کلمه مسئولان و حفظ یکپارچگی امت، در روز‌های سخت انقلاب، چقدر مهم و راهگشا است و ذره‌ای غفلت از این مسئله تا چه حد می‌تواند دل‌های فرزندان این انقلاب را رنجیده خاطر گرداند (ادامه)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد.
از هیچ متخلف و فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد/هیچگاه نگفته ام نجف می روم / اگر در شورای‌نگهبان سکوت می‌کنند بخاطر پیرمرد بودن شماست/مگر ساختمان‌های شما از ارث پدرتان ساخته شده؟(خبر)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد. (ادامه)



سخنگوی شورای نگهبان در توییتی نسبت به پیشنهاد تحریم آیت الله جنتی واکنش نشان داد. واکنش کدخدایی به پیشنهاد تحریم آیت الله جنتی
سخنگوی شورای نگهبان در توییتی نسبت به پیشنهاد تحریم آیت الله جنتی واکنش نشان داد.(ادامه)

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در جلسه امروز شورای نگهبان اعضای هیئت مرکزی نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند. انتخاب اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در جلسه شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در جلسه امروز شورای نگهبان اعضای هیئت مرکزی نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.(ادامه)
آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد
در انتخابات هیئت رئیسه شورای نگهبان، آیت‎‌الله جنتی به عنوان دبیر و کدخدایی به عنوان قائم مقام دبیر و سخنگو ابقا شدند.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود : هر چند در مجلس زمزمه‌هایی مبنی بر تشکیل برخی از استان‌ها ارائه شده، اما وزارت کشور و دولت هیچ طرح و لایحه‌ای را برای تأسیس استان جدید در دستور کار ندارد.».... تقسیمات استانی در حوزه اختیارات دولت است نه مجلس /تأسیس استان جدید در دستور کار ندارد
شمال نیوز : وی افزود : هر چند در مجلس زمزمه‌هایی مبنی بر تشکیل برخی از استان‌ها ارائه شده، اما وزارت کشور و دولت هیچ طرح و لایحه‌ای را برای تأسیس استان جدید در دستور کار ندارد.»....(ادامه)
آیت‌الله جنتی: اگر برجام را آتش می‌زدیم امروز مایه دردسر نمی‌شد/ترامپ مثل ببر فریاد می‌زند و مثل گربه می‌ترسد
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: با ادامه وضعیت موجود مشکلات ما حل نمی‌شود؛ امروز نیروهای جوان و آتش به اختیار آمادگی کامل برای فعالیت دارند. نیازی نیست که این نیرو ها را در پستهای بالا و حساس بکار گیری کنید.(ادامه)
آیت‌الله جنتی خطاب به کاندیداهای ردصلاحیت شده : حق اعتراض دارید/نظرات را می‌شنویم
(ادامه)
با نزدیک تر شدن به موعد انتخابات مجلس و همزمان با پایان یافتن دوره حضور سه تن از حقوقدانان شورای نگهبان گمانه زنی ها و تحلیل ها درباره این نهاد نظارتی در کشور قوت گرفته و این نهاد سیاسی در کانون توجهات رسانه ای قرار دارد. احتمال تغییر در ترکیب شورای نگهبان و گمانه‌زنی‌های بی‌حاصل
با نزدیک تر شدن به موعد انتخابات مجلس و همزمان با پایان یافتن دوره حضور سه تن از حقوقدانان شورای نگهبان گمانه زنی ها و تحلیل ها درباره این نهاد نظارتی در کشور قوت گرفته و این نهاد سیاسی در کانون توجهات رسانه ای قرار دارد.(ادامه)
روایت کدخدایی از دیدارهای کروبی با آیت‌الله جنتی
(ادامه)
تصویری متفاوت از سردار سلیمانی در کنار شهید مدافع حرم
کانال تلگرامی منتسب به سردار سلیمانی، تصویری از شهید مدافع حرم، محمد جنتی (حاج حیدر) در کنار حاج قاسم منتشر کرده است.پیکر مطهر این شهید عزیز که در سال ۹۶ به درجه شهادت نائل شد، در هفته جاری به میهن بازگشت.(ادامه)
خوش و بش روحانی و لاریجانی با آیت‌الله جنتی +عکس
(ادامه)
آیت‌الله جنتی: هرچه بیش‌تر با آمریکا دربیفتیم خدا از ما راضی‌تر است
آیت‌الله جنتی روز قدس را روز دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم دانست و افزود: هر قدمی که در راهپیمایی این روز برداشته می‌شود، عبادت در پیشگاه خداوند است. (ادامه)
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست..... اگر اصلاح‌طلبان نبودند، دولت روحانی رای نمی‌آورد/سخنگویی دولت را نپذیرفتم/ امنیتی‌ها در شرایط سخت کشور را از بحران عبور دادند
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست.....(ادامه)
شمال نیوز : رحمانی فضلی؛ اسلام، مردم و رهبری انقلاب را سه عنصر اصلی انقلاب و استمرار و دوام آن برشمرد و گفت: با وجود این سه عنصر، تمام ناروایی ها دشمن برای ناکام و ناکارآمد کردن انقلاب بی نتیجه ماند..... تقدیر از « شجاعی » رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در آیین تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
شمال نیوز : رحمانی فضلی؛ اسلام، مردم و رهبری انقلاب را سه عنصر اصلی انقلاب و استمرار و دوام آن برشمرد و گفت: با وجود این سه عنصر، تمام ناروایی ها دشمن برای ناکام و ناکارآمد کردن انقلاب بی نتیجه ماند.....(ادامه)
غائبان اولین جلسه مجمع تشخیص در سال ۹۸ چه کسانی بودند؟ +عکس
(ادامه)
پژوهش‌ها برای ساخت مستند «آیت‌الله جنتی» ادامه دارد و تهیه کنندگان مستند امیدوارند که بزودی بسترها برای ساخت و تولید مستند در سال ۹۸ فراهم شود. فیلم مستند زندگی «آیت الله جنتی» ساخته می شود
پژوهش‌ها برای ساخت مستند «آیت‌الله جنتی» ادامه دارد و تهیه کنندگان مستند امیدوارند که بزودی بسترها برای ساخت و تولید مستند در سال ۹۸ فراهم شود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان امریکایی‌ها درباره اعمال شدیدترین تحریمها علیه ملت ایران افزودند: آنها در مقابل ایران دست به تهاجم حداکثری زده اند اما اگر ما به بسیج حداکثری امکانات و توانایی‌های خود اقدام کنیم، به فضل الهی سنگین ترین شکست تاریخ امریکا را نصیب این کشور خواهیم کرد. رهبر انقلاب: بیان سخنان نادرست درباره حضور ایران در منطقه، کمک به نقشه دشمن است/ مرزبندی با دشمن بسیار لازم است اما افراد در داخل به بهانه اختلاف‌نظر دشمنی نکنند (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان امریکایی‌ها درباره اعمال شدیدترین تحریمها علیه ملت ایران افزودند: آنها در مقابل ایران دست به تهاجم حداکثری زده اند اما اگر ما به بسیج حداکثری امکانات و توانایی‌های خود اقدام کنیم، به فضل الهی سنگین ترین شکست تاریخ امریکا را نصیب این کشور خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بدنبال تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان و ارجاع آن به شورای نگهبان برای تطبیق با فانون اساسی ، یک فعال سیاسی و اجتماعی مازندران در نامه ای به دبیر شورای نگهبان خواستار رد این مصوبه از بودجه 98 کشور شد .....

تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان تصمیم غیرکارشناسی و عجولانه مجلس بود
شمال نیوز : بدنبال تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان و ارجاع آن به شورای نگهبان برای تطبیق با فانون اساسی ، یک فعال سیاسی و اجتماعی مازندران در نامه ای به دبیر شورای نگهبان خواستار رد این مصوبه از بودجه 98 کشور شد ..... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.