.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجلس شورای اسلامی لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران یا فرابورس ایران از طریق صرف سهام با سلب حق ‌تقدم را پس از تصویب جهت تأیید نهایی به شورای نگهبان ارسال کرد. نامه قالیباف به آیت‌الله جنتی
مجلس شورای اسلامی لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران یا فرابورس ایران از طریق صرف سهام با سلب حق ‌تقدم را پس از تصویب جهت تأیید نهایی به شورای نگهبان ارسال کرد. (ادامه)
توصیه آیت‌الله جنتی به نمایندگان مجلس
رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: دبیر شورای نگهبان عنوان کرد که عملکرد نمایندگان مجلس به گونه‌ای نباشد که مردم از رأی دادن به آن‌ها پشیمان شوند و یا اینکه صلاحیتشان برای دوره بعدی مجلس رد شود.(ادامه)
شمال نیوز:کدخدایی در خصوص اعلام برخی از اسامی برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: شورای نگهبان هنوز درگیر انتخابات نشده است و در این زمینه ورود نکرده و اقدامی نیز نکرده است. از جهات قانونی افراد می‌توانند در هر زمان ثبت نام کنند اما می‌توان توصیه کرد افرادی که در گذشته رد صلاحیت شده‌اند، دیگر ثبت نام نکنند... کدخدایی: به افرادی که در گذشته رد صلاحیت شده‌اند، توصیه می‌کنیم در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام نکنند
شمال نیوز:کدخدایی در خصوص اعلام برخی از اسامی برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: شورای نگهبان هنوز درگیر انتخابات نشده است و در این زمینه ورود نکرده و اقدامی نیز نکرده است. از جهات قانونی افراد می‌توانند در هر زمان ثبت نام کنند اما می‌توان توصیه کرد افرادی که در گذشته رد صلاحیت شده‌اند، دیگر ثبت نام نکنند...(ادامه)
شمال نیوز : با شروع به کار مجلس یازدهم صحبت از قانونی شدن نظارت بر رفتار نمایندگان است که در سه سناریوی، «شورای نگهبان» «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» و یا «یک نهاد ثالث» مطرح می‌شود. ۳ نسخه‌ برای نظارت بر نمایندگان/ ردصلاحیت چند مرحله‌ای می‌شود؟
شمال نیوز : با شروع به کار مجلس یازدهم صحبت از قانونی شدن نظارت بر رفتار نمایندگان است که در سه سناریوی، «شورای نگهبان» «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» و یا «یک نهاد ثالث» مطرح می‌شود.(ادامه)
 هیئت رئیسه جدید شورای نگهبان در جلسه اخیر این شورا با رای گیری اعضای فقیه و حقوقدان، به مدت یکسال برگزیده شدند.
آیت الله جنتی ابقا شد /ره پیک نفر دوم شورای نگهبان شد /کدخدایی سمت جدید گرفت
هیئت رئیسه جدید شورای نگهبان در جلسه اخیر این شورا با رای گیری اعضای فقیه و حقوقدان، به مدت یکسال برگزیده شدند. (ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان خبر دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی را تکذیب کرد. کدخدایی خبر دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی را تکذیب کرد
سخنگوی شورای نگهبان خبر دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی را تکذیب کرد. (ادامه)
عکس/ کوه‌های گلستان برفراز ابرها
تصویری زیبا از جنگل‌های گلستان در میان ابرها را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
علی مطهری گفت: ما باید بدانیم که فرزند انقلاب ما هستیم و ما هستیم که انقلاب را به مسیر اصلی خودش باز می‌گردانیم. من شخصاً معتقدم که برخی افراد فرصت‌طلب در نظام نفوذ کرده‌اند. اظهارنظر متفاوت علی مطهری درباره حجاب، نظام پارلمانی و...
علی مطهری گفت: ما باید بدانیم که فرزند انقلاب ما هستیم و ما هستیم که انقلاب را به مسیر اصلی خودش باز می‌گردانیم. من شخصاً معتقدم که برخی افراد فرصت‌طلب در نظام نفوذ کرده‌اند.(ادامه)
تصاویر: آیت الله جنتی در جلسه مجمع تشخیص
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور دبیر و اعضای شورای نگهبان برگزار شد.(ادامه)
آیت‌الله جنتی گفت: در بعد نظارتی مجلس بر قوه مجریه، باید به گونه‌ای عمل شود که نه مقابل دولت بایستد و نه تسلیم دولت شود بلکه باید نظارت مستقل و حرفه‌ای داشته باشد که این مقوله وظیفه سنگینی است و باید جدی گرفته شود. رئیس شورای نگهبان به قالیباف چه توصیه ای کرد؟
آیت‌الله جنتی گفت: در بعد نظارتی مجلس بر قوه مجریه، باید به گونه‌ای عمل شود که نه مقابل دولت بایستد و نه تسلیم دولت شود بلکه باید نظارت مستقل و حرفه‌ای داشته باشد که این مقوله وظیفه سنگینی است و باید جدی گرفته شود.(ادامه)
آیت‌الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان مهمان برنامه بنیانگذار بود که به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی پخش شد. ماجرای شوخی رهبر انقلاب با سن آیت‌الله جنتی
آیت‌الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان مهمان برنامه بنیانگذار بود که به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی پخش شد. (ادامه)
محمود صادقی به آیت‌الله جنتی نامه نوشت
محمود صادقی به آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان درباره رد صلاحیت‌های گسترده در انتخابات مجلس یازدهم نامه نوشت.(ادامه)
دبیر شورای نگهبان به نمایندگان مجلس یازدهم متذکر شد: در انتخابات دوم اسفند ۹۸، ۱۱۷ نماینده مجلس دهم از مردم رأی نگرفتند و حدود ۷۰ نفر نیز صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان تایید نشد؛ خوب است هم نمایندگان قبلی توجه کنند که چه کردند که چنین اتفاقی برایشان افتاد و هم نمایندگان فعلی از این موضوع درس بگیرند. آیت‌الله جنتی به نمایندگان جدید: از رد صلاحیت‎ها درس بگیرید
دبیر شورای نگهبان به نمایندگان مجلس یازدهم متذکر شد: در انتخابات دوم اسفند ۹۸، ۱۱۷ نماینده مجلس دهم از مردم رأی نگرفتند و حدود ۷۰ نفر نیز صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان تایید نشد؛ خوب است هم نمایندگان قبلی توجه کنند که چه کردند که چنین اتفاقی برایشان افتاد و هم نمایندگان فعلی از این موضوع درس بگیرند.(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
توئیت جنتی درباره برکناری ناگهانی وزیر صنعت
علی جنتی، وزیر سابق ارشاد به برکناری ناگهانی وزیر صنعت واکنش نشان داد.(ادامه)
پاسخ تند کدخدایی به نامه اخیر مطهری
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود مطلبی درباره نظارت استصوابی شورای نگهبان منتشر کرد.(ادامه)
علی مطهری نماینده تهران به دنبال اظهارنظر دبیر شورای نگهبان درباره تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات در آخرین هفته‌های مجلس دهم نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد. نامه علی مطهری به آیت‌الله جنتی
علی مطهری نماینده تهران به دنبال اظهارنظر دبیر شورای نگهبان درباره تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات در آخرین هفته‌های مجلس دهم نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد.(ادامه)
روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه متاسفانه استانی‌شدن انتخابات برای مجلس اهمیت داشت و نه رفع ایرادات قانون انتخابات خاطرنشان کرد مجلس 2 سال کار برای اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت که اگر اینگونه نبود خیلی از مشکلات حل می‌شد. مجلس ۲ سال اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت/ استانی‌شدن برای مجلس اهمیت داشت نه رفع ایرادات
روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه متاسفانه استانی‌شدن انتخابات برای مجلس اهمیت داشت و نه رفع ایرادات قانون انتخابات خاطرنشان کرد مجلس 2 سال کار برای اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت که اگر اینگونه نبود خیلی از مشکلات حل می‌شد.(ادامه)
انتقادات تند آیت‌الله جنتی از مصوبات مجلس درباره نظارت استصوابی و قانون انتخابات /می‌خواهند احراز صلاحیت را بی‌خاصیت کنند انتقادات تند آیت‌الله جنتی از مصوبات مجلس درباره نظارت استصوابی و قانون انتخابات /می‌خواهند احراز صلاحیت را بی‌خاصیت کنند
انتقادات تند آیت‌الله جنتی از مصوبات مجلس درباره نظارت استصوابی و قانون انتخابات /می‌خواهند احراز صلاحیت را بی‌خاصیت کنند(ادامه)
علی مطهری: تا وقتی کرونا هست مجلس باید تعطیل باشد
علی مطهری پیش از این گفته بود که برای بررسی برجام در مجلس، ۲۰ دقیقه هم زیاد بود! حالا همین شخص در شرایط ویژه کرونا و در حالی که مجلس مسئولیت ویژه ای بر دوش دارد، مدعی است که مجلس باید فعلا تعطیل باشد!(ادامه)
کنایه معنادار علی مطهری به آیت‌الله جنتی و کدخدایی
نایب رئیس پیشین مجلس با اشاره به رد صلاحیت‌ها گسترده نامزد‌های نمایندگی مجلس توسط شورای نگهبان در توییتی به دبیر و سخنگوی شورای نگهبان کنایه زد.(ادامه)
آیت‌الله جنتی به کرونا مبتلا نشده‌ است
دبیر شورای نگهبان به کرونا مبتلا نشده‌ و در سلامت کامل است.(ادامه)
آمریکا ۵ عضو شورای نگهبان را تحریم کرد/ واکنش کدخدایی
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: آمریکا حق ندارد راجع به مردم سر بلند ایران صحبت کند.(ادامه)
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت.علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت که متن آن در ذیل می‌آید: نامه تُند و تیز علی مطهری به آیت‌الله جنتی
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت.علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت که متن آن در ذیل می‌آید:(ادامه)
دبیر شورای نگهبان،گفت: ما طبق بررسی‌های خودمان کسانی که در مجلس فاسد شده بودند را رد صلاحیت کردیم و آنهایی که فاسد نشده بودند را نگه داشتیم و هر کسی که در این فرآیند به شورای نگهبان شکایت کرد به شکایت آن رسیدگی کردیم. کسانی که در مجلس فاسد شده بودند را رد صلاحیت کردیم/ مردم کسانی را انتخاب کنند که گرسنگی کشیدند/ برخی رد صلاحیت شده‌ها آمدند و جواب شکایت خود را شنیدند
دبیر شورای نگهبان،گفت: ما طبق بررسی‌های خودمان کسانی که در مجلس فاسد شده بودند را رد صلاحیت کردیم و آنهایی که فاسد نشده بودند را نگه داشتیم و هر کسی که در این فرآیند به شورای نگهبان شکایت کرد به شکایت آن رسیدگی کردیم.(ادامه)
شمال نیوز : دبیر شورای نگهبان گفت: آقای رئیس‌جمهور نباید اظهاراتی داشته باشد که خدای ناکرده افکار عمومی را نگران کند یا موجب یأس مردم و مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد. .... آیت‌الله جنتی: رئیس‌جمهور نباید سخنانی بگوید که افکار عمومی را نگران کند
شمال نیوز : دبیر شورای نگهبان گفت: آقای رئیس‌جمهور نباید اظهاراتی داشته باشد که خدای ناکرده افکار عمومی را نگران کند یا موجب یأس مردم و مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد. ....(ادامه)

رئیس مجلس گفت: در خصوص رد صلاحیت بعضی نمایندگان فعلی و نمایندگان ادوار از جانب سخنگوی شورای نگهبان مطلبی در رسانه‌ها منتشر شد که علت رد صلاحیت‌ها را عمدتا مربوط به سوء‌استفاده‌های اقتصادی می‌دانست. این مطلب درست نیست. دفاع لاریجانی از نمایندگان رد صلاحیت شده+ پاسخ کدخدایی
رئیس مجلس گفت: در خصوص رد صلاحیت بعضی نمایندگان فعلی و نمایندگان ادوار از جانب سخنگوی شورای نگهبان مطلبی در رسانه‌ها منتشر شد که علت رد صلاحیت‌ها را عمدتا مربوط به سوء‌استفاده‌های اقتصادی می‌دانست. این مطلب درست نیست.(ادامه)
تصاویر: اشک‌های آیت الله جنتی برای سردار شهید سلیمانی
حضور آیت الله جنتی در منزل سردار شهید سپهبد سلیمانی(ادامه)
آیت‌الله جنتی: اقدام آمریکا بی‌پاسخ نمی‌ماند
دبیر شورای نگهبان به‌مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی تأکید کرد: بی شک، این اقدام آمریکای جنایتکار بی پاسخ نخواهد ماند و دشمنان بشریت بدانند راه پر افتخار این شهید والامقام ادامه دارد. (ادامه)
شمال نیوز : آیت الله جنتی افزود: در بررسی صلاحیت‌ها، حق کاندیدا‌ها و حق مردم هر دو باید حفظ شود و داوطلبانی که دارای شرایط هستند، در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت نشوند و افرادی که آلوده به فساد یا فاقد شرایط هستند نیز تأیید نشوند..... هیات‌های اجرایی انتخابات مراقبت کنند افراد فاسد تأیید صلاحیت نشوند
شمال نیوز : آیت الله جنتی افزود: در بررسی صلاحیت‌ها، حق کاندیدا‌ها و حق مردم هر دو باید حفظ شود و داوطلبانی که دارای شرایط هستند، در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت نشوند و افرادی که آلوده به فساد یا فاقد شرایط هستند نیز تأیید نشوند.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.