.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
جنتي دبير شوراي نگهبان تاييد صحت انتخابات را طي نامه اي به صادق محصولي وزير کشور اعلام کرد.

شوراي نگهبان انتخابات رياست جمهوري را تائيد كرد
جنتي دبير شوراي نگهبان تاييد صحت انتخابات را طي نامه اي به صادق محصولي وزير کشور اعلام کرد. (ادامه)
قطعیت حضور حجه الاسلام و المسلمین صادق لاریجانی در قوه قضائیه و جانشینی وی به عنوان رئیس دستگاه قضا که با چینشی متفاوت تر از دوران مدیریت آیت الله شاهرودی در حال تمام شدن است... کاروان مدیران تازه نفس در قوه قضائیه
قطعیت حضور حجه الاسلام و المسلمین صادق لاریجانی در قوه قضائیه و جانشینی وی به عنوان رئیس دستگاه قضا که با چینشی متفاوت تر از دوران مدیریت آیت الله شاهرودی در حال تمام شدن است...(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
نامه محسن رضایی به دبیر شورای نگهبان
(ادامه)
پاسخ منفی میرحسین،پذیرش مشروط کروبی و رضایی
(ادامه)
محسن رضایی در نامه ای به دبیر شورای نگهبان، ضمن تشکر از تشکیل هیأت ویژه رسدیگی به شکایات انتخاباتی، خواستار مشارکت مؤثر دیگر کاندیداها در این روند قانونی ... استقبال رضایی از تشکیل هیأت ویژه پیگیری شکایات انتخاباتی
محسن رضایی در نامه ای به دبیر شورای نگهبان، ضمن تشکر از تشکیل هیأت ویژه رسدیگی به شکایات انتخاباتی، خواستار مشارکت مؤثر دیگر کاندیداها در این روند قانونی ...(ادامه)
گویا تنها 7 نفر از اعضای شورای نگهبان موافق تأیید صد درصدی انتخابات هستند و 5 نفر دیگر از اعضای این شورا با نظر آنان موافق نیستند. البته تفاوت نظر این 5 نفر به منزله ابطال انتخابات نیست. اما نگاهی به ترکیب 12 نفره شورای نگهبان می‌تواند گمانه‌زنی‌هایی برای شناسایی گرایش این افراد بیافریند... پيش بيني 30 نماينده مجلس از تائید انتخابات توسط شورای نگهبان
گویا تنها 7 نفر از اعضای شورای نگهبان موافق تأیید صد درصدی انتخابات هستند و 5 نفر دیگر از اعضای این شورا با نظر آنان موافق نیستند. البته تفاوت نظر این 5 نفر به منزله ابطال انتخابات نیست. اما نگاهی به ترکیب 12 نفره شورای نگهبان می‌تواند گمانه‌زنی‌هایی برای شناسایی گرایش این افراد بیافریند...(ادامه)
لذا وظیفه می‏دانم خود و دیگران را به کنترل وضعیت فعلی ترغیب نمایم و از آنجا که عهدی با خدای خود بسته‏ام تا همواره سربازی فداکار برای انقلاب اسلامی، رهبری و مردم باشم، بدینوسیله انصراف خود را از پیگیری شکایت‏های مطرح شده اعلام می‏دارم... انصراف محسن رضایی از ادامه پیگیری شکایات
لذا وظیفه می‏دانم خود و دیگران را به کنترل وضعیت فعلی ترغیب نمایم و از آنجا که عهدی با خدای خود بسته‏ام تا همواره سربازی فداکار برای انقلاب اسلامی، رهبری و مردم باشم، بدینوسیله انصراف خود را از پیگیری شکایت‏های مطرح شده اعلام می‏دارم...(ادامه)
این دفتر با اعلام تأسف از بی اطلاعی رئیس جمهور از این مسئله و اعلام قاطعانه نرسیدن هیچ گونه شکایتی به شورای نگهبان، همین نوع موضع گیری ها از سوی وی را دلیل دادن نسبت خلاف گویی از سوی برخی به ایشان دانست... بی اطلاعی رئیس جمهور از شکایت رضایی به شورای نگهبان
این دفتر با اعلام تأسف از بی اطلاعی رئیس جمهور از این مسئله و اعلام قاطعانه نرسیدن هیچ گونه شکایتی به شورای نگهبان، همین نوع موضع گیری ها از سوی وی را دلیل دادن نسبت خلاف گویی از سوی برخی به ایشان دانست...(ادامه)
چه کسانی با اعلام حمایت از احمدی‌نژاد مخالف بودند؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
دلیل اخم احمدی‌نژاد در مراسم ارتحال امام چه بود؟
(ادامه)
حمایت آیت‌الله موحدي كرمانی از محسن رضایی
(ادامه)
راه اندازی ۹۰ درصد ستادهای کروبی در مازندران
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
اعتراض شدید کروبی به جنتی
(ادامه)
جنتی: انتخابات آتی،حساس ترین انتخابات است
(ادامه)
اولین بمب خبری سال، آغاز پروژه گسترده تغییر
(ادامه)
ادامه حملات زنجیره ای انصار حزب الله به علی لاریجانی
(ادامه)
همانگونه که صلاحیت علی کردان مجدداً بررسی گردید و اقدامی اصولگرایانه نامیده شد، صلاحیت لاریجانی برای ریاست مجلس نیز مجدداً بررسی گردد.
لاریجانی را هم مانند کردان برکنار کنید
همانگونه که صلاحیت علی کردان مجدداً بررسی گردید و اقدامی اصولگرایانه نامیده شد، صلاحیت لاریجانی برای ریاست مجلس نیز مجدداً بررسی گردد. (ادامه)
سخنان بی پرده مصطفی تاج زاده در نشست "کابینه متزلزل"
(ادامه)
اظهارنظر سخنگوی شورای نگهبان درباره طرح ردصلاحیت خاتمی
(ادامه)
در این مدت دوبار هیئت بازرسی ویژه به گرگان فرستاده شد تا نتیجه انتخابات به دقت بررسی شود و در نهایت شورای نگهبان براساس بررسیهای هیئت های بازرسی به جا بجایی نماینده گرگان نظر داد... نماینده گرگان باید عوض شود
در این مدت دوبار هیئت بازرسی ویژه به گرگان فرستاده شد تا نتیجه انتخابات به دقت بررسی شود و در نهایت شورای نگهبان براساس بررسیهای هیئت های بازرسی به جا بجایی نماینده گرگان نظر داد...(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
قبلي 1 ... 34 35 36 37 38 39

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.