.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر معظم انقلاب گفتند: حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوریهای امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی. اگر اجازه قطع بازوهای قدرت ملی داده می‌شد امروز کشور با خطرات بزرگ مواجه بود/ تخصیص بودجه سنگین برای جهاد تبیین کاری غلط است ساده‌لوحانه‌تر از پیشنهاد کسی که می‌گوید قدرت دفاعی را برای حساس نشدن دشمن، کاهش دهیم وجود ندارد(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوریهای امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی. (ادامه)
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از شهادت دو تن از پاسداران رشید مدافع حرم در حمله جنایتکارانه موشکی رژیم صهیونیستی در حومه شهر دمشق خبر داد. شهادت دو تن از پاسداران رشید مدافع حرم در حمله جنایتکارانه موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه/ سپاه: بی شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد/ آماده‌باش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی از ترس پاسخ ایران(خبر)
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از شهادت دو تن از پاسداران رشید مدافع حرم در حمله جنایتکارانه موشکی رژیم صهیونیستی در حومه شهر دمشق خبر داد.(ادامه)
عکس/ آیت‌الله صافی گلپایگانی در اولین ترکیب شورای نگهبان
ایستاده از راست : سیدجلال الدین مدنی، خسرو بیژنی، مومن، جنتی، آیت‌الله صافی گلپایگانی، خزعلی، محمدی گیلانی، امامی کاشانی.(ادامه)
شمال نیوز: طحان نظیف گفت: سوالات و ابهاماتی درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان داریم که در حال بررسی‌ آن هستیم و بزودی نظر خود را درباره‌ آن اعلام می‌کنیم. آیت الله جنتی از ریاست شورای نگهبان کنار می رود؟ سخنگوی شورا پاسخ داد
شمال نیوز: طحان نظیف گفت: سوالات و ابهاماتی درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان داریم که در حال بررسی‌ آن هستیم و بزودی نظر خود را درباره‌ آن اعلام می‌کنیم.(ادامه)


علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود.


علی مطهری خطاب به آیت الله جنتی: دلایل ردصلاحیت من را هم اعلام کنید
علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود. (ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
موافقت رهبرانقلاب با استعفای آیت الله جنتی
رهبر انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام موسی‌پور را به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کردند. (ادامه)
آیت‌الله جنتی رؤسای ستاد‌های کشوری را منصوب کرد
نماینده، ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در احکام جداگانه‌ای روسای ستاد‌های کشوری را منصوب کرد. (ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
سخنگوی جوان شورای نگهبان را بهتر بشناسید + عکس
طحان نظیف به عنوان سخنگوی جدید شورای نگهبان امروز در روند برگزاری انتخاب هیئت رئیسه شورای نگهبان تعیین شد. (ادامه)
شمال نیوز: در نشست امروز شورای نگهبان آیت‌الله جنتی در جایگاه دبیری شورای نگهبان باقی ماند و ره‌ پیک نیز در قائم مقامی دبیر شورای نگهبان ابقا شد. 
آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان ماند/ طحان نظیف، جایگزین کدخدایی شد/ سخنگوی جوان را بهتر بشناسید + عکس
شمال نیوز: در نشست امروز شورای نگهبان آیت‌الله جنتی در جایگاه دبیری شورای نگهبان باقی ماند و ره‌ پیک نیز در قائم مقامی دبیر شورای نگهبان ابقا شد. (ادامه)
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. صادق لاریجانی جایگرین احتمالی آیت‌الله جنتی/ اژه‌ای، رئیس جدید قوه قضائیه
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. (ادامه)
مجلس خبرگان از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد
مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای از مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.(ادامه)
عکس: آیت‌الله جنتی و کدخدایی در پای صندوق رای
حضور آیت‌الله جنتی و کدخدایی در پای صندوق رای(ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)

علی لاریجانی گفت:  ایرانِ قدرتمند نیاز به وفاق دارد؛ نه اینکه چند نفر بگویند جبهه انقلاب هستیم؛ یعنی بقیه نیستند؛ غلط است. واقعا متاسفم، مشکل‌شان چیز دیگری است/ خوشحالم از این اتفاق
علی لاریجانی گفت: ایرانِ قدرتمند نیاز به وفاق دارد؛ نه اینکه چند نفر بگویند جبهه انقلاب هستیم؛ یعنی بقیه نیستند؛ غلط است.(ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
کاشت یک اصله نهال توسط آیت الله جنتی+عکس
دبیر شورای نگهبان صبح امروز همزمان با هفته منابع طبیعی یک اصله نهال میوه در محوطه شورای نگهبان کاشت.(ادامه)
آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس جدید آن در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اختلاف نظر بین مجلس و دولت درباره اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها فرمودند: مجلس و دولت اختلاف‌نظر امروزشان را حل کنند که نشان‌دهنده دوصدایی نباشد ....(خبر)
(ادامه)
آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان ماند
اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در انتخابات این هیأت در پنجمین دوره این مجلس ابقاء شدند.(ادامه)
شمال نیوز : چند وقتی است که برخی افراد ذیل عنوان انجمن بازی‌سازان مستقل با هشتگ‌سازی علیه اقدامات قانونی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انجام وظایف قانونی‌اش در حوزه نظارت و اعطای مجوز به تولیدات این حوزه، سعی دارند با التزام نداشتن به قانون، تولیدات بدون مجوز خود را در سطح جامعه توزیع و منتشر کنند. .... پافشاری مشکوک در تولید و توزیع بازی‌های ضدخانواده / فرزندان ایران بی‌دفاع ماندند !
شمال نیوز : چند وقتی است که برخی افراد ذیل عنوان انجمن بازی‌سازان مستقل با هشتگ‌سازی علیه اقدامات قانونی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انجام وظایف قانونی‌اش در حوزه نظارت و اعطای مجوز به تولیدات این حوزه، سعی دارند با التزام نداشتن به قانون، تولیدات بدون مجوز خود را در سطح جامعه توزیع و منتشر کنند. ....(ادامه)
عکس/ حضور آیت‌الله جنتی بر سر مزار آیت الله مصباح یزدی
آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری با حضور بر سر مزار فقیه و حکیم مجاهد مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی، با قرائت فاتحه، یاد و خاطره این عالم مجاهد و پارسا را گرامی داشت.(ادامه)
وزیر سابق ارشاد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ را عاقلانه نمی‌داند و از این نظر وی با واکنش مهاجرانی مواجه شده که خاطره‌ای از مجلس اول را بیان کرده است. علی جنتی: هرکسی کاندیدای ۱۴۰۰ شود باید به عقلش شک کرد / عطاءالله مهاجرانی: هم دیوانه است هم عاشق
وزیر سابق ارشاد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ را عاقلانه نمی‌داند و از این نظر وی با واکنش مهاجرانی مواجه شده که خاطره‌ای از مجلس اول را بیان کرده است.(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
عکس جوانی آیت‌الله جنتی
عکس‌های تاریخی از جالب‌ترین اسنادی هستند که تاریخ را به تصویر می‌کشند. در این راستا تاریخ ایرانی عکسی از آیت‌الله جنتی در کنار شهید بهشتی منتشر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره ریاست جمهوری خانم ها گفت: دقیقاً مسئله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است. شاید در دوره‌ای ریاست جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد.... سخنگوی شورای نگهبان: شاید در دوره‌ای رئیس جمهور زن هم داشته باشیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره ریاست جمهوری خانم ها گفت: دقیقاً مسئله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است. شاید در دوره‌ای ریاست جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد....(ادامه)
شمال نیوز:  روابط عمومی شورای نگهبان شایعه ابتلای آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان به کرونا را تکذیب کرد. ابتلای آیت الله ‎جنتی به ‎كرونا / خبری که تکذیب شد
شمال نیوز: روابط عمومی شورای نگهبان شایعه ابتلای آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان به کرونا را تکذیب کرد.(ادامه)
‏ابتلای آیت الله ‎جنتی به ‎كرونا
یک روزنامه نگار در توییتی مدعی شد: آیت الله ‎جنتی به ‎كرونا مبتلا شده و در قرنطینه است. .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.