.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چرا ۵ دور مذاکره ایران و عربستان در بغداد هیچ دستاوردی نداشت؟/ دلایل شخصی «بن سلمان» برای توافق با ایران چه بود؟/ چگونه مسیر توافق از بغداد به پکن رسید؟/ ماجرای درخواست قطری‌ها از ایران برای تاخیر در انتقام ....(خبر)
(ادامه)
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حکمی محمد بنا را به عنوان مشاور عالی خود در امور فدراسیون کشتی منصوب کرد. محمد بنا به فدراسیون کشتی بازگشت
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حکمی محمد بنا را به عنوان مشاور عالی خود در امور فدراسیون کشتی منصوب کرد.(ادامه)
افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس را دارند باید ۶ ماه قبل از زمان ثبت‌نام یعنی تا ۱۹ خردادماه از سمت خود استعفا دهند. شرایط شرکت در انتخابات مجلس/ داوطلبان باید تا ۱۹ خرداد از شغل خود استعفا دهند
افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس را دارند باید ۶ ماه قبل از زمان ثبت‌نام یعنی تا ۱۹ خردادماه از سمت خود استعفا دهند.(ادامه)
شمال نیوز: روابط عمومی استانداری مازندران استعفای یکی از فرمانداران استان را برای شرکت در انتخابات مجلس را تکذیب کرد. تکذیب استعفای یک فرماندار در مازندران برای نامزدی در انتخابات مجلس
شمال نیوز: روابط عمومی استانداری مازندران استعفای یکی از فرمانداران استان را برای شرکت در انتخابات مجلس را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب  .... متن استعفای معاون سیاسی استاندار / سرپرست جدید منصوب شد
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب ....(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس + جزئیات
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.(ادامه)
وی با صدور بیانیه ای از موافقت احمد وحیدی وزیر کشور با استعفای او خبر داد و  نوشت:  این استعفا در راستای حضور در انتخابات مجلس صورت گرفته است.فرما با استعفای فرماندار مرکز استان موافقت شد / فرماندار سایق راهی انتخابات می شود
وی با صدور بیانیه ای از موافقت احمد وحیدی وزیر کشور با استعفای او خبر داد و نوشت: این استعفا در راستای حضور در انتخابات مجلس صورت گرفته است.فرما(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند... فاطمی امین فرد مناسبی برای وزارتخانه نیست/ با تمام توان مقابل وزیر شدن دوباره فاطمی‌امین می‌ایستیم
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند...(ادامه)


امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است. روایت امام جمعه بابل از صحنه ترور شهید آیت الله سلیمانی/ این ترور برنامه ریزی و هدفمند بود
امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.(ادامه)
 ۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند. نامه تند ۸ بسیج دانشجویی به مخبر: اگر «پاسخگو» نیستید، «استعفا» دهید
۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند.(ادامه)
رئیس شبکه بی‌بی‌سی پس از افشای رسوایی ناشی از انتصاب خود به عنوان رئیس این شبکه از سمت خود کناره‌گیری کرد. رئیس شبکه بی‌بی‌سی استعفا داد
رئیس شبکه بی‌بی‌سی پس از افشای رسوایی ناشی از انتصاب خود به عنوان رئیس این شبکه از سمت خود کناره‌گیری کرد.(ادامه)
با توجه به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری در امسال، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، و کمترین میزان مشارکت در انتخابات در کلانشهرها است، به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین موضوعاتی که به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات کمک میکند، اصلاح نظام انتخاباتی کلانشهرها و تبدیل نظام انتخاباتی اکثریتی به نظام انتخاباتی تناسبی حداقل  در کلانشهرهای ۴ کرسی به بالاست. یک پیشنهاد انتخاباتی(يادداشت)
با توجه به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری در امسال، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، و کمترین میزان مشارکت در انتخابات در کلانشهرها است، به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین موضوعاتی که به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات کمک میکند، اصلاح نظام انتخاباتی کلانشهرها و تبدیل نظام انتخاباتی اکثریتی به نظام انتخاباتی تناسبی حداقل در کلانشهرهای ۴ کرسی به بالاست.(ادامه)
رئیس‌جمهور فرانسه در واکنش به درخواست اخیر معترضان اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری نخواهد کرد. مکرون در پاسخ به معترضان فرانسوی: استعفا نمی‌دهم
رئیس‌جمهور فرانسه در واکنش به درخواست اخیر معترضان اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری نخواهد کرد.(ادامه)
پیشنهاد یک نماینده مجلس به رئیس جمهور: روی «مین» استعفا بروید!
(ادامه)
طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند. «صحرایی» گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش پرورش
طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند.(ادامه)
ایلان ماسک در رفتاری عجیب و جدید خبر از واگذاری مدیریت توییتر به سگ خود داد! ظاهراً ماسک معتقد است که سگش توان تصمیم‌گیری برای سرنوشت کاربران توییتر را دارد. یک سگ همه کاره توییتر شد!
ایلان ماسک در رفتاری عجیب و جدید خبر از واگذاری مدیریت توییتر به سگ خود داد! ظاهراً ماسک معتقد است که سگش توان تصمیم‌گیری برای سرنوشت کاربران توییتر را دارد.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه «من را قربانی کردند و در تله انداختند»، بار دیگر از سمت خود استعفا کرد. من را قربانی کردند و در تله انداختند/ "۵ میلیارد را برنمی‌گردانم"
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه «من را قربانی کردند و در تله انداختند»، بار دیگر از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند. صیادی که همیشه سرباز بود(يادداشت)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند.(ادامه)
سخنگوی دولت بروز تغییر و جابجایی در دولت را تأیید کرد اما از کسی نام نبرد تا همچنان بازار گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها داغ باشد.

تغییر در دولت، تأیید شد / سرنوشت نوری در انتظار میرکاظمی؟
سخنگوی دولت بروز تغییر و جابجایی در دولت را تأیید کرد اما از کسی نام نبرد تا همچنان بازار گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها داغ باشد. (ادامه)

محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل همسر دوم خود در زندان به سر می‌برد، پس از نزدیک به چهار سال، از زندان آزاد شد. محمدعلی نجفی از زندان آزاد شد
محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل همسر دوم خود در زندان به سر می‌برد، پس از نزدیک به چهار سال، از زندان آزاد شد.(ادامه)
شمال نیوز : بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت. مبنا و دلیل ممنوعیت نام نویسی داوطلبان باتجربه سه دوره نمایندگی چه بود؟
شمال نیوز : بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.(ادامه)
رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد. قربان‌زاده: اگر حرفم اثبات نشود، استعفاء می‌دهم
رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.(ادامه)
 به گفته یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، شنیده شده «میرکاظمی» از ریاست سازمان برنامه و بودجه استعفا داده است.

میرکاظمی استعفا داد؟ / نماینده مجلس ادعا کرد، سازمان برنامه، تکذیب
به گفته یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، شنیده شده «میرکاظمی» از ریاست سازمان برنامه و بودجه استعفا داده است. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با استعفای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش موافقت کرد و رضا مراد صحرایی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه برگزید. وزیر آموزش و پرورش استعفا داد؛ رئیسی پذیرفت/صحرایی سرپرست وزارتخانه شد
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با استعفای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش موافقت کرد و رضا مراد صحرایی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه برگزید.(ادامه)
با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید! با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید!
با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید!(ادامه)
مردان قدرت در تیررس زنان / ۵ پرونده‌ای که جهان را تکان دادند+ تصاویر
اتهام رسمی رئیس جمهوری سابق آمریکا به پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای سکوت درباره رابطه دو طرف، اولین پرونده این چنینی نیست که جهان را تکان می‌دهد بلکه در دهه‌های گذشته نیز موارد مشابهی داشته است.(ادامه)
علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از مدیرعاملی استقلال استعفا داد. استعفای ناگهانی علی فتح‌الله‌زاده از استقلال/می‌روم تا به استقلال کمک شود! + عکس
علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از مدیرعاملی استقلال استعفا داد.(ادامه)
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند. موج جدید ناآرامی/ فلسطین اشغالی از شمال تا جنوب تعطیل می‌شود
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.