.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از سمت خود استعفا داد. وزیر ورزش و جوانان از سمت خود استعفا داد/ موافقت رئیس جمهور با استعفای سجادی
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از سمت خود استعفا داد.(ادامه)
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار ورود جدی به کلیپ منتشر شده از مدیر کل ارشاد استان گیلان و برخورد قاطع شد. جریان مدیرکل ارشاد گیلان اوج مصیبت است/ وزیر ارشاد استعفا دهد
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار ورود جدی به کلیپ منتشر شده از مدیر کل ارشاد استان گیلان و برخورد قاطع شد.(ادامه)
شمال نیوز : به پیشنهاد حسینی پور استاندار مازندران ، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی « مرتضی رمضانی » را  به عنوان فرماندار نکا منصوب کرد با حکم وزیر کشور ؛فرماندار جدید شهرستان نکا منصوب شد
شمال نیوز : به پیشنهاد حسینی پور استاندار مازندران ، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی « مرتضی رمضانی » را به عنوان فرماندار نکا منصوب کرد(ادامه)
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد. محاسبه ساده بهره دیون دولت به تامین اجتماعی و مرکب حساب کردن بهره طلب دولت از مردم خلاف عدالت اجتماعی است
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد.(ادامه)
یک عضو خبرگان رهبری گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد.
برخی برای حضورشان در انتخابات، استعفای رئیس‌جمهور را زمزمه می‌کنند؛ می‌گویند رئیسی استعفا دهد ما می‌آییم
یک عضو خبرگان رهبری گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد. (ادامه)
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است. تصاویر ازدواج زینب موسوی کمدین مشهور ملقب به امپراتور کوزکو
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است.(ادامه)
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. زنان مشهدی خواستار عزل و استعفای مسئولان شدند! + فیلم
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.(ادامه)

عنوان شد که وزیر ورزش استعفای خود را به تقدیم رئیس جمهور کرده است. با این حال روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای این استعفا را دوباره تکذیب کرد. تکذیب استعفای وزیر ورزش
عنوان شد که وزیر ورزش استعفای خود را به تقدیم رئیس جمهور کرده است. با این حال روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای این استعفا را دوباره تکذیب کرد.(ادامه)
مدافع استقلال به شدت از وضعیت حاکم بر این تیم انتقاد کرد. چشمی: استقلال را منحل کنید!
مدافع استقلال به شدت از وضعیت حاکم بر این تیم انتقاد کرد.(ادامه)
رئیس پلیس تل‌آویو با اشاره به مداخلات کابینه رژیم صهیونیستی و درخواست سرکوب بیشتر معترضان علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی استعفای خود را اعلام کرد. رئیس پلیس تل‌آویو استعفا داد
رئیس پلیس تل‌آویو با اشاره به مداخلات کابینه رژیم صهیونیستی و درخواست سرکوب بیشتر معترضان علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی استعفای خود را اعلام کرد.(ادامه)
خبرورزشی نوشت: پس از استعفای غیرمنتظره حجت کریمی، حالا چهره‌های آشنام به صندلی مدیریت آبی‌ها نزدیک شده‌اند. سه گزینه جانشینی حجت کریمی مشخص شدند
خبرورزشی نوشت: پس از استعفای غیرمنتظره حجت کریمی، حالا چهره‌های آشنام به صندلی مدیریت آبی‌ها نزدیک شده‌اند.(ادامه)
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آنها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند. تلاش برای استعفا دادن نکونام!
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آنها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند.(ادامه)
بعد از فسخ قرارداد اکنون علیرضا بیرانوند بدون مشکل و در توافقی در صلح و آرامش، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد
بعد از فسخ قرارداد اکنون علیرضا بیرانوند بدون مشکل و در توافقی در صلح و آرامش، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد(ادامه)
محمدرضا باهنر: در مجموع اینکه برخی برای آمدن به صحنه انتخابات شرط می گذارند، معنا ندارد. آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید. باهنر: آقای حجاریان حاکمیت برای شما شرط می‌گذارد نه بالعکس
محمدرضا باهنر: در مجموع اینکه برخی برای آمدن به صحنه انتخابات شرط می گذارند، معنا ندارد. آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید.(ادامه)
علی کریمی فقط برای خرید و تملک باشگاه سپید رود از دسته چک خواهرش چک‌های بی محل نکشیده که حتی برای تسویه حساب با اعضای کادر فنی تیم هم از چک‌های حساب خواهرش کشیده است. رونمایی از چک بی‌محل دیگری که علی کریمی از حساب خواهرش کشید+ سند
علی کریمی فقط برای خرید و تملک باشگاه سپید رود از دسته چک خواهرش چک‌های بی محل نکشیده که حتی برای تسویه حساب با اعضای کادر فنی تیم هم از چک‌های حساب خواهرش کشیده است.(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
آخرین فهرست مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام شد. آخرین فهرست مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
آخرین فهرست مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)
 با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد چراکه فعالیت‌های این دبیرخانه فراقوه‌ای است و به هماهنگی سه قوه مربوط است و استقلال و تمرکز بیش از پیش می‌طلبید. توضیحات سخنگوی دولت درباره استعفای محسن رضایی
با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد چراکه فعالیت‌های این دبیرخانه فراقوه‌ای است و به هماهنگی سه قوه مربوط است و استقلال و تمرکز بیش از پیش می‌طلبید.(ادامه)
وزارت کشور در اطلاعیه ای اعلام کرده است که مقامات و مشاغل مورد تاکید قانون انتخابات مجلس در صورتی که قصد داوطلبی نمایندگی در قوه مقننه را دارند باید ۲۵ خرداد استعفای خود را اعلام کنند. چه مسئولانی باید برای داوطلبی در انتخابات مجلس تا ۲۵ خرداد استعفا دهند؟
وزارت کشور در اطلاعیه ای اعلام کرده است که مقامات و مشاغل مورد تاکید قانون انتخابات مجلس در صورتی که قصد داوطلبی نمایندگی در قوه مقننه را دارند باید ۲۵ خرداد استعفای خود را اعلام کنند.(ادامه)
مهلت استعفا از مسئولیت‌های اجرایی برای داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز - ۱۹ خرداد - آغاز می‌شود و تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد.

۱۹ تا ۲۵ خرداد آخرین مهلت استعفا برای شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم
مهلت استعفا از مسئولیت‌های اجرایی برای داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز - ۱۹ خرداد - آغاز می‌شود و تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد. (ادامه)
شمال نیوز : رضا علیخانی کوشکک که ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود صبح امروز استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد. رقیب محسنی بندپی و احمدی لاشکی از استانداری مازندران می آید ؟!
شمال نیوز : رضا علیخانی کوشکک که ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود صبح امروز استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد. (ادامه)
وزیر کشور با بیان اینکه ۱۹ خرداد زمان آغاز استعفا برای داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، گفت: البته وزارت کشور منتظر قانون جدید انتخابات که به تازگی در مجلس مصوب شده است، خواهد ماند. وزارت کشور در انتظار قانون جدید انتخابات
وزیر کشور با بیان اینکه ۱۹ خرداد زمان آغاز استعفا برای داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، گفت: البته وزارت کشور منتظر قانون جدید انتخابات که به تازگی در مجلس مصوب شده است، خواهد ماند.(ادامه)
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری مازندران با اشاره به تقویم انتخابات، افزود؛ زمان استعفای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون انتخابات ۱۹ تا ۲۵ خرداد است.

داوطلبان نمایندگی مجلس تا ۲۵ خرداد استعفا دهند/ ثبت‌نام از ١٩ آذر ماه
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری مازندران با اشاره به تقویم انتخابات، افزود؛ زمان استعفای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون انتخابات ۱۹ تا ۲۵ خرداد است. (ادامه)
حسین جوادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استعفا داد. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در فضای مجازی استعفا داد + تصویر
حسین جوادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استعفا داد.(ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
وزیر کشور با اشاره به اینکه اوضاع مرزی کشور کاملا آرام است گفت: به مسئولین طالبان و مسئولین حاکم در افغانستان توصیه می کنیم که دقت کرده و مرزبانانشان را توجیه کنند تا برخی اتفاقات مرزی رخ ندهد. وحیدی: طالبان مرزبانانشان را توجیه کنند تا برخی اتفاقات مرزی رخ ندهد
وزیر کشور با اشاره به اینکه اوضاع مرزی کشور کاملا آرام است گفت: به مسئولین طالبان و مسئولین حاکم در افغانستان توصیه می کنیم که دقت کرده و مرزبانانشان را توجیه کنند تا برخی اتفاقات مرزی رخ ندهد.(ادامه)
 وی به دلیل شرایط نامساعد جسمی و صدمات ناشی از سقوط بالگرد در سال گذشته و توصیه های پزشکی مبنی بر کاهش حجم امور کاری از سمت خود در این وزارتخانه کناره گیری کرده است. وزیر ورزش و جوانان استعفا داد
وی به دلیل شرایط نامساعد جسمی و صدمات ناشی از سقوط بالگرد در سال گذشته و توصیه های پزشکی مبنی بر کاهش حجم امور کاری از سمت خود در این وزارتخانه کناره گیری کرده است.(ادامه)
یک عضو دیگر از شورای ششم شهر کم شد
با استعفای یکی از اعضای شورای شهر شیراز، یک عضو دیگر از شورای شهر شیراز کم شد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که انتخابات مجلس به صورت تناسبی در حوزه انتخابیه تهران برگزار شود. انتخابات مجلس در تهران به صورت «تناسبی» برگزار می‌شود / هر داوطلب می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از صرفاً یک فهرست نامزد شود / رأی‌دهندگان می‌توانند به نامزد‌های منفرد یا یک «فهرست» رای دهند / تعداد منتخبان هر «فهرست» بر اساس درصد رای آن فهرست تعیین می‌شود(خبر)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که انتخابات مجلس به صورت تناسبی در حوزه انتخابیه تهران برگزار شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.