.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد. قربان‌زاده: اگر حرفم اثبات نشود، استعفاء می‌دهم
رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.(ادامه)
 به گفته یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، شنیده شده «میرکاظمی» از ریاست سازمان برنامه و بودجه استعفا داده است.

میرکاظمی استعفا داد؟ / نماینده مجلس ادعا کرد، سازمان برنامه، تکذیب
به گفته یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، شنیده شده «میرکاظمی» از ریاست سازمان برنامه و بودجه استعفا داده است. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با استعفای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش موافقت کرد و رضا مراد صحرایی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه برگزید. وزیر آموزش و پرورش استعفا داد؛ رئیسی پذیرفت/صحرایی سرپرست وزارتخانه شد
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با استعفای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش موافقت کرد و رضا مراد صحرایی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه برگزید.(ادامه)
با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید! با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید!
با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید!(ادامه)
مردان قدرت در تیررس زنان / ۵ پرونده‌ای که جهان را تکان دادند+ تصاویر
اتهام رسمی رئیس جمهوری سابق آمریکا به پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای سکوت درباره رابطه دو طرف، اولین پرونده این چنینی نیست که جهان را تکان می‌دهد بلکه در دهه‌های گذشته نیز موارد مشابهی داشته است.(ادامه)
علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از مدیرعاملی استقلال استعفا داد. استعفای ناگهانی علی فتح‌الله‌زاده از استقلال/می‌روم تا به استقلال کمک شود! + عکس
علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از مدیرعاملی استقلال استعفا داد.(ادامه)
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند. موج جدید ناآرامی/ فلسطین اشغالی از شمال تا جنوب تعطیل می‌شود
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند.(ادامه)
حامد ذاکریان سالی که نکوست از بهارش پیداست(يادداشت)
حامد ذاکریان(ادامه)
استعفای فرماندار یک‌شهر بخاطر واریز نشدن «حتی یک ریال حقوق» در ۱۴ ماه گذشته + تصویر استعفانامه
چند ثانیه : فرماندار یک‌شهر بخاطر واریز نشدن «حتی یک ریال حقوق» در ۱۴ ماه گذشته استعفا داد.(ادامه)
فدراسیون فوتبال بین سه راهی/ فدراسیون فوتبال بین سه راهی
اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اصرار دارند مدیران فدراسیون یک مذاکره رو در رو با امیر قلعه نویی داشته باشند و سوتفاهم های ایجاد شده در ماجرای برنامه خواستن از گزینه های ایرانی تیم ملی که موجب دلخوری شدید قلعه نویی شده بود را برطرف کنند.(ادامه)

 اصولگراها این روزها صحبت هایی می کنند که گویی می خواهند از رئیسی عبور کنند اما آنها حق این کار را ندارد. اصولگرایان حق ندارند از رئیسی عبور کنند / دولت رئیسی باید هرچه سریعتر استعفا دهد!
اصولگراها این روزها صحبت هایی می کنند که گویی می خواهند از رئیسی عبور کنند اما آنها حق این کار را ندارد.(ادامه)


باشگاه فولاد اعلام کرد که با حمید رجبی تا انتهای لیگ بیست و دوم ادامه می دهند. جانشین نکونام انتخاب شد
باشگاه فولاد اعلام کرد که با حمید رجبی تا انتهای لیگ بیست و دوم ادامه می دهند.(ادامه)
جواد نکونام ار سمت خود در تیم فولاد استعفا کرد. شوک به فولادی‌ها در قطر/ نکونام استعفا کرد!
جواد نکونام ار سمت خود در تیم فولاد استعفا کرد.(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است. چرا مقر ایران اینترنشنال از لندن به واشنگتن رفت؟
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است.(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما... پشت پرده جابجایی مقر ایران‌ اینترنشنال از لندن به واشنگتن‌
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما...(ادامه)
سامان آذری به عنوان سرپرست هیات سوارکاری مازندران منصوب شد. معرفی سرپرست هیات سوارکاری مازندران
سامان آذری به عنوان سرپرست هیات سوارکاری مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: شورای اسلامی شهر ساری عصر سه شنبه محمد حسین قبادی را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرد.
محمد حسین قبادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری معرفی شد
شمال نیوز: شورای اسلامی شهر ساری عصر سه شنبه محمد حسین قبادی را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرد. (ادامه)
سرمربی نساجی بعد از شکست این تیم در کرمان مقابل مس استعفای خود را اعلام کرد.


استعفای مطهری از سرمربیگری نساجی مازندران/ واکنش باشگاه به این استعفا
سرمربی نساجی بعد از شکست این تیم در کرمان مقابل مس استعفای خود را اعلام کرد. (ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
سید محمد امین آقامیری به عنوان دبیر مرکز ملی فضای مجازی به جای سید ابو الحسن فیروزآبادی منصوب شد. دبیر جدید شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد
سید محمد امین آقامیری به عنوان دبیر مرکز ملی فضای مجازی به جای سید ابو الحسن فیروزآبادی منصوب شد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند. ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی تغییر کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.(ادامه)
 ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی از سمت خود در این شورا استعفا داده است که رئیس‌جمهور به زودی درباره این استعفا تصمیم‌گیری و دبیر جدید را معرفی خواهد کرد. فیروزآبادی از دبیری شورای عالی فضای مجازی استفعا داد
ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی از سمت خود در این شورا استعفا داده است که رئیس‌جمهور به زودی درباره این استعفا تصمیم‌گیری و دبیر جدید را معرفی خواهد کرد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند. کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب شد / طرح اصلاح چه می‌گوید؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز:

استاندار مازندران در خصوص علت اخراج یک مدیر از جلسه و دستور برای استعفا و برکناری او توضیحاتی داد. توضیحات استاندار مازندران از ماجرای اخراج و دستور برکناری یک مدیر +صوت
شمال نیوز: استاندار مازندران در خصوص علت اخراج یک مدیر از جلسه و دستور برای استعفا و برکناری او توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز: سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جلسه رفع موانع تولید با شنیدن صحبت‌های کارشناسان و اثبات سهل‌انگاری، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران را به‌علت اجرا نکردن مصوبات قانونی و بی‌توجهی به جذب سرمایه گذار از جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اخراج کرد.

کارت قرمز استاندار مازندران به مدیر امور اراضی/ استاندار: درخشان برکنار شود
شمال نیوز: سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جلسه رفع موانع تولید با شنیدن صحبت‌های کارشناسان و اثبات سهل‌انگاری، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران را به‌علت اجرا نکردن مصوبات قانونی و بی‌توجهی به جذب سرمایه گذار از جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اخراج کرد. (ادامه)
استاندار مازندران در جلسه رفع موانع تولید ، مدیر امور اراضی استان را اخراج و خواهان استعفای او شد. اخراج یک مدیر به دلیل بی توجهی به جذب سرمایه گذار
استاندار مازندران در جلسه رفع موانع تولید ، مدیر امور اراضی استان را اخراج و خواهان استعفای او شد.(ادامه)
سخنگوی شورای شهر تهران از استعفای دختر عضو شورای شهر تهران با توجه به حواشی فیش حقوقی اش خبر داد. استعفای دختر دهه هشتادی عضو شورای شهر تهران از مسئول دفتری مادرش
سخنگوی شورای شهر تهران از استعفای دختر عضو شورای شهر تهران با توجه به حواشی فیش حقوقی اش خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : یک مازندرانی با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد. یک مازندرانی "معاون حقوقی و امور مجلس" معاونت علمی ریاست جمهوری شد
شمال نیوز : یک مازندرانی با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سرپرستی معاونت حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.(ادامه)
حمیدرضا فرزانه سرمربی تیم بزرگسالان کیان سام از سمت خود استعفا داد. استعفای سرمربی کیان سام
حمیدرضا فرزانه سرمربی تیم بزرگسالان کیان سام از سمت خود استعفا داد.(ادامه)
دانشگاه مازندران اعلام کرد دکتر فرشید نوروزی برخلاف ادعای رسانه‌های خارجی نه تنها اخراج نشده بلکه همچنان از این دانشگاه حقوق می‌گیرد. اخراج یا استعفا ؛ واقعیت ماجرای استادیار دانشگاه مازندران چیست ؟
دانشگاه مازندران اعلام کرد دکتر فرشید نوروزی برخلاف ادعای رسانه‌های خارجی نه تنها اخراج نشده بلکه همچنان از این دانشگاه حقوق می‌گیرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.