.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مربی نساجی مازندران قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد. مربی نساجی فسخ کرد
مربی نساجی مازندران قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
فیفا با یک دقیقه سکوت در بازی‌های جام ملت‌های اروپا برای کشته‌شدگان اسرائیلی مخالفت کرد. سکوت یک دقیقه ای فیفا بخاطر مخالفت با کشته‌شدگان اسرائیل
فیفا با یک دقیقه سکوت در بازی‌های جام ملت‌های اروپا برای کشته‌شدگان اسرائیلی مخالفت کرد.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من و جواد نکونام هر دو متحد هستیم. خطیر: من و جواد نکونام هر دو متحد هستیم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من و جواد نکونام هر دو متحد هستیم.(ادامه)
گالیت دیستل وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی استعفا کرد. وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی استعفا کرد
گالیت دیستل وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی استعفا کرد.(ادامه)
بهروز عطایی پس از دیدار ایران مقابل جمهوری چک از سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان استعفا داد. عطایی و تیم ملی به خط پایان رسیدند
بهروز عطایی پس از دیدار ایران مقابل جمهوری چک از سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان استعفا داد.(ادامه)
نخستین عکس ایرانی از مدینه منوره و حرم ائمه بقیع
برای نخستین بار قدیمی ترین عکس ایرانی مدینه منوره و حرم ائمه بقیع علیهم السلام توسط گروه مردمی بهشت بقیع منتشر شد.(ادامه)
این روز‌ها جمهوری‌خواهان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رئیس جمهور دموکرات این کشور را از طریق طرح استیضاح برکنار کنند. سایه انتقام جمهوری‌خواهان بر سر رئیس جمهور آمریکا
این روز‌ها جمهوری‌خواهان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رئیس جمهور دموکرات این کشور را از طریق طرح استیضاح برکنار کنند.(ادامه)

 شمال نیوز: وزیر کار روسای جدید مرکز بازرسی، صندوق بازنشستگی کشوری و تاپیکو را معرفی کرد. روسای صندوق بازنشستگی کشوری ، مرکز بازرسی و تاپیکو منصوب شدند
شمال نیوز: وزیر کار روسای جدید مرکز بازرسی، صندوق بازنشستگی کشوری و تاپیکو را معرفی کرد.(ادامه)
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و همسرش به دریافت رشوه‌های سنگین از سه تاجر بزرگ آمریکایی متهم شدند. سناتور حامی اغتشاشات به فساد مالی متهم شد
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و همسرش به دریافت رشوه‌های سنگین از سه تاجر بزرگ آمریکایی متهم شدند.(ادامه)
مجید صالح مربی سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال، پیکان و ذوب آهن اصفهان بعنوان مدیر افزایش عملکرد فوتبال در دانشگاه UC Irvine (UCI) کشور آمریکا منصوب شد.
سمت جدید مربی استقلال در آمریکا + عکس
مجید صالح مربی سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال، پیکان و ذوب آهن اصفهان بعنوان مدیر افزایش عملکرد فوتبال در دانشگاه UC Irvine (UCI) کشور آمریکا منصوب شد. (ادامه)
مجری زن شبکه اینترنشنال به خاطر آنچه که عدم رعایت کرامت انسانی توصیف کرده از این شبکه فارسی زبان خداحافظی کرده است. جنجال جدایی دومین مجری زن ایران اینترنشنال / ماجرای افشاگری سیما ثابت / پای تجاوز جنسی در میان است!
مجری زن شبکه اینترنشنال به خاطر آنچه که عدم رعایت کرامت انسانی توصیف کرده از این شبکه فارسی زبان خداحافظی کرده است.(ادامه)
مجری شبکه ایران اینترنشنال با گذاشتن پستی در حساب کاربری خود در اینستاگرام از استعفای خود خبر داد. سیما ثابت مجری شبکه اینترنشنال از این شبکه استعفا داد + عکس
مجری شبکه ایران اینترنشنال با گذاشتن پستی در حساب کاربری خود در اینستاگرام از استعفای خود خبر داد.(ادامه)
خورخه ویلدا با وجود قهرمانی در جام جهانی زنان، پس از ۸ سال از سرمربیگری تیم ملی تیم بانوان اسپانیا برکنار شد. تاوان سنگین حمایت از چهره جنجالی جام جهانی زنان
خورخه ویلدا با وجود قهرمانی در جام جهانی زنان، پس از ۸ سال از سرمربیگری تیم ملی تیم بانوان اسپانیا برکنار شد.(ادامه)
سفیر ایران در قطر از جانشینی علی صالح‌آبادی برای این سمت خبر داد. رئیس پیشین بانک مرکزی سفیر شد
سفیر ایران در قطر از جانشینی علی صالح‌آبادی برای این سمت خبر داد.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد دانشگاه شریف از هیات جذب این دانشگاه استعفا داد. عارف از هیات جذب دانشگاه شریف استعفا داد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد دانشگاه شریف از هیات جذب این دانشگاه استعفا داد.(ادامه)
 استاندار مازندران در حکمی فرماندار یکی از شهرستان ها را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس منصوب کرد.

سرپرست جدید فرمانداری چالوس منصوب شد
استاندار مازندران در حکمی فرماندار یکی از شهرستان ها را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس منصوب کرد. (ادامه)
مدیرکل سابق ارشاد خوزستان گفت: خیلی‌ها مرا شهید راه کنسرت عنوان کرده‌اند...در راه هنر شهید نداده بودیم که چقدر خوب است ما را به عنوان شهید این راه بدانند! مدیرکل برکنار شده ارشاد: من شهید راه کنسرت هستم!
مدیرکل سابق ارشاد خوزستان گفت: خیلی‌ها مرا شهید راه کنسرت عنوان کرده‌اند...در راه هنر شهید نداده بودیم که چقدر خوب است ما را به عنوان شهید این راه بدانند!(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرع در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما نمایندگان استان های شمالی کشور نه استعفا می دهیم و نه تجمع می کنیم، بلکه اگر به فوریت این مشکل را حل نکنید، استیضاح شما را در دستور کار قرار خواهیم داد. مشکل کشاورزان حل نشود، استیضاح شما در مجلس کلید خواهد خورد
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرع در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما نمایندگان استان های شمالی کشور نه استعفا می دهیم و نه تجمع می کنیم، بلکه اگر به فوریت این مشکل را حل نکنید، استیضاح شما را در دستور کار قرار خواهیم داد.(ادامه)
ماجرای کودتای 28 مرداد به نهضت ملی شدن نفت و نجات منابع ملی ایران از استعمار انگلیس باز میگردد که در نتیجه آن سال 1329، نفت در سرار کشور ملی اعلام شد. چرا واقعه 28 مرداد، کودتا بود؟(يادداشت)
ماجرای کودتای 28 مرداد به نهضت ملی شدن نفت و نجات منابع ملی ایران از استعمار انگلیس باز میگردد که در نتیجه آن سال 1329، نفت در سرار کشور ملی اعلام شد.(ادامه)
علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد فرماندار چالوس استعفا کرد
علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد(ادامه)
شمال نیوز: علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس از سمت خود استعفا داد. فرماندار چالوس استعفا کرد /علت چه بود؟
شمال نیوز: علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس از سمت خود استعفا داد.(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
رسوایی ادامه‌دار در شبکه تروریستی اینترنشنال
(ادامه)
سجادی وزیر اشتباهی بود/ وزارتش برای ورزش آب نداشت، شاید برای خودش نان داشت/ با حمایت برخی جریان‌های قدرت به وزارت رسید/ اندک اعتبار باقی مانده‌اش در ورزش ایران را هم به باد داد ....(خبر)
(ادامه)
اظهارات اخیر حجت عبدالملکی وزیر مستعفی کار و دبیر فعلی شورای عالی مناطق آزاد باز هم سوژه شد. وزیر جنجالی مستعفی وزیر مستعفی کار و دبیر فعلی شورای عالی مناطق آزاد سوژه شد + عکس
اظهارات اخیر حجت عبدالملکی وزیر مستعفی کار و دبیر فعلی شورای عالی مناطق آزاد باز هم سوژه شد.(ادامه)
یک عده اصلا به فکر اصلاح قانون و هر چه کارآمدتر کردن آن نیستند و تنها سعی دارند با کش دار کردن فضای ابهام آلود به اهداف سیاسی خود برسند و حتی اگر نرسیدند نیز مشکل را به گردن همین فضای ابهام آمیز بیندازند. فواید پیش ثبت نام برای داوطلبان و برگزارکنندگان انتخابات/ بازی‌هایی که بهم خواهد خورد +جزئیات
یک عده اصلا به فکر اصلاح قانون و هر چه کارآمدتر کردن آن نیستند و تنها سعی دارند با کش دار کردن فضای ابهام آلود به اهداف سیاسی خود برسند و حتی اگر نرسیدند نیز مشکل را به گردن همین فضای ابهام آمیز بیندازند.(ادامه)
ستاد انتخابات کشور امروز سه شنبه در چهارمین اطلاعیه خود تاکید کرد که داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید حداقل ... داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس چه زمان باید از سمت خود استعفا می‌دادند؟
ستاد انتخابات کشور امروز سه شنبه در چهارمین اطلاعیه خود تاکید کرد که داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید حداقل ...(ادامه)
با توجه به احتمال پذیرش این استعفا از سوی رئیس جمهور، بزودی سرپرست این وزارتخانه معرفی می‌شود. همانند وزارت صمت و جهاد ممکن است ... یکی از این ۳ گزینه احتمالا جایگزین وزیر ورزش می شوند
با توجه به احتمال پذیرش این استعفا از سوی رئیس جمهور، بزودی سرپرست این وزارتخانه معرفی می‌شود. همانند وزارت صمت و جهاد ممکن است ...(ادامه)
شمال نیوز: حمید سجادی استعفای خودش از وزارت ورزش و جوانان را تقدیم رئیس جمهور کرد.
وزیر ورزش استعفا داد / دلیل خداحافظی سجادی با وزارت/ در انتظار تایید رئیس جمهور
شمال نیوز: حمید سجادی استعفای خودش از وزارت ورزش و جوانان را تقدیم رئیس جمهور کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.