.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علي‌اعظم مهدي‌پور" رئيس هيئت كشتي استان مازندران  با ارسال استعفاي خود به اداره كل تربيت بدني استان مازندران رسما از سمت خود كنار رفت. گفته مي‌شود اين امر در پي انتخاب بدون مشورت ... استعفا ءرئيس هيئت كشتي مازندران
علي‌اعظم مهدي‌پور" رئيس هيئت كشتي استان مازندران با ارسال استعفاي خود به اداره كل تربيت بدني استان مازندران رسما از سمت خود كنار رفت. گفته مي‌شود اين امر در پي انتخاب بدون مشورت ...(ادامه)
استعفاءسرپرست تيم فوتبال ملوان انزلي
(ادامه)
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ... آخرين اخبار انتخابات مازندران
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ...(ادامه)
انتصاب سرپرست ميراث فرهنگي گلستان
(ادامه)
استعفای 5 مدير گلستانی براي نامزدی مجلس
(ادامه)
به دليل حضور در انتخابات نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي مجموعا 28 مدير در استان گيلان از سمت خود استعفا ... استعفاي28مدير گيلاني براي انتخابات مجلس
به دليل حضور در انتخابات نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي مجموعا 28 مدير در استان گيلان از سمت خود استعفا ...(ادامه)
استعفای رئیس دانشگاه صنعتی بابل
(ادامه)
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است  ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... بازار داغ انتصابات در استان مازندران
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... (ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری... شورا سکوی پرش برای مجلس نیست
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری...(ادامه)
استعفا مدير‌عامل باشگاه نساجي مازندران
كوروش رحماني مدير عامل باشگاه نساجي مازندران از سمت خود استعفا داد. (ادامه)
معرفی سرپرست جديد شهرداري لاهيجان
مروز با استعفاي فريدون برهاني شهردار لاهيجان، عليرضا گنجه خسروي به عنوان سرپرست جديد شهرداري لاهيجان معرفي شد.(ادامه)
آخرين تحركات انتخاباتي شهرهاي گلستان
شمال نیوز: آخرين اخبار انتخاباتي از شهرهاي مختلف استان گلستان حاكي است . از جمله اقداماتي که براي ارزيابي فضاي انتخاباتي تا فرصت قانونی برای ترک پست فعلی نامزدها و وارد شدن به عرصه انتخابات ( خرداد ماه ) مشهود ...(ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى  كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟... استعفا لازم نیست اعدامش كنید!!!
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟...(ادامه)
اتاق شيشه اي (بخوانيد)
سينا سپنتا(ادامه)
محمد قلی نژاد كوچه هاي خاكي،اشكهايي پنهان،شهرداري مغرور(يادداشت)
محمد قلی نژاد(ادامه)
استعفاي دبير هيات كشتي گيلان
(ادامه)
استعفاي سرمربي تيم ملوان انزلي
(ادامه)
تغيير سه شهردار گلستان در يك ماه
(ادامه)
انتخاب شهردار جديد رودسر
(ادامه)
استعفا رئيس هيات کشتي مازندران
(ادامه)
تخلف مالي درشهرداري سورک علت استعفايم بود
(ادامه)
جمشيدي درتعقيب اصلاح طلبان
(ادامه)
دور جديد انتصابات مديران در مازندران
صبح فردا در مراسمي جداگانه 2مدير جديد در استان مازندران  معرفي مي شوند .  امامزاده سرپرست سابق روزنامه کيهان در مازندران بعنوان مديرکل ارشاد اسلامي و نصرت الله خادم کارشناس ارشد کشاورزي بعنوان رييس سازمان جهاد کشاورزي ...(ادامه)
شهردار رشت خبر داد:استعفاي اجباري
شهردار رشت گفت: شوراي شهر رشت مرا مجبور به استعفا کرده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 83 84 85 86 87 88

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.