.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشاور مشایی استعفا کرد
(ادامه)
شهردار قائمشهر روز گذشت‌ ب‍‍ا ت‍ق‍دي‍م‌ درخ‍و‌اس‍ت‌ ‌اس‍ت‍‍ع‍ف‍‍ا‌‌ خ‍ود ب‍ه‌ فرماندار ‌ ‌اي‍ن‌ ش‍‍ه‍ر خ‍و‌اس‍ت‍‍ار ك‍ن‍‍اره‌ گ‍ي‍ر‌ي‌ ‌از س‍م‍ت‌ ش‍‍ه‍رد‌ار ش‍د. نحوه استعفای شهردار قائمشهر و مسائل جانبی آن حکایت از عدم جدی ... استعفای عجیب شهردار قائمشهر !!
شهردار قائمشهر روز گذشت‌ ب‍‍ا ت‍ق‍دي‍م‌ درخ‍و‌اس‍ت‌ ‌اس‍ت‍‍ع‍ف‍‍ا‌‌ خ‍ود ب‍ه‌ فرماندار ‌ ‌اي‍ن‌ ش‍‍ه‍ر خ‍و‌اس‍ت‍‍ار ك‍ن‍‍اره‌ گ‍ي‍ر‌ي‌ ‌از س‍م‍ت‌ ش‍‍ه‍رد‌ار ش‍د. نحوه استعفای شهردار قائمشهر و مسائل جانبی آن حکایت از عدم جدی ...(ادامه)
حاشیه‌هایی از جلسه علنی دیروز مجلس
(ادامه)
مدير مسوول سايت البرز كناره گيري كرد
(ادامه)
سایت نزدیک به دولت و پیشنهاد استعفاي کردان
(ادامه)
تكذيب خداحافظي وزير راه
(ادامه)
سه استاندار ديگر تغيير مي کنند
در راستاي تغييرات در وزارت کشور ، استانداران سه استان تغيير مي کنند .نديمي به جاي علي افراشته استاندار فعلي بوشهر که به منظور حضور در مجلس استعفا داده ، راهي استان بوشهر مي شود .همچنين قرار است شفقت به جاي ...(ادامه)
استعفاي مدير کل غله استان گلستان
(ادامه)
ادغام دو معاونت وزارت كشور و ابلاغ جدید شاعری
(ادامه)
هفته آينده تغييرات در وزارت كشور و استانداري ها
(ادامه)
آرايش جديد در مجلس براي تعيين رئيس
(ادامه)
شنيده ها حاكي است در پي التيماتوم  استاندار يكي از استانها خطاب به مديران مجرد مبني بر اينكه يا ازدواج و يا استعفا ، گفته مي شود محمد رضاقاسمي رييس شوراي اسلامي شهر  رشت از ... رئيس شورا شهر رشت و عقد اجباري!
شنيده ها حاكي است در پي التيماتوم استاندار يكي از استانها خطاب به مديران مجرد مبني بر اينكه يا ازدواج و يا استعفا ، گفته مي شود محمد رضاقاسمي رييس شوراي اسلامي شهر رشت از ...(ادامه)
 احزاب،‌ گروه‌هاى سياسي، رسانه‌ها و افکار عمومى هنوز از انتخابات مجلس هشتم به طور کامل فارغ نشده‌اند و هشتمين دوره مجلس شوراى اسلامى آغاز به کار نکرده است که گمانه‌زنى‌ها، اخبار و تحليل‌هاى مختلف در باب انتخابات رياست جمهورى دهم آغاز شده است... چه كسي حريف احمدي نژاد مي شود
احزاب،‌ گروه‌هاى سياسي، رسانه‌ها و افکار عمومى هنوز از انتخابات مجلس هشتم به طور کامل فارغ نشده‌اند و هشتمين دوره مجلس شوراى اسلامى آغاز به کار نکرده است که گمانه‌زنى‌ها، اخبار و تحليل‌هاى مختلف در باب انتخابات رياست جمهورى دهم آغاز شده است...(ادامه)
برگشتی سریع استعفا بده !
اخیرا در جلسه معاونین پژوهشی وزارت آموزش و پرورش که با حضور وزیر آموزش و پرورش در تهران برگزار شده بود معاون پژوهشی سازمان آموزش و پرورش استان ... آنقدر در سخنانش سوتي داد ، که علی احمدی وزیر آموزش و پرورش خطاب به ایشان گفت شما از کدام استان آمدی و ...(ادامه)
احمدزاده از مربيگري تيم ملي فوتبال استعفا كرد
(ادامه)
تابستان بحراني و تغيير مدير يت بحران
تعويض و جابجايي مديركل با تجربه بازسازي و حوادث غير مترقبه مازندران در زماني كه نشانه هاي خشكسالي و بحران كم آبي مازندران را نشانه رفته است، و بنظر مي رسد اين جابجايي توجيهي نخواهد داشت...(ادامه)
تعامل ضعيف با مديران دستگاههاي اجرايي بي توجهي به اصل تكريم ارباب رجوع و سياست هاي دولت نهم در مهرورزي و خدمت به مردم بزرگ نمايي و رعايت نكردن اصول شهر سازي و ايمني ابلاغ بخش نامه هاي غير كارشناسي ,نيمه كاره ماندن طرحهاي در حال اجراي شهرداري اجرا نكردن قرار دادهاي قبلي اعضاء از جمله موارد استيضاح شهردار امل بود . 
ترجيح استعفا بر استيضاح
تعامل ضعيف با مديران دستگاههاي اجرايي بي توجهي به اصل تكريم ارباب رجوع و سياست هاي دولت نهم در مهرورزي و خدمت به مردم بزرگ نمايي و رعايت نكردن اصول شهر سازي و ايمني ابلاغ بخش نامه هاي غير كارشناسي ,نيمه كاره ماندن طرحهاي در حال اجراي شهرداري اجرا نكردن قرار دادهاي قبلي اعضاء از جمله موارد استيضاح شهردار امل بود . (ادامه)
متن سخنراني رضا جلالی در روستاي قرن آباد
(ادامه)
امام جمعه علی‌‌آباد کتول جانشین نماینده ولی فقیه در لرستان
(ادامه)
چه کساني نامزد انتخابات رياست جمهوري مي شوند
دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري البته خردادماه سال 1388 برگزار مي شود اما رقابت هاي مربوط به آن از ابتداي سال شروع شده و طبيعي است سراسر سال 1387 به سبک سنگين کردن هاي انتخاباتي و گمانه زني فعالان سياسي خواهد گذشت. در واقع از بهار ...(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)
هشدار لاریجانی به اصولگرایان
(ادامه)
در اين دوره از انتخابات صلاحيت دو هزار و ‪ ۹۷‬نفر يعني ‪ ۲۷‬درصد كل ثبت نام‌كنندگان مورد تاييد قرار نگرفت كه از اين ميزان ‪ ۴۰۸‬نفر به دليل نداشتن مدرك تحصيلي مناسب سابقه اجرايي و استعفا ندادن بموقع رد صلاحيت شده اند. آخرين اطلاعات درباره بررسي صلاحيت ها
در اين دوره از انتخابات صلاحيت دو هزار و ‪ ۹۷‬نفر يعني ‪ ۲۷‬درصد كل ثبت نام‌كنندگان مورد تاييد قرار نگرفت كه از اين ميزان ‪ ۴۰۸‬نفر به دليل نداشتن مدرك تحصيلي مناسب سابقه اجرايي و استعفا ندادن بموقع رد صلاحيت شده اند. (ادامه)
ع  عاطفي فرد آنان كه درطمع وكالت استعفا داده اند!(ديدگاه)
ع عاطفي فرد(ادامه)
در پي استعفاي اين دو نفر، تنش و چالش‌هايي در جلسه هماهنگي هيات‌هاي نظارت و اجرايي ايجاد شد و يكي از اعضاي هيات نظارت به نشانه اعتراض به استعفاي 2 نفر مذكور، جلسه را ترك كرد... استعفاي 2 عضو هيات اجرايي انتخابات در گيلان
در پي استعفاي اين دو نفر، تنش و چالش‌هايي در جلسه هماهنگي هيات‌هاي نظارت و اجرايي ايجاد شد و يكي از اعضاي هيات نظارت به نشانه اعتراض به استعفاي 2 نفر مذكور، جلسه را ترك كرد...(ادامه)
60نفر در مازندران كانديداي انتخابات مجلس شده‌اند
(ادامه)
شهردار صومعه سرا هم استعفا داد
(ادامه)
قفل شهرداري رشت ناگشوده باقي ماند
(ادامه)
نوبخت:جریان هاشمی لیست مستقل میدهد
(ادامه)
(رشيد غريبي اندبيلي) بازنده دوئل دانشگاه‌هاي دولتي و آزاد(ديدگاه)
(رشيد غريبي اندبيلي)(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.