.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکسی دردناک از عید قربان امسال!
تصویری دردناک از پدر یمنی که در حملات بی رحم ائتلاف سعودی، سه فرزندش را از دست داد.(ادامه)
نمره نماینده مجلس به نظارت مجلس
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تدوین برنامه‌های چهارم تا ششم احکامی که وزارتخانه آورده مصوب شده ‌ولی اقرار می‌کنیم که نظارت مجلس ضعیف است و خودم به آن نمره هشت می‌دهم. (ادامه)
نامه مجلس به دولت درباره انتخابات مجلس یازدهم
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از نامه به دولت برای برگزاری انتخابات سال آینده پارلمان به صورت الکترونیکی خبر داد. (ادامه)
عکس/ تاکتیک لب خطی برانکو!
برانکو در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان بارها از کنار خط تاکتیک های موردنظرش را به بازیکنان گوشزد کرد.(ادامه)
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 160 شهرستان در کشور از اورژانس اجتماعی در سال گذشته برخوردار شد و ما در سال جاری تمام شهرستان‌هایی که باقی مانده‌اند را به اورژانس اجتماعی مجهز خواهیم کرد.

تمام شهرستان‌های کشور امسال به اورژانس اجتماعی مجهز می‌شود
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 160 شهرستان در کشور از اورژانس اجتماعی در سال گذشته برخوردار شد و ما در سال جاری تمام شهرستان‌هایی که باقی مانده‌اند را به اورژانس اجتماعی مجهز خواهیم کرد. (ادامه)
با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۴۱ پروژه عمرانی و اشتغال‌زای شهرستان گرگان افتتاح شد.





۱۴۱ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در گرگان افتتاح شد
با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۴۱ پروژه عمرانی و اشتغال‌زای شهرستان گرگان افتتاح شد. (ادامه)
سرپرست وزارت تعاون: سبد کالا از شهریور در اختیار مردم قرار می‌گیرد
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در کنار رونق اشتغال، بسته‌های حمایتی اجتماعی و سبد کالا را از شهریور در اختیار مردم قرار می‌دهیم. (ادامه)
شمال نیوز : یکی از موضوعات مطرح شده در بین توافقات کشورهای ساحلی دریای خزر این بودکه چهار کشور دیگر با همدیگر گفت و گوها و توافقاتی داشتند. مثلا قزاقستان و روسیه بحثهایی کرده اند. آیا آنها خط و خطوطی را مشخص کرده اند ..... دریای خزر دریایی تنش زا است یا دریای صلح؟!
شمال نیوز : یکی از موضوعات مطرح شده در بین توافقات کشورهای ساحلی دریای خزر این بودکه چهار کشور دیگر با همدیگر گفت و گوها و توافقاتی داشتند. مثلا قزاقستان و روسیه بحثهایی کرده اند. آیا آنها خط و خطوطی را مشخص کرده اند .....(ادامه)
عکس/خانم بازیگر با چادر عربی و پوشیه
تیپ باحجاب لیلا بلوکات در حرم امام رضا (ع) را مشاهده می کنید. (ادامه)
پخش مستند "فانوس دریایی" با موضوع فرصت های تجارت بین بندر امیرآباد و ولگاگراد روسیه / امروز پس از اخبار ساعت 19 شبکه 1 سیما
شمال نیوز :در پی سفر هیئت بلند پایه استان ولگاگراد روسیه به بندر امیر آباد و آشنایی با ظرفیت ها و فرصت های تجاری این بندر بزرگ و مهم شمال کشور مستند "فانوس دریایی"مهمان خانه های ایرانیان خواهد شد .....(ادامه)
كيميا عليزاده شب گذشته اعلام كرد به جرگه متاهلين پيوسته است. " همسر کیمیا علیزاده" كيست؟ +عکس
كيميا عليزاده شب گذشته اعلام كرد به جرگه متاهلين پيوسته است.(ادامه)
بی غیرتی یک مرد زنش را بی آبرو کرد!
(ادامه)
علی کریمی به سپیدرود بازگشت
سرمربی پیشین سپیدرود رشت بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفت.(ادامه)
چرا نباید به گیلان و مازندران «شمال» گفت؟!
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با تشریح اینکه چرا نباید مازندران و گیلان را «شمال» بگوییم و همچنین چگونگی شکل‌گیری گردشگری از سرزمین اروپا پس از جنگ جهانی به جزئیات اختلاف شهرهای ایران پرداخت و گفت: اصلاح تصویر ایران در سطح جهانی یک قیمتی دارد.(ادامه)
کشف کالاهای احتکار شده 30 میلیاردی در ساری
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف کالاهای احتکار شده 30 میلیارد ریالی در شهرستان" ساری "و دستگیری متهم در این ارتباط خبر داد .(ادامه)
چهره‌ای متفاوت از مهران مدیری که تاکنون ندیده‌اید! +عکس
نخستین عکس از مهران مدیری و محمدرضا گلزار در فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» رونمایی شد. این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی در تهران در حال ساخت است.(ادامه)
فرمانده کل قوا، دریادار علیرضا تنگسیری را به سمت فرمانده نیروی دریایی و دریادار علی فدوی را به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند(خبر)
(ادامه)
گزارش بانک مرکزی از تغییر قیمت ۱۱ گروه کالایی
گزارش بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در هفته منتهی به بیست و ششم مردادماه از افزایش قیمت 11 گروه کالایی حکایت دارد.(ادامه)
بسته اقتصادی کمیسیون اروپا برای ایران
کمیسیون اروپا در حمایت اقتصادی از ایران به‎ویژه بخش خصوصی، بسته حمایتی ۱۸ میلیون یورویی را به این کشور اختصاص داد.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه هر نقطه ای از استان که باید منطقه آزاد باشد مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را نیاز دارد، گفت: جایی که منطقه آزاد انتخاب می‌شود باید دارای اراضی ملی باشد که در هیچ نقطه استان ، بجز شرق مازندران اراضی ملی نداریم..... استاندار مازندران: فقط اراضی ملی شرق مازندران قابلیت اجرای منطقه آزاد تجاری را دارد / از بعضی موضع‌گیری و بیانیه‌ها تعجب می کنم/ انتخاب امیرآباد به عنوان منطقه آزاد نتیجه کارشناسی بود(خبر)
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه هر نقطه ای از استان که باید منطقه آزاد باشد مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را نیاز دارد، گفت: جایی که منطقه آزاد انتخاب می‌شود باید دارای اراضی ملی باشد که در هیچ نقطه استان ، بجز شرق مازندران اراضی ملی نداریم.....(ادامه)
سرمربی تیم نساجی مازندران انتقاد تندی را از یکی از بازیکنان شمالی فوتبال ایران انجام داد. نکونام به کدام بازیکن شمالی طعنه زد؟
سرمربی تیم نساجی مازندران انتقاد تندی را از یکی از بازیکنان شمالی فوتبال ایران انجام داد.(ادامه)
چهل‌سالگی انقلاب اسلامی/ نقش رسانه‌ها چیست؟(يادداشت)
(ادامه)
بانک مرکزی اعلام کرد؛ تمدید یک‌ماهه نرخ سود سپرده‌های بازه ۲ تا ۱۱ شهریور ۱۳۹۶(خبر)
(ادامه)
محاکمه عضو شورای شهر برای کشتن همسرش
(ادامه)
دلیری : تعداد ورزشکاران سازمان یافته مرکز مازندران روند افزایشی داشته است
شمال نیوز : رئیس اداره ورزش و جوانان ساری افزود: باید آنچه که استحاق ورزش مرکز مازندران بوده محقق شود و به مدال آوری‌های کسب شده ورزشکاران ساروی در آوردگاه‌های متعدد بین المللی و کشوری قانع نیستیم.....(ادامه)
جدایی کاوه رضایی از شارلوا +عکس
ستاره ایرانی به طور رسمی راهی کلوب‌بروژ بلژیک شد.(ادامه)
رئیس شورای شهر فریدونکنار ابقا شد
(ادامه)
ویتامین E برای سلامت مو مفید است؟
برخی از افراد معتقدند که ویتامین E تاثیرات مثبتی بر سلامت موها دارد هرچند لازم است این باور در مطالعات بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.(ادامه)
فوت 3 نفر بر اثر واژگونی خودرو در هراز و کلارآباد
سخنگوی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: واژگونی دو خودرو در صبح و بامداد دیروز در محور هراز و شهر کلارآباد منجر به مرگ 3 سرنشین خودرو شد.(ادامه)
شمال نیوز : دبیر خانه کارگر مازندران افزود: وقتی به یکی از این نمایندگان گفتم که دست از هوچی‌گری بردار و منطقی باش، سر من فریاد کشید. حتی خواست دستش را روی من بلند کند. این در شرایطی بود که من از همین نماینده برای رای آوردن حمایت کردم اما نمک‌نشناسی دیدم....
برخی از نمایندگان ، پشت خرابکاران اقتصادی و اَبر اخلال‌گران پنهان شده‌اند!
شمال نیوز : دبیر خانه کارگر مازندران افزود: وقتی به یکی از این نمایندگان گفتم که دست از هوچی‌گری بردار و منطقی باش، سر من فریاد کشید. حتی خواست دستش را روی من بلند کند. این در شرایطی بود که من از همین نماینده برای رای آوردن حمایت کردم اما نمک‌نشناسی دیدم.... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.