.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ جدول رده بندی لیگ در پایان هفته پنجم
در پایان هفته پنجم لیگ برتر پدیده مشهد با پیروزی مقابل پیکان دوباره به صدر جدول بازگشت.(ادامه)
عکس/ اتاق فکر تحقیر فوتبال ایران در جاکارتا
کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال امید که با شکست عمدی برابر میانمار، مایه تحقیر و سرشکستگی کشور را ایجاد کردند(ادامه)
جزئیاتی از دادگاه امروز «ح ب د»
جلسه رسیدگی علنی به اتهامات حمید باقری درمنی متهم فساد اقتصادی فردا شنبه سوم شهریور در حالی به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود، که این پرونده ۳۲۵ صفحه کیفرخواست دارد. (ادامه)
خانه سرد، فشار خون را بالا می‌برد
پژوهشگران انگلیسی در بررسی جدید خود دریافتند کاهش دمای خانه می‌تواند سطح فشار خون را افزایش دهد.(ادامه)
برداشت خوشه‌های طلایی از شالیزارهای مازندران با دستان پرمهر کشاورزان در روستاهای مازندران برداشت برنج از شالیزارهای شهرستان ساری(خبر)
برداشت خوشه‌های طلایی از شالیزارهای مازندران با دستان پرمهر کشاورزان در روستاهای مازندران(ادامه)
قیمت خودرو داخلی در بازار/ قیمت های کم نوسان
رکود نسبی بازار خودرو باعث تثبیت قیمت ها شده است. گفته می شود در روزهای اخیر بازار خودرو دست دوم که قیمتها معمولا توافقی تعیین می شود داغ تر از بازار خودروهای نو است.(ادامه)
شمال نیوز : از انتصاب های صورت گرفته تنها و تنها می توان این برداشت را داشت که این افراد موقتا در آنجا فعالیت می کنند و پس از بازه زمانی کوتاه افراد جدید انتخاب می شوند اما سوال مهمی که در این بین مطرح می شود این است که از زمان پیشنهاد طرح بازنشستگی مدیران از مجلس به شورای نگهبان وقت به اندازه کافی بود تا.... مگر در آمل قحط الرجال است ؟ / به جوانان اعتماد کنیم
شمال نیوز : از انتصاب های صورت گرفته تنها و تنها می توان این برداشت را داشت که این افراد موقتا در آنجا فعالیت می کنند و پس از بازه زمانی کوتاه افراد جدید انتخاب می شوند اما سوال مهمی که در این بین مطرح می شود این است که از زمان پیشنهاد طرح بازنشستگی مدیران از مجلس به شورای نگهبان وقت به اندازه کافی بود تا....(ادامه)
ترافیک سنگین محورهای شمال تا صبح
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه از عصر جمعه با توجه به بار بازگشت مسافران تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت سنگین بوده و در برخی مقاطع زمانی حتی قفل شده است، گفت: پیش‌بینی ما این است تا صبح فردا شاهد ترافیک سنگینی باشیم. (ادامه)
جان باختن دو اصفهانی و کرجی در دریای مازندران
دو مسافر اصفهانی و کرجی ۲۴ ساعت گذشته در دریای مازندران غرق شدند و جان باختند.(ادامه)
هوای مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز شنبه ۳ شهریور ماه صاف تا نیمه ابری با افزایش ابر پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز :  محمود احمدی نژاد با انتشار متن مکالمه خود با مشایی خط و نشان جدیدی برای دستگاه قضایی کشید و خطاب به مشایی گفت اگر دادگاه علنی باشد من می‌روم و مصاحبه می‌کنم چون شما نیایید می‌گویند ترسیدند..... خط و نشان جدید احمدی‌نژاد برای قوه قضائیه: می‌روم که نگویند ترسیدند
شمال نیوز : محمود احمدی نژاد با انتشار متن مکالمه خود با مشایی خط و نشان جدیدی برای دستگاه قضایی کشید و خطاب به مشایی گفت اگر دادگاه علنی باشد من می‌روم و مصاحبه می‌کنم چون شما نیایید می‌گویند ترسیدند.....(ادامه)
شهروند ساری در خانه متوقف شد
،تیم شهروند بازی خانگی هفته هفتم را در برابر تیم شرکت ملی حفاری اهوار با تساوی به پایان برده است.(ادامه)
ترافیک شامگاهی، جاده های مازندران را قفل کرد
شمال نیوز: بازگشت مسافران از استان مازندران آن هم در آخرین ساعات تعطیلات عید قربان باعث شده هم اکنون ترافیک در تمام جاده های خروجی این استان پرحجم و سنگین باشد و علاوه بر مسافران، مردم بومی هم در بازگشت از ییلاقات دچار مشکل شوند.(ادامه)
سازمان تامین اجتماعی نیرو استخدام می‌کند
مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر از ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سال ٩٧ درقالب قرارداد پیمانی جهت مدیریت‌های درمان سراسر کشور و ادارات کل استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مرکزی، همدان و البرز در شهریورماه سال جاری خبر داد.(ادامه)
لیدر گروه ضدانقلاب ری استارت در فرودگاه در حال فرار دستگیر شد. بازداشت مجری ری استارت هنگام فرار در فرودگاه
لیدر گروه ضدانقلاب ری استارت در فرودگاه در حال فرار دستگیر شد.(ادامه)
با تصویب طرح اصلاح قانون صدور چک در مجلس، نمایندگان چهار گام اساسی در پیشگیری از صدور چک برگشتی و در نتیجه، بهبود فضای کسب و کار برداشتند. چهار گام اساسی مجلس برای حل مشکل چک برگشتی
با تصویب طرح اصلاح قانون صدور چک در مجلس، نمایندگان چهار گام اساسی در پیشگیری از صدور چک برگشتی و در نتیجه، بهبود فضای کسب و کار برداشتند. (ادامه)
تصویری نایاب از شیخ ابوظبی‌ درحال خرید پیکان
تصویری نایاب از شیخ ابوظبی‌ درحال خرید پیکان را مشاهده میکنید.(ادامه)
اشتغال روستایی و حمایت از بنگاه‌های زودبازده در اولویت وزارت کار/باید اقدامات صریح‌تری درخصوص اصلاح نظام بانکداری صورت گیرد اشتغال روستایی و حمایت از بنگاه‌های زودبازده در اولویت وزارت کار/باید اقدامات صریح‌تری درخصوص اصلاح نظام بانکداری صورت گیرد
اشتغال روستایی و حمایت از بنگاه‌های زودبازده در اولویت وزارت کار/باید اقدامات صریح‌تری درخصوص اصلاح نظام بانکداری صورت گیرد(ادامه)
روزنامه الرایه قطر از عملکرد هافبک ایرانی جدید الاهلی انتقاد کرد و عملکرد او را دور از انتظار توصیف کرد.

انتقاد قطری ها از عملکرد امید ابراهیمی
روزنامه الرایه قطر از عملکرد هافبک ایرانی جدید الاهلی انتقاد کرد و عملکرد او را دور از انتظار توصیف کرد. (ادامه)
عکس/ علائم هشداردهنده حمله قلبی در مردان
یکی از بارزترین انواع بیماری‌های قلبی، حمله قلبی است که علائمی از جمله مشکلات گوارشی، خروپف، فشار قفسه سینه، تنفس سنگین و درد در برخی نقاط دیگر بدن است.(ادامه)
صادق زیباکلام گفت: کسر قابل‌توجهی از رأی‌دهندگان که در انتخابات آینده پای صندوق رأی می‌روند همان ۱۶ میلیونی هستند که در سطح کشور و در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم به آقای رئیسی رأی دادند.

پیش‌بینی زیباکلام درباره‌ی انتخابات مجلس
صادق زیباکلام گفت: کسر قابل‌توجهی از رأی‌دهندگان که در انتخابات آینده پای صندوق رأی می‌روند همان ۱۶ میلیونی هستند که در سطح کشور و در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم به آقای رئیسی رأی دادند. (ادامه)
نرخ تورم مردادماه اعلام شد
به گزارش خرداد: بنا به گزارش‌های مرکز آمار نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به مرداد ماه ١٣٩٧ به ٩,٧ درصد رسیده که نسبت به همین آمار در ماه قبل (٨,٧ درصد) ١.٠ واحد درصد افزایش داشته است.(ادامه)
احمدی نژاد با تیم رسانه‎ای به دادگاه مشایی می‎رود
می به گزارش خرداد: توییتر احمدی نژاد خبری اعلام کرد مبنی بر اینکه وی در دادگاه مشایی حاضر می‌شود.(ادامه)
گوگل ۵۸ حساب کاربری مرتبط با ایران را حذف کرد
شرکت گوگل در اقدامی مشابه با «فیس‌بوک» و «توئیتر» روز پنجشنبه (۲۳ اوت/ ۱ مردادماه) ۵۸ حساب‌های کاربری «مرتبط با ایران» را از پایگاه‌ها و سایت‌های مرتبط خود حذف کرده است. (ادامه)
شمال نیوز : هفته پنجم لیگ برتر ؛ پنج شنبه یکم شهریور 97 ؛ ساعت ۲۰:۱۵ استادیوم: شهید وطنی قائم شهر/  تماشاگر: ۱۳ هزار نفر
داور: علیرضا فغانی؛ کمک ها: محمدرضا منصوری، جواد مداح و امیر عرب براقی/ ناظر داوری: حسین خانبان..... نساجی مازندران ۱ - نفت مسجد سلیمان / اولین برد نساجی
شمال نیوز : هفته پنجم لیگ برتر ؛ پنج شنبه یکم شهریور 97 ؛ ساعت ۲۰:۱۵ استادیوم: شهید وطنی قائم شهر/ تماشاگر: ۱۳ هزار نفر داور: علیرضا فغانی؛ کمک ها: محمدرضا منصوری، جواد مداح و امیر عرب براقی/ ناظر داوری: حسین خانبان.....(ادامه)
تصویری جدید از پسر سفیر و همسر مدلش
(ادامه)
دومین روز شهریور؛ هوای مازندرانی بارانی
آسمان مازندران امروز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
برنامه پرواز‌های جمعه از فرودگاه‌های مازندران
پرواز‌های روز جمعه دوم شهریور ماه از فرودگاه‌های مازندران به این شرح است.(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود از جناب‌خان و رامبد جوان به خاطر شاد کردن مردم به وسیله شوخی با وی تشکر کرد. تشکر اینستاگرامی محسن رضایی از جناب خان و رامبد جوان
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود از جناب‌خان و رامبد جوان به خاطر شاد کردن مردم به وسیله شوخی با وی تشکر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.