.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ اتفاقی ناخوشایند در جلسه امروز مجلس!
مهرداد لاهوتی نماینده لاهیجان و عزیزی نماینده شیروان در صحن علنی مجلس با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.(ادامه)
عکس یادگاری امام جمعه تهران با شاه!
عکس زیر سید حسن امامی، امام جمعه تهران را در کنار محمدرضا پهلوی نشان می‌دهد. سید حسن امامی حقوق‌دان، قاضی و سیاست‌مدار ایرانی و امام جمعه شهر تهران در زمان محمدرضا پهلوی بود.امامی تحصیلات دینی خود را در نجف و تحصیلات دانشگاهی خود را در سوئیس گذرانده بود. وی پس از فوت عمویش سید محمد امام‌زاده در سال ۱۳۲۴ منصب امامت جمعه تهران را بر عهده گرفت و تا انقلاب ۱۳۵۷ آن را در اختیار داشت. حسن امامی دو روز بعد از خروج شاه در دی ۱۳۵۷ ایران را به مقصد سوئیس ترک کرد و در مرداد ماه سال ۱۳۵۸ در سوئیس بر اثر سرطان فوت کرد.(ادامه)
حقوق ۸۴ درصد بازنشستگان به ۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اگر همسان سازی حقوق‌ها محقق شود، حقوق 8۴ درصد بازنشستگان به ۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با هفته دولت و انتشار ویزه نامه نسیم امید در شمال نیوز ، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان با ارائه گـزارش عملکـرد سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مجموعه های تابعه ، هم استانی های مازندرانی را از اقدامات و فعالیت های خود آگاه ساخت ..... نگاهی به فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مجموعه های تابعه
شمال نیوز : همزمان با هفته دولت و انتشار ویزه نامه نسیم امید در شمال نیوز ، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان با ارائه گـزارش عملکـرد سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مجموعه های تابعه ، هم استانی های مازندرانی را از اقدامات و فعالیت های خود آگاه ساخت .....(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای شهر رودسر گفت: : شورای شهر رودسر همانطور که در نامه خود به شورای شهر نوشهر آورده بود، حق پیگیری حقوقی آثار این تصمیم شورای شهر نوشهر را برای خود محفوظ دانسته و حقوق زائل شده شهر رودسر را از مجاری قانونی پیگیر خواهد بود..... شهردار رودسر با رکود سه استعفا در طول یک ماه سرانجام به نوشهر رفت!
شمال نیوز : سخنگوی شورای شهر رودسر گفت: : شورای شهر رودسر همانطور که در نامه خود به شورای شهر نوشهر آورده بود، حق پیگیری حقوقی آثار این تصمیم شورای شهر نوشهر را برای خود محفوظ دانسته و حقوق زائل شده شهر رودسر را از مجاری قانونی پیگیر خواهد بود.....(ادامه)
مهدی‌زاده به مدال نقره‌ بسنده کرد
کاراته‌کا تیم ملی مردان با شکست در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم، دومین مدال نقره کاراته ایران در بازی‌های آسیایی را کسب کرد.(ادامه)
تصاویر/ چهره‌های سیاسی در افتتاح خانه-موزه آیت‌الله هاشمی
خانه-موزه مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی عصر شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، حجت الاسلام سید حسن خمینی، خانواده آن مرحوم و جمعی از مقامات و مسئولان افتتاح شد همچنین همایش عبور از بحران و توسعه ایران با حضور جمعی از مقامات و خانواده آیت‌الله هاشمی در حسینیه شماره ۲ جماران برگزار شد. در این خانه موزه سعی شده تا وسایل و امکانات زندگی وی اشیا، مبلمان، کتابخانه با همان چیدمان و شرایطی که وجود داشت حفظ شده و در معرض دید همگان قرار گیرد.(ادامه)
قدیمی‌تری تصویر موجود از چاه زمزم
در این مطلب تصویر بی نظیر از چاه زمزم مربوط به ۱۰۰ سال پیش را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس/ فقر و خلاقیت
(ادامه)
ثبت نخستین امتیاز برای خونه به خونه
هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با توقف خونه به خونه مازندران برابر فجر شهید سپاسی برگزار شد.(ادامه)
بانوی کاراته‌کای ایران مدال نقره بازی‌های آسیایی را کسب کرد
کاراته‌کا وزن ۵۵- کیلوگرم تیم بانوان ایران با شکست در مبارزه فینال به مدال نقره بازی‌های آسیایی بسنده کرد.(ادامه)
محسن هاشمی همچنان رییس ماند
محسن هاشمی در دومین سال شورای پنجم، تنها کاندیدای ریاست شورای اسلامی شهر تهران شد و ۲۱ رای همچنان رییس ماند.(ادامه)
پرسپولیس بازیکنانش را غافلگیر کرد
مدیران باشگاه پرسپولیس با پرداخت قسط اول قراردادهای فصل جاری اعضای این تیم آنها را شگفت‌زده کردند.(ادامه)
عکس/ جلسه استیضاح وزیر اقتصاد
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با دستور کار بررسی استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد در حال برگزاری می باشد.(ادامه)
سبک جدید «رزم‌آرمان» در ساری رونمایی می‌شود
سبک جدیدی در ورزش رزمی ایران به نام رزم‌آرمان که حاصل تلاش یک جوان مازندرانی است؛ به‌زودی با حضور مسؤولان مرتبط استانی و کشوری در ساری رونمایی می‌شود.(ادامه)
اولین تصاویر از خسارات زلزله امروز کرمانشاه
تصاویری از خسارت‌های زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد امروز(یکشنبه) در شهرستان جوانرود و ثلاث باباجانی کرمانشاه. این زمین‌لرزه تاکنون دو کشته و ۱۵۶ مجروح داشته است.(ادامه)
نرخ واقعی بلیت پروازهای داخلی +جدول
در حالی سازمان هواپیمایی کشوری برای پروازهای داخلی نرخ تعیین کرده که شرکت‌های هواپیمایی عملا این نرخ‌گذاری را رعایت نکرده و بلیت پروازهای خود را تا دو برابر عرضه می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمرتضی شفیعی  با بیان اینکه با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا زباله‌های خشک در منازل و مکان تولید تفکیک می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه گام بزرگ در جهت کاهش حجم زباله‌های دفنی در سطح شهر بابلسر است..... شهردار : زباله‌های بابلسر به ریز دانه‌های صنعتی تبدیل می‌شود
شمال نیوز : سیدمرتضی شفیعی با بیان اینکه با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا زباله‌های خشک در منازل و مکان تولید تفکیک می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه گام بزرگ در جهت کاهش حجم زباله‌های دفنی در سطح شهر بابلسر است.....(ادامه)
عوامل موثر در بروز گرسنگی کاذب
متخصص تغذیه گفت: مصرف غذاهای آماده و فست فودها و تنقلاتی مثل چیپس از علت‌های گرسنگی‌های کاذب به شمار می‌رود.(ادامه)
کشتارگاه سنتی شهرداری آمل تعطیل شد
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست آمل گفت: کشتارگاه سنتی شهرداری آمل به علت عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی با دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل تعطیل شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۴ شهریور ماه مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : در راستای اطلاع رسانی فعالیت های دستگاههای اجرایی استان در هفته دولت و همزمان با انتشار ویژه نامه نسیم امید در پایگاه خبری شمال نیوز ، گزارش تصویری فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس مازندران و اینفوگرافی مرتبط منتشر می شود ..... گزارش تصویری فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس مازندران + اینفوگرافیک
شمال نیوز : در راستای اطلاع رسانی فعالیت های دستگاههای اجرایی استان در هفته دولت و همزمان با انتشار ویژه نامه نسیم امید در پایگاه خبری شمال نیوز ، گزارش تصویری فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس مازندران و اینفوگرافی مرتبط منتشر می شود .....(ادامه)
شمال نیوز : وی آمار مازندرانی‌های پایتخت‌نشین را طبق آمار غیررسمی بیش از یک میلیون نفر اعلام کرد و افزود: اغلب شهرستانی‌ها فکر می‌کنند هر کس‌ می‌خواهد موفقیتی کسب‌ کند باید به‌ تهران‌ برود، چون‌ در آن‌جا همه‌ نوع امکانات‌ شغلی‌ و تحصیلی‌ و رفاهی وجود دارد..... یک میلیون مازندرانی در تهران / نبود اشتغال، عامل اصلی مهاجرت!
شمال نیوز : وی آمار مازندرانی‌های پایتخت‌نشین را طبق آمار غیررسمی بیش از یک میلیون نفر اعلام کرد و افزود: اغلب شهرستانی‌ها فکر می‌کنند هر کس‌ می‌خواهد موفقیتی کسب‌ کند باید به‌ تهران‌ برود، چون‌ در آن‌جا همه‌ نوع امکانات‌ شغلی‌ و تحصیلی‌ و رفاهی وجود دارد.....(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی یکشنبه 4 شهریور
(ادامه)
عکس/ عتیقه شورولت در ایران
از ناب ترین خودروهای آمریکایی کلاسیک در ایران Chevrolet Corvette C3.(ادامه)
«پلنگ دره» را به خاطرات خیس‌اش می‌شناسند، به آبشار و رودخانه و جنگلی که در آغوش شمال شرقی شهر شیرگاه نشسته و آن را تبدیل به یکی از زیباترین مناطق دیدنی شیرگاه کرده است. شیرگاه، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مسیرهای طبیعت گردی مازندان به شمار می‌رود و پلنگ دره، یکی از همان مکان‌هایی است که هر سال با گرم شدن هوا، گردشگران زیادی به خود می‌بیند؛ گردشگران که برای فرار از گرما، با قدم زدن کنار رودخانه، گوش‌هایشان به نوای آبشار و صدای پرندگان، گرم می‌شود. جنگل و آبشار “پلنگ دره” شیرگاه(خبر)
«پلنگ دره» را به خاطرات خیس‌اش می‌شناسند، به آبشار و رودخانه و جنگلی که در آغوش شمال شرقی شهر شیرگاه نشسته و آن را تبدیل به یکی از زیباترین مناطق دیدنی شیرگاه کرده است. شیرگاه، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مسیرهای طبیعت گردی مازندان به شمار می‌رود و پلنگ دره، یکی از همان مکان‌هایی است که هر سال با گرم شدن هوا، گردشگران زیادی به خود می‌بیند؛ گردشگران که برای فرار از گرما، با قدم زدن کنار رودخانه، گوش‌هایشان به نوای آبشار و صدای پرندگان، گرم می‌شود.(ادامه)
نجات ۳ هزار غریق در ساحل مازندران
تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران در ساحل دریا از آغاز طرح کاهش غریق تا کنون ۳ هزار و ۷۷ غریق را نجات دهند.(ادامه)
مزایا و معایب «ظروف چدنی»
"در چه ظرفی غذا بپزیم و بخوریم تا سالم‌تر باشیم؟" این سؤالی است که بسیاری از خانواده‌ها دارند؛ در این مطلب به بررسی "ظروف فلزی و چدنی" پرداخته‌ایم ...(ادامه)
جدول/ با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وجود سیستم دلالی در بازار تولیدکننده در تعیین قیمت محصولات کشاورزی و باغی هیج نقش و اثرگذاری ندارند، ادامه داد: تولیدکننده از هر نوعی و در هر بخشی از کشور ضعیف است و این ضعف تولیدکنندگان ضعف اساسی محسوب می‌شود..... سازمان تعاونی روستایی هیچ نقشی در بخش محصولات کشاورزی ندارد!
شمال نیوز : نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وجود سیستم دلالی در بازار تولیدکننده در تعیین قیمت محصولات کشاورزی و باغی هیج نقش و اثرگذاری ندارند، ادامه داد: تولیدکننده از هر نوعی و در هر بخشی از کشور ضعیف است و این ضعف تولیدکنندگان ضعف اساسی محسوب می‌شود.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.