.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
5 دلیل بیدار شدن از خواب در میانه‌های شب
بیدار شدن از خواب چند ساعت پیش از این که زنگ هشدار ساعت شما به صدا درآید به واقع شرایطی آزاردهنده است. برای بسیاری از ما چند دقیقه خواب بیشتر نیز می تواند بسیار رضایت بخش باشد.(ادامه)
قدیمی‌ترین مسجد در ایران +عکس
یکی از بنا‌های اسلامی که بدون کمترین پیرایه‌ای دست نخورده باقی مانده است قدیمی‌ترین مسجد ایران است.(ادامه)
عکسی از سه‌راه زعفرانیه در دهه ۵۰
در عکس زیر خیابان، ولی عصر (عج)، نزدیک سه‌راه زعفرانیه در سال ۵۵ را می‌بینید.(ادامه)
مصاف تیم فوتبال خونه به خونه و فجر سپاسی
تیم فوتبال خونه به خونه و فجر سپاسی امروز در سیمرغ به مصاف هم می روند.(ادامه)
رئیس جمهور زمان حضورش را در مجلس اعلام کرد
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: روحانی طی نامه‌ای اعلام کرد که سه‌شنبه هفته جاری برای پاسخگویی در مجلس حاضر خواهد شد.(ادامه)
عکس: پارچه فروش‌های بازار تهران در ۹۵ سال قبل
عکس زیر راسته پارچه فروش‌ها در بازار تهران را در سال ۱۳۰۲ نشان می‌دهد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های شنبه ۳ شهریور ماه مازندران
(ادامه)
فرماندار ساری : فرهنگ غدیر در جامعه بسط یابد
فرماندار ساری، همدلی و همگرایی را نیاز امروز جامعه برشمرد و گفت: فرهنگ غدیر و علوی در جامعه باید بسط یابد.(ادامه)
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان: پشتوانه مردم لازمه دفع فتنه ها است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: لازمه دفع همه فتنه‌ها به پشتوانه و حضور مردم اوابسته است.(ادامه)
شمال نیوز : احد جاودانی که در گذشته مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را برعهده داشته ، پس تغییر از سوی وزیر به مدیرکلی استان تهران بزرگ منصوب شد که به نظر می رسد چندان مورد رضایت احمدی لاشکی نبوده است . .... احمدی لاشکی در تعقیب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی / باز هم پای جاودانی در میان است ؟!
شمال نیوز : احد جاودانی که در گذشته مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را برعهده داشته ، پس تغییر از سوی وزیر به مدیرکلی استان تهران بزرگ منصوب شد که به نظر می رسد چندان مورد رضایت احمدی لاشکی نبوده است . ....(ادامه)
خودکشی حاجی ۴۳ ساله در مسجدالحرام +عکس
زائرانی که با وی در هتل هم اتاق بوده‌اند می‌گویند وی براثر درگذشت یکی از فرزندانش نوعی حالت عصبی داشته است.(ادامه)
امضاى روساى جمهور ایران بعد از انقلاب+عکس
ابوالحسن بنى صدر، محمد على رجایى، آیت الله سید على خامنه اى، اکبر هاشمى رفسنجانى، سید محمد خاتمى، محمود احمدى نژاد، حسن روحانى (ادامه)
عکس/حضور هیات دولت در مرقد امام خمینی
دکتر حسن روحانی به همراه اعضای هیات دولت بر مزار مطهر امام راحل و فرزند گرامی ایشان حضور یافتند و با قرائت فاتحه و نثار تاج گل، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند. (ادامه)
چرا اولین جلسه دادگاه مشایی لغو شد؟
اولین جلسه دادگاه اسفندیار رحیم مشایی به علت حضور نیافتن متهم در دادگاه لغو شد.(ادامه)
ترافیک نیمه سنگین در جاده کندوان
ترافیک در محدوده دزبن جاده کندوان نیمه سنگین گزارش شده است.(ادامه)
کاهش ۲۲ درصدی تلفات رانندگی در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در تیرماه امسال تعداد ۴۵ نفر در تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد کاهش داشت.(ادامه)
انصاری فرد سوژه AS شد!
تمارض مهاجم تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه المپیاکوس سوژه روزنامه مشهور اسپانیایی شد.(ادامه)
عکس/ زیر خاکی از محمد مایلی کهن!
تصویری از محمد مایلی کهن بازیکن و مربی سابق تیم ملی در سال ۱۳۵۶ را می بینید.(ادامه)
حضور رئیس‌جمهور و دولت در حرم امام
رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.(ادامه)
شمال نیوز : قربانعلی شیرزاد با تاکید براهمیت استاندارد سازی تجهیزات گرمایش مدارس استان گفت : با توجه به اینکه تامين تجهيزات گرمايشي مدارس به جهت جلوگيري از بروز حوادث ناگوار و یا جايگزيني كليه بخاريهاي مدارس با سيستم استاندارد ضروری می باشد ، عملیات اجرایی این طرح در دولت تدبیر و امید آغاز شده .... رشد 50 درصدی زیربنای فضای آموزشی مازندران در دولت تدبیر و امید
شمال نیوز : قربانعلی شیرزاد با تاکید براهمیت استاندارد سازی تجهیزات گرمایش مدارس استان گفت : با توجه به اینکه تامين تجهيزات گرمايشي مدارس به جهت جلوگيري از بروز حوادث ناگوار و یا جايگزيني كليه بخاريهاي مدارس با سيستم استاندارد ضروری می باشد ، عملیات اجرایی این طرح در دولت تدبیر و امید آغاز شده ....(ادامه)
کم‌خوابی DNA را تغییر می‌دهد
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، کم‌خوابی و خواب ضعیف قابلیت این را دارد که دی‌ان‌ای افراد را تغییر دهد.(ادامه)
اختلاف ۴۰ میلیونی قیمت خودرو از کارخانه تا بازار
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: همچنان اختلاف قیمت خودرو‌های تولید داخل از کارخانه تا بازار زیاد است و در برخی موارد این اختلاف قیمت به بیش از ۴۰ میلیون تومان می‌رسد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه 3 شهریور
(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد در روزهای آینده موج منفی بافی ها و جنگ روانی از سوی افرادی که مناطق مورد نظر آنان قابلیت ایجاد منطقه آزاد تجاری را نداشته در پوشش اظهارنظرهای علمی و .... شتاب بیشتری گیرد ..... افزایش مناطق آزاد تجاری افراد سودجو را خوشحال می‌کند و باعث افزایش بیکاری می شود !!!
شمال نیوز : به نظر می رسد در روزهای آینده موج منفی بافی ها و جنگ روانی از سوی افرادی که مناطق مورد نظر آنان قابلیت ایجاد منطقه آزاد تجاری را نداشته در پوشش اظهارنظرهای علمی و .... شتاب بیشتری گیرد .....(ادامه)
با ۲۵ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ + جدول
برای خرید خودرو پژو پارس مدل ۸۵ با کارکرد ۲۵۰ هزار کیلومتر به سرمایه ۲۵ میلیون تومانی نیاز است. (ادامه)
عکس/ شوخی جالب فیفا با بازیکنان تیم ملی
تیم ملی ایران حدود دو ماه پیش موفق شد در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مراکش را با یک گل شکست دهد و به دومین پیروزی خود در تاریخ جام‌های جهانی دست پیدا کند.صفحه رسمی اینستاگرام جام جهانی فیفا با انتشار تصویری از خوشحالی سردار آزمون، مرتضی پوررعلی‌گنجی و رامین رضاییان، از این بازی تاریخی یاد کرده است و با حالتی طنز نوشته است " احساسی که در روز جمعه دارید".(ادامه)
منصور ارضی هم روح را به مرگ تهدید کرد
(ادامه)
عکس/ حضور رهبر انقلاب در مقبره ابوعلی سینا
در تصویر زیر حضور آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقبره ابوعلی سینا در تاریخ ۸۳/۴/۱۵ به مناسبت بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک را می‌بینید.(ادامه)
عکس/ پوشش خاص همسر بشار اسد در یک رستوران
سایت های خبری با انتشار تصویر زیر از بشار اسد و همسرش که آن را مربوط به یک رستوران معرفی کرده، نوشته اند:برخی منابع خبری می گویند همسر اسد به بیماری سرطان مبتلاست،(ادامه)
شمال نیوز : « شمال نیوز » به همین منظور و با هدف اطلاع رسانی صادقانه و گسترده ، آمادگی دارد تا دستاوردهای دولت تدبیر و امید را در قالب ویژه نامه « نسیم امید » به اطلاع انبوه مخاطبان خود برساند ..... راه اندازی ویژه نامه نسیم امید در شمال نیوز + نحوه انعکاس
شمال نیوز : « شمال نیوز » به همین منظور و با هدف اطلاع رسانی صادقانه و گسترده ، آمادگی دارد تا دستاوردهای دولت تدبیر و امید را در قالب ویژه نامه « نسیم امید » به اطلاع انبوه مخاطبان خود برساند .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.