.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تلاش احمدی نژاد برای تخریب قالیباف
(ادامه)
واکنش رضایی به تجمع مردم در غیزانیه اهواز
محسن رضایی؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به تجمع مردم در غیزانیه اهواز واکنش نشان داد. (ادامه)
با شروع تعطیلات منتهی به ایام عید فطر یعنی از روزهای پنجشنبه و جمعه تا امروز، جاده‌های منتهی به شمال کشور که یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردش‌های مردم ایران بویژه ساکنان تهران در روزهای تعطیل است، شاهد ترددهای زیاد بوده است.


شمال پر مسافر شد | کرونا صعودی می‌شود؟(خبر)
با شروع تعطیلات منتهی به ایام عید فطر یعنی از روزهای پنجشنبه و جمعه تا امروز، جاده‌های منتهی به شمال کشور که یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردش‌های مردم ایران بویژه ساکنان تهران در روزهای تعطیل است، شاهد ترددهای زیاد بوده است. (ادامه)
بازیگر پیشکسوت تلویزیون درگذشت
صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تئاتر، رادیو و تلویزیون چشم از جهان فروبست.(ادامه)
اطلاعیه جدید وزارت صمت در مورد فروش خودرو
وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه شماره چهار خود اعلام کرد: متقاضیان ثبت‌نام در طرح خودرو، صرفا به سامانه‌های فروش اعلامی از سوی خودروسازان مراجعه کنند.(ادامه)
شرط بازگشایی صنوف پرخطر اعلام شد
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: تمامی واحدهای صنفی باید نسبت به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام و کد مجوز بهداشت را دریافت و در واحد صنفی خود نصب کنند. بدیهی است که فعالیت این واحدها بدون ثبت نام و دریافت کد مجوز غیرمجاز خواهد بود.(ادامه)
روحانی: دست دوستی خود را به سمت مجلس جدید دراز می‌کنیم
رئیس‌جمهور در آستانه آغاز به کار رسمی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیام کوتاهی در توئیتر منتشر کرد. (ادامه)
قیمت طلا، سکه / ۵ خرداد ۱۳۹۹
امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۷۳۰ هزار و ۶۴۰ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۷ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
شناسایی ۲۰۲۳ مورد جدید ابتلا طی ۲۴ ساعت گذشته / مجموع جانباختگان به ۷۴۵۱ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. (ادامه)
شمال نیوز : گویا با تاکید بر اینکه از هموطنان علی‌الخصوص از تهرانی‌ها می‌خواهیم به استان‌های شمالی سفر نکنند، گفت: مسافرت‌های اخیر در سطح استان مازندران احتمال بروز موج جدید بیماری را افزایش خواهد داد..... احتمال بروز موج جدید کرونا در مازندران افزایش یافت
شمال نیوز : گویا با تاکید بر اینکه از هموطنان علی‌الخصوص از تهرانی‌ها می‌خواهیم به استان‌های شمالی سفر نکنند، گفت: مسافرت‌های اخیر در سطح استان مازندران احتمال بروز موج جدید بیماری را افزایش خواهد داد.....(ادامه)
۲ شرط برای برگزاری امتحانات دبستانی‌ها
(ادامه)
احراز هویت الکترونیک مشمولان سهام عدالت از ۸ خرداد
(ادامه)
صحن‌های حرم رضوی که از ۲۷ اسفند پارسال با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بسته شده‌بود، از صبح دوشنبه پنجم خرداد ماه با اعمال محدودیت‌هایی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد. صحن‌های حرم امام رضا (ع) پس از ۶۹ روز بازگشایی شد + تصاویر
صحن‌های حرم رضوی که از ۲۷ اسفند پارسال با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بسته شده‌بود، از صبح دوشنبه پنجم خرداد ماه با اعمال محدودیت‌هایی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد.(ادامه)
نتیجه دو نظرسنجی درباره رییس مجلس آینده
انتخابات هيات رييسه مجلس تا پايان هفته صورت خواهد گرفت.(ادامه)

این روزها که شاهد نشست های مستمر و طولانی مدت و بعضا لابی‌گری برای انتخاب رئیس یا سایر مناصب داخلی مجلس هستیم ناخودآگاه این نگرانی به ذهن جامعه متبادر می گردد که مبادا نمایندگان محترم به جای اهتمام بر حل مشکلات کشور درگیر تنازع و کشمکش های بیهوده شده و اهداف والا و بزرگتری را قربانی مجادلات و اختلافات بی ارزش خود نمایند. مجلس خدمت یا مجلس قدرت؟!(يادداشت)
این روزها که شاهد نشست های مستمر و طولانی مدت و بعضا لابی‌گری برای انتخاب رئیس یا سایر مناصب داخلی مجلس هستیم ناخودآگاه این نگرانی به ذهن جامعه متبادر می گردد که مبادا نمایندگان محترم به جای اهتمام بر حل مشکلات کشور درگیر تنازع و کشمکش های بیهوده شده و اهداف والا و بزرگتری را قربانی مجادلات و اختلافات بی ارزش خود نمایند.(ادامه)
قالیباف با مدیریت جهادی خود، کارآمدی نظام را به منصه ظهور می رساند
(ادامه)
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت شرط اول پیشگیری از بیماری کرونا را رعایت جدی اصول بهداشتی برشمرد و گفت: از هموطنان به‌ویژه از تهرانی‌ها می‌خواهیم به استان‌های شمالی سفر نکنند. تهرانی‌ها به شمال سفر نکنند/ احتمال موج جدید بیماری کرونا با افزایش سفرها
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت شرط اول پیشگیری از بیماری کرونا را رعایت جدی اصول بهداشتی برشمرد و گفت: از هموطنان به‌ویژه از تهرانی‌ها می‌خواهیم به استان‌های شمالی سفر نکنند.(ادامه)

میرسلیم از کاندیداهای ریاست مجلسی توئیتی درباره انتخابات هیات رئیسه منتشر کرده است که به نظر می رسد مخاطب او قالیباف باشد. کنایه توئیتری و معنادار میرسلیم به قالیباف
میرسلیم از کاندیداهای ریاست مجلسی توئیتی درباره انتخابات هیات رئیسه منتشر کرده است که به نظر می رسد مخاطب او قالیباف باشد.(ادامه)
واحد پول ایران از قران تا ریال
بانک شاهنشاهی که توسط انگلستان تاسیس شده بود، حدود ۴۰ سال، چاپ اسکناس را در انحصار خود داشت؛ تا اینکه در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۰۹، حق انتشار اسکناس از آن بانک سلب و به بانک ملی ایران واگذار شد. دو سال بعد و همزمان با آغاز سال ۱۳۱۱، واحد پول کشور که از قران به ریال تغییر کرده بود توسط بانک ملی ایران منتشر و ملاک معاملات قرار گرفت. اسکناس‏‌های اولیه به‌صورت ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۱۰۰۰ ریالی، چاپ شد. (ادامه)
تست کرونای بازیکنان نساجی مازندران اعلام شد
پزشک تیم نساجی مازندران از منفی بودن تست کرونای اعضای این تیم خبر داد.(ادامه)
    رسانه رسمی استقلال نوشت: با اعلام باشگاه استقلال و با تصمیم کادرفنی استقلال، محمد دانشگر به دلیل بازگشت با تاخیر به تهران با جریمه روبه‌رو شد. مدافع گلزن استقلال جریمه شد
رسانه رسمی استقلال نوشت: با اعلام باشگاه استقلال و با تصمیم کادرفنی استقلال، محمد دانشگر به دلیل بازگشت با تاخیر به تهران با جریمه روبه‌رو شد.(ادامه)
بازگشایی رستوران ها و قهوه خانه ها بدون قلیان
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: بازگشایی رستورانها، تالارهای پذیرایی و قهوه‌خانه‌ها توأم با عدم عرضه قلیان خواهد بود و اجازه عرضه قلیان را نخواهند داشت.(ادامه)
۲ پرسپولیسی کرونا دارند
تست کرونای دو نفر از اعضای تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس مثبت اعلام شده است.(ادامه)
پرداخت فطریه، بر چه کسانی واجب نیست!؟(عکس)
(ادامه)
هیات رئیسه مجلس می‌تواند قوانین را دستکاری کند؟
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: قانون نویسی فرآیند و تشریفاتی دارد که در تصویب بودجه، طرح یا لایحه این مراحل طی می شود، پس از آن که طرح از سوی نمایندگان یا شورای عالی استان ها یا لایحه از طرف دولت به مجلس ارسال می شود.(ادامه)
احمدی‌نژاد درباره تعطیلات عید فطر چه گفت؟
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: می‌خواستیم تعطیلات عید فطر را زیاد کنیم، گفتند مردم را یک ماه ساختیم و معنویت پیدا کردند، حالا در تعطیلات می‌روند فساد می‌کنند!!! (ادامه)
چگونه بعد از ماه رمضان چاق نشویم؟
با پایان یافتن ماه مبارک رمضان افراد باید مراقب نحوه تغذیه و ساعت‌های غذا خوردن خود باشند تا چاق نشوند. (ادامه)
 سخنگوی سازمان اورژانس کشور از شناسایی ۲۱۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد. افزایش مبتلایان به ۱۳۵۷۰۱ نفر / مجموع جانباختگان به ۷۴۱۷ نفر رسید
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از شناسایی ۲۱۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد.(ادامه)
سایپا: مشتريان براي ثبت‌نام عجله‌ نکنند
معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه خودروسازی سایپا گفت: به مناسبت عيد سعيد فطر، طرح فروش فوق‌العاده هفت محصول گروه خودروسازي سايپا اجرا مي‌شود.(ادامه)
قیمت جدید 4 محصول ایران خودرو
قیمت مصوب چهار محصول ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده این خودروساز اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.