.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نظر مهاجرانی در مورد صادرات سوختی ایران به ونزوئلا
مهاجرانی از اعزام پنج کشتى نفتکش ایران به ونزوئلا نوشت و این اقدام را افتخار آمیز دانست.(ادامه)
شناسایی ۱۶۰ مرکز توسعه بوم گردی در روستاهای مازندران
استاندار مازندران با اشاره به شناسایی جاذبه‌های بکر استان برای تفرج گردشگران داخلی و خارجی، گفت: تاکنون ۱۶۰ مرکز توسعه بوم گردی در روستاهای مازندران شناسایی شد.(ادامه)
شمال نیوز : تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت ..... « آیت الله دارایی قادیکلایی » دعوت حق را لبیک گفت + یک سند از صحیفه امام درباره این مرحوم
شمال نیوز : تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت .....(ادامه)
مصرف برق کولرگازی چقدر است؟
توان کولرهای آبی در حدود ۵۰۰ وات و در مورد کولرهای گازی بالغ بر ۲۰۰۰ وات تخمین زده شده و طبق ارزیابی‌های صورت گرفته میزان مصرف برق کولرهای گازی ۵ برابر بیش‌تر از کولرهای آبی است. (ادامه)
قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آیین نامه داخلی مجلس درباره مقدمات و روند تشکیل و افتتاح مجلس یازدهم چه می گوید؟ در مراسم افتتاحیه مجلس چه اتفاقاتی می‌افتد؟+ شیوه بررسی اعتبارنامه ها
قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آیین نامه داخلی مجلس درباره مقدمات و روند تشکیل و افتتاح مجلس یازدهم چه می گوید؟ (ادامه)
تنها مراسم نماز عید فطر در ترکیه (+عکس)
نماز عیدفطر از سوی "علی ایرباش" وزیر امور دیانت ترکیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در مسجد " احمد حمدی آکسکی" شهر آنکارا ترکیه برگزار شد.(ادامه)
پیشنهاد وام «یک میلیارد تومانی» به جای وام ازدواج
معاون ساماندهی امور جوانان گفت: طرح وام تجمیعی می تواند مشکل اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را به طور ریشه ای حل کند به همین منظور از مجلس جدید می خواهیم تا این طرح را بررسی کند.(ادامه)
نخستین نفتکش ایرانی به ونزوئلا رسید
نخستین نفتکش از پنج نفتکش حامل بنزین برای ونزوئلا، به این کشور رسید.(ادامه)
دستخط معنادار حاج قاسم سلیمانی به مناسبت عید فطر
دقایقی پیش دستخط معنادار حاج قاسم سلیمانی به مناسبت عید فطر در فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
آخرین اخبار از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۹۹
عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۹۹ توضیحاتی داد.(ادامه)
وزش باد شدید و توفان که اواخر شب شنبه مازندران را درنوردید در برخی ایستگاه‌های هواشناسی به سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید. توفان با سرعت ۱۰۰ کیلومتر از مازندران عبور کرد
وزش باد شدید و توفان که اواخر شب شنبه مازندران را درنوردید در برخی ایستگاه‌های هواشناسی به سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید.(ادامه)
رئیس جمهور در پیامی عنوان کرد؛ عید فطر در واقع پایان یک ماه پر برکت با دستاوردهای سازنده و نجات بخش و آغاز یک راه پرامید با بازگشت به اصل و فطرت خویش و فصلی جدید برای عبودیت و بندگی خداوند است. پیام تبریک روحانی به مناسبت عید سعید فطر
رئیس جمهور در پیامی عنوان کرد؛ عید فطر در واقع پایان یک ماه پر برکت با دستاوردهای سازنده و نجات بخش و آغاز یک راه پرامید با بازگشت به اصل و فطرت خویش و فصلی جدید برای عبودیت و بندگی خداوند است.(ادامه)
روز سوم خرداد ماه، سالگرد حماسه آزادی و فتح خرمشهر پس از بیش از یک سال و نیم اشغال آن به دست رژیم صدام است.


تصاویری کمیاب از حماسه آزادسازی خرمشهر(خبر)
روز سوم خرداد ماه، سالگرد حماسه آزادی و فتح خرمشهر پس از بیش از یک سال و نیم اشغال آن به دست رژیم صدام است. (ادامه)
آخرین عکس لاریجانی با روحانی و رئیسی در جایگاه رئیس مجلس
پنجاهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در حالی امروز با حضور سران سه قوه برگزار شد که علی لاریجانی آخرین حضور خود در این جلسه را تجربه کرد و در پایان عکس یادگاری با روسای قوای مجریه و قضاییه انداخت. (ادامه)
۱۰ نماینده منظم مجلس دهم را بشناسید +اسامی
اسامی منظم‌ترین نمایندگان طی کل دوره دهم مجلس شورای اسلامی از سوی هیأت رئیسه مجلس اعلام شد.(ادامه)
زیباکلام: هیچکس به جهانگیری و هاشمی رأی نمی‌دهد
صادق زیباکلام گفت: تکلیف با حزب کارگزاران روشن است؛ به این معنا که این حزب و سایر جریان‌های کلاسیک ایران تمام شده‌اند و مدت‌هاست که دیگر حزبی به نام کارگزاران سازندگی در عالم سیاست ایران موضوعیت ندارد. (ادامه)
تست کرونای یکی از بازیکن لیگ برتری مثبت اعلام شد
باشگاه سایپا با مشخص شدن نتایج تست کرونا اعضای تیم فوتبال بزرگسالان اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)
به مازندران سفر نکنید، کرونا در کمین استدر حالی مازندران به صدمین روز همه‌گیری شیوع ویروس کرونا نزدیک می‌شود که همچنان آمار ابتلا به این بیماری در این خطه از شمال کشور نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است. به مازندران سفر نکنید، کرونا در کمین است
به مازندران سفر نکنید، کرونا در کمین استدر حالی مازندران به صدمین روز همه‌گیری شیوع ویروس کرونا نزدیک می‌شود که همچنان آمار ابتلا به این بیماری در این خطه از شمال کشور نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است.(ادامه)

جمعی از محکومان امنیتی ازجمله تعدادی از دانشجویان، برخی کارگران هفت تپه و چند نفر از بازداشت شدگان روز کارگر در لیست عفو به مناسبت عید فطر قرار دارند. عفو جمعی از محکومان امنیتی با موافقت رهبر معظم انقلاب
جمعی از محکومان امنیتی ازجمله تعدادی از دانشجویان، برخی کارگران هفت تپه و چند نفر از بازداشت شدگان روز کارگر در لیست عفو به مناسبت عید فطر قرار دارند.(ادامه)
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فردا 4 خرداد 1399 روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است. هلال ماه شوال رویت شد/ یکشنبه ۴ خرداد عید سعید فطر است
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فردا 4 خرداد 1399 روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است.(ادامه)
محمدعلی کشاورز در بیمارستان بستری شد
سیدمحمد طباطبائی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، با حضور در بیمارستان، از محمدعلی کشاورز عیادت کرد.(ادامه)
عکسی کمتر دیده شده از خرمشهر بعد از آزادسازی
آزادسازی خرمشهر از اهداف اصلی عملیات بیت‌المقدس در خلال جنگ ایران و عراق بود، که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران (به فرماندهی علی صیاد شیرازی) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (به فرماندهی محسن رضایی) انجام گرفت. بعد از این نبرد، شهر خرمشهر پس از ۵۷۶ روز اشغال توسط نیروهای ارتش عراق، در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ توسط نیروهای مسلح ایران بازپس گرفته شد. فتح خرمشهر بازتاب جهانی داشت و عراق با از دست دادن خرمشهر، از نظر سیاسی تکیه‌گاهش را برای مذاکره از دست داد. (ادامه)
خبر روحانی درباره آینده سیاسی علی لاریجانی
رئیس جمهور تأکید کرد: قطعاً لاریجانی همچون گذشته در دیگر عرصه‌های نظام فعال خواهد بود و نظام از وجود ایشان استفاده خواهد کرد.(ادامه)
همه صنوف بعد از تعطیلات عیدفطر مجاز به فعالیت هستند
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: از روز سه‌شنبه هفته جاری تمامی صنوف حتی اصنافی که از آنها به عنوان صنوف پرخطر در دوران شیوع ویروس کرونا یاد می‌شود، اجازه فعالیت و کسب و کار خواهند داشت.(ادامه)
با اعلام مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران تست کرونای اعضای این باشگاه منفی شد. تست کرونای پرسپولیسی‌ها منفی شد
با اعلام مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران تست کرونای اعضای این باشگاه منفی شد.(ادامه)
نحوه خواندن نماز عید فطر در منزل
نماز عید فطر نمازی است که در صبح روز عید فطر آن را می‌خوانند و در زمان حضور امام(علیه السلام)واجب است و باید به جماعت خوانده شود، ولی در زمان ما که امام(علیه السلام)غایب است خواندن این نماز مستحب است. (ادامه)
حمایت لاریجانی⁩ از ریاست مجلس قالیباف ⁩
مدیرمسئول سایت انتخاب در توییتی از حمایت لاریجانی⁩ از ریاست مجلس قالیباف ⁩خبر داد.(ادامه)
سردار آزمون در کنار اسب محبوبش + عکس
سردار آزمون که فارغ از فوتبال در اسبدوانی هم حضوری فعال دارد و با داشتن چند اسب در داخل ایران زبانزد است. علاقه وی به اسب از کسی پوشیده نیست. (ادامه)
شمال نیوز:
رضیان با بیان اینکه خبر رد شورای نگهبان در خصوص مناطق آزاد، مربوط به مناطق آزاد 8 گانه قبلی مورد تصویب مجلس است. گفت: هنوز مهلت 10 روزه شورای نگهبان به پایان نرسیده است و نتیجه نهایی آن اعلام نشده است. اعلام نظر شورای نگهبان درباره مناطق آزاد مازندران تا چند روز آینده
شمال نیوز: رضیان با بیان اینکه خبر رد شورای نگهبان در خصوص مناطق آزاد، مربوط به مناطق آزاد 8 گانه قبلی مورد تصویب مجلس است. گفت: هنوز مهلت 10 روزه شورای نگهبان به پایان نرسیده است و نتیجه نهایی آن اعلام نشده است.(ادامه)
مجلس یازدهم با پیام رهبر انقلاب افتتاح می‌شود
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس را تشریح کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.183 seconds.