.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت / مشکل جاماندگان چطور حل می‌شود؟
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از دو راه کار مجلس برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت خبر داد.(ادامه)
پیکر امام جمعه موقت قائم‌شهر تشییع شد
پیکر عالم فقید حجت الاسلام دارایی خطیب موقت نماز جمعه و رئیس حوزه علمیه محمدیه قائم شهر امروز تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
عناوین روزنامه‌های سه شنبه ۶ خرداد مازندران
(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
شستا؛ مقصد برخی نمایندگان بازمانده از مجلس یازدهم
عضو هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه شستا حیاط خلوت دولتی برای انتصاب برخی افراد شده، از کوچ برخی نمایندگان بازمانده به مجلس یازدهم به این مجموعه خبر داد.(ادامه)
حرکت یک منتخب مجلس به سوی بهارستان با بدرقه متفاوت+تصاویر
منتخب بویراحمد و دنا با بدرقه متفاوت برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یاسوج را ترک کرد. (ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : گفت: دوره یازدهم از منتقدان سرسخت دولت است چون دولت اشتباهات زیادی در حوزه اقتصادی انجام داد.... نماینده شمالی : در مجلس آینده جلوی حذف ۴ صفر از پول ملی را می‌گیریم/ منتقد سرسخت دولتیم
شمال نیوز : وی گفت : گفت: دوره یازدهم از منتقدان سرسخت دولت است چون دولت اشتباهات زیادی در حوزه اقتصادی انجام داد....(ادامه)
جامعه آیا کتک زدن دزدی که وارد خانه شده جرم است؟
(ادامه)
ظریف، نامزد انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟
انتخابات مجلس شورای اسلامی و بازماندن اصلاح‌طلبان از ورود به مجلس باعث شد که در چند حوزه پرسش‌هایی مطرح شود؛ ازجمله آنکه آیا اصلاح‌طلبان باتوجه به محدودیت‌هایی که ازسوی شورای نگهبان پیش‌روی خود می‌بینند، می‌توانند با نیروهایی که در اختیار دارند باز هم به قدرت سیاسی بازگردند؟(ادامه)
سير تا پياز پيش فروش خودرو ؛ سرنوشت مبالغ دریافتی از متقاضیانی که در قرعه‌کشی برنده نمی‌شوند
(ادامه)
دستگیری عاملان جنایت رگباری درکلبه جنگلی گلستان +عکس
(ادامه)
شمال نیوز :  وی گفت : حزب کارگزاران زمانی بدنه‌ای اجتماعی داشت به عبارت دیگر عده‌ای می‌گفتند برویم به فلان نامزد نمایندگی رأی بدهیم چون کارگزاران از او حمایت کرده است اما در انتخابات مجلس دیدیم که هیچ کس هیچ اقبالی به لیست مورد حمایت کارگزاران نشان نداد.... صادق زیباکلام: حزب کارگزاران و مشارکت تمام شده است و هیچ جایگاهی در عالم سیاست ایران ندارند/ هیچکس در انتخابات 1400 به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد / یک نیروی اصولگرا رئیس‌جمهور آینده می‌شود
شمال نیوز : وی گفت : حزب کارگزاران زمانی بدنه‌ای اجتماعی داشت به عبارت دیگر عده‌ای می‌گفتند برویم به فلان نامزد نمایندگی رأی بدهیم چون کارگزاران از او حمایت کرده است اما در انتخابات مجلس دیدیم که هیچ کس هیچ اقبالی به لیست مورد حمایت کارگزاران نشان نداد....(ادامه)
 دفتر ریاست جمهوری لبنان اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی درباره درگذشت میشل عون رئیس جمهور لبنان را تکذیب کرد. آیا رئیس جمهور فوت کرده است؟
دفتر ریاست جمهوری لبنان اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی درباره درگذشت میشل عون رئیس جمهور لبنان را تکذیب کرد.(ادامه)
روایتی از لحظه بازگشایی حرم مطهر رضوی
درب‎های حرم مطهر رضوی پس از 69 روز گشوده می‌شود، بعضی فقط اشک می‌ریزند و انگار می‌خواهند راز و نیازشان با علی ابن موسی الرضا(ع)، آلوده به کلمات نشود و خدا می‌داند در این نگاه بارانی‌شان چه حرف‌های مگویی با آقایشان می‌زنند.(ادامه)
جامعه تلکه کردن مردم با جعل عنوان مسئولان و نهادهای اجرایی
(ادامه)
شمال نیوز : در این نامه آمده است در صورتی که روند فعلی ادامه داشته باشد و لیگ نوزدهم ازسرگرفته شود، این ۴ باشگاه با مراجع بالاتر مثل AFC و FIFA مکاتبه خواهند داشت..... انصراف « نساجی مازندران » و سه باشگاه دیگر از لیگ برتر+سند
شمال نیوز : در این نامه آمده است در صورتی که روند فعلی ادامه داشته باشد و لیگ نوزدهم ازسرگرفته شود، این ۴ باشگاه با مراجع بالاتر مثل AFC و FIFA مکاتبه خواهند داشت.....(ادامه)
شمال نیوز: نخستین هواپیمای ایرباس به مقصد رامسر دقایقی قبل در فرودگاه این شهر به زمین نشست. نخستین هواپیمای ایرباس در فرودگاه رامسر به زمین نشست
شمال نیوز: نخستین هواپیمای ایرباس به مقصد رامسر دقایقی قبل در فرودگاه این شهر به زمین نشست.(ادامه)
نمایندگان خانه‌های سازمانی را به نام خود می‌زدند / نماینده یک شهر باید در مناطق متوسط و پایین شهر زندگی کند / نماینده‌ای که از شهرستان به تهران بیاید و بالاشهرنشین شود هم آرای مردم یادش می‌رود و هم مشکلات مردم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: ۱۰ دستگاه موتورچهار چرخ ساحلی در محمودآباد و ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در رامسر توقیف شد. توقیف موتور‌های ساحلی فاقد مجوز و قاچاق در دو شهر مازندران
شمال نیوز: ۱۰ دستگاه موتورچهار چرخ ساحلی در محمودآباد و ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در رامسر توقیف شد.(ادامه)
انتقال آب اولویت یک نماینده منتخب
(ادامه)
شمال نیوز: با دستور سرپرست وزارت صمت، شرط اخذ هر گونه چک از شرایط ثبت‌نام خودرو در مقطع کنونی حذف شد. اخذ چک از خریداران خودرو حذف شد
شمال نیوز: با دستور سرپرست وزارت صمت، شرط اخذ هر گونه چک از شرایط ثبت‌نام خودرو در مقطع کنونی حذف شد.(ادامه)
شمال نیوز: ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران شناسایی و بستری شدند. ۴۶ بیمار جدید در مازندران گرفتار کرونا شدند
شمال نیوز: ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران شناسایی و بستری شدند.(ادامه)
شمال نیوز: حدود 70 درصد از خانوارهای ایرانی در فصل گرما از کولرهای آبی و یا گازی برای خنک کردن محیط زندگی خود استفاده می‌کنند. مصرف برق کولرگازی چقدر است؟
شمال نیوز: حدود 70 درصد از خانوارهای ایرانی در فصل گرما از کولرهای آبی و یا گازی برای خنک کردن محیط زندگی خود استفاده می‌کنند.(ادامه)
عناوین روزنامه‌های امروز 6 خرداد 99
(ادامه)
کویتی‌پور درگذشت
قهرمان سابق ایران و آسیا در رشته دوومیدانی درگذشت.(ادامه)
 منتخب مردم تهران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم یک فرصت بسیار مناسب و خوب برای دولت است، گفت: در صورتی مجلس یازدهم همراه دولت خواهد بود که دولت هم در بسیاری از مسائل وضعیت خود را اصلاح کند.
اگر دولت خود را اصلاح کند مجلس یازدهم همراهش خواهد بود
منتخب مردم تهران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم یک فرصت بسیار مناسب و خوب برای دولت است، گفت: در صورتی مجلس یازدهم همراه دولت خواهد بود که دولت هم در بسیاری از مسائل وضعیت خود را اصلاح کند. (ادامه)
وزیر امور خارجه ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و تشکر از نمایندگان مجلس دهم، نقش علی لاریجانی در همه عرصه‌ها بویژه سیاست خارجی را «ارزشمند و بی‌نظیر» توصیف کرد. پست اینستاگرامی ظریف برای لاریجانی
وزیر امور خارجه ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و تشکر از نمایندگان مجلس دهم، نقش علی لاریجانی در همه عرصه‌ها بویژه سیاست خارجی را «ارزشمند و بی‌نظیر» توصیف کرد.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با انتشار توئیتی به مشکلات آب «غیزانیه» خوزستان واکنش نشان داد. واکنش قالیباف به مشکل آب غیزانیه خوزستان
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با انتشار توئیتی به مشکلات آب «غیزانیه» خوزستان واکنش نشان داد.(ادامه)
مراجع عظام تقلید در پایان سه دوره متوالی ریاست علی لاریجانی در مجلس، با صدور پیام های جداگانه ای از خدمات شایسته وی قدردانی کردند. مراجع عظام تقلید از خدمات علی لاریجانی تجلیل کردند
مراجع عظام تقلید در پایان سه دوره متوالی ریاست علی لاریجانی در مجلس، با صدور پیام های جداگانه ای از خدمات شایسته وی قدردانی کردند.(ادامه)
دو تصویر دیده نشده و متفاوت از رهبر انقلاب
سایت رهبر انقلاب تصاویری متفاوت از رهبر انقلاب درکنار مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سیداحمد خمینی، فرزند گرامی امام راحل منتشر کرده است. یکی از عکس‌ها مربوط به نماز جماعت و اقتدای تعدادی از برادران اهل سنت و سیداحمد آقا به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و دیگری تصویری از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در منزل امام خمینی در قم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.