.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۳۵۱ مورد بستری و دو هزار و ۴۱ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. .... جان باختن ۶۶ بیمار کرونایی دیگر در ایران / مجموع جان باختگان ۷۲۴۹ نفر / شمار مبتلایان ۱۲۹ هزار نفر / در ۲۴ ساعت گذشته تعداد فوتی‌های ۱۲ استان صفر و ۶ استان، یک مورد بود
شمال نیوز : سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۳۵۱ مورد بستری و دو هزار و ۴۱ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. ....(ادامه)
سید شمس‌الدین حسینی  از جایگاه رییس مجلس، تعامل رییس مجلس با سایر نمایندگان می‌گوید. حسینی رییس مجلس را اداره کننده جلسات این نهاد و سخنگوی آن می‌داند و تاکید می‌کند که این امکان وجود دارد اختیار سازمان اداری مجلس تحت نظر و کنترل رییس مجلس نباشد.ووو شمس‌الدین حسینی: صدای مردم می‌شوم
سید شمس‌الدین حسینی از جایگاه رییس مجلس، تعامل رییس مجلس با سایر نمایندگان می‌گوید. حسینی رییس مجلس را اداره کننده جلسات این نهاد و سخنگوی آن می‌داند و تاکید می‌کند که این امکان وجود دارد اختیار سازمان اداری مجلس تحت نظر و کنترل رییس مجلس نباشد.ووو(ادامه)
آزمون طرح شناسایی مدیران آینده برای اولین بار در تامین اجتماعی کلید خورد
(ادامه)
نمایندگان مجلس پس از نمایندگی کجا می‌روند؟
همواره این سوال پس از پایان دوره نمایندگی نمایندگان مجلس مطرح شده که نمایندگان پس از پایان دوره به چه کاری مشغول می‌شوند که تعدادی از نمایندگان به این سوالات پاسخ دادند.(ادامه)
رهبر انقلاب فردا با مردم سخن می‌گویند
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر فردا (جمعه- ۲ خرداد ۱۳۹۹) به مناسبت فرا رسیدن روز قدس به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت.(ادامه)
دفتر محمود احمدی نژاد با انتشار نامه ای اعلام کرد که وی در انتخابات مجلس دخالتی نداشت در انتخاب هیات رئیسه مجلس جدید هم دخالتی ندارد .


احمدی نژاد در انتخاب هیات رئیسه مجلس جدید دخالتی ندارد
دفتر محمود احمدی نژاد با انتشار نامه ای اعلام کرد که وی در انتخابات مجلس دخالتی نداشت در انتخاب هیات رئیسه مجلس جدید هم دخالتی ندارد . (ادامه)
آیا نماینده‌ای که صلاحیت ورود به مجلس را نداشته، صلاحیت ورود به دولت را دارد؟
وقتی تعداد اندکی نماینده به دلیل فعل و ترک فعل خلاف قانون که منتهی به صدور رأی قطعی از ناحیه مراجع قضایی شده، یا به علت عدم رعایت مصالح و منافع کشور و رعایت نکردن صرفه و صلاح موکلین از ناحیه مراجع امنیتی و انتظامی کشور رد صلاحیت شده و از نمایندگی مجلس محروم و باز مانده اند، می‌توانند، امانتداری برای مردم در قوه مجریه اعم از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها باشند که نه شواری نگهبانی بر آن حاکم و نه بازرسان قوه قضاییه روزانه در آن حاضرند؟(ادامه)
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کار درباره نحوه دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی ویژه کارفرمایان آسیب دیده از کرونا توضیحاتی داد.
نحوه دریافت وام ۱۲ میلیونی کارفرمایان آسیب دیده از کرونا + راهنمای تصویری
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کار درباره نحوه دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی ویژه کارفرمایان آسیب دیده از کرونا توضیحاتی داد. (ادامه)
واکنش سخنگوی شورای نگهبان به تحریم وزیر کشور
سخنگوی شورای نگهبان به تحریم وزیر کشور از سوی رژیم امریکا واکنش نشان داد.(ادامه)


همه نامزد‌های اصولگرای ریاست مجلس، به‌جز قالیباف، درباره اختیارات رئیس مجلس حرف زده‌اند و دنبال کاستن از اختیارات او هستند. بعد از میرسلیم و حاجی‌بابایی، حالا علی نیکزاد نیز از این طرح دفاع کرده است. کنایه بنزینی رقبای قالیباف به لاریجانی
همه نامزد‌های اصولگرای ریاست مجلس، به‌جز قالیباف، درباره اختیارات رئیس مجلس حرف زده‌اند و دنبال کاستن از اختیارات او هستند. بعد از میرسلیم و حاجی‌بابایی، حالا علی نیکزاد نیز از این طرح دفاع کرده است.(ادامه)
عکس معروف ترین چهره سیاسی که اختتامیه مجلس دهم را ندید
مرحوم آیت الله هاشمی که نقش زیادی در بستن لیست امید در سال ۹۵ داشت، در قید حیات نبود تا اختتامیه مجلسی را که با حضور پرتعداد اعضای همان لیست بسته شده بود را ببیند.(ادامه)
شمال نیوز: تیم تحقیقاتی از کشور سنگاپور با استفاده از هوش مصنوعی توانستند تا به زمان تقریبی پایان شیوع ویروس کرونا دست پیدا کنند. هوش مصنوعی زمان پایان ویروس کرونا را مشخص کرد
شمال نیوز: تیم تحقیقاتی از کشور سنگاپور با استفاده از هوش مصنوعی توانستند تا به زمان تقریبی پایان شیوع ویروس کرونا دست پیدا کنند.(ادامه)
شمال نیوز:  وزیر دفاع ونزوئلا روز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش این کشور، تانکرهای حامل نفت ایران را اسکورت می‌کند. ارتش ونزوئلا تانکرهای حامل نفت ایران را اسکورت می‌کند
شمال نیوز: وزیر دفاع ونزوئلا روز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش این کشور، تانکرهای حامل نفت ایران را اسکورت می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز:  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: اخبار و شایعاتی منتشر شده در شبکه‌های مجازی درباره کودک همسری دختر ۱۳ ساله در بومهن واقعیت ندارد. واکنش دادستان به شایعه کودک‌همسری در بومهن
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: اخبار و شایعاتی منتشر شده در شبکه‌های مجازی درباره کودک همسری دختر ۱۳ ساله در بومهن واقعیت ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : ما اگر از آزادی قدس سخن به عمل می آوریم، مستند به آزادی خرمشهر است و همانگونه که رهبر عزیز ما فرمود، ما خرمشهرهای زیادی در پیش داریم که عراق و سوریه دو نمونه و قدس و فلسطین نمونه دیگری از آنهاست..... قدس، خرمشهری که آزاد می شود / آزادی غرورانگیز خرمشهر عزیز در قدس مقدس تکرار می شود
شمال نیوز : ما اگر از آزادی قدس سخن به عمل می آوریم، مستند به آزادی خرمشهر است و همانگونه که رهبر عزیز ما فرمود، ما خرمشهرهای زیادی در پیش داریم که عراق و سوریه دو نمونه و قدس و فلسطین نمونه دیگری از آنهاست.....(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: با حمله پلنگ در منطقه حفاظت شده سفیدکوه استان ۱۲۰ رأس گوسفند تلف شد. در حمله پلنگ، ۱۲۰ رأس گوسفند تلف شد
شمال نیوز: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: با حمله پلنگ در منطقه حفاظت شده سفیدکوه استان ۱۲۰ رأس گوسفند تلف شد. (ادامه)
شمال نیوز : نمایند منتخب تنکابن، رامسر و عباس‌آباد گفت :  هماهنگی دولت و مجلس یا به عبارتی هماهنگی مدیران استانی و نماینده های استان می تواند باعث ارایه خدمات بهتر به مردم شود .... نماینده تنکابن و رامسر : حضور نمایندگان شهرستانی در ارکان مجلس باید چشم‌گیرتر باشد+ نظر حسینی درباره نقش نمایندگان مجلس در تعیین مدیران استان
شمال نیوز : نمایند منتخب تنکابن، رامسر و عباس‌آباد گفت : هماهنگی دولت و مجلس یا به عبارتی هماهنگی مدیران استانی و نماینده های استان می تواند باعث ارایه خدمات بهتر به مردم شود ....(ادامه)
شمال نیوز: مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران درباره برگزاری مراسم روز قدس، نمازجمعه و نماز عید فطر،توضیاتی داد. اخبار مراسم روز قدس، نمازجمعه و نماز عید فطر در مازندران
شمال نیوز: مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران درباره برگزاری مراسم روز قدس، نمازجمعه و نماز عید فطر،توضیاتی داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه اول خرداد
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا در خصوص فعالیت غیرقانونی کانال‌ها و صفحاتی در فضای مجازی تحت عنوان سرمایه‌گذاری در بورس هشدار داد. هشدار پلیس فتا به تازه واردهای بورس
شمال نیوز: رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا در خصوص فعالیت غیرقانونی کانال‌ها و صفحاتی در فضای مجازی تحت عنوان سرمایه‌گذاری در بورس هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز: روزی همسر خیامی پیش من آمد و گفت از شوهرش شکایت دارد! تعجب کردم، زیرا خیامی را مرد بسیار خوبی می‌شناختم که خانم گفت ... خودرو پیکان چگونه متولد شد؟
شمال نیوز: روزی همسر خیامی پیش من آمد و گفت از شوهرش شکایت دارد! تعجب کردم، زیرا خیامی را مرد بسیار خوبی می‌شناختم که خانم گفت ...(ادامه)
شمال نیوز:  عباس رجبی شهردار ساری اظهار داشت: با احداث و بهره برداری پروژه های شهری شهر ساری در سال های آینده افقی روشنی را پیش رو خواهد داشت ساری در امتداد افقی روشن/ بوستان خانواده سهم شهروندان ساروی
شمال نیوز: عباس رجبی شهردار ساری اظهار داشت: با احداث و بهره برداری پروژه های شهری شهر ساری در سال های آینده افقی روشنی را پیش رو خواهد داشت (ادامه)
شمال نیوز:  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: انجام کارهایی که به مناسبت عید فطر افتتاح و بهره برداری آن انجام شد ارزشمند است که با بدهکاری های به جامانده از گذشته گام بلند و ریسک بزرگ در مدیریت شهری فعلی بوده است. شهردار ساری بر خدمت بی منت و بدون حاشیه خود ادامه دهد
شمال نیوز: آیت الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: انجام کارهایی که به مناسبت عید فطر افتتاح و بهره برداری آن انجام شد ارزشمند است که با بدهکاری های به جامانده از گذشته گام بلند و ریسک بزرگ در مدیریت شهری فعلی بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : زنگ آغاز مجلس دهم برای آخرین بار آن هم با ریاست مسعود پزشکیان به صدا درآمد، جلسه ای که حال و هوای دیگری داشت؛ نمایندگان اغلب با لباس‌های محلی خود حاضر شده بودند. .... دفتر مجلس دهم بسته شد / آخرین جمله لاریجانی چه بود ؟ / از نطق کوبنده آقای رئیس تا عکس یادگاری آخر
شمال نیوز : زنگ آغاز مجلس دهم برای آخرین بار آن هم با ریاست مسعود پزشکیان به صدا درآمد، جلسه ای که حال و هوای دیگری داشت؛ نمایندگان اغلب با لباس‌های محلی خود حاضر شده بودند. ....(ادامه)
برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس مشاور وزیر کشور در امور زنان با مدیر کل امور بانوان استانداری‌ مازندران
(ادامه)
اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به گردشگری مازندران
استاندار مازندران توسعه استان را در گرو گردشگری دانست و گفت که برای توسعه و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری استان بیش از یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات در نظر گرفته شده است. (ادامه)
طی حکمی از طرف احمد حسین زادگان استاندار مازندران ، مدیرکل جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب شد.
مدیر کل جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران منصوب شد
طی حکمی از طرف احمد حسین زادگان استاندار مازندران ، مدیرکل جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب شد. (ادامه)
دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
قبلي 1 ... 44 45 46 47 48 49

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.