.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یک قتل ناموسی دیگر؛ دختر ۱۸ ساله کیلانی در آتش سوخت
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: دختر ۱۸ ساله‌ای که بر اثر به آتش کشیدن خانه توسط برادرش دچار جراحات و سوختگی شدید شده بود، شب گذشته جان خود را از دست داد.(ادامه)
مدرک تحصیلی نماینده شمالی مجلس یازدهم جعلی است؟
موسوی گفت: تاکنون هیچ یک از مراجع رسمی گزارشی پیرامون جعلی بودن مدارک منتخب شهرستان فومن به وزارت کشور اعلام نکرده‌اند.(ادامه)
اقدام به خودکشی یکی از مراجعه‌کنندگان به وزارت کار +عکس
صبح امروز فردی که به دلیل مشکلات کاری قصد پرتاب کردن خود از یکی از ساختمان‌های وزارت کار را داشت، با وعده حل مشکلات از این کار منصرف شد.(ادامه)
این مَرد ۳۵ ساله «رومینا»ی ۱۴ ساله را می خواست/ تصویر
بهمن پسری که با رومینا اشرفی فرار کرده بودند، عکس های شان را برای پدر رومینا فرستاد و مرد اقدام به قتل دختر 13 ساله تالشی کرد.(ادامه)
ممنوعیت های كشت برنج خارج از استان‌های گیلان و مازندران
(ادامه)
نتایج انتخابات تنها فراکسیون مجلس یازدهم
نتایج انتخابات فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم برای کاندیداهای نواب رئیس اعلام شد(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
اعترافات پدر «رومینا»، دختر ۱۴ ساله ای که با داس به قتل رسید
مرد خشمگین که در اقدامی هولناک دختر ۱۴ ساله‌اش را به قتل رسانده در حالی بازداشت شده که مدعی است برای دفاع از ناموسش مرتکب این جنایت شده است.(ادامه)
شمال نیوز: 
یک عضو فراکسیون مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت که در جلسه امروز این فراکسیون اعضا با 166 رای به کاندیداتوری قالیباف برای ریاست مجلس موافقت کردند. قالیباف کاندیدای نهایی فراکسیون اکثریت برای ریاست مجلس یازدهم/ نیکزاد و قاضی زاده هاشمی گزینه های نائب رئیسی
شمال نیوز: یک عضو فراکسیون مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت که در جلسه امروز این فراکسیون اعضا با 166 رای به کاندیداتوری قالیباف برای ریاست مجلس موافقت کردند.(ادامه)
مازندران شریک تجاری راهبردی ولگاگراد است
استاندار ولگاگراد از افزایش مبادلات تجاری دوجانبه بین مازندران و این استان خبر داد و گفت: مازندران شریک تجاری راهبردی این استان است.(ادامه)
عکس/ هنگام وقوع زلزله چه باید کرد؟
(ادامه)
نامزدهای ریاست و نایب رئیسی مجلس یازدهم مشخص شدند
در جلسه عصر امروز فراکسیون مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نامزدهای ریاست، نواب رئیس و دبیران و ناظران هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.(ادامه)
زمین لرزه دماوند در مازندران خسارتی نداشت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به زلزله دماوند گفت: این زمین لرزه اثر و خسارتی در استان نداشته است.(ادامه)
سقوط از ارتفاع بالگرد اورژانس در کیاسر را به پرواز درآورد
بر اثر سقوط یک نفر از ارتفاع در منطقه کیاسر، بالگرد اورژانس برای انتقال مصدوم به بیمارستان به پرواز درآمد.(ادامه)
زلزله ۴ ریشتری در تهران / آماده باش در تهران و مازندران
لحظاتی پیش زمین لرزه ای به برزرگی 4 ریشتر در مرز استانهای تهران و مازندران - حوالی دماوند رخ داد.(ادامه)
شمال نیوز:


تاکنون ۷ هزار و ۵۶۴ نفر جان باخته اند و مجموع بیماران کرونا در کشور به ۱۴۱ هزار و ۵۹۱ نفر رسید. مجموع مبتلایان به ۱۴۱۵۹۱ نفر / افزایش جانباختگان به ۷۵۶۴ نفر
شمال نیوز: تاکنون ۷ هزار و ۵۶۴ نفر جان باخته اند و مجموع بیماران کرونا در کشور به ۱۴۱ هزار و ۵۹۱ نفر رسید.(ادامه)
رضایت خانواده‌ها از نرم افزار شاد
۷۴ تا ۸۶ درصد خانواده‌های مازندرانی از محتوای ارائه شده در نرم افزار شاد ابراز رضایت کردند.(ادامه)
توجه به کارنامه روشن و پاسخگو بودن مسؤول در انتخاب هیأت رئیسه مجلس
منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم گفت: پاک‌دستی، انقلابی بودن، پاسخگو در برابر ملت، دارای کارنامه روشن و به‌دور از حاشیه و تفکر جمعی از جمله مسائلی است که در انتخاب هیأت رئیسه باید به آن توجه شود.(ادامه)
کرونا موجب کاهش تردد جاده ای مازندران در تعطیلات عید فطر شد
میزان تردد در جاده‌های مازندران در تعطیلات عید فطر امسال ۶.۵ درصد کاهش داشت.(ادامه)
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.(ادامه)
تأخیر در زمان شروع فروش فوق‌العاده خودرو
دستور سرپرست وزارت صنعت برای حذف شرط پیش‌پرداخت 50 درصدی مبلغ خودرو پیش از انجام قرعه‌کشی، تغییراتی را در زمان شروع فروش فوق‌العاده خودروسازان ایجاد کرد.(ادامه)
تصویرِ متفاوت رومینای ۱۴ساله در یک روزنامه +عکس
(ادامه)
تندباد به سقف ۳۵۳ واحد مسکونی در مازندران خسارت زد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: تندباد شدید اوایل هفته جاری به سربندی و سقف ۳۵۳ واحد مسکونی در استان خسارت زده است.(ادامه)
عکس/ ادای سوگند نمایندگان منتخب مردم
وکلای ملت به «حفظ حقوق ملت» سوگند یاد کردند.(ادامه)
پلمب در انتظار واحدهای صنفی که الزامات بهداشتی را رعایت نکنند
واحد‌های صنفی مازندران در صورت رعایت نکردن الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا، پلمب می‌شوند.(ادامه)
ساعت جدید کاری کلیه کارکنان دولتی اعلام شد
بخشنامه جدید تغییر ساعت کاری و الزام حضور کلیه کارکنان در ادارات از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.(ادامه)
منتخبان مجلس یازدهم سوگند یاد کردند
متن سوگندنامه منتخبان دوره یازدهم مجلس صبح امروز(چهارشنبه) در مراسم افتتاحیه مجلس و طبق اصل ۶۷ قانون اساسی توسط رئیس هیأت رئیسه سنی مجلس قرائت شد و نمایندگان به صورت ایستاده آن را تکرار کردند.(ادامه)
از جمله افرادی که مدیریت جهادی را به او مثال می‌زنند، یکی همین آقای دکتر محمد باقر قالیباف است. سرعت عمل، همت بلند، خستگی ناپذیری و نهراسیدن از اندازه مسئولیت، از ویژگی‌های ایشان است. ناجا با او متحول شد و جایی از تهران بزرگ نیست که از خدمات دوران شهرداری او بی نصیب مانده باشد. البته این همه به معنی عاری از خطا بودن دوران مدیریت ایشان نیست. سخنی با قالیباف در مسند سکانداری مجلس(يادداشت)
از جمله افرادی که مدیریت جهادی را به او مثال می‌زنند، یکی همین آقای دکتر محمد باقر قالیباف است. سرعت عمل، همت بلند، خستگی ناپذیری و نهراسیدن از اندازه مسئولیت، از ویژگی‌های ایشان است. ناجا با او متحول شد و جایی از تهران بزرگ نیست که از خدمات دوران شهرداری او بی نصیب مانده باشد. البته این همه به معنی عاری از خطا بودن دوران مدیریت ایشان نیست.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: هم دوران دولت ۴ ساله و پایان‌پذیر و کوتاه و هم دوران مجلس ۴ ساله و کوتاه است اما با همکاری دولت و مجلس می‌توانیم یادگاری دائمی و ماندگار برای دهه‌ها و حتی قرن‌ها برای مردم به یادگار بگذاریم و آن یادگار بزرگ، قانون متقن، صحیح، کارآمد و مفید برای جامعه است. دولت و مجلس می‌توانند یادگاری ماندگار برای مردم به جای بگذارند/ مبنای ما چارچوب قانون اساسی است/ بدنبال مجلس قوی و کارآمد هستیم(خبر)
رئیس‌جمهور گفت: هم دوران دولت ۴ ساله و پایان‌پذیر و کوتاه و هم دوران مجلس ۴ ساله و کوتاه است اما با همکاری دولت و مجلس می‌توانیم یادگاری دائمی و ماندگار برای دهه‌ها و حتی قرن‌ها برای مردم به یادگار بگذاریم و آن یادگار بزرگ، قانون متقن، صحیح، کارآمد و مفید برای جامعه است.(ادامه)
تصاویر نمایندگان شهید مجلس در جایگاه هیئت رئیسه
از تصاویر جالب توجهی که در مراسم افتتاحیه مورد توجه قرار گرفت، عکس نمایندگان شهید مجلس بود که در جایگاه هیئت رئیسه قرار داده شده بود و همچنین روی میز هر یک از منتخبان جدید ملت، یک جلد قرآن کریم و متن سوگندنامه آنها گذاشته بود و جایگاه هیئت رئیسه هم با رنگ‌های سبز، سفید و قرمز گل‌آرایی شده بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.