.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دو سوال 21 نماینده مجلس از وزير خارجه
(ادامه)
سه روز کارگاه بازیگری در حوزه هنری مازندران
(ادامه)
طلبه ام و تبلیغ دین از وظایف ماست
(ادامه)
سکه رکورد زد
(ادامه)
شکایت ایران به جلسه دوم کشید
(ادامه)
روایت تلخ دختر ایرانی از زندان‌های مالزی
این شش تبعه ایران (پنج زن و یک مرد) اکتبر سال ۲۰۱۱ به اتهام حمل مواد مخدر شیشه در فرودگاه بین المللی کوالالامپور بازداشت شده بودند.(ادامه)
آدامس جویدن 100 میلیون باکتری را از بین می‌برد
(ادامه)
تمدید مجدد ثبت‌نام کارشناسی‌ارشد‌پیام‌نور
ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تا روز چهارشنبه 8 بهمن ماه تمدید شد.(ادامه)
تغییر زمان نشست کمیته انضباطی AFC
زمان برگزاری نشست کمیته انضباطی AFC برای بررسی به شکایت تیم ایران از تیم عراق به خاطر استفاده از بازیکن دوپینگی به تعوق افتاد.(ادامه)
*علی قنبری امید مردم به پایان فساد(يادداشت)
*علی قنبری(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که مردم مازندران به شدت از نحوه اجرای طرح پزشک خانواده در رنج هستند و هطای آن را به لقایش بخشیدند وزیر موفق بهداشت از این طرح ناموفق حمایت کرده و نمک روی زخم مازنی ها می پاشد و ادامه آن تاکید می کند !.... دفاع وزیر موفق از یک طرح نیمه موفق در مازندران !
شمال نیوز : در حالی که مردم مازندران به شدت از نحوه اجرای طرح پزشک خانواده در رنج هستند و هطای آن را به لقایش بخشیدند وزیر موفق بهداشت از این طرح ناموفق حمایت کرده و نمک روی زخم مازنی ها می پاشد و ادامه آن تاکید می کند !....(ادامه)
۳ وزیر از تابعیت دوم انصراف دادند
سراج الحق سراج، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه افغانستان گفت که تابعیت دوم صلاح‌الدین ربانی، نامزد وزارت امور خارجه، نور الحق علومی، نامزد وزارت امور کشور و سید سعادت منصور نادری، نامزد وزارت کار و امور اجتماعی لغو شده‌است. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
نظر کارشناسان حقوقی در مورد احتمال محرومیت عراق و حضور ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مازندران دو معاون جدید این اداره را منصوب کرد. انتصاب دو معاون در میراث فرهنگی مازندران
شمال نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مازندران دو معاون جدید این اداره را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: حکم حبس معاون اول دولت احمدی نژاد در حالی صادر شد که برخی از سیاستمداران ایرانی نیز بیش از او تجریه حضور در دادگاه و زندان را داشته‌اند. تجربه دادگاه و زندان از مصدق و هویدا تا عبدالله نوری و محمدرضا رحیمی(خبر)
شمال نیوز: حکم حبس معاون اول دولت احمدی نژاد در حالی صادر شد که برخی از سیاستمداران ایرانی نیز بیش از او تجریه حضور در دادگاه و زندان را داشته‌اند.(ادامه)
شبنم کهن چی نکات مفید برای استفاده از لینکدین(خبر)
شبنم کهن چی(ادامه)
شمال نیوز: نهمین مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مازندران با حضور اعضای این سازمان در سالن اجتماعات اتاق بازگانی و صنایع معادن ساری برگزار شد. ترکیب جدید هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه مازندران مشخص شدند
شمال نیوز: نهمین مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مازندران با حضور اعضای این سازمان در سالن اجتماعات اتاق بازگانی و صنایع معادن ساری برگزار شد.(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وزن فدراسیون ما در کنفدراسیون آسیایی پایین است و کرسی بزرگ و قابل اعتنایی در آنجا نداریم لذا همین موضوع در بسیاری از مسائل و در بازی ها تاثیر می گذارد.
جابجایی کی‌روش با "ویچ"های درجه 3 اشتباه محض است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وزن فدراسیون ما در کنفدراسیون آسیایی پایین است و کرسی بزرگ و قابل اعتنایی در آنجا نداریم لذا همین موضوع در بسیاری از مسائل و در بازی ها تاثیر می گذارد. (ادامه)
عکس/ شجره‌نامه خاندان آل سعود
در تصویر زیر شجره فرزندان ملک عبدالعزیز و عمر و مدت زمان حکومت هریک را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
کشف دو میلیون برگ شرط بندی فوتبال در رشت
رییس پلیس رشت تعداد برگ های توتو کشف شده را حدود دو میلیون برگ ذکر و خاطر نشان کرد: پرونده این متهم در کلانتری در دست بررسی بیشتر است. (ادامه)
10 خوراکی برای تقویت هوش
بهتر است از غذاهایی که ارزش غذایی ندارند بپرهیزید، غذاهایی که فقط سبب چاقی شما می‌شوند، نه تنها حافظه شما را تقویت نمی‌کنند بلکه کلسترول خونتان را نیز بالا می‌برند. (ادامه)
احتمال بازگشت ايران به جام ملت‌ها
زهراهراتيان عضو کميته پزشکي و کميته دوپينگ AFC، عنوان کرد که تمام مدارک پزشکي مربوط به دوپينگ بازيکن تيم ملي عراق علا عبدالزهرا را به کميته پزشکي AFC، تحويل داد. (ادامه)
پول‌های رحیمی خرج کدام یک از نمایندگان شده است؟
(ادامه)
بیانیه احمدی‌نژاد درباره توهین به پیامبر(ص)
شمال نیوز: رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: حلقه دیگری از برنامه توسعه سلطه غرب از طریق ایجاد جنگ مذهبی و قومی در حال تکمیل شدن است. (ادامه)
دیدار استاندار با مدير كل صدا و سيماي مازندران
(ادامه)
درخواست رحیمی از رئیس قوه قضائیه برای اعمال ماده ۱۸
(ادامه)
دیالی عراق آزاد شد
(ادامه)
بانوي مسيحي تبعه روسيه در ساري شيعه شد
(ادامه)
خانه تکانی در میراث فرهنگی مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.