.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
نجات مرغابی، جوان محمودآبادی را به کام مرگ کشاند
(ادامه)
تعیین وضعیت گزینش معلمان
(ادامه)
خالکوبی عجیب یک سرکرده داعش +عکس
(ادامه)
شمال نیوز : برخی هتلدارها مجبور شده‌اند از بانک‌ها وام کلان بگیرند؛ اما در بازپرداخت با مشکل مواجه شده‌اند و حالا بانک‌ها نه تنها ساختمان هتل‌شان را به مصادره گرفته‌اند که خانه‌های شخصی‌شان را هم مصادره کرده‌اند. ما آرزو داریم در.... از تجاوز به دریا درمازندران تا دلال‌های برانکارد بدست!
شمال نیوز : برخی هتلدارها مجبور شده‌اند از بانک‌ها وام کلان بگیرند؛ اما در بازپرداخت با مشکل مواجه شده‌اند و حالا بانک‌ها نه تنها ساختمان هتل‌شان را به مصادره گرفته‌اند که خانه‌های شخصی‌شان را هم مصادره کرده‌اند. ما آرزو داریم در....(ادامه)
تقدیر ابطحی از ملک عبدالله +عکس
محمد علی ابطحی رییس دفتر خاتمی در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به مرگ پادشاه عربستان، مدعی شد وی در دوره پادشاهی اش برای مهار تندروی دینی و اصلاحات در جامعه سعودی اقدام کرده است! (ادامه)
شمال نیوز : اگر امروز گروه های هویتی در سراسر دنیای اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران و در چهارچوب قالب های فراگیر ایدئولوژیک به قواعد یکسان ومشترکی دسترسی پیدا کرده اند این مهم را باید انعکاسی از.... تاملی بر یک پیام تاریخ ساز / غرب به کجا می رود ؟
شمال نیوز : اگر امروز گروه های هویتی در سراسر دنیای اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران و در چهارچوب قالب های فراگیر ایدئولوژیک به قواعد یکسان ومشترکی دسترسی پیدا کرده اند این مهم را باید انعکاسی از....(ادامه)
محمد قوچانی شهادتین گفت (+عکس)
محمد قوچانی روزنامه نگار و سردبیر روزنامه مردم امروز که به خاطر نشر مطلبی درباره شارلی ابدو توقیف شده بود به کمپین دوست داران پیامبر پیوست.(ادامه)
دردسرسازی ارزانی مرغ در گیلان !
مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت: ارزانی و نبود بازارهای مناسب برای فروش گوشت مرغ از مشکلاتی است که این روزها مرغداران استان با آن مواجهند.(ادامه)
شکایت دانشگاه احمدی‌نژاد از مدیران وزارت‌علوم
دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان دربیانیه‌ای با انتقاد از اظهارنظرهای برخی مسئولین وزارت علوم درباره این دانشگاه تاکید کرده است: (ادامه)
شمال نیوز: 
یقینا قلم و اندیشه اصحاب بی ادعای رسانه ها و فرهیختگان استان می تواند فتح الفتوحی را در این پیکار رسانه ای و فرهنگی رقم زند که ضمن بی اثر کردن محتوای نادرست کمپانی های دروغ پراکن و رسانه جریان های ناسالم، افکار عمومی را به سمت حقایق رهنمون شوند.
بیانیه بسیج رسانه سپاه مازندران در حمایت از پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی
شمال نیوز: یقینا قلم و اندیشه اصحاب بی ادعای رسانه ها و فرهیختگان استان می تواند فتح الفتوحی را در این پیکار رسانه ای و فرهنگی رقم زند که ضمن بی اثر کردن محتوای نادرست کمپانی های دروغ پراکن و رسانه جریان های ناسالم، افکار عمومی را به سمت حقایق رهنمون شوند. (ادامه)
محمد جونیان برنامه های بومی و محلی را از اسپاسر محوری خارج کنید!(يادداشت)
محمد جونیان(ادامه)
زمان توزیع کارت آزمون دکتری آزاد
(ادامه)
شکایت دانشگاه احمدی‌نژاد از وزارت علوم
(ادامه)
مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز با مهم بر شمردن نقش پرسنل در پویایی و حرکت های تحول آفرین افزود : در انتخاب مدیران به نخبه گزینی توجه ویژه دارم و مطمئن باشید همانطور که تاکنون به اثبات رساندم ، رابطه بازی و تعارف در تصمیم گیری های مدیریتی منطقه کوچکترین تاثیری را نخواهد داشت .... بازدید میدانی از تاسیسات تقویت گاز نکا
مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز با مهم بر شمردن نقش پرسنل در پویایی و حرکت های تحول آفرین افزود : در انتخاب مدیران به نخبه گزینی توجه ویژه دارم و مطمئن باشید همانطور که تاکنون به اثبات رساندم ، رابطه بازی و تعارف در تصمیم گیری های مدیریتی منطقه کوچکترین تاثیری را نخواهد داشت ....(ادامه)
راه‌اندازی نخستین دستگاه فوق تخصصی آزمایشگاهی مازندران
(ادامه)
برگزاری مانور امداد و نجات ساحلی دربابلسر
(ادامه)
یازدهمین نمایشگاه کتاب مازندران برگزارمیشود
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
درآمدسالیانه مفسدان‌اقتصادی
(ادامه)
ماجرای ۱۰۰ میلیارد دلاری که وارد کشور شد
(ادامه)
تقدیر 208 نماینده از حاج قاسم سلیمانی
(ادامه)
تغییر روش پرداخت یارانه نقدی به مردم
عضو کمیسیون تلفیق با تشریح جزئیات نشست ویژه کارگروه هدفمندی یارانه‌ها گفت: ۳ پیشنهاد برای ادامه هدفمندی یارانه‌ها که شامل کمک به نیازمندان، متغیر شدن یارانه نقدی و عدم افزایش میزان یارانه نقدی است، به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد.(ادامه)
اداره ارشاد فریدونکنار لشکر یک نفره است
(ادامه)
واژگونی اتوبوس تهران- مشهد با ۲۷ مسافر
(ادامه)
رای کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد
(ادامه)
شمال نیوز : هیأت داوران گروه «زندگینامه مستند»، کتاب بوی تذبت اثر سید ولی هاشمی را شایسته حضور در مرحله نهایی«شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس» دانسته و به عنوان نامزدهای این گروه معرفی کرده است.... « بوی تربت » نامزد بهترین کتاب دفاع مقدس شد
شمال نیوز : هیأت داوران گروه «زندگینامه مستند»، کتاب بوی تذبت اثر سید ولی هاشمی را شایسته حضور در مرحله نهایی«شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس» دانسته و به عنوان نامزدهای این گروه معرفی کرده است....(ادامه)
خداحافظی مهرانه مهین‌ ترابی با تلویزیون
مهرانه مهین‌ترابی از خداحافظی موقتش با تلویزیون خبر داد و گفت: فعلا دیگر نمی‌خواهم کار جدیدی را شروع کنم؛ خیلی خسته شده‌ام.(ادامه)
ابطحی از احمدی نژاد عذرخواهی کرد!
محمد علی ابطحی معاون پارلمانی دولت اصلاحات به خاطر انتشار یک عکس از محمود احمدی نژاد عذرخواهی کرد.(ادامه)
مرگ تلخ فوتبالیست قائمشهری در زمین بازی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.