.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کرفس به دلیل دارا بودن روغن‌های طبیعی و ضروری، ‌املاح و ویتامین‌ها و هورمون‌های گیاهی مفید، اثرات مفیدی بر روی مغز و اعصاب دارد.
تاثیر کرفس از این قرص‌ها بیشتر است!
کرفس به دلیل دارا بودن روغن‌های طبیعی و ضروری، ‌املاح و ویتامین‌ها و هورمون‌های گیاهی مفید، اثرات مفیدی بر روی مغز و اعصاب دارد. (ادامه)
فروش کفن های ضد عذاب قبر در ترکیه !
با وجودی که جوبلی اجمد هوجا که نام واقعی او " احمد محمد اونلو " است ، گروه داعش را تکفیر کرده و آنها را کافر خوانده است، اما او دیدگاه هایی به شدت ضد شیعی دارد و از آمریکا به دلیل تسلیم کردن افغانستان و عراق به شیعیان انتقاد کرده است. (ادامه)
یک شرکت خودروسازی انگلیسی درصدد ساخت گران‌ترین خودروی شاسی بلند و ارائه آن به بازار است.
ساخت گران‌ترین خودرو شاسی بلند +عکس
یک شرکت خودروسازی انگلیسی درصدد ساخت گران‌ترین خودروی شاسی بلند و ارائه آن به بازار است. (ادامه)
تسلیت روحانی برای درگذشت ملک عبدالله
(ادامه)
تصاویر/ حواشی دیدار ایران و عراق
ایران از جام ملت های آسیا حذف شد دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در ضربات پنالتی به سود عراق به پایان رسید تا قصه تلخ حذف ایران در این مرحله ادامه داشته باشد. مرحله یک چهارم نهایی شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا از ساعت ۱۰ صبح جمعه با دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در ورزشگاه اصلی شهر کانبرا پیگیری شد که در پایان تیم ملی عراق با برتری ۷ بر ۶ در ضربات پنالتی به مرحله بعد صعود کرد و ایران مثل چند دوره گذشته در این مرحله حذف شد. این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و در مجموع تیم ملی عراق موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۹ برابر ایران به پیروزی رسیده و حریف کره جنوبی در دیدار مرحله نیمه نهایی شود. عکس های ایرنا و سایت فدراسیون فوتبال آسیا از این دیدار را در زیر می بینید.(ادامه)
تصاویر/ ملک‌عبدالله در دوران پادشاهی
از زمان بستری شدن ملک عبدالله در بیمارستان، ولیعهد ملک سلمان وظایف او را برعهده گرفته بود. سلمان همزمان با ولیعهدی، از سال 2012 وزیر دفاع این کشور هم بود. (ادامه)
طیب‌نیا:خطای حذف یارانه ثروتمندان بالاست
(ادامه)
نظر لاریجانی درباره پرونده ضراب
(ادامه)
بانک تجارت از فهرست تحریم ها خارج شد
(ادامه)
گزارش جدید دولت از بیکاری فارغ‌التحصیلان
(ادامه)
آخرین تصاویر رسمی از پادشاه پیشین عربستان
آخرین تصاویر رسمی از پادشاه پیشین عربستان در اواخر ماه دسامبر گذشته (اوایل دی ماه) منتشر شد. (ادامه)
شبکه های تلویزیون رسمی عربستان سعودی برنامه های عادی خود را قطع کرده و در حال پخش قرائت قرآن و زیرنویس بیانیه دفتر پادشاه درباره خبر مرگ عبدالله بن عبدالعزیز هستند/ شاهزاده سلمان (79 ساله) پادشاه جدید و شاهزاده مقرن (69 ساله) ولیعهد جدید برادران کوچکتر ملک عبدالله هستند.

ملک عبدالله درگذشت/ شاهزاده سلمان، پادشاه جدید/ پادشاه جدید پسر ملک عبدالله را برکنار کرد/صدور6حکم دیگرقبل از اتمام تدفين ملک عبدالله(خبر)
شبکه های تلویزیون رسمی عربستان سعودی برنامه های عادی خود را قطع کرده و در حال پخش قرائت قرآن و زیرنویس بیانیه دفتر پادشاه درباره خبر مرگ عبدالله بن عبدالعزیز هستند/ شاهزاده سلمان (79 ساله) پادشاه جدید و شاهزاده مقرن (69 ساله) ولیعهد جدید برادران کوچکتر ملک عبدالله هستند. (ادامه)
۱۸ نشانه خیانت همسران
(ادامه)
شمال نیوز: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که شب گذشته به مردم اروپا و آمریکای شمالی به ویژه جوانان این دو قاره صادر شد بازتاب‌های گسترده‌ای در پی داشته است به گونه‌ای که بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
بازتاب گسترده پیام رهبر انقلاب به جوانان غرب
شمال نیوز: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که شب گذشته به مردم اروپا و آمریکای شمالی به ویژه جوانان این دو قاره صادر شد بازتاب‌های گسترده‌ای در پی داشته است به گونه‌ای که بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است. (ادامه)
بازیگر زنی که در 16 سالگی عروس شد!
«زهره حمیدی» در 16سالگی ازدواج کرد و در بیست و دو سالگی مادر چهار فرزند بود، اما پیشنهاد یک دوست باعث شد، او مسیر زندگی اش را تغییر دهد و وارد دنیای بازیگری شود.(ادامه)
پایان خونین عشق به دختر مورد علاقه در گیلان
شمال نیوز: سهراب وارد پارکینگ شد و دکمه دزدگیر ماشینش را زد، همین که برگشت به سمت آسانسور برود، ناگهان با مردی آشنا مواجه شد. خواست با او سلام و علیک کند که با دیدن اسلحه در دست طرف مقابل، زبانش بند آمد.(ادامه)
شمال نیوز : این فرماندار با تکرار ادعای بدون پشتوانه مبنی بر مالکیت بر امامزاده هاشم (ع) قطعا برای شهرستان دماوند است، خاطرنشان کرد: اقدامات خلاف قانون و ایجاد تشویش، موجب تحریک‌های اجتماعی و بروز آسیب‌هایی به وضعیت فعلی دو شهرستان دماوند و آمل می شود که قطعاً تبعات جبران ‌ناپذیری به همراه خواهد داشت....
فرماندار دماوند و تکرار ادعای مالکیت منطقه امامزاده هاشم آمل !
شمال نیوز : این فرماندار با تکرار ادعای بدون پشتوانه مبنی بر مالکیت بر امامزاده هاشم (ع) قطعا برای شهرستان دماوند است، خاطرنشان کرد: اقدامات خلاف قانون و ایجاد تشویش، موجب تحریک‌های اجتماعی و بروز آسیب‌هایی به وضعیت فعلی دو شهرستان دماوند و آمل می شود که قطعاً تبعات جبران ‌ناپذیری به همراه خواهد داشت.... (ادامه)
پیش‌بینی اوپک از کاهش قیمت نفت
(ادامه)
آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد پیام نور
(ادامه)
«سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان شد
(ادامه)
شمال نیوز : آنان با ورود به خانه ویلایی محل حادثه با اظهارات عجیب مرد صاحبخانه درباره چگونگی وقوع حمله قرار گرفتند. این مرد در حالی که بشدت ترسیده بود و گریه می‌کرد با اشاره دست مأموران را داخل خانه و محلی که همسرش هدف حمله قرار گرفته بود، هدایت کرد..... راز‌ آدمکش‌های نقابدار در قتل هولناک عروس بابلی !
شمال نیوز : آنان با ورود به خانه ویلایی محل حادثه با اظهارات عجیب مرد صاحبخانه درباره چگونگی وقوع حمله قرار گرفتند. این مرد در حالی که بشدت ترسیده بود و گریه می‌کرد با اشاره دست مأموران را داخل خانه و محلی که همسرش هدف حمله قرار گرفته بود، هدایت کرد.....(ادامه)
الیاس خلیلی - فعال رسانه ای شهرک سازی غیر قانونی در غرب مازندارن(ديدگاه)
الیاس خلیلی - فعال رسانه ای(ادامه)
مردم قوچان : نام خانوادگی «محمد قوچانی» را عوض کنید!
(ادامه)
محمد مبرا زباله های مازندران, فرصتی که تهدید شد! (يادداشت)
محمد مبرا(ادامه)
سهمیه آرد مازندران پاسخگوی جمعیت نیست
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : بر چه اساسی اعلام می شود که درآمدی از گردشگر عائد استان می شود درحالیکه فقط معضلات ترافیکی و انباشت زباله و دغدغه های امنیتی برای مردم استان باقی می ماند..... احمدی لاشکی : غرب استان مازندران محروم مانده است
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : بر چه اساسی اعلام می شود که درآمدی از گردشگر عائد استان می شود درحالیکه فقط معضلات ترافیکی و انباشت زباله و دغدغه های امنیتی برای مردم استان باقی می ماند.....(ادامه)
آقای روحانی! دولتتان پیر است
(ادامه)
اعتصاب 2 روزه برخی از معلمان کشور
(ادامه)
جدیدترین قیمت طلا،سکه و ارز در بازار
(ادامه)
تصاویر : سردار سلیمانی در تشییع پیکر سردار الله‌دادی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.