.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
وضع بد جاده‌ها صدای اعتراض وزیر را درآورد
(ادامه)
خطر سرطان کبد در این افراد بیش‌تر است
(ادامه)
احتمال استعفای وزیر صنعت به روایت آرمان
(ادامه)
تكذيب «حذف يارانه نقدي ثروتمندان»
وي در ابتدا مدعي شد كه اين پيبشنهاد تصويب شده اما در اواسط گفت‌وگو از تصويب نهايي آن اظهار بي‌اطلاعي كرد(ادامه)
بهاره رهنما: كيفيت را نقد كنيد، نه كميت را
امسال به شكل‌هاي مختلفي مورد حمله‌ها و نقدهاي متفاوت قرار گرفتم و اين اتفاق من را با واقعيت جامعه هنري اطرافم آشنا كرد. من به عنوان يك نمايشنامه‌نويس و داستان نويس، متاسفانه يا خوشبختانه يكي از مخاطبان اصلي‌ام همين جامعه روشنفكري اطرافم هستند.(ادامه)
واکنش نمایندگان‌کنگره به سخنان اوباما درباره ایران
(ادامه)
شمال نیوز: اگر شهرداری به وظایف مربوط به خود بپردازد، بسیاری از مشکلات حل می شود، در حال حاضر شهرداری به یک عابر بانک برای دستگاههای اجرایی تبدیل شده است. شهرداری بابل «عابربانک» ادارات دولتی نیست !
شمال نیوز: اگر شهرداری به وظایف مربوط به خود بپردازد، بسیاری از مشکلات حل می شود، در حال حاضر شهرداری به یک عابر بانک برای دستگاههای اجرایی تبدیل شده است.(ادامه)
اعلام همبستگی حماس با حزب الله
(ادامه)
شمال نیوز : ملی سازی ظرفیت ها ،فرصت، مسائل ومشکلات استان و انعکاس آنها در شبکه های سراسری، تلاش برای همگرایی و وحدت گفتمانی بین کنشگران توسعه ، حذف ملاحظات شهرگرایی در شبکه تبرستان ، بازنگری در رویکردها و برنامه های شبکه ، تقویت فرهنگ بومی و محلی ، مشارکت با.... صداو سیمای مرکزمازندران جریان ساز یا مناسبت گرا
شمال نیوز : ملی سازی ظرفیت ها ،فرصت، مسائل ومشکلات استان و انعکاس آنها در شبکه های سراسری، تلاش برای همگرایی و وحدت گفتمانی بین کنشگران توسعه ، حذف ملاحظات شهرگرایی در شبکه تبرستان ، بازنگری در رویکردها و برنامه های شبکه ، تقویت فرهنگ بومی و محلی ، مشارکت با....(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
عکس/پیوستن یک خانم دکتر به مدافعان حرم
استاد دانشگاه لبنان در سفر به شهر مقدس سامراء به حرم مطهر امامین عسکریین(ع) مشرف شد. (ادامه)
آقایی مشاور امنیتی استاندار شد
(ادامه)
عکس/حرکت قابل تحسین هواداران ایرانی دراسترالیا
چند هوادار تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با امارات زباله های سکوهای ورزشگاه را جمع کردند.(ادامه)
نقش "پارتي" در ادارات از زبان نمایندگان مجلس
حتما براي شما هم پيش آمده كه براي كاري به يك اداره يا دستگاه دولتي مراجعه كرده باشيد و متوجه شده باشيد كه بدون پارتي يا سفارش كارتان پيش نمي‌رود.(ادامه)
تصویری از دیدار شهید جهاد مغنیه با رهبرمعظم انقلاب
(ادامه)
پيام شهردار ساري در محكوميت اهانت به پيامبر(ص)
(ادامه)
سپاه: اسرائیل منتظر صاعقه‌ ویرانگر ما باشد
سرلشکر جعفری در پیامی به مناسبت شهادت سردار محمد علی‌ الله‌دادی تاکید کرد: سپاه همان طور که در صحنه‌ی جنگ های گذشته لبنان و فلسطین نشان داده است، تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد. (ادامه)
الیمستان روستایی توریستی از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل در استان مازندران، است که به طلای سبز ایران مشهور است و دارای مه غلیظ و جنگل های سرسبز و انبوه می باشد.  قله الیمستان هم یکی دیگر از جاذبه های این روستا است که حدود ۲۵۱۰ متر ارتفاع دارد الیمستان؛ بهشت گمشده مازندران(خبر)
الیمستان روستایی توریستی از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل در استان مازندران، است که به طلای سبز ایران مشهور است و دارای مه غلیظ و جنگل های سرسبز و انبوه می باشد. قله الیمستان هم یکی دیگر از جاذبه های این روستا است که حدود ۲۵۱۰ متر ارتفاع دارد (ادامه)
قبلي 1 ... 43 44 45 46 47 48

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.