.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خودکشی خانوادگی دریکی ازروستاهای گیلان
شمال نیوز: یک زن پس از خودکشی فرزندش روی قبر آن خود کشی کرد (ادامه)
خوردن این نوشیدنی شما لاغر می کند
دانه کتان دارای ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب، و فیبر، است و باعث می شود روده بهتر کار کند در نتیجه سموم تهدیدی کننده سلامت از بدن بیرون می رود. (ادامه)
گران قیمت‌ترین کشتی تفریحی دنیا +عکس
"Allure of the Seas" گران قیمت ترین کشتی تفریحی جهان است که یک سفر دریایی با آن هیچوقت از ذهن ها پاک نخواهد شد. این کشتی 360 متر طول دارد و وزن آن تقریبا 100 هزار تن تخمین زده شده است. (ادامه)
عکسهای دیدنی از استرآباد تا گرگان
(ادامه)
اولین اظهارات پادشاه جدید عربستان در مورد ایران
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
شمال نیوز : هر چه نگرانی ها از شیوع دوباره آنفلوانزای مرغی و اخباری که از جان باختن چند تن بر اثر ابتلا به آن در شرق آسیا به گوش می‌رسید، برای دوست داران حیات وحش کشورمان حائز اهمیت بود و نوید تعطیلی صید و شکار را به همراه داشت، اما اخبار رسیده حکایت از آن دارد که این امیدها سرابی بیش نبوده است.... تالاب‌های فریدونکنار؛ مکانی برای ضیافت و کشتار!
شمال نیوز : هر چه نگرانی ها از شیوع دوباره آنفلوانزای مرغی و اخباری که از جان باختن چند تن بر اثر ابتلا به آن در شرق آسیا به گوش می‌رسید، برای دوست داران حیات وحش کشورمان حائز اهمیت بود و نوید تعطیلی صید و شکار را به همراه داشت، اما اخبار رسیده حکایت از آن دارد که این امیدها سرابی بیش نبوده است....(ادامه)
جنایت وحشیانه داعش در نینوا +عکس (18+)
یکی از نیروهای پیشمرگه کردستان عراق که به اسارت عناصر داعش درآمده بود ذبح شد (ادامه)
درمان سنتی کبدچرب
(ادامه)
اصول گرایان نزدیک به مصباح یزدی و یا حداد عادل و دوستانش در صورت کسب اکثریت مجلس قطعا دیگر به لاریجانی برای ریاست مجلس اعتماد نخواهند کرد به خاطر همین به دنبال رسیدن به گزینه‌ای مطلوب برای این کار هستند.
مرد لابی‌های مجلس، لاریجانی را دور می‌زند؟(خبر)
اصول گرایان نزدیک به مصباح یزدی و یا حداد عادل و دوستانش در صورت کسب اکثریت مجلس قطعا دیگر به لاریجانی برای ریاست مجلس اعتماد نخواهند کرد به خاطر همین به دنبال رسیدن به گزینه‌ای مطلوب برای این کار هستند. (ادامه)
حکم پرونده دو نماینده مجلس صادر شد
حجت الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی رییس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری گفت: دو نفراز نمایندگان فعلی مجلس که یکی قبلا مدیر کل و دیگری رییس یک سازمان بوده است تخلفات زیادی داشته اند که برای آنها پنج سال و ده سال محرومیت از خدمات دولتی صادر کردیم. البته چون الآن نماینده مجلس هستند و تا زمانی که در مجلس هستند قانون اجازه برخورد با آنها را نمی دهد، بعد از اینکه دوران نمایندگی آنها تمام شد این حکم اجرا می شود.(ادامه)
قیمت انواع خودرو در بازار و کارخانه (جدول)
اگر قصد خرید خودرو دارید، جدول قیمت انواع خودرو با تفکیک کارخانه، نام و مدل خودرو، قیمت اعلامی از سوی نمایندگی و فروش در بازار را در ادامه مطلب آورده‌ایم که می‌توانید بدین وسیله از حدود قیمت های خودرو در این روز مطلع شوید. (ادامه)
تالاب‌های فریدونکنار؛ مکانی برای ضیافت و کشتار!
از تدارک چند ده تن غذا برای میهمانان از راه رسیده تا کشتار بی حد و حسابشان، تالاب‌های شمالی کشورمان اسیر آنچنان تعارضی است که در دنیا بی‌مثال و چه بسا بی‌سابقه است؛ اینقدر که می‌توان پرسید آیا دسته اول برای رونق کاسبی دسته دوم تلاش نمی‌کنند؟! (ادامه)
معاون اول دولت دهم در نامه‌ای افشاگرانه به سوابق دوستی خود با محمود احمدی‌نژاد اشاره و با گلایه از وی اعلام کرد: گیریم که امروز در منظر مردم محکوم شدم اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد.

رحیمی محکوم امروز، چوب آبروبری‌های شما را می‌خورد/ بازی را در صحنه رفاقت باختم/ مرا سکه یک پول کردید
معاون اول دولت دهم در نامه‌ای افشاگرانه به سوابق دوستی خود با محمود احمدی‌نژاد اشاره و با گلایه از وی اعلام کرد: گیریم که امروز در منظر مردم محکوم شدم اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه
(ادامه)
حقوق نیروهای شهرداری رشت نباید پایمال شود
(ادامه)
شرایط تکثیرماهی در رودخانه‌های گیلان صفر است
(ادامه)
دفن زباله در استان‌های شمالی ممنوع است
(ادامه)
افشای تخلف سنگین مدیر ارشد دولت قبل
رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری از صدور حکم انفصال دائم از خدمت برای یکی از مدیران ارشد نهاد ریاست‌جمهوری در دوره احمدی‌نژاد خبر داد.(ادامه)
کارت زرد مجلس به فانی
مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز از پاسخ‌های فانی قانع نشد.(ادامه)
فرار بزرگ فوتبالیست معروف سرباز
(ادامه)
برگزاری نشست هم‌اندیشی دریای خزر درگرگان
نشست هم‌اندیشی دریای خزر 7 اسفند در گرگان برگزار می‌شود(ادامه)
درخواست ویژه لاریجانی از دولت
(ادامه)
محکومیت ظریف یا رحیمی؟
نه به واسطه آنکه مردم اینگونه فکر می‌کنند بلکه به واسطه آنکه اساسا از نظر مصالح و منافع ملی هم این دوخبر دارای وزن و اهمیت بسیار متفاوتی هستند. دومی اساسا اهمیتی نداشت. یکی از مسوولان ارشد دولت گذشته مرتکب خطایی بسیار جزیی شده، دادگاه رسیدگی را صورت داده و او را مجرم شناخته است. حکم محکومیت نیز به وی ابلاغ شده و عن‌قریب به زندان خواهد رفت. اموالی را هم که از بیت‌المال برده بود ظاهرا بازگردانده شده و نگرانی از این بابت نیست.(ادامه)
انتقاد نماینده مجلس به تاريخ توليد جعلي
نايب رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس، با انتقاد از ضعف نظارت بر بازار توليد محصولات غذايي با تاريخ توليد جعلي، از تشکيل کميته‌اي مشترک مجلس و دولت براي بررسي و پيگيري اين موضوع خبر داد.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
جایگزینی کدملی به جای دفترچه بیمه
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از تحت‌پوشش قراردادن نزدیک به هشت میلیون نفر از اقشار نیازمند حمایت توسط سازمان متبوعش خبر داد و افزود که این سازمان تعهدات بیمه سلامت را نیز افزاش می‌دهد.(ادامه)
تکلیف جدید مجلس به وزارت جهاد کشاورزی
با همکاری سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور مکلف به رفع تداخلات ناشی از اجرای مقررات موازی در اراضی ملی و دولتی شد.(ادامه)
حاج قاسم سلیمانی در کنار پدر/عکس
(ادامه)
شهرداری ساری به نوزادان هدیه می دهد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.