.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی ۱۴۰۱
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: فردا (دهم تیرماه) آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ است.(ادامه)
هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست. مجمع تشخیص مصلحت «تناسبی شدن انتخابات» را مغایر با سیاست‌های کلی دانست
هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را مغایر با برخی سیاست‌های کلی و دارای ابهام دانست.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ماده واحده لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده با عمر حداکثر پنج سال از زمان ترخیص از گمرک، موافقت کردند. لایحه واردات خودرو‌های کارکرده با عمر حداکثر ۵ سال، تصویب شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ماده واحده لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده با عمر حداکثر پنج سال از زمان ترخیص از گمرک، موافقت کردند.(ادامه)
شورای رقابت اعلام کرد: کسانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند و عمر خودروی مرتبط با آن پلاک بیش از ۵ سال باشد، می‌توانند در سامانه ثبت نام خرید خودرو شرکت کنند. شرط پلاک فعال برای چه کسانی لغو شد؟
شورای رقابت اعلام کرد: کسانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند و عمر خودروی مرتبط با آن پلاک بیش از ۵ سال باشد، می‌توانند در سامانه ثبت نام خرید خودرو شرکت کنند.(ادامه)
شمال نیوز:  به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت.

90 سال قدمت و خدمت بانک کشاورزی / اولویت خرید ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته باهدف گسترش مکانیزاسیون کشاورزی / بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌ها
شمال نیوز: به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت. (ادامه)
 توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید. نامه انتقادی «افشاگر شاسی‌بلندها» / آقای رئیس مجلس! از ملت «عذرخواهی» کنید
توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است. موافقت مجلس با «کاهش ساعت کاری» کارکنان دولت + متن کامل لایحه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است.(ادامه)
رئیس سازمان امور مالیاتی آماری از مالیات مقطوع پرداختی اصناف و مشاغل (مشمولین تبصره ماده ۱۰۰) ارائه کرد. آماری از پرداخت مالیات اصناف و مشاغل
رئیس سازمان امور مالیاتی آماری از مالیات مقطوع پرداختی اصناف و مشاغل (مشمولین تبصره ماده ۱۰۰) ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد.

موافقت مجلس با تعطیلی ۲ روز آخر هفته/ شنبه‌ها تعطیل می‌شود یا پنجشنبه‌ها؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد. (ادامه)
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود. موانع مولدسازی ‌برداشته شد/ "نظارتی‌ها" شجاعت را از مدیران نگیرند
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود.(ادامه)
منظور از انتخابات تناسبی آن است که در شهرهایی که بیش از چهار کرسی نمایندگی دارند، آرای داوطلبان منفرد و منتخبان فهرستی، به نسبت تعداد آراء، از کرسی های نمایندگی سهم داشته باشند. انتخابات مجلس تناسبی می‌شود؟/ منظور از انتخابات تناسبی چیست؟
منظور از انتخابات تناسبی آن است که در شهرهایی که بیش از چهار کرسی نمایندگی دارند، آرای داوطلبان منفرد و منتخبان فهرستی، به نسبت تعداد آراء، از کرسی های نمایندگی سهم داشته باشند.(ادامه)
جزئیات واگذاری زمین دولتی به خانوارهای دارای ۳ فرزند
دولت در راستای قانون جوانی جمعیت به خانوارهای دارای سه فرزند که فرزند سوم آنها از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده، زمین‌هایی با قیمت بسیار پایین و اقساط ۱۰ ساله واگذار می‌کند؛ نکته قابل توجه این است زمین‌ها به کسانی که قبلا مسکن مهر دریافت کرده‌اند نیز تعلق می‌گیرد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
خبر مهم برای کارمندان / ساعات کاری کارمندان کم می شود؟
حسن لطفی در تشریح جزییات دستورکار (دو‌شنبه هفتم خردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در این نشست لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری برای کاهش ساعات اداری مورد بررسی قرار گرفت.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که انتخابات مجلس به صورت تناسبی در حوزه انتخابیه تهران برگزار شود. انتخابات مجلس در تهران به صورت «تناسبی» برگزار می‌شود / هر داوطلب می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از صرفاً یک فهرست نامزد شود / رأی‌دهندگان می‌توانند به نامزد‌های منفرد یا یک «فهرست» رای دهند / تعداد منتخبان هر «فهرست» بر اساس درصد رای آن فهرست تعیین می‌شود(خبر)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که انتخابات مجلس به صورت تناسبی در حوزه انتخابیه تهران برگزار شود.(ادامه)
 شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مازندران دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست  جمهوری به استان مازندران را تشریح کرد . دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست جمهوری به مازندران تشریح شد
شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مازندران دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست جمهوری به استان مازندران را تشریح کرد .(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند. لایحه عفاف یا گسترش بی‌حجابی؟!
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند.(ادامه)
طبق لایحه برنامه هفتم توسعه حداقل سن لازم برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور برای زنان ۴۵ و مردان ۵۰ سال‌ تعیین شده است. حداقل و حداکثر سن بازنشستگی تعیین شد/ جزییات جدید از برنامه هفتم توسعه
طبق لایحه برنامه هفتم توسعه حداقل سن لازم برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور برای زنان ۴۵ و مردان ۵۰ سال‌ تعیین شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه در حال حاضر طرحی به نام به روستا باز می‌گردیم وجود دارد گفت: مردم می‌توانند برای برگشتن به روستا در سایت ثبت نام کنند، که تا کنون حدود ۸ هزار خانواده برای بازگشت به روستاهای خود ثبت نام کرده‌اند. برای بازگشت به روستای خود در سایت بنیاد برکت ثبت‌نام کنید / بازگشت ۸ هزار خانواده به روستاها
شمال نیوز : مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه در حال حاضر طرحی به نام به روستا باز می‌گردیم وجود دارد گفت: مردم می‌توانند برای برگشتن به روستا در سایت ثبت نام کنند، که تا کنون حدود ۸ هزار خانواده برای بازگشت به روستاهای خود ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
تغییر ساعت کاری ادارات/ پنجشنبه ها سراسر کشور تعطیل می شود؟
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره هدف دولت از تعطیلی سراسری روزهای پنجشنبه در کشور، گفت: ایجاد اوقات فراغت برای خانواده و فراهم شدن شرایط برای سفرهای کوتاه مدت به منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در خانواده‌ها است.(ادامه)
افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس را دارند باید ۶ ماه قبل از زمان ثبت‌نام یعنی تا ۱۹ خردادماه از سمت خود استعفا دهند. شرایط شرکت در انتخابات مجلس/ داوطلبان باید تا ۱۹ خرداد از شغل خود استعفا دهند
افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس را دارند باید ۶ ماه قبل از زمان ثبت‌نام یعنی تا ۱۹ خردادماه از سمت خود استعفا دهند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجلس گفت: در تبصرهٔ ۱۸ قانون بودجه، که درباره اشتغال‌زایی است، با نظر یکپارچهٔ مجلس و نظر مثبت رئیس‌جمهور محترم، امسال مصوب کردیم کل اعتبار مربوط به اشتغال به حساب استان‌ها واریز شود. ۱۰۰ هزار میلیارد تومان ‌نقدینگی ‌در اختیار استان‌هاست / اختیار بودجه اشتغال به استان‌ها واگذار شد
شمال نیوز : رئیس مجلس گفت: در تبصرهٔ ۱۸ قانون بودجه، که درباره اشتغال‌زایی است، با نظر یکپارچهٔ مجلس و نظر مثبت رئیس‌جمهور محترم، امسال مصوب کردیم کل اعتبار مربوط به اشتغال به حساب استان‌ها واریز شود.(ادامه)

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور در خصوص مصوبه ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۲ ایراداتی را مطرح کرده است. نامه مهم قالیباف به رئیسی درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور در خصوص مصوبه ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۲ ایراداتی را مطرح کرده است.(ادامه)

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد. جزئیات کامل لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد.(ادامه)
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس + جزئیات
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.(ادامه)
نمایندگان مجلس عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت داوطلب انتخابات مجلس را منوط به ارائه مستندات کردند. عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت داوطلب باید با ارائه مستندات صورت گیرد
نمایندگان مجلس عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت داوطلب انتخابات مجلس را منوط به ارائه مستندات کردند.(ادامه)
جزییات لایحه «نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها»
به رغم وجود برخی ضوابط و چهارچوب‌ها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلا‌های قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی دیده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادی‌های عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.(ادامه)
انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران صبح امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار شد. ترکیب هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران مشخص شد/ انتخاب یک مازندرانی در هیات رئیسه
انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران صبح امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.