.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با دستور رئیس‌جمهور، به منظور کمک به اقتصاد خانوارها در شرایطی که کشور با سرمای بی‌سابقه مواجه شده بود، تعرفه افزایش یافته گاز با تخفیف ۷۰ درصدی محاسبه می شود.

دستور رئیسی برای تخفیف ۷۰ درصدی تعرفه‌های افزایش‌یافته گاز
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با دستور رئیس‌جمهور، به منظور کمک به اقتصاد خانوارها در شرایطی که کشور با سرمای بی‌سابقه مواجه شده بود، تعرفه افزایش یافته گاز با تخفیف ۷۰ درصدی محاسبه می شود. (ادامه)
مسئول تعرفه شرکت ملی گاز اعلام کرد: مشترکانی که در پله های یک تا ۳ قرار دارندهیچ افزایش تعرفه ای نداشته اند. پله های ۴ تا ۶ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد و پله های ۷ تا ۱۰ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته اند. مشترکانی که در پله های یک تا ۳ قرار دارندهیچ افزایش تعرفه ای نداشته اند. پله های ۴ تا ۶ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد و پله های ۷ تا ۱۰ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته اند ....(خبر)
مسئول تعرفه شرکت ملی گاز اعلام کرد: مشترکانی که در پله های یک تا ۳ قرار دارندهیچ افزایش تعرفه ای نداشته اند. پله های ۴ تا ۶ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد و پله های ۷ تا ۱۰ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته اند.(ادامه)
افرادی که به هر دلیلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود هستند، با دارا بودن شرایطی می‌توانند این کار را از طریق طی کردن مراحل قانونی انجام دهند. شرایط تغییر نام خانوادگی در شناسنامه
افرادی که به هر دلیلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود هستند، با دارا بودن شرایطی می‌توانند این کار را از طریق طی کردن مراحل قانونی انجام دهند. (ادامه)
مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: پزشکانی که به هر بهانه ای از دستگاه های کارتخوان برای دریافت وجوه بیماران استفاده نمی نمایند، از تسهیلات موضوع تبصره ماده ۱۰۰ در زمان تسلیم اظهارنامه محروم خواهند شد. ۵۰ درصد پزشکان کارتخوان ندارند!
مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: پزشکانی که به هر بهانه ای از دستگاه های کارتخوان برای دریافت وجوه بیماران استفاده نمی نمایند، از تسهیلات موضوع تبصره ماده ۱۰۰ در زمان تسلیم اظهارنامه محروم خواهند شد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور احکام برای دو متهم دستگیرشده در حوادث و اغتشاشات اخیر در ساری و قائمشهر خبر داد. صدور احکام برای ۲ متهم اغتشاشات در ساری و قائمشهر
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور احکام برای دو متهم دستگیرشده در حوادث و اغتشاشات اخیر در ساری و قائمشهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مطابق ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، فقط مجازات اَشد مندرج در دادنامه قابل اجراء است و نوبت به سایر مجازات‌ها نمی‌رسد مگر مجازات اَشد به یکی از علل قانونی تقلیل یابد یا تبدیل شود. صدور احکام برای ۲ متهم اغتشاشات در ساری و قائم شهر
شمال نیوز : مطابق ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، فقط مجازات اَشد مندرج در دادنامه قابل اجراء است و نوبت به سایر مجازات‌ها نمی‌رسد مگر مجازات اَشد به یکی از علل قانونی تقلیل یابد یا تبدیل شود.(ادامه)
نیکزاد گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است. نیکزاد: استیضاح ۹ وزیر روی میز هیئت رئیسه است
نیکزاد گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.(ادامه)
دولت در لایحه بودجه سال آینده پرداخت متوسط حقوق به همه کارکنان و بازنشستگان را تحت هر عنوانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان مجاز دانسته و پرداخت بیشتر از آن تحت هر عنوانی را ممنوع کرده است. سقف حقوق در سال آینده مشخص شد / تفاوت بیشترین و کمترین حقوق در سال ۱۴۰۲
دولت در لایحه بودجه سال آینده پرداخت متوسط حقوق به همه کارکنان و بازنشستگان را تحت هر عنوانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان مجاز دانسته و پرداخت بیشتر از آن تحت هر عنوانی را ممنوع کرده است.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: اعتصاب غذای تعداد معدودی از متهمان زن مربوط به اغتشاشات، با تمایل خود زندانیان بوده و هیچ تهدیدی وجود نداشته است. ماجرای ادعای اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان زن در البرز
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: اعتصاب غذای تعداد معدودی از متهمان زن مربوط به اغتشاشات، با تمایل خود زندانیان بوده و هیچ تهدیدی وجود نداشته است.(ادامه)
میرکاظمی گفت: سال آینده روند کاهشی تورم ادامه پیدا می کند و وقتی کسری بودجه ایجاد نشود می توانیم تورم را مدیریت کنیم. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم سال آینده کاهشی است
میرکاظمی گفت: سال آینده روند کاهشی تورم ادامه پیدا می کند و وقتی کسری بودجه ایجاد نشود می توانیم تورم را مدیریت کنیم.(ادامه)
بسیاری از متقاضیان مسکن مهر بعد از گذشت یک دهه همچنان چشم انتظار تحویل واحدهای خود هستند طبق وعده وزیر راه وشهرسازی اجرای این پروژه ها از طریق صندوق ملی مسکن سرعت گرفته است. پایان چشم انتظاری متقاضیان مسکن مهر در آینده نزدیک
بسیاری از متقاضیان مسکن مهر بعد از گذشت یک دهه همچنان چشم انتظار تحویل واحدهای خود هستند طبق وعده وزیر راه وشهرسازی اجرای این پروژه ها از طریق صندوق ملی مسکن سرعت گرفته است.(ادامه)
حقوق تا 7 میلیون از مالیات معاف شد
در لایحه بودجه سال آینده، معافیت مالیاتی حقوق تا هفت میلیون تومان (درآمد سالانه ۸۴ میلیون تومان) تعیین شده است.(ادامه)
جواد روحی یکی از سرکردگان اصلی اغتشاشات نوشهر که به جان باختن ۵ نفر انجامید به اعدام محکوم شده است. چرا جواد روحی به اعدام محکوم شد؟
جواد روحی یکی از سرکردگان اصلی اغتشاشات نوشهر که به جان باختن ۵ نفر انجامید به اعدام محکوم شده است.(ادامه)
در حوادث و اغتشاشات شهرستان نوشهر که جواد روحی لیدری گروهی از اغتشاشاگران و افراد حاضر در تجمع را برعهده داشته و شهروندان را تحریک و تشویق به آشوب می‌کرده است، متاسفانه ۵ نفر جان خود    ....
جواد روحی یکی از عاملان نا آرامی ها در نوشهر به اعدام محکوم شد/ اقرار صریح متهم به آتش زدن قرآن کریم + جزییات
در حوادث و اغتشاشات شهرستان نوشهر که جواد روحی لیدری گروهی از اغتشاشاگران و افراد حاضر در تجمع را برعهده داشته و شهروندان را تحریک و تشویق به آشوب می‌کرده است، متاسفانه ۵ نفر جان خود .... (ادامه)
در روزهای گذشته پیش‌نویس لایحه تعزیرات که توسط معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه تدوین شده است، برای طی مراحل تقنینی تقدیم دولت شد. قانون جدید حجاب تهیه شد/ بی حجابی جرم است، نه کم حجابی/ مجازاتها جزای نقدی،ممانعت از خروج از کشور، ممنوعیت استخدام/ گشت ارشاد دیگر نیست
در روزهای گذشته پیش‌نویس لایحه تعزیرات که توسط معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه تدوین شده است، برای طی مراحل تقنینی تقدیم دولت شد.(ادامه)
نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس با اولویت بررسی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت موافقت کردند. طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در اولویت بررسی مجلس قرار گرفت
نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس با اولویت بررسی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت موافقت کردند.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است. کیفرخواست دو فرانسوی به اتهام جاسوسی صادر شده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است.(ادامه)
مرجع اعلام آمار در کشور مشخص است و آمارهای اقتصادی ارائه شده از سوی رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و یا هر کدام از دولتمردان دیگر مستند به آمارهایی است که مرکز آمار ایران و بانک مرکزی ارائه می‌دهد؛ مراجعی که در دولت قبل و سنوات گذشته به صورت دوره ای ارائه آمار داشته و اکنون نیز دارند. پاسخ وزارت اقتصاد به پرسش «چه کسی به رئیس‌جمهوری آمار می‌دهد»
مرجع اعلام آمار در کشور مشخص است و آمارهای اقتصادی ارائه شده از سوی رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و یا هر کدام از دولتمردان دیگر مستند به آمارهایی است که مرکز آمار ایران و بانک مرکزی ارائه می‌دهد؛ مراجعی که در دولت قبل و سنوات گذشته به صورت دوره ای ارائه آمار داشته و اکنون نیز دارند.(ادامه)
معاون روابط کار وزارت تعاون، ‌ضوابط مربوط به میزان، نحوه، محاسبه و پرداخت عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار را اعلام کرد. کسانی که بیمه تامین اجتماعی هستند بخوانند | عیدی بیمه شدگان تامین اجتماعی تغییر کرد
معاون روابط کار وزارت تعاون، ‌ضوابط مربوط به میزان، نحوه، محاسبه و پرداخت عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار را اعلام کرد.(ادامه)
یک فعال کارگری با اعلام برآورد هزینه‌های سبد معیشت کارگران گفت: رقم دستمزد کارگران پس از مشخص شدن مبلغ هزینه سبد معیشت در کمیته دستمزد با حضور شرکای اجتماعی و در شورای عالی کار تعیین خواهد شد. هزینه سبد معیشت کارگران چقدر می شود؟//دستمزد ۱۴۰۲ اینگونه تعیین خواهد شد
یک فعال کارگری با اعلام برآورد هزینه‌های سبد معیشت کارگران گفت: رقم دستمزد کارگران پس از مشخص شدن مبلغ هزینه سبد معیشت در کمیته دستمزد با حضور شرکای اجتماعی و در شورای عالی کار تعیین خواهد شد.(ادامه)
موضوع اولویت بررسی لایحه برنامه و بودجه یکی از موضوعات مطروحه بین مجلس و دولت است که در سومین نامه قالیباف به رئیسی بر اولویت برنامه هفتم توسعه تاکید شده است. ارسال سومین نامه قالیباف به رئیسی درباره لایحه برنامه هفتم توسعه
موضوع اولویت بررسی لایحه برنامه و بودجه یکی از موضوعات مطروحه بین مجلس و دولت است که در سومین نامه قالیباف به رئیسی بر اولویت برنامه هفتم توسعه تاکید شده است.(ادامه)
این کمیسیون ماموریت دارد تا بهترین تصمیم را در زنجیره ساخت به عمل آورد اما متاسفانه این ماده به ابزاری برای شهرفروشی و کسب درامد تلقی شده است.

شهر فروشی زیر پرچم کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری / کسب در آمد از تخلفات ساخت و ساز
این کمیسیون ماموریت دارد تا بهترین تصمیم را در زنجیره ساخت به عمل آورد اما متاسفانه این ماده به ابزاری برای شهرفروشی و کسب درامد تلقی شده است. (ادامه)
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند. قبض گاز محرومان رایگان می‌شود
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند.(ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
کارفرمایانی که نیروی کار خود را از فارغ التحصیلان دانشگاهی جذب کنند، تا دو سال از معافیت حق بیمه سهم کارفرما برخوردار خواهند شد. کدام کارفرمایان از پرداخت حق بیمه معاف شدند؟
کارفرمایانی که نیروی کار خود را از فارغ التحصیلان دانشگاهی جذب کنند، تا دو سال از معافیت حق بیمه سهم کارفرما برخوردار خواهند شد.(ادامه)
رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد به سرعت راهکار پرداخت حقوق براساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.
پرداخت حقوق کارکنان دولت در سال آینده بر اساس میزان بهره‌وری صورت می‌گیرد
رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد به سرعت راهکار پرداخت حقوق براساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود. (ادامه)
شمال نیوز : در پی ئرج خبری با عنوان « ایجاد ۲۰۰ شغل جدید در مازندران لنگ دریافت مجوز است » در شمال نیوز ، سازمان جهاد کشاورزی مازندران با ارسال توضیحاتی ، به ابهامات موجود در این خبر پاسخ داد . توضیحات جهاد کشاورزی مازندران درباره یک خبر « شمال نیوز »
شمال نیوز : در پی ئرج خبری با عنوان « ایجاد ۲۰۰ شغل جدید در مازندران لنگ دریافت مجوز است » در شمال نیوز ، سازمان جهاد کشاورزی مازندران با ارسال توضیحاتی ، به ابهامات موجود در این خبر پاسخ داد .(ادامه)
سپهر خلجی در جریان ابلاغ آیین‌نامه جدید «چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت وزیران و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت» جایگزین علی بهادری جهرمی شد. رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب شد/سپهر خلجی جایگزین علی بهادری شد
سپهر خلجی در جریان ابلاغ آیین‌نامه جدید «چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت وزیران و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت» جایگزین علی بهادری جهرمی شد.(ادامه)
مجلس جزئیات تعیین ساز و کار اسقاط خودرو برگزار شد مجلس جزئیات تعیین ساز و کار اسقاط خودرو برگزار شد مجلس جزئیات تعیین ساز و کار اسقاط خودرو برگزار شد
مجلس جزئیات تعیین ساز و کار اسقاط خودرو برگزار شد مجلس جزئیات تعیین ساز و کار اسقاط خودرو برگزار شد(ادامه)
در تبصره ۵ این لایحه آمده ساعات کار کارمندان از ۴۴ ساعت کار در هفته و ۱۷۶ ساعت در ماه، به ۴۲ ساعت و ۳۰ دقیقه در هفته و ۱۷۰ ساعت کار در ماه تغییر می‌کند. دولت خواستار کاهش ساعت کار کارمندان شد
در تبصره ۵ این لایحه آمده ساعات کار کارمندان از ۴۴ ساعت کار در هفته و ۱۷۶ ساعت در ماه، به ۴۲ ساعت و ۳۰ دقیقه در هفته و ۱۷۰ ساعت کار در ماه تغییر می‌کند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 89 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.