.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در تبصره ۵ این لایحه آمده ساعات کار کارمندان از ۴۴ ساعت کار در هفته و ۱۷۶ ساعت در ماه، به ۴۲ ساعت و ۳۰ دقیقه در هفته و ۱۷۰ ساعت کار در ماه تغییر می‌کند. دولت خواستار کاهش ساعت کار کارمندان شد
در تبصره ۵ این لایحه آمده ساعات کار کارمندان از ۴۴ ساعت کار در هفته و ۱۷۶ ساعت در ماه، به ۴۲ ساعت و ۳۰ دقیقه در هفته و ۱۷۰ ساعت کار در ماه تغییر می‌کند.(ادامه)
حقوق بازنشستگان ۳ برابر شد!
مطابق توضیحات تبصره بند (۱-۲) برای افرادی که پس از اجرای این قانون یعنی پس از تاریخ اول مهر ۱۴۰۱ بازنشسته شده یا می‌شوند نیز ۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال به حقوق بازنشستگی آنان اضافه می‌گردد.(ادامه)
وی گفت:  شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند. کنایه سنگین نماینده شمالی به رئیسی/ با تفاسیر شما ۹۰ درصد وزرا باید کنار بروند
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند.(ادامه)
وی گفت:  شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند. کنایه سنگین نماینده شمالی به رئیسی/ با تفاسیر شما ۹۰ درصد وزرا باید کنار بروند
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: دستگاه های متولی باید موضوع قانون تسهیل صدور مجوزها و رفع موانع کسب و کار را به طور جدی دنبال و روند اجرایی آن را شتاب بخشند. استاندارمازندران: ادارات اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها را شتاب بخشند
استاندار مازندران گفت: دستگاه های متولی باید موضوع قانون تسهیل صدور مجوزها و رفع موانع کسب و کار را به طور جدی دنبال و روند اجرایی آن را شتاب بخشند. (ادامه)
کشت طلای سبز در جویبار
مازندران با وجود داشتن خاکی که از جنس طلاست، می‌تواند در همه زمینه‌های کشاورزی سرآمد تولید و بی‌نیاز از واردات محصولات کشاورزی باشد؛ در همین رابطه یک کشاورز جویباری اقدام به کشت ریحان در زمین خود کرده است.(ادامه)
افزایش حقوق کارمندان از آبان اعمال می شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:اصلاحات افزایش حقوق کارمندان و مابه التفاوت مهرماه در آبان پرداخت می شود.(ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد. بخشنامه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جدول دریافتی‌ها
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.(ادامه)
بخشنامه اجرایی قانون ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.(ادامه)
تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت بین استاندار مازندران و رییس مرکز ملی فضای مجازی به منظور حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی امضا شد امضای تفاهم نامه همکاری میان مازندران و مرکز ملی فضای مجازی
تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت بین استاندار مازندران و رییس مرکز ملی فضای مجازی به منظور حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی امضا شد(ادامه)
 تفاهم‌نامه همکاری ومشارکت بین استاندار مازندران و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور به منظور استفاده از ظرفیت و توانمندی های علمی و پژوهشی دستگاه‌ها و نهادهای استان امضا شد. مازندران با مرکز ملی فضای مجازی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد
تفاهم‌نامه همکاری ومشارکت بین استاندار مازندران و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور به منظور استفاده از ظرفیت و توانمندی های علمی و پژوهشی دستگاه‌ها و نهادهای استان امضا شد. (ادامه)
وزارت آموزش و پرورش بخشنامه ترمیم حقوق کارکنان را ابلاغ کرد؛ بر این اساس تمام معلمان طرح مهرآفرین تحت شمول قانون رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون مجدد قرار می‌گیرند. جزئیات ترمیم حقوق کارمندان آموزش و پرورش+ وضعیت رتبه بندی معلمان طرح مهر آفرین
وزارت آموزش و پرورش بخشنامه ترمیم حقوق کارکنان را ابلاغ کرد؛ بر این اساس تمام معلمان طرح مهرآفرین تحت شمول قانون رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون مجدد قرار می‌گیرند.(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه تعداد واحد‌های بوم‌گردی مازندران افزایش می‌یابد، گفت: تعداد ‌۳۵۰ اقامتگاه بوم‌گردی در استان خیلی کم است. تعداد واحد‌های بوم‌گردی مازندران افزایش می‌یابد
مدیرکل میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه تعداد واحد‌های بوم‌گردی مازندران افزایش می‌یابد، گفت: تعداد ‌۳۵۰ اقامتگاه بوم‌گردی در استان خیلی کم است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس مجلس به غیبت وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه نظارتی امروز «بهارستان»، واکنش تند و بی سابقه ای نشان داد. آقای خاندوزی شما یا خسته شدی یا رودربایستی داری!
شمال نیوز: رئیس مجلس به غیبت وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه نظارتی امروز «بهارستان»، واکنش تند و بی سابقه ای نشان داد.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه در اظهاراتی گفته، به احتمال زیاد همین میزان یارانه برای سال آینده ادامه داشته باشد. مبلغ یارانه 1402 چقدر است؟
رئیس سازمان برنامه و بودجه در اظهاراتی گفته، به احتمال زیاد همین میزان یارانه برای سال آینده ادامه داشته باشد.(ادامه)
فروش ارز از تاریخ ۱۵‏‏/۰۸‏‏/۱۴۰۱ تا اطلاع ثانوی با ارائه کارت ملی متقاضی امکان‌پذیر است. همچنین شناسایی مشتری باید حسب ضوابط ابلاغی بانک صورت پذیرد و علاوه بر ضوابط ... شرایط جدید فروش ارز در ۵ بانک/ چه افرادی می‌توانند ارز بخرند؟
فروش ارز از تاریخ ۱۵‏‏/۰۸‏‏/۱۴۰۱ تا اطلاع ثانوی با ارائه کارت ملی متقاضی امکان‌پذیر است. همچنین شناسایی مشتری باید حسب ضوابط ابلاغی بانک صورت پذیرد و علاوه بر ضوابط ...(ادامه)
مازندرانی که با بیش از ۳ هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی برای ۹۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است؛ ‌فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌اندازی خطوط تولیدی و صنعتی در این استان هستند. تقویت چرخه تولید در مازندران/ تزریق ۴ هزار میلیارد تومان به صنعت
مازندرانی که با بیش از ۳ هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی برای ۹۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است؛ ‌فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌اندازی خطوط تولیدی و صنعتی در این استان هستند. (ادامه)
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: چیزی در حدود ۵۰ هزار نفر در استان هنوز از بیمه پایه برخوردار نیستند. حدود ۵۰ هزار نفر در مازندران بیمه پایه ندارند
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: چیزی در حدود ۵۰ هزار نفر در استان هنوز از بیمه پایه برخوردار نیستند.(ادامه)
میزان افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری اعلام شد
نمایندگان مجلس با افزایش حقوق ۹۰۰ هزار تومانی و افزایش پنج درصدی نسبت به حکم حقوقی شهریور ۱۴۰۱ بازنشستگان کشوری و لشکری موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای بکار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود. آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها ابلاغ شد / اصلاح آیین‌نامه انعقاد قراردادهای تسهیلات و تعهد مالی
شمال نیوز : به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای بکار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود.(ادامه)
آیین‌نامه واردات خودرو اصلاح شد
براساس آخرین اخبار اصلاحیه آیین‌نامه واردات خودرو با گذشت ۲۰ روز به تصویب هیئت وزیران رسیده است.(ادامه)
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نوسازی و بهسازی حدود ۱۰۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است گفت: سقف وام نوسازی ۴۵۰ میلیون تومان و در اطراف حرم‌های مطهر چهار شهر مشهد، قم شیراز و تهران ۶۰۰ میلیون تومان است. پرداخت وام ۴۵۰ میلیونی به ساکنان بافت فرسوده
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نوسازی و بهسازی حدود ۱۰۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است گفت: سقف وام نوسازی ۴۵۰ میلیون تومان و در اطراف حرم‌های مطهر چهار شهر مشهد، قم شیراز و تهران ۶۰۰ میلیون تومان است.(ادامه)
در حال پیگیری برای دریافت مجوز ویژه برای دستگاه‌هایی هستیم که برای واگذاری اموال مازاد خود همکاری نمی‌کنند، در این رابطه نامه‌ای از سوی سران سه قوه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است. نامه‌ سران سه قوه به دفتر رهبر انقلاب / «مجوز ویژه» درخواستی آنان چیست؟
در حال پیگیری برای دریافت مجوز ویژه برای دستگاه‌هایی هستیم که برای واگذاری اموال مازاد خود همکاری نمی‌کنند، در این رابطه نامه‌ای از سوی سران سه قوه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است.(ادامه)
شمال نیوز:

جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد. جزئیات کامل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان | جدول افزایش حقوق بر اساس نظرات دولت و مجلس
شمال نیوز: جدول افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان بر حسب نظرات دولت و مجلس منتشر شد.(ادامه)
سن فرسودگی وسایل نقلیه اعلام شد
جزئیات سن فرسودگی خودروهای فرسوده اعلام شد این سن برای خودروهای مختلف، متفاوت است.(ادامه)
شمال نیوز : کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با ۲۰۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. تصویب متناسب‌سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان در مجلس / میزان افزایش حقوق‌ها اعلام شد
شمال نیوز : کلیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با ۲۰۰ رای موافق در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.(ادامه)
در بخشی از گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس در مورد فوت مهسا امینی آمده است: هیچ‌گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی‌ در مواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. ....(خبر)
(ادامه)
اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک از سوی بانک مرکزی به روزرسانی و منتشر شد. فهرست بدهکاران بانکی به روز شد
اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک از سوی بانک مرکزی به روزرسانی و منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مازندران در اداره صمت شهرستان ساری برگزار و هیات رئیسه جدید اتاق مشخص شدند. ترکیب جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساری مشخص شد
شمال نیوز: انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مازندران در اداره صمت شهرستان ساری برگزار و هیات رئیسه جدید اتاق مشخص شدند.(ادامه)
شمال نیوز : هرشخص ایرانی می‌تواند با توجه به مواد قانون ثبت احوال کشور و مواردی که از سوی شورایعالی ثبت احوال به عنوان نام‌های ممنوعه و قابل تغییر اعلام می‌شود، نسبت به تغییر نام اقدام کند. نحوه تغییر نام در ثبت احوال؛ انتخاب چه نام‌هایی ممنوع است؟
شمال نیوز : هرشخص ایرانی می‌تواند با توجه به مواد قانون ثبت احوال کشور و مواردی که از سوی شورایعالی ثبت احوال به عنوان نام‌های ممنوعه و قابل تغییر اعلام می‌شود، نسبت به تغییر نام اقدام کند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 89 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.