.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : ۲۸ نماینده مجلس این هفته در صحن مجلس یا غایب بودند و یا تاخیر داشتند. کدام نمایندگان این هفته در صحن مجلس غایب بودند؟ / کیوان مرادیان و محسنی بندپی غایبان مازندرانی خانه ملت
شمال نیوز : ۲۸ نماینده مجلس این هفته در صحن مجلس یا غایب بودند و یا تاخیر داشتند.(ادامه)
رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد.

حمله با تبر ۲ جنگلبان بابلی را روانه بیمارستان کرد
رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد. (ادامه)
سامانه یکپارچه فروش خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد که این سامانه از روز دوشنبه ۲۰ شهریور تا پنجشنبه ۲۳ شهریور فعال خواهد شد. سامانه یکپارچه فروش خودرو از فردا فعال می‌شود
سامانه یکپارچه فروش خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد که این سامانه از روز دوشنبه ۲۰ شهریور تا پنجشنبه ۲۳ شهریور فعال خواهد شد.(ادامه)
اکوایران: توقیف سایت انتخاب در چند روز گذشته با واکنش‌هایی از سوی دولتمردان حسن روحانی مواجه شد. درخواست اسحاق جهانگیری از دولت رئیسی
اکوایران: توقیف سایت انتخاب در چند روز گذشته با واکنش‌هایی از سوی دولتمردان حسن روحانی مواجه شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران، طی گزارشی از عملکرد درخشان بانک کشاورزی در استان گفت: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه 1402،  مبلغ 148459  میلیارد ریال تسهیلات، به 124000 نفر از فعالین در زیربخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت كردند. پرداخت بیش از 148000 ميليارد ريال تسهيلات توسط بانك كشاورزي مازندران در دولت سیزدهم
شمال نیوز : مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران، طی گزارشی از عملکرد درخشان بانک کشاورزی در استان گفت: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه 1402، مبلغ 148459 میلیارد ریال تسهیلات، به 124000 نفر از فعالین در زیربخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت كردند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند. طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اصلاح شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.(ادامه)
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت. جلسه علنی آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت.(ادامه)
دعوا و درگیری بر سر لایحه عفاف و حجاب هنوز تمام نشده و هرکس نظری در این باره می‌دهد. اینبار یکی از نمایندگان مجلس انتقادات تند و تیزی درباره تصویب لایحه عفاف و حجاب به قالیباف کرد. درگیری لفظی نماینده مجلس با قالیباف بر سر لایحه حجاب+ فیلم
دعوا و درگیری بر سر لایحه عفاف و حجاب هنوز تمام نشده و هرکس نظری در این باره می‌دهد. اینبار یکی از نمایندگان مجلس انتقادات تند و تیزی درباره تصویب لایحه عفاف و حجاب به قالیباف کرد.(ادامه)
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال کرد. خبر خوش درباره حقوق کارمندان و کارگران / رای دیوان عدالت به نفع کارمندان و کارگران صادر شد
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال کرد.(ادامه)
هیأت وزیران با محاسبه هزینه درمان دهک‌های درآمدی یک تا سه به‌صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی و محاسبه نرخ این خدمات در مراکز غیردولتی با نرخ پایه بیمارستان‌های دولتی موافقت کرد. هزینه درمان دهک‌های یک تا سه رایگان شد
هیأت وزیران با محاسبه هزینه درمان دهک‌های درآمدی یک تا سه به‌صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی و محاسبه نرخ این خدمات در مراکز غیردولتی با نرخ پایه بیمارستان‌های دولتی موافقت کرد.(ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیئت دولت درخصوص واردات خودرو ویژه جانبازان و ایثارگران را ابلاغ کرد . ابلاغ مجوز واردات خودرو ویژه جانبازان
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیئت دولت درخصوص واردات خودرو ویژه جانبازان و ایثارگران را ابلاغ کرد .(ادامه)
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد. ابطال بخشنامه محرمانه برای استخدام هزاران نیروی خاص در آموزش و پرورش
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مردم در مجلس با کلیات و جزئیات لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری-صنعتی مازندران با ۱۲۴ رأی موافق موافقت کردند. لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری-صنعتی مازندران به تصویب رسید
شمال نیوز : نمایندگان مردم در مجلس با کلیات و جزئیات لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری-صنعتی مازندران با ۱۲۴ رأی موافق موافقت کردند.(ادامه)
 مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند.

مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند ....(خبر)
مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند. (ادامه)
شرکت ملی گاز ایران تعرفه‌ گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد. الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهرهای کشور تعیین شده است. جزئیات کامل تعرفه جدید گاز خانگی در سال ۱۴۰۲/ هزینه گاز بها افزایش یافت
شرکت ملی گاز ایران تعرفه‌ گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد. الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهرهای کشور تعیین شده است.(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
ستاد انتخابات کشور امروز سه شنبه در چهارمین اطلاعیه خود تاکید کرد که داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید حداقل ... داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس چه زمان باید از سمت خود استعفا می‌دادند؟
ستاد انتخابات کشور امروز سه شنبه در چهارمین اطلاعیه خود تاکید کرد که داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید حداقل ...(ادامه)
تاسیس مجدد وزارت بازرگانی می‌تواند به رشد تولید و رونق تجارت کمک کند. چرا وزارت بازرگانی پس از ۱۲ سال احیا می‌شود؟
تاسیس مجدد وزارت بازرگانی می‌تواند به رشد تولید و رونق تجارت کمک کند.(ادامه)
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود. این افراد با 10 سال سابقه کار بازنشسته می شوند!
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری با ابراز امیدواری از این‌که تا پایان ماه محرم و صفر لایحه عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی تبدیل به قانون شود، گفت که لایحه عفاف و حجاب در صحن علنی خارج از نوبت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. لایحه حجاب خارج از نوبت در مجلس بررسی می‌شود / قطعا قانون ناقص تصویب نخواهیم کرد / نیروی انتظامی ضابط است؛ نمی‌تواند حکم صادر کرده و یا جایی را پلمب کند؛ قاضی باید تصمیم‌گیری کند(خبر)
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری با ابراز امیدواری از این‌که تا پایان ماه محرم و صفر لایحه عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی تبدیل به قانون شود، گفت که لایحه عفاف و حجاب در صحن علنی خارج از نوبت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.(ادامه)
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
در روز‌های اخیر ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی دیوان عدالت اداری با واکنش‌های مختلفی روبرو بوده است. دیوان عدالت اداری براساس کدام مواد قانونی حکم انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور را باطل کرد؟
در روز‌های اخیر ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی دیوان عدالت اداری با واکنش‌های مختلفی روبرو بوده است.(ادامه)
با وجود افزایش قیمت کالاهای اساسی مانند مرغ در سال جاری اما تنها یارانه اعتباری سه دهک اول طی سال جاری افزایش یافته و به نظر نمی‌رسد که به دلیل کسری تبصره ۱۴ امکان افزایش یارانه نقدی نیز وجود داشته باشد. چرا امکان افزایش یارانه نقدی وجود ندارد؟
با وجود افزایش قیمت کالاهای اساسی مانند مرغ در سال جاری اما تنها یارانه اعتباری سه دهک اول طی سال جاری افزایش یافته و به نظر نمی‌رسد که به دلیل کسری تبصره ۱۴ امکان افزایش یارانه نقدی نیز وجود داشته باشد.(ادامه)
سخنگوی سازمان مالیات گفت: تعدادی از پزشکان به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان هستند که برای برخی از آن‌ها اخطاریه ارسال شده است. شناسایی مالیاتی پزشکانی که از روش کارت به کارت استفاده می‌کنند
سخنگوی سازمان مالیات گفت: تعدادی از پزشکان به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان هستند که برای برخی از آن‌ها اخطاریه ارسال شده است.(ادامه)
شمال نیوز: سازمان ثبت احوال کشور در سایت خود اعلام کرد که صاحبان برخی نام‌ها و نام‌های خانوادگی باید برای تغییر اسامی خود اقدام کنند. دارندگان برخی اسم و فامیل‌ها باید نام خود را تغییر دهند + جزئیات اسامی
شمال نیوز: سازمان ثبت احوال کشور در سایت خود اعلام کرد که صاحبان برخی نام‌ها و نام‌های خانوادگی باید برای تغییر اسامی خود اقدام کنند.(ادامه)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
شمال نیوز : معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای تنظیم بازار برنج ، سازمان‌های اقتصادی وابسته به جهاد کشاورزی خرید برنج در شالیکوبی‌ها سه استان شمالی را آغاز می‌کنند. واردات برنج ممنوع شد / تا اطلاع ثانوی
شمال نیوز : معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای تنظیم بازار برنج ، سازمان‌های اقتصادی وابسته به جهاد کشاورزی خرید برنج در شالیکوبی‌ها سه استان شمالی را آغاز می‌کنند.(ادامه)
رحمانی گفت: برای مشترکانی که تا ۱۰ درصد مصرف گاز خود را کاهش دهند به ازای هر مترمکعب مصرف ۵ برابر هزینه فرآورش گاز به‌عنوان پاداش لحاظ خواهد شد. مشترکان کم‌مصرف گاز پاداش می‌گیرند
رحمانی گفت: برای مشترکانی که تا ۱۰ درصد مصرف گاز خود را کاهش دهند به ازای هر مترمکعب مصرف ۵ برابر هزینه فرآورش گاز به‌عنوان پاداش لحاظ خواهد شد.(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست. تایید ‌مصوبه واردات خودروهای کارکرده در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست.(ادامه)
اصلاحیه دستورالعمل «تسهیلات قرض الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن برای متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر» برای اجرا به پنج بانک عامل مسکن، صادرات ایران، ملت، تجارت و پست بانک ابلاغ شد. خبر خوب درباره تسهیلات فرزند سوم
اصلاحیه دستورالعمل «تسهیلات قرض الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن برای متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر» برای اجرا به پنج بانک عامل مسکن، صادرات ایران، ملت، تجارت و پست بانک ابلاغ شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.