.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پاسخگوي تغييرات يك شبه كيست؟
فاطمه رشيدی(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های18شهریور
(ادامه)
حسين برزگر وليكچالي تأثير سهميه بندي بنزين بر اقتصاد استان مازندران(يادداشت)
حسين برزگر وليكچالي(ادامه)
وي اقدام استانداري گيلان مبني بر ممانعت از ورود شهردار و كاركنان شهرداري رشت به جلسات كميسيون ماده 5 و شوراي ترافيك افزود: در شأن سيستم اجرايي استان نيست كه چنين كاري را انجام دهد.و ما براي اجراي قانون تا آخر ايستاده‌ايم ... التيماتوم شوراي شهر رشت به استانداري
وي اقدام استانداري گيلان مبني بر ممانعت از ورود شهردار و كاركنان شهرداري رشت به جلسات كميسيون ماده 5 و شوراي ترافيك افزود: در شأن سيستم اجرايي استان نيست كه چنين كاري را انجام دهد.و ما براي اجراي قانون تا آخر ايستاده‌ايم ...(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
در مازندران 368 تعاوني مسكن وجود دارد كه‌ 106 تعاوني فعال آن، 21 هزار نفر عضو را در خود جاي داده و 262 تعاوني مسكن نيز به صورت راكد است... موظفيم ماهانه يك‌هزار واحد مسكوني در مازندران بسازيم
در مازندران 368 تعاوني مسكن وجود دارد كه‌ 106 تعاوني فعال آن، 21 هزار نفر عضو را در خود جاي داده و 262 تعاوني مسكن نيز به صورت راكد است...(ادامه)
صدور كارت سوخت ویژه تاكسي‌هاي تلفني در گلستان
(ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
با ابلاغ رسمي براي  ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ... خبرهای ویژه استان گلستان
با ابلاغ رسمي براي ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ...(ادامه)
راهكارهاي مركز پژوهشها براي خروج آزاد راه تهران- شمال از بن بست (ديدگاه)
(ادامه)
آزادی 345‬زنداني با كمك ستاد ديه مازندران
مسوول ستاد ديه مازندران از آزادي ‪ ۳۴۵‬نفر از زندانيان با كمك اين ستاد از زندانهاي استان و بازگشت به كانون گرم خانواده‌هايشان خبر داد.(ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
رويدادهاي مهم استان گلستان در سال ۸۵(ديدگاه)
(ادامه)
انتقاد از عدم ارائه خدمات بيمه اي به جانبازان
بهداشت و درمان سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگرگان گلستان، از دانشگاه علوم پزشكي و سازمان بيمه تامين اجتماعي گلستان در خصوص خدمات بيمه اي ندادن به جانبازان شيميايي كه هنوز تحت پوشش بنياد قرار نگرفتند، انتقاد كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل ار فارس دکتر محمد حقيقي افزود: بر اساس (ادامه)
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا... آزادسازي حريم درياي خزر ، از رويا تا واقعيت
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا...(ادامه)
دكتر محمود رضا اميني انتخابات اتاق بازرگاني آزموني براي دولت(ديدگاه)
دكتر محمود رضا اميني(ادامه)
نامه كانون بازنشستگان آموزش و پرورش به وزيررفاه
كانون بازنشستگان آموزش و پرورش ناحيه يك ساري در نامه اي سرگشاده به عبدالرضا مصري وزير رفاه و تأمين اجتماعي خواستار تحقق وعده هاي دولت در حمايت از حقوق مسلم بازنشستگان و رسيدگي به مشكلات آنان شدند.(ادامه)
آمار فعالیت کارگروه های تخصصی مازندران
استانداری مازندران ، گزارش فعالیت ها و مصوبات کارگروه های تخصصی 18 گانه این استان از ابتدای فروردین ماه سال جاری را اعلام کرد . به گزارش شمال نیوز به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ، کار گروه ‌های (ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
دكتر غلامعلي رنجبر پايان وابستگي و آغاز تنفس در هواي تازه و برنامه هاي آينده(ديدگاه)
دكتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
افتتاح دفترحمايت ازحقوق شهروندي زندانيان در گیلان
مدير كل زندانهاي گيلان گفت : واحد حمايت از حقوق شهروندي زندانيان در استان افتتاح شده‌است. (ادامه)
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص ملاقات استاندار گلستان با وزرای جهاد کشاورزی،ارشاد و رفاه
دکتر شاعری استاندار گلستان به اتفاق مدیران ساز مان جهاد کشاورزی ،ار شاد اسلامی و بهزیستی استان با وزرای جهاد کشاورزی ، فرهنگ وارشاد اسلامی و رفاه در ار تباط با اجرای پروژه های استانی و اختصاص(ادامه)
عباس پورعلی اکبر
دست درازی به حریم خصوصی در اینترنت(يادداشت)
عباس پورعلی اکبر (ادامه)
حذف مديران اصولگرا با انگيزه سياسي در شهرداري رشت
فعالیت های غیرقانونی شهردار رشت در عزل و نصب سیاسی، اعتراضات گسترده ای در میان نیرو های اصول گرای این شهر برانگیخته است. رضا ساغری شهردار رشت که از نزدیکان محمد باقر نوبخت و از فعالین حزب «اعتدال و توسعه» است، اخیرا با عزل گسترده (ادامه)
طرح جمع آوري دستفروشان شهر بابل
(ادامه)
آتش سوزي در اراضي جنگلي بهشهر
(ادامه)
تجمع كارگران چل الکتريک درمقابل استانداري
(ادامه)
نگاهي به جايگاه ايران در دنياي مجازي (بخوانيد)
محمد فؤاد رحمان سرشت(ادامه)
مشکلات ‌ناشى از دفع زباله در تالاب انزلى
(ادامه)
انتخاب شهردار جديد رشت
شوراي اسلامي شهر رشت با 7 راي موافق، مهندس رضا ساغري را به عنوان شهردار جديد اين شهر انتخاب كرد.ساغري در نشستي با اعضاي شوراي شهر رشت متعهد شده است که تمام زندگي خود را وقف مسائل شهرداري و پروژه‌هاي عمراني شهر کند (ادامه)
قبلي 1 ... 83 84 85 86 87 88

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.