.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هشدار هواشناسی برای سیل و سرما
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به تشدید بارش در برخی نقاط کشور از بعدازظهر سه‌شنبه و ملحق شدن برخی نواحی دیگر به این گستره بارشی از روز چهارشنبه، از تداوم سامانه بارشی و گسترش آن تا ابتدای هفته آینده خبر و نسبت به خطر آب‌گرفتگی مسیل‌ها و جاده‌ها در اثر باران شدی هشدار داد. (ادامه)
عکس:حضور یک عضو مجلس خبرگان در جبهه مبارزه با داعش
به تازگی تصویر زیر از آیت الله کعبی از اعضای مجلس خبرگان رهبری در گروه های تلگرامی منتشر شده که حضور ایشان را در جبهه مبارزه با داعش نشان می دهد.(ادامه)
پای محسن رضایی به سینما باز شد+ تصاویر
حامد شیخی بازیگر «ایستاده در غبار» برای دومین بار در نقش محسن رضایی ظاهر شده است.(ادامه)
کلبه وحشت هالیوودی در دل انزلی+ تصاویر
روستایی در نزدیکی بندر انزلی به اسم(هفت دغنان) با نام کلبه وحشت شناخته می شود. (ادامه)
باز هم حادثه ای تلخ برای باشگاه پرسپولیس + عکس
پس از فوت هادی نوروزی، حادثه ی تلخ دیگری اشک پرسپولیسی‌ها را جاری کرد. (ادامه)
شمال نیوز: وی پیش از این هشت سال مدیر کلی دامپزشکی استان مازندران، مشاور بهداشتی رئیس جهاد کشاورزی استان، دو سال معاونت سلامت دامپزشکی و پنج ساله ریاست اداره دامپزشکی مرکز استان را در کارنامه خود دارد.
انتصاب یک مازندرانی در سازمان دامپزشکی کشور
شمال نیوز: وی پیش از این هشت سال مدیر کلی دامپزشکی استان مازندران، مشاور بهداشتی رئیس جهاد کشاورزی استان، دو سال معاونت سلامت دامپزشکی و پنج ساله ریاست اداره دامپزشکی مرکز استان را در کارنامه خود دارد. (ادامه)
روحانی: تحریم‌ها تا پایان ۲۰۱۵ لغو می‌شوند
رئیس جمهوری با بیان اینکه مانعی در گسترش روابط تهران و مادرید وجود ندارد، گفت: طبق برنامه ریزی ها، تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران تا پایان ۲۰۱۵ رفع خواهند شد.(ادامه)
‌ تصادف و ترافیک سنگین در قائم‌شهر
(ادامه)
سکه ۹۴۵ هزار تومان شد+ جدول
امروز دلار 3485 تومان و یورو 3880 تومان معامله شد که بیانگر کاهش فاصله این دو ارز به 395 تومان است که در چند ماه گذشته کم سابقه بوده است.(ادامه)
بابک زنجانی از دادگاه شماره حساب خواست!
بابک زنجانی در نامه‌ای به دادگاه اعلام کرده شماره حساب فعال شرکت HK را بدهید تا ضمانت‌نامه را برای این شرکت صادر کنم. (ادامه)
تقدیم استوار نامه سفرا به روحانی
سفرای جدید کشورهای مختلف صبح امروز سه شنبه با حجت الاسلام حسن روحانی دیدار و استوار نامه خود را تقدیم رئیس جمهور کردند.(ادامه)
شفای‌دختر نابینادرحرم امام‌علی(ع)+عکس
زهرا علی قاسم دختر ۹ ساله نابینای مادرزاد در روز عاشورا در حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) شفا یافت و بینایی خود را به دست آورد.(ادامه)
درآمد عبدی از رسوایی ده نمکی چقدر بود؟
(ادامه)
 شمال نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت مازندران گفت: 6 تن از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا هنوز شناسایی نشده و جزو مجهول‌الهویه‎ها هستند.
6 تن از جان‌باختگان مازنی فاجعه منا مجهول‌الهویه اند
شمال نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت مازندران گفت: 6 تن از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا هنوز شناسایی نشده و جزو مجهول‌الهویه‎ها هستند. (ادامه)
عکس/ بازیگر نقش محسن رضایی در جنگ
حامد شیخی بازیگر سینما و تلویزیون در فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»، نقش محسن رضایی را بازی خواهد کرد. (ادامه)
نذری پزان احسان علیخانی و گروه «ماه عسل» + عکس
مجری برنامه «ماه عسل» و همکاران او در این برنامه تلویزیونی، محرم امسال به روال سال های گذشته پای دیگ نذری اباعبدلله الحسین جمع شدند.(ادامه)
شمال نیوز: سيد كيوان موسوي: سرمربي و سرپرست نساجي مازندران شب گذشته با حضور در امامزاده حمزه قائمشهر در مراسم عزاداري امام حسين (ع) شركت كردند.

مستند شبكه تبرستان، سرپرست و سرمربي نساجي مازندران را به حسينيه امامزاده حمزه قائمشهر كشاند
شمال نیوز: سيد كيوان موسوي: سرمربي و سرپرست نساجي مازندران شب گذشته با حضور در امامزاده حمزه قائمشهر در مراسم عزاداري امام حسين (ع) شركت كردند. (ادامه)
شمال نیوز: بانوان روستای دریاکنار لنگرود با تهیه و ارائه غذاهای خانگی و نذری به حسینیه روستا در آئین سنتی مجمع دهی حضور می یابند.
گزارش تصویری: سفره‌های حسینی در گیلان(خبر)
شمال نیوز: بانوان روستای دریاکنار لنگرود با تهیه و ارائه غذاهای خانگی و نذری به حسینیه روستا در آئین سنتی مجمع دهی حضور می یابند. (ادامه)
پليس فتا بابل، عامل هتک حیثیت در تلگرام را شناسایی کرد
ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات شهرستان بابل مازندران، با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي، متهم به هتک حیثیت در شبکه اجتماعي تلگرام را شناسايي و دستگير کردند.(ادامه)
کلاهبرداری به بهانه «نجات زن اعدامی»
سرپرست دادسرای جنایی تهران از شیوع کلاهبرداری جدید که به بهانه نجات یک محکوم به قصاص از پای چوبه دار در شبکه‌های اجتماعی رواج پیدا کرده است، خبر داد.(ادامه)
آمار تکان دهنده طلاق در بین ایرانی ها
مدیر کل دفتر اطلاعات، آمار و مهاجرت سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه ۱۳.۳ درصدطلاقها درکمتراز یکسال اول زندگی ثبت شده است ، گفت: براساس آخرین آمارها ازهر ۲.۸ ازدواج در تهران یکی منجر به طلاق می شود.(ادامه)
ممنوعیت انتخاباتی جدید برای رئیس‌ جمهور
با تصویب مجلس شورای اسلامی اعضای شورای نگهبان، رئیس جمهور و اعضای ستاد انتخابات کشور نمی‌توانند به نفع یا زیان نامزدها و جریانات سیاسی در انتخابات اعلام‌نظر کنند.(ادامه)
تصاویر/شهید سید روح‌الله عمادی مدافع حرم سوادکوهی
سید روح‌الله عمادی از مدافعان حرم در ایام عزاداری سالار شهیدان در حلب سوریه به شهادت رسید.(ادامه)
لپ‌تاپ‌هایی با قیمت حداکثر ٢/٣ میلیون تومان
(ادامه)
بهداد سلیمی و احتمال غیبت در المپیک !
بهداد سلیمی ستاره تیم وزنه برداری ایران ممکن است شانس حضور در رقابتهای المپیک ریو را از دست بدهد .(ادامه)
رازهای هسته‌ای هاشمی رفسنجانی از زبان خودش
مي‌خواستم عبدالقديرخان را ببينم اما نشد پس از جنگ اولین غنی سازی‌ در امیرآباد با همان چیزهایی که از پاکستان گرفته بودیم انجام شد پاكستاني‌ها ٤ هزار سانتریفیوژ دست دوم نسل اول را با مقداری نقشه به ما دادند در...(ادامه)
عکس/خوش وبش قالیباف، صالحی و هاشمی
قالیباف، صالحی و هاشمی(ادامه)
هزینه زندگی کارگران30درصد بیشتر شد
دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور با اشاره به اینکه هزینه کارگران نسبت به سال گذشته 30درصد افزایش یافته است گفت: سبد رونق اقتصادی دولت بدون همکاری بانک‌ها ضمانت اجرایی ندارد، بانک‌ها تولید محور نیستند.(ادامه)
گوشت فرآوری شده عامل سرطان روده
(ادامه)
عکس/ لاریجانی در کنار فرزند رهبر انقلاب
این تصویر،حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود خامنه ای را در حاشیه مراسم عزاداری بیت رهبری در کنارعلی لاریجانی نشان می دهد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.